חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים באתונה והסביבה - את הטיולים האלו אתם חייבים לבדוק!

אתונה היא עיר תיירותית נפלאה לטיולים ואחת הפופולריות ביותר בקרב המטיילים הישראלים. מלבד האוכל, השווקים וחיי התרבות והלילה המקסימים של העיר, אתונה מציעה גם הרבה מאוד אטרקציות לראות ולבקר בהן כשהאטרקציה מס' 1 היא כמובן האקרופוליס המפורסם.

גם מחוץ לאתונה, במרחק נסיעה קצר, מתחבאים להם איזורים קסומים, עיירות ציוריות, כפרים נסתרים והרבה מאוד טבע לטייל בו, ולכן מטיילים רבים בוחרים להקדיש יום שלם לטיול יומי היוצא וחוזר מאתונה באותו היום וכולל הסעה מסודרת, מדריך מקומי מוסמך וכרטיסי כניסה לאטרקציות השונות.

אז אילו טיולים נחשבים לטובים ולמבוקשים ביותר? לאיפה בדיוק הם מגיעים? ומה המחירים? אתר "מטיילים בעולם" אסף עבורכם את הטיולים הטובים ביותר באתונה ומחוץ לאתונה של חברות הטיולים הידועות ביותר שזכו בביקורות הגולשים הגבוהות ביותר.

בואו נתחיל:

טיולים מומלצים באתונה והסביבה - הטיולים הטובים והמבוקשים ביותר!

סיור מודרך באקרופוליס כולל ביקור במוזיאון האקרופוליס

מקדש האקרופוליס השוכן על הגבעה המרכזית של העיר, הוא כאמור האטרקציה הידועה והמזוהה ביותר עם אתונה ואין כמעט תייר שמגיע לעיר ולא מבקר במקדש העתיק ובמוזיאון אקרופוליס המצוין.

הסיור המודרך הבא, נחשב לאחד הפופולריים ביותר וייקח אתכם למעלה הגבעה יחד עם מדריך מקומי מוסמך ויעניק לכם ערך מוסף והבנה מעמיקה יותר על ההיסטוריה של המקדש והגבעה הידועה. הסיור כולל כרטיסי כניסה גם לאתר אקרופוליס וגם למוזיאון. המחיר: כ-59 יורו לאדם.

כף סוניון (Cape Sounion) הוא לשון יבשה השוכנת דרומית לעיר אתונה. זהו אחד האיזורים המתויירים ביותר ביוון, בעיקר בזכות מקדש פוסידון המפורסם ששוכן בו.

הטיול המאוד פופולרי הזה, יוצא אל כף סוניון מאתונה וכולל הסעה פרטית ומדריך ארכיאולוגי מוסמך. המחיר: כ-39 יורו לאדם.

טיול יומי מאתונה לדלפי

גם אתר הארכיאולוגי דלפי (Delphi) המרוחק כשעתיים נסיעה מאתונה, נחשב לאחד המקומות התיירותיים הפופולריים ביותר ביוון וכולל מבנים עתיקים מרתקים ובראשם מקדש אפולו המפורסם.

הטיול הבא, נמשך כ-10 שעות וכולל הסעה פרטית הלוך חזור מאתונה ומדריך צמוד לכל אורך הטיול.

את הטיול הבא, שיוצא מאתונה אל מטאורה – אחד האיזורים היפים והמדהימים ביוון, אתם ממש לא רוצים לפספס. מדובר במקבץ של מנזרים, הממוקמים על עמודי שיש תלולים וגבוהים ויוצרים מראה מפעים ובלתי נשכח.

הטיול נמשך יום שלם והוא עולה כ-123 יורו לאדם.

חבל ארגוליס שבדרום יוון (הפלופונסוס), הוא איזור סופר תיירותי הכולל בתוכו כמה מהאתרים הארכיאולוגיים החשובים ביותר בעולם כולו.

הטיול הפופולרי הבא, יוצא מאתונה ומגיע לעיר העתיקה מיקנה כשהוא עובר בעיירה הציורית הקסומה נפפליו (Nafplio) ועוד. המחיר: כ-65 יורו לאדם.

עוד טיול הנחשב למאוד פופולרי ומומלץ, הוא הטיול הזה הכולל שייט של יום שלם היוצא מאתונה אל האיים הסרוניים ועובר באיים המקסימים אגינה, פורוס והידרה.

מדובר בשלושה איים יווניים קטנים קסומים שיציעו לכם טעימה קטנה מיוון האמיתית וההיסטורית. הטיול נמשך סה"כ כ-11 שעות ועלותו היא כ-150 יורו לאדם. המחיר כולל את השייט, ארוחת צהריים ומופע חי של מוזיקה יוונית.

האתר הארכיאולוגי אולימפיה שבדרום יוון, הוא אחד האתרים המפורסמים ביותר בעולם, בעיקר בזכות היותו המקום שבו התחילה האולמיפיאדה ובזכות מקדש זאוס ופסל זאוס המפורסמים.

טיול מצוין זה, נמשך יום שלם כשהוא יוצא וחזור ביום אחד מאתונה לאולימפיה וכולל הסעה פרטית הכוללת גם איסוף אישי מהמלון שלכם באתונה. המחיר: כ-580 יורו.

ועוד כמה טיולים וסיורים מומלצים באתונה ששווה לבדוק!

סיור קולינרי מעולה ומבוקש מאוד המוקדש כולו לאוכל היווני וכולל גם טעימות. המחיר: כ-49 יורו לאדם.

שייט לילי של כשלוש שעות בריביירה של אתונה בשעות השקיעה והערב. מומלץ ביותר!

דרך מצויינת להתנייד באיזורים המרכזיים והתיירותיים של העיר עם אפשרות לעלות ולרדת בזמנכם החופשי.

עוד מידע על אתונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר אטרקציות באתונה שנחשבות ל-Must see כולל כל המידע שצריך לדעת כגון מחירי כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • מחפשים מה לעשות באתונה? מגוון סיורים מעולים של חצי יום בתוך העיר או טיולים ליום שלם מסביב לאתונה מחכים לכם בעמוד הבא.
  • לפני שאתם מזמינים מלון, אספנו לכם מלונות מומלצים באתונה שכבשו את ביקורות הגולשים ברשת.
  • מתכננים חופשה בטן גב ביוון? כדאי לבדוק את סדרת הכתבות שלנו על איי יוון בה סקרנו וליקטנו בפינצטה את המלונות המומלצים ביותר ברודוס, כרתים, קוס, מיקונוס ועוד.

אז מה היה לנו במדריך?