חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים מחוץ לניו יורק - טיולים יומיים שאתם פשוט חייבים להכיר ב-2024!

מטיילים ישראלים רבים המגיעים לחופשה בעיר ניו יורק, לא מסתפקים רק בטיולים וסיורים בתוך ניו יורק עצמה ומקדישים גם יום או יותר לטיולים מחוץ לניו יורק. ישנם איזורים ואתרים קסומים ומעולים לטיולים מסביב לניו יורק והמבחר הוא גדול ומגוון מאוד.

מרבית המטיילים בוחרים לטייל לאיזורים מחוץ לניו יורק באמצעות טילים יומיים המציעים חבילה משולבת ומסודרת הכוללת הסעות מאורגנות הלוך וחזור באוטובוס פרטי, הדרכה ע"י מדריך מקצועי ומוסמך, כרטיסי כניסה לאטרקציות ולאתרים בהם עובר הטיול ובקיצור, כל מה שצריך, במקום אחד ומסודר.

בעמוד הבא, ריכזנו לכם את הטיולים היומיים מחוץ לניו יורק הפופולריים והמוזמנים ביותר ברשת שזכו בביקורות גולשים גבוהות ונחשבים למומלצים ביותר. אז באילו טיולים מדובר? לאן הם מגיעים? כמה הם עולים? ומה הם כוללים? פנו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

טיולים יומיים מסביב לניו יורק ב-2024

מפלי הניאגרה הם בין המפלים העוצמתיים והמרהיבים ביותר בעולם והם נמצאים במרחק של כ-6 שעות בלבד ממנהטן. לכן, הטיול מניו יורק למפלי הניאגרה הוא אחד הטיולים היומיים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים.

מטיילים רבים בוחרים להגיע לשם באמצעות הטיול היומי המסודר הבא שנמשך סה"כ 22 שעות וכולל את כל מה שצריך כדי לטייל וליהנות מהמפלים  – הסעה פרטית מסודרת הלוך חזור מניו יורק, הדרכה חיה ע"י מדריך מוסמך מקצועי, כניסה למפלים ולשמורת הטבע וגם שייט באחת הספינות המתקרבות ממש אל המפלים.

עלות הטיול כולל הכל: כ-200 דולר לאדם.

עוד טיול שנחשב ללא ספק לאחד הטיולים היומיים מחוץ לניו יורק הפופולריים ביותר, הוא הטיול הבא שייקח אתכם לוושינגטון הבירה ולביקור בגבעת הקפיטול שם נמצאים בין השאר הבית הלבן ומבני הממשלה האמריקנים.

הקפיטול מרוחק מניו יורק מרחק של כ-4 שעות נסיעה וסה"כ הטיול נמשך כ-14 שעות. הטיול כולל ביקורים באתרים ומבנים רבים וכולל הסעה פרטית הלוך חזור והדרכה חיה של מדריך מוסמך בשפות לבחירתם כולל בשפה העברית.

קהילת האמיש (Amish) בארצות הברית ידועה בזכות חייהם יוצאי הדופן של הקהילה הנוצרית הייחודית הזו. הטיול הזה, יוצא מניו יורק אל פילדלפיה וחזור באותו היום וכולל ביקורים באתרים מעניינים ובטעימה מעניינת קהילת האמיש.

הטיול כולל הסעה + מדריך מקצועי במספר שפות כולל עברית. הטיול נמשך סה"כ כ-14 שעות ועלותו היא כ-170 דולר לאדם.

הטיול הנחמד הבא הוא טיול פופולרי מאוד וייקח אתכם אל הפרבר של עשירי ניו יורק – ההמפטונס (Hamptons). הטיול יכלול גם ביקור במתחמי אאוטלט כך שתוכלו גם להקדיש קצת זמן לקניות ושופינג.

טיול זה נמשך כ-14 שעות סה"כ והוא עולה כ-170 דולר. הטיול כולל הסעה מסודרת הלוך חזור מניו יורק, מדריך מוסמך מקומי ואפילו קופונים למתחמי האאוטלט השונים.

אם אתם חובבי סקי, תוכלו לשלב ולהקדיש יום אחד מהחופשה שלכם בניו יורק לטיול הבא שיקח אתכם לאתר הסקי "מאונטיין קריק" (Mountain Creek) שם תוכלו לגלוש בסקי, סנובורדינג וכד'.

המתחם ממוקם כשעה נסיעה בלבד מניו יורק וכל הטיול יימשך כ-13 שעות. מחיר הטיול שעומד על כ-190 דולר, כולל בתוכו את כל מה שתצטרכו שזהו אומר הסעה הלוך חזור, כניסה למתחם והשכרת הציוד.

ועוד כמה טיולים מחוץ לניו יורק שבהחלט שווה לבדוק!

טיול יומי מעמיק ומקיף בכל מנהטן וניו יורק כולל ביקור בסטטן איילנד.

הברונקס, קווינס, ברוקלין ועוד – בטיול הזה תוכלו להכיר את הרובעים הידועים של ניו יורק.

טיול יומי שייקח אתכם ליום שלם ומרתק בעיר בוסטון המרוחקת כ-3 שעות נסיעה.

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

אז מה היה לנו במדריך?