חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

מלונות מומלצים באתונה ל-2024 - אספנו לכם את הרשימה הנבחרת!

מלונות מומלצים באתונה - אספנו לכם את הרשימה הנבחרת!
מלונות מומלצים באתונה

יש לא מעט מלונות מומלצים באתונה שנחשבים למצויינים ולפופולריים במיוחד, אך אם צריך לצמצם את הרשימה, היינו ממליצים במיוחד על 3 המלונות הבאים שנחשבים למעל כל ספק לפופולריים ולמוזמנים ביותר באתונה:

מלון דה סטנלי (The Stanley) – מלון זה הוא אחד המוזמנים והנמכרים ביותר באתר בוקינג.קום עם ציון גולשים ממוצע של 8.5 המבוסס על למעלה מ-5000 חוות דעת מאומתות של גולשים.

המלון ממוקם במרכז אתונה ובצמוד לתחנת מטרו המרוחקת מרחק של כמה תחנות בלבד מהעיר העתיקה ומשדה התעופה של אתונה. זהו מלון 5 כוכבים מפואר המציע גם בריכה מרשימה ואוכל מוקפד.

המלון זכה לתגובות ולהמלצות מעולות מצד המטיילים הישראלים וקיבל ציונים מעולים על האווירה והשירות הטוב, על המיקום והקירבה לבית חב"ד, על הארוחות ועל בריכת הגג. לפרטים נוספים על המלון לחצו כאן.

מלון סטנלי אתונה
מלון סטנלי אתונה

מלון אלקטרה מטרופוליס (Electra Metropolis) – אם אתם מחפשים לישון בלב העיר העתיקה של אתונה, זהו המלון בשבילכם. מדובר באחד המלונות המומלצים ביותר באתונה שממוקם מרחק הליכה משכונת הפלאקה ומהאטרקציות הידועות של העיר כמו האקרופוליס, מקדש זאוס או האגורה.

מעל 3600 ביקורות מאומתות של גולשים מכל העולם העניקו למלון את הציון המעולה 9.1 באתר בוקינג ואם תקראו את הביקורות הישראליות באתר, תוכלו בהחלט להבין מדוע. לפרטים נוספים על המלון לחצו כאן.

מלון אלקטרה אתונה
מלון אלקטרה אתונה

מלון אתניאום גראנד (Athenaeum Grand Hotel) – אתונה ידועה רבות בזכות בעיות החנייה שלה ואם אתם מגיעים לשם עם רכב שכור, תתכוננו לחיפושים מפרכים אחר חנייה ליד המלון. לכן, מטיילים רבים בוחרים להתרחק מעט מהמרכז ההיסטורי של אתונה כדי להסתדר עם החנייה.

לכן, אחד המלונות הפופולריים ביותר באתונה בקרב המטיילים הישראלים, הוא מלון אתניאום גרנד שמציע חנייה חינם לאורחים עם שירות הסעות לעיר העתיקה, חדרים גדולים ומעוצבים בקפידה וציוני גולשים מעולים ברשת. לפרטים נוספים על המלון לחצו כאן.

מלון אתניאום אתונה
מלון אתניאום אתונה

כל מלונות אתונה על מפה

Booking.com

שאלות וכתבות נוספות על אתונה

עוד מידע על אתונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר אטרקציות באתונה ב-2024 שנחשבות ל-Must see כולל כל המידע שצריך לדעת כגון מחירי כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • מחפשים מה לעשות באתונה? מגוון סיורים מעולים של חצי יום בתוך העיר או טיולים ליום שלם מסביב לאתונה מחכים לכם בעמוד הבא.
  • ליקטנו עבורכם מקבץ מומלץ של טיולים באתונה והסביבה שייקחו אתכם ביום אחד אל המקומות הקסומים ביותר ביוון. מומלץ ביותר!
  • מתכננים חופשה בטן גב ביוון? כדאי לבדוק את סדרת הכתבות שלנו על איי יוון בה סקרנו וליקטנו בפינצטה את המלונות המומלצים ביותר ברודוס, כרתים, קוס, מיקונוס ועוד.
  • רעיון מצוין להכיר את אתונה, הוא באמצעות סיורים מודרכים של מדריכים ישראלים. בעמוד הבא אספנו לכם סיורים באתונה בעברית שנחשבים לפופולריים ביותר.

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק