חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שייט על התמזה בלונדון – מהן האפשרויות השונות? ואיזה הכי כדאי?

שייט על התמזה

שייט על התמזה הוא בין האטרקציות הפופולריות והמבוקשות ביותר בלונדון בקרב המטיילים הישראלים. ישנם לא מעט סוגים של שייט במחירים שונים ועם תוספות ואפשרויות שונות. אז איזה הכי מומלץ? איך מזמינים כרטיסים מראש? וכמה זה יעלה לכם ב-2024? הכנו לכם את המדריך האולטימטיבי לשייט על נהר התמזה שבלונדון.

נהר התמזה בלונדון (Thames River) הוא הנהר המרכזי של העיר ובדומה מאוד לשייט על הסיין בפריז, גם שייט על התמזה הפך לאחת האטרקציות המבוקשות והפופולריות ביותר בקרב המטיילים הרבים שמגיעים לטייל בלונדון, במיוחד בקרב המטיילים הישראלים הרבים.

ישנם לא מעט סוגים שונים של שייט על התמזה כשרובם המכריע יוצאים מנקודת יציאה מרכזית שהיא גשר וסטמינסטר – זהו הגשר הסמוך לביג בן המפורסם וגלגל הענק הלונדון איי. אפשר להשתמש בשייט כדרך לגיטימית להתנייד בלונדון (כמו למשל להגיע מהביג בן למצודת לונדון או לגריניץ') או לחילופין, לבחור בשייט מעגלי שחוזר לאותה נקודת יציאה.

אז איזה שייט כדאי לכם לבחור? מה זה כולל? מהם המחירים העדכניים ל-2024? ומאיפה הכי כדאי להזמין כרטיסים? אספנו לכם את כל המידע שחשוב לדעת על שייט על נהר התמזה בלונדון. בוא נצא לדרך.

שייט בלונדון - השייט הקלאסי והפופולרי ביותר מגשר וסטמינסטר לגריניץ'!

ובכן, השייט הקלאסי והפופולרי ביותר בקרב המטיילים הוא השייט הבא, היוצא מגשר וסטמינסטר (הביג בן) ומגיע לאיזור גריניץ' (Greenwich). תוכלו לבחור בין שייט חד כיווני (שאורך כשעה) ולרדת בגריניץ', או לבחור לחילופין בשייט הלוך חזור שיחזיר אתכם לוסטמינסטר והוא יימשך כשעתיים.

עלות השייט נכון לזמן כתיבת שורות אלו היא כ-17 יורו לאדם. תוכלו למצוא פרטים נוספים, באתר הבא.

אם תרצו משהו קצר יותר, ישנו גם שייט דומה היוצא גם הוא מגשר וסטמינסטר ומגיע עד למצודת לונדון. זהו שייט קצר יותר שנמשך כ-35 דקות ואך זול יותר כשהמחיר עומד על כ-14 יורו בלבד. השייט אף כולל הסברים קלילים מהקפטן של הספינה. ניתן להזמין את השייט מכאן.

לונדון עם ילדים 2019/2020 - המדריך הטוב והמקיף ביותר ברשת!

שייט בעקבות הארי פוטר, שייט עם ארוחת ערב או שייט עם הופעת ג'אז - אפשרויות משודרגות של שייט על התמזה

אפשר כמובן להשקיע קצת יותר ולמצוא שייט משודרג עם תוספות מעניינות. כך למשל השייט הבא יציע לכם שייט לילי עם ארוחת ערב מלאה הכוללת ארבע מנות ויין מבעבע. השייט נמשך סה"כ כ-3 וחצי שעות וכולל אף מוזיקה חיה ברקע. השייט מתחיל בשעה 19:30 בערב ויוצא מגשר וסטמינסטר. המחיר עומד על כ-101 יורו לאדם ותוכלו למצוא את כל הפרטים, בעמוד הבא.

אופציה מעניינת נוספת וזולה יותר, היא השייט הזה שמציע לכם שייט של כשעתיים בשעות הערב (יציאה ב-18:30 בערב) של וכולל הופעה חיה של הרכב ג'אז וכוס יין מבעבע. עלות השייט הזה הוא כ-48 יורו בלבד. תוכלו למצוא את השייט הזה לצד סוגים נוספים של שייט על התמזה באתר הבא.

שייט נוסף שיכול לעניין לא מעט משפחות עם ילדים בלונדון, הוא שייט הכולל סיור מודרך בהשראת עולמו של הארי פוטר. השייט נמשך כשעתיים וחצי ועלותו היא כ-18 יורו. תוכלו למצוא את כל הפרטים ולהזמין כרטיסים מראש באמצעות האתר הבא (שימו לב: ניתן לעשות את הסיור גם באופן רגלי. אם אתם מעוניינים לעשות זאת באמצעות שייט, יש לבחור זאת במעמד הרכישה באתר).

מלונות כשרים בלונדון - הרשימה הטובה ביותר!

שייט בתמזה על ספינת מנוע מהירה

אם אתם מחפשים משהו יותר "אקשן" משייט רגוע לאורך נהר התמזה, תוכלו להזמין שייט מיוחד יותר שמתבצע על גבי ספינת מנוע מהירה. בשייט הזה, תקבלו חליפת הצלה ותסעו במהירות על פני התמזה בשייט שיימשך כ-50 דקות וכולל גם הדרכה נחמדה של מדריך מקצועי.

עלות השייט הנ"ל היא כ-57 יורו ואפשר להזמין כרטיסים מראש באמצעות האתר הבא. צפו בסרטון להמחשה של השייט המהיר:

שילוב כניסה לאטרקציות בלונדון יחד עם שייט על התמזה (חסכוני ומומלץ)

אם אתם מתכננים לבקר גם באטרקציות הידועות של לונדון, אפשר גם למצוא כרטיסים משולבים המציעים כניסה בכרטיס אחד לאטרקציות ולשייט במחיר מוזל. זוהי דרך חסכונית ומומלצת והרבה בוחרים בה.

ניתן למשל למצוא את הכרטיס המשולב הבא המציע כניסה לשייט על התמזה + כניסה ללונדון איי + כניסה לסי לייף בכ-69 יורו לאדם, או למשל את השייט הזה שמציע כניסה משולבת לשייט + כניסה למצודת לונדון +  סיור באיזור וסטמינסטר ב-134 יורו לאדם.

שילובים מענינים נוספים: כרטיס משולב לשייט על התמזה + כניסה לתצפית של מגדל השארד המרהיב (פרטים נוספים כאן), או למשל כרטיס משולב של שייט יחד עם כניסה למצפה הכוכבים בגריניץ' (פרטים נוספים בעמוד הבא).

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

 
  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון, טירת וינדזור ועוד… אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים יומיים מלונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
רון
1 year ago

תודה רבה. מידע מעולה. עזרתם לנו המון!

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק