חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון מומלץ ליד שדה התעופה אתונה – הכירו את שני המומלצים ביותר!

מלון מומלץ ליד שדה התעופה של אתונה

אם אתם מחפשים מלון מומלץ ליד שדה התעופה של אתונה, הגעתם למקום הנכון. מתוך כמות לא קטנה של מלונות באיזור, רק שניים מהם נחשבים למומלצים ופופולריים באמת. סקרנים? הנה כל הפרטים.

שדה התעופה של אתונה הנקרא "נמל התעופה הבינלאומי אתונה-אלפתריוס וניזלוס" הוא נמל תעופה חדש יחסית באתונה וגדול ביותר שעוברים בו מאות אלפי טיסות בשנה. השדה נמצא כ-25 ק"מ ממרכז אתונה ובמרחק של כחצי שעה נסיעה משם.

מכיוון שטיסות רבות לאתונה (בעיקר טיסות לואו קוסט) מגיעות בשעת לילה מאוחרת או יוצאות לישראל בשעת בוקר מוקדמת, מטיילים רבים בוחרים לבלות את הלילה הראשון והאחרון במלון ליד שדה התעופה באתונה.

בצורה זו, המטיילים נהנים מהגעה מהירה ונוחה למלון ביום הראשון או האחרון, וגם חוסכים כסף על לילה שבכל מקרה כמעט ולא מנוצל (המלונות ליד שדה התעופה של אתונה זולים בהרבה מהמלונות במרכז).

לינה בשדה התעופה של אתונה מתאימה גם למטיילים רבים שנוחתים באתונה רק לצורך טיול באיזורים אחרים ביוון כמו למשל מטאורה, איזור פיליון, הפלופנסוס שבדרום יוון או כאלו שמחפשים לשוט לאי אנדרוס בהפלגה שיוצאת מנמל ראפינה.

חשוב לדעת: מחיר המוניות משדה התעופה למרכז אתונה הוא קבוע ועומד על 38 יורו בשעות היום ו-54 יורו בשעות הלילה (00:00 עד 05:00 בבוקר).

מלונות מומלצים ליד שדה התעופה של אתונה ב-2024

בניגוד לערים גדולות באירופה, אין הרבה מלונות הממוקמים ממש קרוב לשדה של אתונה וחלק גדול מאלו שבאיזור, נמצאים באיזורים מבודדים ולא נעימים.

אז אם גם אתם מחפשים מלון מומלץ ליד נמל התעופה באתונה, הנה 2 המלונות היחידים שבאמת שנחשבים לפופולריים ולמומלצים ביותר שם:

טוב, אז המלון בה' הידיעה ליד שדה התעופה של אתונה, שנחשב ללא צל של ספק לפופולרי ולמומלץ ביותר, הוא מלון סופיטל שממוקם ממש מול הכניסה לנמל התעופה ויאפשר לכם את הגישה המהירה והפשוטה ביותר להמראה או לנחיתה.

זהו מלון 5 כוכבים שזכה לציונים טובים מאוד באתר בוקינג (8.6 על סמך למעלה מ-4000 חוות דעת מאומתות) ולתשבחות ממטיילים ישראלים רבים שבחרו ללון שם. אם אתם מחפשים מלון מומלץ וגדול שקרוב לשדה, זהו המלון בשבילכם.

טווח המחירים במלון זה: בין 600 ל-800 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

עוד מלון מומלץ ליד שדה התעופה באתונה שנחשב גם פופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, הוא מלון הדירות טינה המרוחק כ-4 ק"מ מהנמל, ומציע גם הסעה חינם מ/אל שדה התעופה.

המקום מציע דירות מרוהטות ומאובזרות ושירות אדיב שזכה בביקורות מעולות. המלון מציע גם ארוחת בוקר הכלולה במחיר, אך לפי רוב ביקורות המטיילים הישראלים, מדובר בכמה פרוסות לחם וממרחים ולא בארוחת בוקר של ממש.

מלון זה מתאים בעיקר למי שמחפש לינה בקרבת שדה התעופה במחיר זול ונוח. מתאים מאוד גם למשפחות עם ילדים.

טווח המחירים במלון זה: כ-200 ש"ח בלבד בממוצע לזוג ללילה וכ-300 ש"ח למשפחה של 4 נפשות.

 


ובעמוד הבא, תוכלו למצוא את רשימת כל המלונות ומקומות האירוח שליד שדה התעופה אתונה.

עוד מידע על אתונה ויוון באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר אטרקציות באתונה שנחשבות ל-Must see כולל כל המידע שצריך לדעת כגון מחירי כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • מחפשים מה לעשות באתונה? מגוון סיורים מעולים של חצי יום בתוך העיר או טיולים ליום שלם מסביב לאתונה מחכים לכם בעמוד הבא.
  • לפני שאתם מזמינים מלון, אספנו לכם מלונות מומלצים באתונה ב-2024 שכבשו את ביקורות הגולשים ברשת.
  • ליקטנו עבורכם מקבץ מומלץ של טיולים באתונה והסביבה שייקחו אתכם ביום אחד אל המקומות הקסומים ביותר ביוון. מומלץ ביותר!
  • מתכננים חופשה בטן גב ביוון? כדאי לבדוק את סדרת הכתבות שלנו על איי יוון בה סקרנו וליקטנו בפינצטה את המלונות המומלצים ביותר ברודוס, כרתים, קוס, מיקונוס ועוד.
  • רעיון מצוין להכיר את אתונה, הוא באמצעות סיורים מודרכים של מדריכים ישראלים. בעמוד הבא אספנו לכם סיורים באתונה בעברית שנחשבים לפופולריים ביותר.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק