חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים לליגה האיטלקית 2024

המדריך השלם לרכישת כרטיסים לליגה האיטלקית בכדורגל 2024!

מאז ומתמיד הייתה הליגה האיטלקית הבכירה (סרייה A) אחת הליגות הטובות והסוערות ביותר באירופה בפרט ובעולם בכלל ואחת המבוקשות ביותר גם בקרב אוהדי הכדורגל הישראליים. כמה מקבוצות הכדורגל הטובות ביותר בעולם משחקות בליגה האיטלקית ובראשן כמובן מילאן ויובנטוס שבהם משחקים הכדורגלנים הטובים בעולם כמו אוליבייה ז'ירו, לאוטרו מרטינס  ועוד רבים אחרים.

אז אם אתם מתכננים להגשים חלום ולטוס ולצפות בלייב באחת הקבוצות הגדולות של איטליה בכדורגל, הגעתם למקום הנכון. בדקנו אילו משחקים המומלצים ביותר השנה, כמה יעלו כרטיסים, ואיפה הכי כדאי לקנות. קבלו את המדריך השלם לרכישת כרטיסים למשחקי הכדורגל בליגה האיטלקית. בואו נתחיל.

משחקים מומלצים בליגה האיטלקית ב-2024

אינטר מילאנו, מילאן, יובנטוס או רומא הן רק חלק מקבוצות אדירות שמחכות לכם בליגה האיטלקית. אז מה כדאי לראות השנה? אספנו לכם כמה ממשחקי הצמרת השווים ביותר בליגה האיטלקית לעונת 2024:

 אצטדיון האולימפיקו – רומא, איטליה

תאריך: 5 במאי 2024

אצטדיון סן סירו – מילאנו, איטליה

תאריך: 21 אפריל 2024

אצטדיון ג'וזפה מאצה (סן סירו) – מילאנו, איטליה

תאריך: 22 אוקטובר 2023

חפשו משחקים בליגה האיטלקית לפי קבוצות

אוהדים קבוצה ספיציפית? לחצו על אחד משמות הקבוצות הבאות ותוכלו למצוא את כל המשחקים של הקבוצה הפייבוריטית שלכם בליגה האיטלקית 2024:

מה מחירי הכרטיסים לכדורגל באיטליה ב-2024 ואיפה כדאי לקנות?

ובכן, טווח מחירי הכרטיסים לעונת הכדורגל האיטלקית 2024 הוא רחב יחסית ומשתנה כמובן בהתאם לפופולריות של הקבוצה. מבדיקה מעמיקה שערכנו במשחקים השונים, מצאנו כי הטווח נע בין כ-250 ש"ח בלבד למשחקים מסויימים לעומת החל מ-1000 ש"ח לכרטיס למשחקים אחרים (במרבית המקרים מדובר במשחקי צמרת של הקבוצות המובילות כמו יובנטוס, אינטר וכו').

איפה כדאי לקנות את הכרטיסים? ישנם לא מעט אתרים ברחבי הרשת שמציעים רכישת כרטיסים אונליין לכל משחקי הליגה האיטלקית בכדורגל. כישראלים, מומלץ לרכוש את הכרטיסים מאתרים ישראלים עם ניסיון במכירת כרטיסים למשחקי ספורט ברחבי העולם. אתר טיקטינגו הוותיק למשל, מתמחה במיוחד בתיירות ספורט ומציע ממשק קל ונוח לרכישה מהירה של כל סוגי הכרטיסים בכל רמות המחיר לכל המשחקים בליגה האילטקית.

היתרון המרכזי בהזמנת כרטיסים מאתר ישראלי כמו טיקטינגו, הוא שירות לקוחות טלפוני בעברית במידה ואתם נתקלים בתקלות או בעיות. אם תיתקלו בבעיות או שאלות, שירות כזה מהווה יתרון ברור על פני אתרים בינלאומיים. אם בכל זאת אתם מעוניינים לרכוש כרטיסים מאתר בינלאומי, כדאי לבדוק את האתר הבריטי "Ticketgum" הנחשב לאחד הטובים וידוע כאתר אמין מאוד המציע כרטיסים למשחקי כדורגל במחירים תחרותיים ואטרקטיביים ביותר.

חשוב לזכור: לא רק הקבוצות המשחקות משפיעות על מחיר הכרטיסים, גם מיקום הישיבה באצטדיון משפיע רבות על המחיר והפערים יכולים להיות גדולים מאוד. בעיקרון, ככל שתרכשו כרטיס במיקום טוב יותר, כך גם המחיר יאמיר ויטפס מעלה.

אצטדיון סן סירו המפורסם - ביתן של הקבוצות מילאן ואינטר
אצטדיון סן סירו המפורסם - הבית של הקבוצות מילאן ואינטר

חבילות לליגה האיטלקית - האם כדאי?

ישנם אתרים מעטים שמציעים גם חבילות נופש למשחקי הליגה האיטלקית. חבילות אלו כוללות במרבית המקרים במחיר אחד את הטיסות, המלונות וכרטיסים למשחק. על פניו מדובר בהחלט בפתרון נוח עבור אלו שלא מעוניינים לעבוד קשה מדי על ההזמנה, אך בשורה התחתונה, מדובר במחירים גבוהים בהרבה על פני רכישה נפרדת של שירותים.

כיום, האינטרנט מהווה פלטפורמה קלה ונוחה בה ניתן להזמין מלון או טיסה בלחיצת כפתור מהטלפון ולכן, מומלץ ועדיף להזמין בנפרד את השירותים השונים. כך אתם גם חוסכים בעלויות, וגם יכולים לבחור את הטיסה הנוחה או המלון הספיצפי שבחרתם ואינכם שבויים של הספקים בחבילות השונות.

אז מה היה לנו במדריך?