חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פראג עם ילדים ב-2024 – המדריך הטוב ביותר ברשת!

פראג עם ילדים - המדריך הטוב ביותר ברשת!

כמה תעלה לכם חופשה משפחתית בפראג עם ילדים ב-2024? אילו מלונות ודירות הם המומלצים ביותר למשפחות בפראג? ואילו אטרקציות הן הפופולריות ביותר לילדים? אתר "מטיילים בעולם" עם עוד מדריך מושלם לחופשה משפחתית. והפעם – פראג בירת צ'כיה. כל הפרטים, בפנים.

פראג עם ילדים 2

אמנם בקרב רבים, פראג (Prague) היא לא היעד הקלאסי עבור משפחות עם ילדים אך תתפלאו לשמוע כי משפחות ישראליות רבות דווקא בוחרות להגיע לפראג עם הילדים הן במסגרת טיול מרוכז בפראג והן במסגרת טיול כולל בצ'כיה. אם גם אתם החלטתם להוסיף את פראג לתכנון הטיול המשפחתי שלכם, בוודאי תשמחו לשמוע שהעיר מציעה אטרקציות ואפשרויות בילוי רבות ומגוונות לכל סוגי התיירים – קטנטנים ומתבגרים כאחד.

אתר "מטיילים בעולם" מציג את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת – בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. כאן תמצאו רק את מה שחשוב באמת! קראו עוד אודותינו כאן וכנסו גם לדף הפייסבוק שלנו

אז בלי לבזבז יותר מדי זמן על הקדמות מיותרות, בואו נתחיל ונלמד את כל הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת כדי לתכנן את הטיול המשפחתי המושלם שלכם בפראג:

לכמה ימים כדאי לטוס לפראג עם ילדים?

טווח הזמן הפופולרי ביותר לטיול משפחתי בפראג הוא כ-3 עד 4 ימים כאשר משפחות רבות הבוחרות לטייל באזורים נוספים בצ'כיה או במדינות אחרות, מצמצמות אפילו את הטיול ל-3 ימים בלבד כדי להשאיר זמן לשאר היעדים שבטיול. אך אם אתם מתכוונים להגיע רק לפראג או בעיקר לפראג, רצוי ומומלץ להישאר ולטייל בה לפחות 4 ימים.


באיזו תקופה כדאי לטוס לפראג עם ילדים?

פראג כמו רוב ערי אירופה הגדולות, היא עיר תיירותית ופעילה במשך כל השנה אך כמו ברוב המקרים, רוב התיירים המגיעים לעיר, ובעיקר המשפחות, עושים זאת בקיץ ובין החודשים אפריל עד אוקטובר. החודשים יולי ואוגוסט נחשבים לעמוסים ביותר בפראג וגם לחמים ביותר. לכן, תיירים רבים בוחרים להגיע קצת לפני או קצת אחרי כדי ליהנות גם ממזג אוויר נוח יותר וגם מפחות עומס. כך שתוכלו למצוא משפחות רבות הבוחרות להגיע לפראג באפריל, מאי או בספטמבר ואוקטובר.

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

איך מוצאים את הטיסות הזולות ביותר לפראג? ובכן, יש הרבה אתרים שמציעים השוואת מחירי טיסות כדי לעזור לכם ולמצוא את הטיסות הזולות ביותר. הבולטים והטובים ביותר מביניהם, הם אתר סקיי סקנר ואתר קייאק. בניגוד לשאר האתרים ברשת, שני אתרים אלו מוצאים את המספר הגדול ביותר של טיסות עם השילובים הטובים ביותר להוזלה מקסימלית של המחיר ומציעים גם את הממשק הנוח והידידותי ביותר למשתמש. מומלץ תמיד לבדוק באתרים אלו לפני שמזמינים את כרטיסי הטיסה.

כמה תעלה בערך טיסה לפראג למשפחה עם שני ילדים?

כדי למצוא את המחירים העדכניים והמדוייקים ביותר לפראג ב-2024, ערכנו בדיקה מקיפה באתרי טיסות רבים ומובילים בכל העולם. החל מאתרים ישראלים כמו איסתא ועד לאתרי טיסות בינלאומיים כמו Skyscanner ואחרים.

וכך, מהבדיקה שערכנו, מצאנו כי המחיר הממוצע לטיסה לפראג למשפחה עם 2 ילדים ב-2024, ינוע בממוצע בטווח המחירים של בין 350 ל-550 דולר לנוסע כך שבסיכום כללי המחיר בשקלים ל-4 נפשות, נע בין 5000 ל-6500 ש"ח בממוצע לכל המשפחה וזהו התקציב פחות או יותר אליו אתם צריכים להיערך באופן כללי.

והנה כמה תובנות מעניינות על טיסות לפראג שגילינו בבדיקה שערכנו:

  1. ראשית, המחירים המופיעים כאן הם לטיסות לואו קוסט שאינם כוללות מזוודות למטען או הזמנת כרטיסים מראש. תוספות אלו יכולות לייקר את המחירים בכמה עשרות דולרים לכל כרטיס.
  2. ההבדל בין מחירי הטיסות לפראג בקיץ לחורף אינו גדול במיוחד ומדובר בהבדל של כמה עשרות דולרים יותר לטובת הקיץ.
  3. חברות התעופה הפופולריות, הפעילות וגם ברוב המקרים הזולות ביותר שתמצאו לפראג הן בעיקר חברת הלואו קוסט וויזאייר (Wizzair). חברות תעופה נוספות שתוכלו למצוא הן ריינאייר, אייר סרביה או יוקריין איירליינס ורבות אחרות.

איך מומלץ לנסוע משדה התעופה של פראג למלון במרכז העיר וכמה זה עולה?

שדה התעופה הראשי של פראג הוא ואצלב האוול ונחשב לטוב ביותר במרכז ומזרח אירופה. זהו גם שדה התעופה שטיסות הלואו קוסט מישראל נוחתות בו.

מצודת פראג

הדרך הפופולרית ביותר בקרב המשפחות הישראליות להתנייד משדה התעופה של פראג למלון במרכז העיר היא באמצעות שירותי הסעות פרטיות בכלל ובשירותי הסעות של ישראלים בפרט. המחיר הממוצע לנסיעה בשאטל פרטי של נהגים ישראלים משדה התעופה למלון במרכז פראג הוא כ-20 עד 25 יורו (כ-100 ש"ח) למשפחה של 4 נפשות.

ישנן חברות רבות המציעות שירות הסעות כזה ובכולם אפשר ואף רצוי להזמין נסיעה מראש באמצעות האינטרנט. חפשו בגוגל "שירות הסעות בפראג" ותוכלו למצוא הרבה מאוד חברות כאלו. דרכים נוספות לנסיעה משדה התעופה של פראג למלון וחזרה, היא באמצעות אוטובוס שהיא גם הדרך הזולה ביותר ועולה כמה שקלים בודדים לאדם או מונית שעולה בממוצע כ-150 ש"ח.

טיפ: ישנם מלונות רבים בפראג שמציעים הסעות משדה התעופה וחזור. אם המלון שבחרתם מציע כזה שירות, שווה לשקול.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבלות ולטייל הרבה בפראג ולבקר בכל האטרקציות הראשיות והמוכרות, מומלץ מאוד להשתמש באוטובוס התיירים "Hop-­on Hop­-off", בעלות של כ-16 יורו לנוסע. היתרון העצום של שירות זה, הוא החיסכון בשימוש בתחבורה הציבורית והקלות שבה תגיעו לכל האטרקציות החשובות מבלי לשבור את הראש ברכבות או באוטובוסים.

הסיור יוצא משלושה מסלולים שונים ועוצר בהרבה נקודות מרכזיות בכל רחבי פראג. אתם קובעים לעצמכם את משך השהייה בכל אתר ואתם יכולים לעלות לשאטלים בכל שעה שתחפצו ובכל מסלול שתחפצו. חלק מהכרטיסים כוללים גם שייט וניתן לבחור בכרטיס ליום אחד או ליומיים. את כל הפרטים, תוכלו למצוא באתר הבא.


באיזה איזור בפראג הכי מומלץ לחפש מלון למשפחה עם ילדים?

בחירת מיקום מומלץ למלון בפראג היא משימה די פשוטה. מכיוון שרוב האטרקציות של פראג ורוב הפעילות התיירותית מתרכזת סביב העיר העתיקה, זהו המקום האידיאלי והפופולרי ביותר לחפש בו מלון, במיוחד אם אתם מגיעים לפראג עם ילדים ורוצים לחסוך כמה שאפשר בתחבורה בתוך העיר.

נהוג לסמן את גשר קארל המפורסם או את כיכר ואצלב כסוג של נקודות עוגן מרכזיות וכדאי לבדוק את המרחק מהמלון לשם. מרחק הליכה לגשר או לכיכר, יבטיח לכם מיקום טוב ויעיל בכל טיול בעיר.

מצד שני, כמו בכל עיר מרכזית, ככל שמיקום המלון טוב יותר, כך גם המחיר גבוה יותר. ואם אתם מחפשים לקמץ בתקציב כמה שאפשר, כדאי לחפש מלונות או דירות במעגל השני הממוקמים במרחק נסיעה של כ-10 דקות מהמרכז. מהבדיקה שאנחנו ערכנו בכל אופן, ניתן לומר בזהירות כי רוב המשפחות הישראליות, מעדיפות להשקיע עוד קצת ובוחרות ללון בדירות הממוקמות בלב המרכז ובמרחק הליכה לעיר העתיקה.


כמה עולה דירת נופש למשפחה בפראג ב-2024?

מבדיקה מקיפה שערכנו באתר בוקינג במספר גדול של דירות נופש מומלצות ובתאריכים שונים, המחיר הממוצע לדירה למשפחה בפראג עומד על כ-700 ש"ח ללילה לכל המשפחה (עד 5 נפשות).


מהם המלונות ודירות הנופש המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בפראג?

בפראג ישנם מלונות מעולים בכל סוגי האירוח. אבל מכיוון שזאת לא עיר קלאסית לילדים, רוב המלונות הטובים של העיר לא מציעים חדרי משפחה וניתן להזמין ברובם 2 חדרי שינה מופרדים בלבד – לא אופציה מעולה עבור משפחות, במיוחד אם אתם עם ילדים קטנים.

לכן, מרבית המשפחות הישראליות המגיעות לחופשה בפראג, בוחרות באופציה השנייה והיא לינה בדירות נופש או במלון דירות שבהם כל המשפחה יכולה ללון בנוחות ביחידה אחת חדר שינה גדול או אפילו עם שני חדרי שינה.

ברוב המקרים, דירות אלו מציעות גם איבזור מלא הכולל ברוב המקרים גם מטבח מאובזר בכלי מטבח ובכל הדרוש להכנת אוכל עצמי כגון תנור, מיקרוגל, מקרר, מדיח כלים וכו'. כמו כן, דירות רבות בפראג, ממוקמות בלב המרכז ומתומחרות גם במחירים אטרקטיביים ביחס למלונות המומלצים הנחשבים ליקרים יותר.

אז הנה, אחרי חפירות ארוכות באתר בוקינג, אלו הן הדירות הנחשבות לטובות ביותר למשפחות בפראג לפי ציוני הגולשים ברשת בכלל והישראלים בפרט ולפי פרמטרים של מיקום, תמורה למחיר ועוד:

פור טריס פראג (Four Trees)

פור טריז פראג

מתחם הדירות פור טריז שבפראג הוא ללא ספק אחד המומלצים בעיר והוא זכה לשבחים וביקורות מעולות ברשת גם ממשפחות ישראליות רבות שהספיקו לשהות בו. המתחם מציע כמה סוגים שונים של דירות עם חדר שינה אחד או שני חדרי שינה ויכולות להכיל בין 5 ל-7 נפשות ביחידה.

המתחם זכה בציון יוצא מן הכלל בבוקינג של 9.6 ודורג שם במקום ה-11 מבין למעלה מ-1500 מקומות אירוח לפי ציוני הגולשים שבאתר. המטיילים הישראלים ציינו לשבח את מיקומו המעולה של המקום הנמצא במרחק הליכה לכיכר העיר העתיקה, למרכז הקניות פלדיום ולכל האטרקציות החשובות של פראג, את הדירות המרווחות והגדולות ואת ההתאמה המושלמת למשפחות עם ילדים.

הדירות מאובזרות בריהוט מלא כולל מטבח מאובזר עם כלי מטבח, טלוויזיה עם נטפליקס ואינטרנט אלחוטי חופשי. המחיר הממוצע ללילה לדירה עומד על כ-700 ש"ח ללילה בתקופת הקיץ.

בית המגורים ווצלובה פראג (Residence Vocelova)

ווצלובה פראג

עוד מלון דירות שכבש את המשפחות הישראליות בפראג הוא ווצלובה שקיבל את הציון המעולה 9.3 באתר בוקינג ודורג במקום ה-21 מתוך מאות מקומות אירוח בקטיגוריה המתאימה באתר טריפ אדווייזר.

גם מקום זה ממוקם באיזור סופר מרכזי בלב פראג במרחק הליכה מכיכר ואצלב, מהשעון האסטרונומי ומהעיר העתיקה. בצמוד למקום, תוכלו למצוא תחנת מטרו וחשמלית, מסעדה וגם סופר. הדירה גרפה שבחים רבים ברשת על השירות הידידותי של הצוות, על איבזור וריהוט מעולה ועל גמישות. ובכלל, כמעט ולא ניתן למצוא הערה שלילית כלשהי על הדירה בביקורות הרבות ברשת.

המקום מציע דירות עם חדר שינה אחד המתאימות ל-4 נפשות וגם דירות עם שני חדרי שינה המתאימות למשפחות עם 6 או 8 נפשות. כל הדירות מאובזרות לגמרי כולל מטבח, מכונות כביסה טלוויזיה חכמה וכו'. המחיר לדירה ללילה עומד בממוצע על כ-600 ש"ח ללילה.

פראג לייף מסנה (Prague Life Masna)

רזידנס לייף מזנה פראג

גם מתחם הדירות פראג לייף מנסה, המחזיק בדירוג 4 כוכבים, גרף שבחים ומחמאות רבות מצד המשפחות הישראליות שבחרו ללון במקום זה והוא נחשב לאחד הטובים ביותר עבור משפחות עם ילדים בפראג. המקום דורג במקום ה-24 מתוך 700 מקומות אירוח באותה הקטיגוריה באתר טריפ אדווייזר וקיבל את הציון המעולה 9.2 באתר בוקינג.קום.

כל האטרקציות המרכזיות של פראג נמצאות במרחק הליכה מהדירה כמו למשל כיכר העיר העתיקה (400 מטר), גשר קארל (1 ק"מ), כיכר ואצלב (900 מטרים) וכו'. כמו כן, קניון פלדיום נמצא גם הוא במרחק הליכה ומסביב לאיזור המתחם, תוכלו למצוא 3 סופרים וחנויות רבות.

המטיילים הישראלים דיווחו בביקורות על רמת ניקיון ואיבזור גבוהה ביותר, על מיזוג האוויר ועל החדרים הנוחים. המחיר הממוצע לדירה ללילה עומד על כ-850 ש"ח.

ועוד כמה מלונות ודירות נופש מומלצים מאוד ששווה לבדוק:

  • מלון דולצ'ה ויטה סוויטס בוטיק (Dolce Vita Suites Boutique) – מלון סוויטות 4 כוכבים בפראג שזכה בהמלצות מעולות ממשפחות ברשת ונחשב גם לאחד מנותני התמורה טובים ביותר בעיר. המלון ממוקם במרחק יריקה מהעיר העתיקה, גשר קארל, כיכר ואצלב וכן משני סופרים צמודים וממסעדה. המלון מציע סוויטות מעולות למשפחה שיכולות להכיל בקלות 4 נפשות בחדר. המחיר הממוצע: כ-700 ש"ח בלבד ללילה לסוויטה משפחתית.
  • דירות קרלובה 25 (Karlova 25 Apartments) – מתחם דירות 3 כוכבים בפראג עם המון המלצות חמות ממטיילים ברשת ונחשב לנותן תמורה מעולה למשפחה עם ילדים. ממוקם ליד גשר קארל וכיכר העיר העתיקה וליד תחנת מטרו, סופרים, מסעדות וחנויות רבות. מציע דירות משפחתיות ענקיות עם שני חדרי שינה ועם איבזור מלא. זכה בציון 9.6 באתר בוקינג. המחיר הממוצע למשפחה ללילה עומד על כ-700 ש"ח ללילה.
  • ואצלב סקוור טרסס (Wenceslas Square Terraces) – מקום אירוח מומלץ מאוד ברשת שזכה גם לביקורות ישראליות מעולות באתרי התיירות המובילים. ממוקם מול כיכר ואצלב וצמוד לתחנת המטרו. האטרקציות המרכזיות של פראג ממוקמות כולן במרחק הליכה מהדירה. המתחם מציע דירות עם חדר שינה אחד או שניים הכוללות כולן מזגן, טלוויזיה, מכונת קפה ומטבח מאובזר עם מקרר, כיריים, תנור וכו'. משפחות ישראליות שכבר הספיקו ללון בדירות, העניקו ציונים מעולים והמלצות חיוביות ביותר. המחיר: כ-750 ש"ח ללילה בעונות השיא.

אטרקציות פופולריות למשפחות עם ילדים בפראג

פראג מלאה באטרקציות שוות ומומלצות שאולי לאו דווקא מיועדות לילדים, אך רוב המשפחות עדיין בוחרות להגיע אליהן עם הילדים וברוב המקרים, הילדים גם נהנים מאוד. מדובר באתרי "חובה" שאין כמעט תייר בפראג שמפספס אותן. אלו הן כיכר העיר העתיקה, השעון האסטרונומי, גשר קארל, הרובע היהודי, בניין העירייה או כיכר ואצלב.

לצד האטרקציות המרכזיות שצויינו כאן שכמעט ואף אחד לא מפספס בפראג, ישנם כמה אטרקציות הנחשבות לפופולריות ביותר בעיקר עבור ילדים בפראג ורוב המשפחות הישראליות בוחרות לבקר בהן. אלו הן בעיקר:

התיאטרון השחור בפראג – פראג ידועה בזכות בתי התיאטרון שלה ובמיוחד בזכות התיאטרון השחור המפורסם שלה. מדובר בתיאטרון בובות על רקע שחור שבעזרת משחקי תאורה מציע שילוב של פנטומימה, מוסיקה, ריקוד ועוד. ישנם כמה בתי תיאטרון שונים במרכז העיר העתיקה של פראג. ניתן למצוא את כולם בעמוד זה וגם לרכוש משם כרטיסים מראש מבלי להמתין בתור.

מוזיאון הצעצועים – מוזיאון קטן ונחמד הממוקם בתוך המתחם של מצודת פראג ומציע אוסף צעצועים מסוגים שונים כגון בובות, משחקים וכד מתקופות שונות בהיסטוריה.

מבוך המראות ומגדל מיני אייפל – בין האטרקציות הפופולריות ביותר למשפחות עם ילדים בפראג, כדאי לבדוק את מבוך המראות ומגדל אייפל הממוקמים במתחם של גבעת פטרין. בהחלט מקום מומלץ.

גן החיות של פראגגן החיות בפראג הוא אחד מגני החיות הטובים באירופה ומציע מתחמים רבים, איזורים שונים ומעל ל-4000 בעלי חיים. זוהי אחת האטרקציות המבוקשות ביותר בקרב משפחות בפראג.

מוזיאון הלגו – מוזיאון נחמד אך מסחרי שיתאים בעיקר אם הילדים שלכם אוהבים לגו. ניתן כמובן לקנות שם את כל הדגמים והסוגים שתרצו.

פארק המים אקווה פאלאס – עוד אטרקציה פופולרית בפראג עם ילדים היא פארק המים אקווה פאלאס שמכיוון שמדובר בפארק מקורה, מתאים לכל עונות השנה ולא רק לקיץ. זהו פארק מושקע וגדול מאוד, הנחשב לפופולרי ביותר בקרב המטיילים הישראלים.

מופע המזרקות בפראג – אם אתם מכירים את מזרקת הקסם של ברצלונה, אז דעו לכם כי גם גם בפראגיש אחת כזו והיא מתאימה בהחלט לביקור עם הילדים. פרטים נוספים, תוכלו למצוא כאן.

שווה לבדוק גם את מוזיאון הלגו ואולי גם את מוזיאון השוקולד (ליד השעון האסטרונומי).

תוכלו למצוא את רשימת כל האטרקציות המומלצות למשפחות עם ילדים בעמוד הבא.


מסלולי טיולים מומלצים למשפחות עם ילדים בפראג

תכנון מסלול טיול בחו"ל הוא דבר מאוד אינדיבידואלי וכל אחד מחפש ומעדיף סוג אחר של טיול. כדי לעזור לכם לתכנן את המסלול המושלם עבורכם בפראג עם ילדים, אספנו לכם כמה בלוגים ומדריכים שייתנו לכם כיוון והשראה ליצירת מסלול אידיאלי עבורכם. להלן התוצאות:

1. המסלול הקלאסי: טיול 5 ימים בפראג עם ילדים

מסלול מעולה זה, מתוך אחד הבלוגים המצויינים של אתר "למטייל", מציע מסלול קלאסי לפראג עם ילדים ומקדיש מספיק זמן לכל אטרקציה. המסלול כולל בין היתר ביקורים במוזיאון הצעצועים, שביל המראות, פארק המים, הרובע היהודי, הקיר של ג'ון לנון ואפילו מקדיש יום שלם לעיר קרלובי וארי הסמוכה. לחצו כאן למסלול המלא.

2. מסלול מקוצר – טיול 3 ימים בפראג עם ילדים

פנו לכם כמה דקות מהחיים, והקדישו את זמנכם לקריאת המסלול המפורט והמושקע הבא המציע 3 ימים באיזי בפראג עם ילדים. המסלול כולל בין היתר את הקיר של ג'ון לנון, גשר האוהבים, גבעת פטרין, חילופי המשמר, גשר קארל, מצודת פראג רחוב נרודובה, כיכר ואצלב, השוק Havel's Market, פארק לטנה ועוד. לחצו כאן למסלול המלא.


התניידות בפראג בין האטרקציות

רוב האטרקציות המרכזיות והמפורסמות של פראג קרובות אחת לשנייה במרחק הליכה ואת רוב הטיולים שלכם תוכלו לעשות ללא שימוש בתחבורה. כדי להתנייד לאטרקציות מרוחקות יותר, ניתן להשתמש די בקלות בתחבורה הציבורית של פראג הכוללת את רכבות הטראם (חשמלית), מטרו או אוטובוסים.

אם אתם מתכוונים להיכנס להרבה אטרקציות, ישנה אפשרות לרכוש בכ-60 יורו את כרטיס ה-Prague City Pass (גם באינטרנט, באתר הזה למשל), הכולל בתוכו סיור בן 45 דקות חינם, שייט בנהר הוולטאבה וכניסות חינם עוקפי תור למגוון אתרים כמו מצודת פראג, מוזיאונים ברובע היהודי ועוד הנחות רבות למסעדות ובתי קפה.


שורה תחתונה: כמה תעלה בממוצע חופשה משפחתית בפראג?

ובכן, אחרי כל הנתונים העדכניים שהוצגו כאן, אפשר להתחיל לסכם ולחשב את ההוצאה הממוצעת למשפחה ללילה בפראג ב-2024. ניקח לצורך הדוגמא, חופשה בפראג ל-5 ימים למשפחה עם שני ילדים.

אז כפי שראינו, מחיר טיסה למשפחה לפראג נע בין 5000 ל-6500 ש"ח לכל המשפחה. נוסיף לזה את המחיר הממוצע ללילה לדירה או מלון בפראג שעומד על כ-700 ש"ח לכל המשפחה ונוסיף עוד כ-2000 ש"ח להוצאות על אוכל, אטרקציות ובזבוזים.

סה"כ, הגענו למחיר של כ-11000 ש"ח לכל החופשה ובחישוב לפי יום, כ-2200 ש"ח ליום למשפחה בפראג. זהו מחיר ממוצע ומשוער אמנם אבל מספיק בשביל לחשב ולתכנן את התקציב עבור החופשה הבאה שלכם בפראג עם ילדים.

שיהיה בהצלחה…

אתם מוזמנים להעיר, לשאול או לכתוב את המלצותיכם על פראג כאן בתגובות לכתבה זו.

עוד מידע על פראג באתר "מטיילים בעולם"

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
4 comments
Inline Feedbacks
View all comments
ליאורה
4 years ago

תודה על הסיקור 🙂
לידיעתכם, הקישור למסלול השלישי (תחת כותר "ועוד מסלול מומלץ לפראג עם ילדים") לא פעיל.

דורית
2 years ago

סיקור מצויין, למבקרים בדצמבר, האם יש שווקי כריסמס והיכן הם ממוקמים? איך העיר מבחינת קניות עם מתבגרות? תודה!!

Yafit
1 year ago

האם יש המלצות או מידע על מסעדות/מאפיות עם מנות ללא גלוטן? או סופר שמוכר מוצרים ללא גלוטן?

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק