חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

הגולשים שאלו: מלונות בפלאקה אתונה – האם כדאי ואילו מלונות מומלצים?

מלונות בפלאקה אתונה
מלונות בפלאקה אתונה

תשובה: בהחלט. שכונת הפלאקה באתונה היא ללא ספק אחד האיזורים הטובים והמומלצים ביותר ללינה באתונה ומטיילים רבים בוחרים ללון שם. הסיבה די ברורה – מרבית האטרקציות התיירויות כמו האקרופוליס, האגורה או מקדש זאוס נמצאים באיזור וכך גם מסעדות וחנויות רבות.

לפי אתר בוקינג.קום, ישנם למעלה מ-200 מלונות ומקומות אירוח רק בשכונה זו, כך שהמבחר כאן הוא גדול ורחב מאוד שמתחיל מהוסטלים זולים ומגיע עד למלונות 5 כוכבים מפוארים.

אם אתם רוצים ללכת על בטוח, מומלץ לבחור באחד משלושת המלונות הבאים שזכו בציונים מעולים בבוקינג וקיבלו ביקורות והמלצות מעולות גם ממטיילים ישראלים רבים ששהו שם:

מלון אלקטרה מטרופוליס (Electra Metropolis) – זהו ללא ספק אחד המלונות המומלצים והפופולריים ביותר באתונה בכלל ובשכונת הפלאקה בפרט. המלון, שמדורג 5 כוכבים, ממוקם בלב העיר ברדיוס של 10 דקות הליכה מכל אטרקציה מרכזית של אתונה.

המלון כבש את ביקורות הגולשים בבוקינג וקיבל שבחים וציונים מעולים על המיקום, על הבריכה שהוא מציע בגג המלון, על השירות ועל האוכל המצוין. בהחלט בחירה מצויינת של מלון באתונה. לחצו כאן לפרטים נוספים על המלון.

מלון אלקטרה מטרופוליס אתונה
מלון אלקטרה מטרופוליס אתונה

מלון בסט ווסטרן פלוס אמזון (Best Western Plus Amazon Hotel) – עוד מלון באתונה הנחשב לאחד הנמכרים והפופולריים ביותר. זהו מלון 3 כוכבים שזכה בביקורות מעולות ברשת, כולל המלצות רבות ממטיילים ישראלים.

המלון ממוקם במרחק הליכה מהאתרים ההיסטוריים ומרובע הקניות המרכזי של אתונה וכולל חדשים מעוצבים ומאובזרים שחלקם אף משקיפים ישירות אל האקרופוליס. לחצו כאן לפרטים נוספים על המלון.

מלון בסט ווסטרן פלוס אתונה
מלון בסט ווסטרן פלוס אתונה

מלון אלקטרה פאלאס אתונה (Electra Palace Hotel Athens) – מלון 5 כוכבים בין הטובים ביותר שתמצאו באתונה. ממוקם ממש ממול האקרופוליס ומציע גם בריכת גג מעוצבת ומתקני ספא.

מלון זה זכה לציון מצוין בבוקינג.קום (8.9 על סמך כ-2500 חוות דעת מאומתות) וקיבל גם שבחים רבים ממטיילים ישראלים רבים שבחרו ללון בו בחופשה שלהם באתונה. לחצו כאן לפרטים נוספים על המלון.

מלון אלקטרה פאלאס אתונה
מלון אלקטרה פאלאס אתונה

לסיכום, שלושת מלונות אלו נחשבים לבין המלונות המומלצים ביותר באתונה, ובטח ובטח מבין המלונות בפלאקה.

כל מלונות אתונה על מפה

Booking.com

שאלות וכתבות נוספות על אתונה

עוד מידע על אתונה ויוון באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר אטרקציות באתונה ב-2024 שנחשבות ל-Must see כולל כל המידע שצריך לדעת כגון מחירי כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • מחפשים מה לעשות באתונה? מגוון סיורים מעולים של חצי יום בתוך העיר או טיולים ליום שלם מסביב לאתונה מחכים לכם בעמוד הבא.
  • לפני שאתם מזמינים מלון, אספנו לכם מלונות מומלצים באתונה שכבשו את ביקורות הגולשים ברשת.
  • ליקטנו עבורכם מקבץ מומלץ של טיולים באתונה והסביבה שייקחו אתכם ביום אחד אל המקומות הקסומים ביותר ביוון. מומלץ ביותר!
  • מתכננים חופשה בטן גב ביוון? כדאי לבדוק את סדרת הכתבות שלנו על איי יוון בה סקרנו וליקטנו בפינצטה את המלונות המומלצים ביותר ברודוס, כרתים, קוס, מיקונוס ועוד.
  • רעיון מצוין להכיר את אתונה, הוא באמצעות סיורים מודרכים של מדריכים ישראלים. בעמוד הבא אספנו לכם סיורים באתונה בעברית שנחשבים לפופולריים ביותר.

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק