חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לונדון עם ילדים ב-2024 – המדריך השלם והמקיף ביותר למשפחות בלונדון!

לונדון עם ילדים - המדריך השלם והמקיף ביותר למשפחות בלונדון!

מתכננים חופשה עם הילדים בלונדון ב-2024? אתם במקום הנכון. במדריך הבא, תוכלו למצוא במקום אחד את כל מה שצריך לדעת לתכנון החופשה, החל ממחירי הטיסות, דרך מלונות מומלצים לילדים בלונדון ועד לאטרקציות והמקומות הכי שווים למשפחות בלונדון. אז פנו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

לונדון היא ללא ספק אחת הערים המעניינות והאטרקטיביות ביותר בעולם כשהיא מהווה מוקד משיכה אדיר למיליוני תיירים מכל הסוגים ברחבי העולם המגיעים אליה במהלך כל השנה. גם המשפחות הישראליות אוהבות מאוד את לונדון ומדי שנה תוכלו למצוא עשרות אלפי משפחות עם ילדים מישראל שבוחרים לטוס דווקא ללונדון כדי ליהנות מאווירה מקסימה מאינספור האטרקציות והאפשרויות שהעיר מציעה למשפחות ולילדים.

אז אם גם אתם מתכננים חופשה משפחתית ללונדון ב-2024, הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא, אספנו לכם את כל מה שחשוב לדעת לתכנון נכון ועדכני לחופשה בלונדון עם ילדים, ולראשונה, תוכלו למצוא את כל המידע החשוב באמת בעמוד אחד מרוכז ומאורגן.

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

אז מה תמצאו במדריך זה?

במדריך זה תוכלו ללמוד כמה תעלה לכם טיסה משפחתית ללונדון ב-2024 ואילו חברות תעופה מציעות את הטיסות הזולות ביותר, נבדוק אילו מלונות בלונדון הם הטובים ביותר למשפחות ובאיזה איזור כדאי לחפש, נגלה מהם האטרקציות השוות ביותר לילדים בלונדון וסביבותיה וגם נציע כמה מהמסלולים הטובים ביותר שמצאנו ברשת ללונדון עם ילדים. אז הזמן קצר והמלאכה מרובה, פנו לכם כמה דקות ובואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר ללונדון למשפחות ל-2024.


בין 1000 ל-2500 דולר למשפחה עם 2 ילדים – כמה תעלה טיסה ללונדון למשפחה ב-2024?

כמו בכל יעד פופולרי בעולם, התקופה בה תבחרו לטוס עם הילדים ללונדון, תקבע עבורכם את מחיר הטיסה לכל המשפחה. אם תבחרו למשל לטוס בעונות החזקות כגון חופשת הקיץ, תקופת חגי תשרי (ראש השנה או סוכות), חנוכה וקריסמס או חופשת פסח, אתם צפויים לשלם באיזור ה-1700 עד 2500 דולר לטיסה עבור משפחה עם 2 ילדים בשנת 2024.

אם לעומת זאת יש באפשרותכם להיות גמישים יותר ולטוס בעונת האוף-סיזן, דהיינו חודשי החורף, תוכלו כבר למצוא במהלך השנה הקרובה טיסות זולות ביותר שיתחילו באיזור ה-1000 דולר ועד 1400 דולר לכל המשפחה ואלו הם בהחלט מחירים זולים ואטרקטיביים ביותר.

חשוב לציין שמחירים אלו הם כמובן עבור טיסות לואו קוסט, ובמידה ותבחרו טיסות סדירות של אלעל וחברות דומות, המחירים יהיו גבוהים בהרבה. חברות הלואו קוסט הפופולריות ביותר שמציעות טיסות זולות ללונדון ב-2024, הן במרבית המקרים איזי ג'ט, יוקריין איירליינס (אוקראינה) או וויז אייר.

איך מוצאים את הטיסות הזולות ביותר ללונדון? ובכן, יש הרבה אתרים שמציעים השוואת מחירי טיסות כדי לעזור לכם ולמצוא את הטיסות הזולות ביותר. הבולטים והטובים ביותר מביניהם, הם אתר סקיי סקנר ואתר קייאק. בניגוד לשאר האתרים ברשת, שני אתרים אלו מוצאים את המספר הגדול ביותר של טיסות עם השילובים הטובים ביותר להוזלה מקסימלית של המחיר ומציעים גם את הממשק הנוח והידידותי ביותר למשתמש. מומלץ תמיד לבדוק באתרים אלו לפני שמזמינים את כרטיסי הטיסה.

קצת על לינה עם ילדים בלונדון – באיזה איזור מומלץ לחפש מלון? וכמה זה יעלה ב-2024?

השלב הבא בתכנון החופשה, הוא בחירת מלון ואיזור מומלץ ללינה עם ילדים בלונדון. ובכן, זאת בהחלט שאלה מעניינת ופתוחה לדעות רבות גם בקרב המומחים הגדולים ביותר ללונדון ותוכלו למצוא מכאן ועד להודעה חדשה דעות רבות ומגוונות.

נחסוך לכם את בזבוז הזמן בחיפושים ונאמר באופן כללי כי אתם רוצים לכוון ללינה באיזור המרכז של לונדון שבו תוכלו להגיע בקלות ובמהירות לאיזורים תיירותים מרכזיים כמו רחוב אוקספורד, כיכר פיקדילי, ארמון בקינגהאם, הייד פארק, ווסטמינסטר (לונדון איי, האקווריום וכו') וכד'. מלון במרחק הליכה ליד אחד ממוקדי העניין הנ"ל, הוא איזור מעולה ומומלץ ללון בו בלונדון, במיוחד אם אתם עם ילדים.

כיכר פיקדילי לונדון
כיכר פיקדילי לונדון

אך צריך לזכור כמובן שהשיקול הוא גם כלכלי, שכן מחירי המלונות באיזורים אלו, הם יקרים בהרבה מהמלונות המרוחקים במרכז ובסופו של דבר, התקציב שלכם הוא זה שיכריע. בסופו של יום, הפרמטר העיקרי במחיר המלונות בלונדון הוא המרחק מהמרכז ומחיר חדר מלון גדול ומפנק מחוץ למרכז יהיה פחות או יותר זהה למחיר חדר קטן במלון פחות מפנק בלב המרכז.

הבחירה אם ללון במרכז או לא, היא כמובן לשיקולכם, אך חשוב לזכור שהתחבורה הציבורית של לונדון נחשבת למצויינת ולקלה להתמצאות, וגם אם תבחרו ללון מחוץ לאיזור המרכז, תוכלו להגיע בקלות למרכז בעזרת הרכבת התחתית (Tube) או האוטובוסים.

לונדון עם ילדים 3

המלצה: אם מלון נראה לכם פחות מתאים ללינה משפחתית, תמיד תוכלו לחפש דירות נופש משפחתיות הפזורות בכל רחבי לונדון. תוכלו למצוא אינספור כאלו באמצעות חיפוש באתר בוקינג.קום או Airbnb.


מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בלונדון

אז לאחר שהבנו באיזה איזור כדאי לחפש מלון בלונדון עם ילדים, הנה רשימה מובחרת של כמה מהמלונות שנבחרו ע"י מאות ואלפי גולשים מישראל ומרחבי העולם כולו כטובים והמומלצים ביותר למשפחות. מלונות אלו זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת ממשפחות עם ילדים ומציעים חדרי משפחה גדולים ומרווחים המתאימים לפחות ל-4 נפשות ועוד פרמטרים המתאימים באופן כללי למשפחות. להלן התוצאות:

מלון מרלין ווטרלו לונדון (Marlin Waterloo)

מלון מרלין ווטרלו לונדון

מלון מרלין ווטרלו הוא ללא ספק אחד הלהיטים המשפחתיים בלונדון ונחשב לאחד הפופולריים ביותר גם בקרב המשפחות הישראליות. הוא אמנם מרוחק נסיעה קצרצרה בטיוב לאוקספורד סטריט ולמרכז העיר, אבל הוא קרוב מרחק הליכה ללונדון איי, הביג בן, האקווריום, הרפתקאות שרק ועוד שלל אטרקציות לילדים ולמשפחות.

המלון מציע חדרי משפחה גדולים ומרווחים המאובזרים בכל מה שצריך כולל מטבחון עם מקרר, כיריים, מיקרוגל, מדיח וכו' וקיבל סופרלטיבים מקצה לקצה ע"י המשפחות הישראליות שכבר הספיקו ללון במלון. קראו את הביקורות הישראליות על המלון באתר בוקינג למשל, ותוכלו כבר להבין לבד. המחיר הממוצע ללילה למשפחה במלון זה הוא כ-1100 ש"ח לכל המשפחה.

מלון פארק פלאזה לונדון, פארק רויאל (Park Plaza London, Park Royal)

מלון פארק פלאזה פארק רויאל לונדון

עוד מלון שכבש את המטיילים הישראלים עם הילדים בלונדון, הוא מלון רויאל פארק של רשת המלונות הגדולה פארק פלאזה. זהו מלון המציע אופציה מעולה אם אתם מחפשים מלון טוב ומומלץ במחיר סביר ולא יקר במיוחד. המחיר הנוח שלו בא לידי ביטוי במרחק ממרכז העיר שייקח לכם כחצי שעה נסיעה קלה בתחבורה הציבורית.

זהו מלון חדש המאובזר בכל הציוד הטכנולוגי החדשני והמתקדם ובריהוט נוח ואיכותי והוא ממוקם גם באיזור שקט ונעים כשסמוך אליו תוכלו למצוא כמה מסעדות ואפשרויות של אוכל מהיר וגם תחנת טיוב לא רחוקה. כאמור, זהו לא מלון במרכז אך הוא מציע חדרי משפחה במחיר זול ביותר של כ-700 ש"ח ללילה למשפחה עם 2 ילדים והוא יתאים בעיקר למי שמחפש לצאת בבוקר ולחזור בסוף היום.

מלון Z קובנט גרדן לונדון (Z Covent Garden)

מלון זי קובנט גארדן לונדון

ואם אתם מחפשים מלון מומלץ למשפחה בלונדון שגם מציע חדרי משפחה, גם ממוקם ממש במרכז לונדון וגם במחירים סבירים, כדאי מאוד לבדוק את מלון Z קובנט גארדן המציע מיקום מעולה בלב המרכז של לונדון באיזור הווסט אנד ובמרחק הליכה לכיכר לסטר, אוקספורד סטריט, סוהו ועוד איזורים תיירותיים רבים ברחבי לונדון.

זהו מלון פופולרי מאוד למי שמחפש ללון במרכז לונדון בחדר אחד שיכול לאכלס את כל המשפחה ובמחירים מאוד זולים העומדים בממוצע על כ-600 ש"ח בלבד ללילה לכל המשפחה. המחיר הזול בא לידי ביטוי בחדרים הקטנים יחסית שהמלון מציע, אך אם אתם מתגברים על הגודל, זוהי בהחלט אופציה מעולה וזולה ללון עם ילדים במרכז לונדון ואתם תצטרפו לעוד משפחות רבות שבחרו ללון זה והעניקו לו ציונים מעולים ברשת.

ועוד כמה מלונות מומלצים מאוד ששווה לבדוק:

  • מלון קלאב קוורטרס, כיכר טרפלגר לונדון (Club Quarters, Trafalgar Square) – מלון 4 כוכבים מפואר שמציע חדרי משפחה ל-4 נפשות וממוקם באיזור סופר מרכזי בלונדון על יד כיכר טרפלגר המרכזית, הנשיונל גלרי, רחוב דאונינג 10 ועוד אטרקציות תיירותיות רבות במרחק הליכה. למרות שזהו מלון מפואר יחסית, המחיר הממוצע למשפחה לליה במלון זה הוא כ-1200 ש"ח בלבד.
  • קמדן סנטרל לונדון (Camden Central – Boutique Apartment) – דירת נופש פופולרית בלונדון שזכתה בביקורות מצויינות ברשת וזכתה לציון 9.5 באתר בוקינג. הדירה מתאימה מאוד למשפחות (יכולה לאכלס 6 נפשות) וממוקמת ליד גן החיות של לונדון ומרחק נסיעה קצר למרכז. המחיר ללילה: כ-1200 ש"ח לכל המשפחה.
מלון פארק פלאזה ווסטמיניסטר לונדון
מלון פארק פלאזה ווסטמיניסטר לונדון – אחד המומלצים ביותר למשפחות
  • מלון פארק פלאזה ווסטמינסטר ברידג' לונדון (Park Plaza Westminster Bridge London) – ואם יש לכם תקציב המאפשר לינה באיזור ה-2000 ש"ח ללילה למשפחה, בדקו את מלון פארק פלאזה ווסטמינסטר (בבעלות איש העסקים הישראלי אלי פפושדו) שנחשב לאחד המלונות הטובים והפופולריים בלונדון. המלון ממוקם ממש ממול הביג בן והלונדון איי והוא מציע חדרים מעוצבים וגדולים המתאימים גם למשפחות.

אז איפה מטיילים? קבלו את האטרקציות המומלצות ביותר למשפחות עם ילדים בלונדון

אז אחרי שלמדנו כמה תעלה לנו טיסה ללונדון ומהם המלונות המומלצים ביותר למשפחות שם, נשאר רק לבדוק מה עושים והיכן מטיילים? ובכן, לונדון מלאה ועמוסה באטרקציות מכל הסוגים למשפחות וזאת משימה לא פשוטה לבחור לאילו ללכת. סיכויים גדולים שלא תוכלו לבקר בכולן בטיול אחד, אבל זה בסדר, לונדון היא לא מקום שמגיעים אליו פעם אחת, תמיד אפשר ואף מומלץ, לחזור.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבלות ולטייל הרבה בלונדון ולבקר בכל האטרקציות הראשיות והמוכרות, מומלץ מאוד להשתמש באוטובוס התיירים "Hop-­on Hop­-off", בעלות של כ-45 יורו לנוסע (35 יורו לילד מתחת גיל 16). היתרון העצום של שירות זה, הוא החיסכון בשימוש בתחבורה הציבורית והקלות שבה תגיעו לכל האטרקציות החשובות מבלי לשבור את הראש ברכבות או באוטובוסים.

סיור זה מתחלק לשלושה מסלולים שונים – המסלול הצהוב, הכתום והכחול. יחד, הסיור עוצר בלמעלה מ-80 תחנות עצירה שונות בכל רחבי לונדון ולמעשה עוצר כמעט בכל איזור בו נמצאת אטרקציה חשובה ומעניינת בלונדון. אתם קובעים לעצמכם את משך השהייה בכל תחנת עצירה ואתם יכולים לעלות לשאטלים בכל שעה שתחפצו, ומכל תחנת עצירה שתחפצו.

בנוסף, כרטיס זה כולל גם שייט על נהר התמזה, ועוד מגוון תוספות והפתעות. את כל הפרטים המלאים, תוכלו למצוא בעמוד הבא.

אז הנה לפניכם רשימה מובחרת של אטרקציות ואתרים שאסור לפספס בכל חופשה עם ילדים בלונדון:

קפצו לאחד ממחזות הזמר בווסט אנד – לפני הכל, פנו לכם צהריים אחד כדי לצפות באחד ממחזות הזמר המפורסמים של הווסט אנד בלונדון. ישנם לא מעט מחזות המתאימים גם לילדים בכל הגילאים וזוהי בהחלט חוויה מוצלחת שהילדים לא ישכחו הרבה זמן. תוכלו למצוא כאן את רשימת המחזות המומלצים ביותר ל-2024 עם כל הפרטים על מחירים וכרטיסים.

שייט על נהר התמזה – מומלץ מאוד להתחיל כל טיול משפחתי עם שייט על התמזה שייתן לכם הזדמנות מהירה ומהנה להכיר את לונדון בצורה שלווה ורגועה. אפשר למצוא לא מעט סוגים של שייט על הנהר הראשי של לונדון ואם הילדים שלכם אוהבים את הארי פוטר, אפשר למצוא אפילו שייט סיור מיוחד בעקבות הארי פוטר. כאן תוכלו למצוא את כל הסוגים השונים של שייט על התמזה בלונדון.

לונדון איי – אין בכלל ויכוח שהאטרקציה מספר אחת בלונדון, היא גלגל הענק הידוע גם בכינויו הלונדון איי (London Eye). מדובר בבילוי של כעשרים דקות באחד מהתאים הגדולים של הגלגל שיציגו לכם את הנוף הפנורמי המקסים ביותר של לונדון. ישנם סוגים רבים של כרטיסים שונים שיעזרו לכם גם לעקוף את התורים הארוכים. תוכלו למצוא את כל המידע בכתבה הבאה שפרסמנו.

לונדון איי

האקווריום של לונדון (SEA LIFE London) – ואם כבר הגעתם עד לגלגל הענק, אז ממש בצמוד לו, נמצא האקווריום המפורסם של לונדון שמציע כמו אקווריומים ידועים ברחבי העולם הצצה לעולמם של היצורים הימיים השונים בתוך מנהרות שקופות וארוכות. זהו מקום מעוצב ומושקע וזאת בהחלט אטרקציה מומלצת לילדים בלונדון.

הגנים הבוטנים – גני קיו (Kew Gardens) – אטרקציה סופר פופולרית ומומלצת לכל תייר בלונדון באשר הוא (גם משפחות עם ילדים) היא הגנים הבוטניים של לונדון המכונים גני קיו. אלו הם הגנים הבוטניים הגדולים ביותר בעולם והם מחזיקים גם בבנק הזרעים הגדול בעולם. כניסה למקום תאפשר לכם גישה לגלריות ולמתחמים השונים במקום. זהו מקום מומלץ ביותר להגיע עם הילדים ומומלץ גם לרכוש כרטיסים עם גישה מהירה שתעקוף את התורים הארוכים שבכניסה למקום.

גני קיו לונדון
הגנים הבוטניים המקסימים בלונדון

הרפתקאות שרק – עוד אטרקציה ידועה ונוספת לילדים בלונדון, שגם היא סמוכה לאקווריום וללונדון איי, היא האטרקציה "הרפתקאות שרק" שהיא מעין סיור מופעל בו ניתן לפגוש בדמויות המוכרות מהסרט "שרק" ומסרטים נוספים של חברת "דרימוורקס". הילדים עוברים בין החדרים השונים ומקבלים משימות שונות כאשר בסוף הסיור, ישנו גם סרט בארבעה מימדים.

מאדאם טוסו לונדון – רובכם כבר בוודאי מכירים במה מדובר – רשת מוזיאונים עולמית המציגים בובות שעווה של אישים חשובים וסלבס גדולים וידועים. הסניף הלונדוני הממוקם בלב מרכז לונדון (ע"י רחוב בייקר), הוא הסניף הראשון והידוע מכולם כך שבהחלט שווה לקחת לשם את הילדים. מומלץ להגיע בשעות הבוקר להקדיש למקום כשעתיים. פרטים נוספים על כרטיסים ומחירים תוכלו למצוא בכתבה שהכנו כאן.

מוזיאון מאדאם טוסו בלונדון
מוזיאון מאדאם טוסו בלונדון

גן החיות של לונדון – אם תבקרו בגן החיות של לונדון אתם תבקרו בגן החיות המדעי הוותיק ביותר בעולם. הגן, הממוקם בפארק ריג'נט במרכז לונדון, הוא גן מקסים ופופולרי מאוד בקרב משפחות עם ילדים בלונדון. זהו גן חיות גדול מאוד עם אינספור מינים וסוגים שונים של בעלי חיים. מומלץ להגיע עם כרטיסים שנקנו מבעוד מועד באינטרנט, כדי לחסוך עמידה ארוכה בתורים.

ZSL Whipsnade Zoo – ישנו עוד גן חיות ידוע ופופולרי בלונדון, וזהו גן החיות ZSL Whipsnade Zoo שנחשב לאחד מגני החיות הגדולים ביותר באירופה ולגן מעולה עם קרוב ל-4000 בעלי חיים. הגן ממוקם קצת רחוק ממרכז  לונדון, ויש לקחת בחשבון נסיעה לשם.

עולם הגוף לונדוןעולם הגוף היא אטרקציה מעניינת ואף חינוכית שמעניקה הסברים מקרוב על גוף האדם בצורה אינטראקטיבית וייחודית וזוכה לפופולריות רבה בקרב משפחות. המקום ממוקם בכיכר פיקדילי כך שתוכלו לשלב אותו עם אחד מהסיורים הרגליים שלכם במרכז לונדון.

עולם הגוף לונדון
תערוכת עולם הגוף בלונדון

מוזיאון התחבורה של לונדון – אטרקציה חביבה ביותר למשפחות בעיר, היא מוזיאון התחבורה של לונדון המציג את ההיסטוריה של התחבורה הציבורית בלונדון בצורה ידידותית לילדים ולמבוגרים כאחד. המוזיאון ממוקם בקובנט גארדן שזאת שכונה מרכזית בלב לונדון.

מוזיאון המדע של לונדון – עוד מוזיאון מומלץ לילדים בלונדון הוא מוזיאון המדע הותיק בעיר הממוקם בדרום קנזיקטון ומציג אינספור של מוצגים מעניינים ומרתקים מעולם המדע. הכניסה למוזיאון היא חופשית אך ישנן תערוכות ואטרקציות שלהן נדרשת כניסה בתשלום.

מוזיאון המדע לונדון
מוזיאון המדע בלונדון

עולם ההרפתקאות בלונדון – אז אמנם אין דיסנילנד בלונדון, אבל אם אתם בכל זאת מחפשים פארק שעשועים בלונדון, הדבר הכי קרוב לזה הוא פארק עולם ההרפתקאות הממוקם באיזור צ'סינגטון ומרוחק כ-50 דקות נסיעה ממרכז לונדון. הפארק מציע מגוון מתקנים המתאימים בעיקר לגיל הרך ועוד שלל פעילויות.

לונדון ברידג' אקספיריאנס (The London Bridge Experience and London Tombs‬) – אם הגעתם במסגרת הטיול שלכם בעיר לטייל באיזור מצודת לונדון וגשר לונדון, שווה לבדוק גם את האטרקציה התיירותית לילדים לונדון ברידג' אספיריאנס שמציג את ההיסטוריהשל הגשר וגם מציע אפשרות לרדת אל מתחת לקרקע ולקבל סיור בסגנון "רכבת השדים" של לונה פארק.

מגלשת אורביט (ArcelorMittal Orbit) – אם אתם עם נערים מתבגרים בלונדון, אל תפספסו את המגלשה הארוכה ביותר בעולם המכונה מגלשת אורביט שמציעה 178 מטרים של מגלשה. הגלישה במגלשה אורכת 40 שניות במהירות שיא ולכן היא מתאימה בעיקר למי שאוהב אקסטרים. המגלשה ממוקמת בפארק האולימפי במקום די מרכזי בלונדון. מומלץ להגיע עם כרטיסים מראש ולחסוך תור ארוך בקופות.

מגלשת אורביט 1

סיור באצטדיון וומבלי – אם יש ביניכם חובבי כדרוגל, מומלץ לקחת סיור באיצטדיון וומבלי שבעיר הנחשב לאצטדיון הגדול ביותר בכל בריטניה המשמש את משחקי נבחרת אנגליה ויכול להכיל עד 90,000 איש. הסיור כולל גם ביקור במלתחות השחקנים ובחללים נוספים במתחם.

נקודת התצפית ממגדל השארד – אם אתם לא מסתפקים בתצפית של הלונדון איי, או שאיכשהו יצא לכם לוותר על הגלגל הענק, תוכלו לקבל תצפית פנורמית מרשימה ביותר גם ממגדל השארד המפורסם של לונדון המציע כניסה לתיירים ותצפית מהקומות 68-72. מחיר הכניסה לתצפית: כ-30 יורו לאדם.

2 מגדל השארד

מצודת לונדון (Tower of London) – מצודת לונדון היא אחד המונומנטים הידועים והמוכרים ביותר בלונדון. היא אמנם לא אטרקציה "קלאסית" לילדים, אבל משפחות רבות בוחרות לבקר במקום וגם להיכנס לסיור מקיף בפנים (בתשלום, אבל מומלץ מאוד).

ארמון בקינגהאם – וכמובן, אי אפשר לבלות בלונדון מבלי לקפוץ לטיול לארמון בקינגהאם המפורסם עם החיילים המפורסמים ששומרים על הארמון, חילופי המשמר הידועים וגם טיול בפארק המקסים סנט ג'יימס.

ארמון בקינגהאם לונדון
ארמון בקינגהאם המפורסם של לונדון

ההייד פארק – ואם כבר אנו מדברים על פארקים בלונדון, שלא תעזו לפספס טיול בהייד פארק. עד שלא תגיעו למקום ותטיילו בו כמה שעות, לא תבינו איזו אווירה מקסימה ואיזו השראה הטיול בהייד פארק תעניק לכם. זאת חוויה חינמית לחלוטין ובלתי נשכחת.

טיפוס על גג הארנה O2 – אטרקציה מגניבה שכדאי מאוד להכיר. מדובר בטיפוס ממש על הגג של אחד המבנים המרשימים ביותר בלונדון – הארנה O2 שמארחת את משחקי הספורט החשובים ביותר ואת ההופעות הגדולות ביותר באירופה. הטיפוס הוא ממש על גג המבנה ומציע נוף מדהים וחוויה בלתי נשכחת. אל דאגה, הטיפוס מאובטח וידידותי לגמרי. פרטים נוספים, תמצאו כאן.

הטיפוס על גג ארנה או טו
הטיפוס על גג ארנה או טו

הצינוק של לונדון – עוד אטרקציה נהדרת המתאימה גם לילדים וגם למבוגרים היא הצינוק של לונדון. מדובר בחוויה ייחודית שמספרת ומציגה את ההיסטוריה האפלה של לונדון בצורה משעשעת וכיפית כפי שרק ההומור הבריטי יודע לעשות. האטרקציה זכתה לביקורות נלהבות ברשת גם מצד ישראלים רבים ומתאימה בהחלט גם לילדים.


אטרקציות לילדים מחוץ ללונדון (מרחק נסיעה קצר)

ישנן גם לא מעט אטרקציות לילדים הדורשות נסיעה קצרה מלונדון אבל בהחלט שוות את הנסיעה. הנה המובחרות שבהן:

ביקור באולפנים של הארי פוטר – אחת האטרקציות החמות ביותר למשפחות עם ילדים בלונדון (מרחק שעה נסיעה משם ליתר דיוק) בשנים האחרונות, היא בלי כל ספק הסיור באולפני הארי פוטר. זהו הלהיט התורן מאז מאז שאולפני יוניברסל פתחו את הסיור והביקוש אליו הוא עצום. אתם מוזמנים לקרוא את כל המידע על הסיור בכתבה הבאה אבל רק נאמר, שכדאי לכם להזמין כרטיסים לסיור זמן רב מראש, אחרת לא יישארו לכם כרטיסים.

סטונהנג' – אם תשקיעו נסיעה של כשעתיים מלונדון, תוכלו לראות מקרוב את אחד האתרים הארכיאולוגים המפורסמים והמרתקים ביותר בעולם. זהו הסטונהנג' שנחשב לאחד האתרים המוקדמים ביותר בעולם ומתוארך לתקופת המאה ה-31 לפני הספירה (מקביל פחות או יותר לתקופת בניית הפירמידות). כתבנו על המקום בהרחבה ועל סיורים למקום בכתבה הבאה.

סטונהג' אנגליה

מצפה הכוכבים של גריניץ' – במרחק של כ-40 דקות נסיעה ממרכז לונדון, נמצא מצפה הכוכבים המפורסם של לונדון והוא בהחלט אחד האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב משפחות עם ילדים בלונדון. שם נמצא "קו גריניץ'" הידוע המסמן את קו האורך 0 על הגלובוס ובזכות השעון המפורסם הקובע השעה הבינלאומית הרשמית (GMT). מומלץ מאוד!

הספינה קאטי סארק (Cutty Sark) – עוד אטרקציה נחמדה וחביבה שמושכת אליה לא מעט משפחות היא הספינה קאטי סארק שמרבית המטיילים מחברים אותה עם ביקור במצפה הכוכבים של גריניץ' וניתן אפילו לרכוש כרטיס משולב לשניהם ביחד.

טירת וינדזור – עוד יעד תיירותי פופולרי מאוד מחוץ ללונדון הוא טירת ווינדזור המרשימה הממוקמת כשעה נסיעה בלבד מלונדון. שם התחתנו הנסיך הארי ומייגן ושם גם תוכלו לראות כיצד חיו המלכים והנסיכים בבריטניה במאות שנים האחרונות. אפשר להגיע לשם עצמאית ואפשר בעזרת סיור מודרך הכולל כניסה לטירה.

טירת וינדזור
טירת וינדזור

לגולנד וינדזור – ואם אתם כבר מגיעים לטירת וינדזור עם ילדים, מומלץ להישאר שם גם לפארק השעשועים לגולנד וינדזור המציע פארק שעשועים לילדים שכולו בהשראת אבני הלגו המפורסמות.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות בלונדון, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "The London Pass" (לונדון פס) שעולה 76 פאונד, וכולל כניסה חופשית למעל 80 אטרקציות ברחבי לונדון, כולל הידועות ביותר (מוזיאונים, אטרקציות וכד'). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס הזה בהחלט משתלם.

בנוסף, הכרטיס כולל גם כניסה חופשית לאוטובוס התיירים "Hop-On Hop-Off" שייקח אתכם לכל האיזורים המרכזיים ולארטקציות הידועות בלונדון. את רשימת כל האטרקציות הכלולות בכרטיס ומידע נוסף, תוכלו למצוא באתר הבא.


מסלולי טיול מומלצים בלונדון עם ילדים ב-2024

כדי לעזור לכם לתכנן את המסלול המומלץ ביותר ללונדון עם ילדים, אספנו לכם כמה מסלולים מומלצים בלונדון למטייל מבלוגרים ידועים ברחבי הרשת. הנה התוצאות (שימו לב: חלק מהכתבות הן בשפה האנגלית):

מסלול מומלץ לשבוע בלונדון

הכתבה הסופר מושקעת הבאה מתוך בלוג מעולה של משפחה בריטית שכבר הספיקה לסקר כמה יעדים ברחבי העולם, תיקח אתכם למסלול מומלץ לשבוע בלונדון עם ילדים, עם פירוט מעמיק והסברים על האטרקציות שבדרך, על ההתניידות וההתמצאות בעיר, הוצאת כספים, ועוד שלל טיפים והמלצות חשובות. פנו לכם רבע שעה של קריאה וקבלו השראה לטיול שלכם. בין האטרקציות שכלולות במסלול מומלץ זה: גשר לונדון, הגלגל הענק (לונדון איי),  ארמון בקינגהאם, החדר של צ'רצ'יל, מוזיאון הטבע ועוד.

מסלולי טיול בלונדון

מסלול טיול בלונדון לשלושה ימים

במידה ואין לכם שבוע שלם ואתם מוגבלים לשלושה ימים בלבד, הבלוג המעולה הבא יציג לכם מסלול מקוצר של שלושה ימים ויציע רעיונות איפה לטייל ומה לראות וגם איפה לאכול. מומלץ.

ועוד מסלול מומלץ ללונדון עם ילדים

ולסיום, הנה עוד בלוג נחמד של אחת הגולשות של אתר "למטייל" שמציגה את הרעיונות והמסלול שהיא בחרה לעשות בלונדון עם הילדים ועוד מגוון טיפים חשובים.

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

 
  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • מטיילים עם ילדים בלונדון? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על לונדון עם ילדים ב-2024.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון או טירת וינדזור. אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים מחוץ ללונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אורי קציר
2 years ago

יש לנו 15 שעות להעביר בלונדון עם הילדים אחרי נחיתה בבוקר מטיסה מנין יורק. מה מומלץ לטיול של יום אחד עם הילדים בלונדון?

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק