חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים לליגת האלופות 2024

המדריך השלם לרכישת כרטיסים לליגת האלופות 2024!

ברוכים הבאים למדריך הטוב ביותר ברשת לרכישת כרטיסים למשחקי הכדורגל של ליגת האלופות בכדורגל באירופה.

ליגת האלופות 2024 יוצאת לדרך עם משחקי ענק ומפגשי כוכבים מהגדולים ביותר כבר בשלב הבתים. בין המפגשים המעניינים ביותר בשלב הבתים ניתן לציין את המשחק בין באיירן מינכן (עם השוער הישראלי שלנו דניאל פרץ) למנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן מול מילאן, או ברצלונה מול פורטו.

אז אילו קבוצות מתמודדות השנה? מתי ואיפה זה יקרה? מהם המשחקים הפופולריים ביותר? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה בכלל כדאי לקנות? את כל התשובות לשאלות אלו ועוד, תוכלו למצוא במדריך הטוב ביותר ברשת לתכנון הטיול שלכם למשחקי ליגת האלופות.

בואו פשוט, נתחיל מההתחלה…

המשחקים השווים ביותר השנה! - שלב הבתים ליגת האלופות 2024

שלב הבתים בליגת האלופות 2024 יוצא לדרך עם הקבוצות הגדולות של הכדורגל האירופאי ועם משחקים ושילובים מהטובים שאפשר לבקש.

אז לאילו משחקים כדאי לכם לטוס השנה? הנה משחקי שלב הבתים של ליגת האלופות 2024 הטובים והמומלצים ביותר שתוכלו למצוא בתקופה הקרובה (שימו לב: מומלץ לרכוש כמה שיותר מהר את הכרטיסים כדי ליהנות ממבצעים ומהמחירים הנמוכים ביותר):

משחקים בליגת האלופות 2024 עם שחקנים ישראלים

השנה תוכלו למצוא כמה שחקנים ישראלים שישתתפו במפעל –  השוער דניאל פרץ שישחק השנה במשחקי באיירן מינכן בליגת האלופות, השחקן ברק בכר שישחק השנה במשחקי הכוכב האדום בלגרד בין היתר מול מנצ'סטר סיטי, השחקן אוסקר גלוך שישחק עם זלצבורג או השחקן סתיו למקין שישחק השנה במשחקי קבוצת שחטאר בליגת האלופות.

חפשו משחקים בליגת האלופות 2024 לפי קבוצות

אוהדים קבוצה ספיציפית? לחצו על אחד משמות הקבוצות הבאות ותוכלו למצוא את כל המשחקים של הקבוצה הפייבוריטית שלכם בליגת האלופות 2024:

איפה מומלץ לרכוש כרטיסים למשחקי ליגת האלופות?

ובכן, ישנם אתרים רבים ברשת המציעים כרטיסים לכל המשחקים של ליגת האלופות. מומלץ לרכוש מאתרים מובילים וותיקים בתחום עם ניסיון והבנה כדי להתמודד על בעיות אפשריות שיכולות לצוץ כמו ביטולים, שינויים וכד'.

כדאי לבדוק את אתר "Ticketgum" למשל, הנחשב לאחד האתרים הטובים לרכישת כרטיסים ואוהדים ישראלים רבים משתמשים בו. האתר מציע ממשק נוח וידידותי, תמיכה טובה ובעיקר מחירים זולים ובין האטרקטיביים ביותר בשוק.

אם אתם מעדיפים לרכוש מאתרים ישראלים, בדרך כלל המחירים יהיו גבוהים יותר אך מצד שני הם מציעים שירות ותמיכה בשפה העברית שבהחלט מהווה פתרון בפתרון בעיות אפשריות.

אתר "Ticketingo" הוא למשל אתר ישראלי מוביל וותיק המציע שירות של מכירת כרטיסים אונליין לרוב משחקי ליגת האלופות. האתר מציע סוגים רבים של כרטיסים במיקומים שונים באצטדיון ללא עמלת רכישה ועם אפשרות לביצוע תשלומים. האתר גם מציע שירות ותמיכה טלפונית או במייל בשפה העברית.

כדאי לזכור: ליגת האלופות היא אחד הטורנירים המבוקשים ביותר בעולם כולו והכרטיסים למשחקים השונים נחטפים מהר מאוד. לכן, בראש ובראשונה, כדאי להזמין כמה שיותר מהר את הכרטיסים, במיוחד למשחקים החשובים כמו רבע גמר, חצי גמר או הגמר, או למשחקים המעניינים בהם משחקות קבוצות הכדורגל המפורסמות כמו ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, מילאן, או באיירן מינכן. כדי להזמין כמה שיותר זמן מראש את הכרטיסים או את חבילות הנופש, יש לעשות זאת באמצעות האינטרנט וכמובן לא לחכות לקופות ביום המשחק.

כרטיסים לליגת האלופות

מה יהיו מחירי הכרטיסים והחבילות למשחקים השנה?

מחיר הכרטיסים למשחקי ליגת האלופות 2024 משתנה בהתאם לקבוצות שמשחקות ולאצטדיון המארח. טווח המחירים השנה הוא די רחב ונע בין מחירים מאיזור של החל מ-500 ש"ח עד לאיזור ה-1200 ש"ח. כמובן שככל שמתקרבים לשלבים המכריעים, כך גם מחירי הכרטיסים עולים בהתאם, וכך מחירי המשחקים בשמינית, רבע, חצי והגמר יהיו גבוהים בהרבה ממשחקי המוקדמות והבתים.

אז מה היה לנו במדריך?