חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיסות זולות לדובאי 2024 – איך באמת תוכלו למצוא טיסות בזול לדובאי?

טיסות זולות לדובאי - איך באמת תוכלו למצוא טיסות בזול לדובאי?

עשינו לכם סדר אחת ולתמיד, וארגנו לכם בעמוד אחד רשימה מסודרת של כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים טיסות זולות לדובאי. אילו חברות תעופה מציעות טיסות ישירות לדובאי? מהו הזמן המומלץ והזול ביותר? ואיפה באמת תוכלו למצוא את הטיסות הזולות ביותר לדובאי ב-2024? הנה כל הפרטים.

הפיכתה של דובאי ליעד האהוב ביותר על הישראלים, היא כבר עובדה מוגמרת ואם גם אתם הגעתם לעמוד זה, כנראה שגם אתם חלק מהמוני הגולשים שמתכננים חופשה בדובאי ומנסים לדלות פרטים כדי לתכנן את החופשה המושלמת. אז אם גם אתם כאן כדי לארגן חופשה חדשה בדובאי ואתם מחפשים להזמין טיסה לדובאי, הגעתם למקום המושלם.

השלב הראשון בתכנון החופשה לכם, מוכרח להתחיל כמובן בחיפוש טיסות זולות לדובאי. מציאת טיסות זולות, יוכל לשדרג לכם את התקציב לשאר הבילויים בעיר (ולא חסרים כאלו) ולסדר לכם חופשה מושלמת באותו התקציב. אז כהרגלנו, מבלי לבזבז מזמנכם היקר, בואו נתחיל מיד בעובדות החשובות:

אילו חברות תעופה מציעות טיסות לדובאי?

נתחיל מהבייסיק – אילו חברות תעופה מציעות בכלל טיסות לדובאי ואילו מהם מציעים טיסות ישירות? ובכן, ישנם לא מעט חברות שמציעות טיסות לדובאי. לפי הבדיקה שאנו ערכנו, אם אתם מחפשים רק טיסות ישירות וללא עצירות ביניים, תוכלו למצוא טיסות של 5 חברות תעופה שונות – אלו הן אלעל, ארקיע, ישראייר הישראליות ופליי דובאי (flydubai) ואמירייטס (Emirates) של איחוד האמירויות.

אם אין לכם בעיה להמתין מעט בשדה תעופה אחר ולהזמין טיסות עם עצירת ביניים לדובאי (שבדרך כלל מוזיל את המחיר), תוכלו למצוא גם טיסות של חברות תעופה כמו רויאל ג'ורדניאין הירדנית (Royal Jordanian), אתיופייאן איירליין האתיופית (Ethiopian Airline), טורקיש איירליינס (Turkish Airlines), איתיחאד איירווייז מהאיחוד האמירויות (Etihad Airways) לצד חברות תעופה ידועות אירופאיות כמו סוויס, KLM או לופטנזה.

מטוס של חברת התעופה אמירייטס המציעה טיסות ישירות מדובאי לישראל
מטוס של חברת התעופה אמירייטס המציעה טיסות ישירות מדובאי לישראל

מהו המחיר הממוצע לטיסה לדובאי?

מחיר הטיסות לדובאי משתנה בהתאם לשני פקטורים מרכזיים – תאריך הטיסה וחברת התעופה. שני פקטורים אלו ישפיעו הרבה מאוד על המחירים, לפעמים עם הבדלים של מאות דולרים לכרטיס.

תאריך הטיסה יקבע ללא ספק את רמת המחירים של הטיסות כשלעיתים קרובות הזמן היקר ביותר הוא כמובן בתקופות הכי המבוקשות שהן תקופות החגים פסח, חנוכה, ראש השנה, סוכות, שבועות, או ל"ג בעומר, וכמובן חודשי הקיץ (החל מחודש יוני ועוד ספטמבר אך בעיקר החודשים יולי ואוגוסט). מאידך, לפעמים הביקושים הגדולים דווקא גורמים לתחרות גדולה וכתוצאה מכך לירידת מחירים.

גם לחברת התעופה שתבחרו, יכולת להשפיע המון על רמת מחירי הטיסות לדובאי וכפי שמיד תוכלו לראות, ההבדלים יכולים להגיע למאות דולרים לכרטיס לאדם!

גורדי השחקים של דובאי
גורדי השחקים של דובאי

אז כמה עולה טיסה לדובאי ב-2024?

אחרי שהבנו את הפקטורים העיקריים לתמחור מחיר כרטיסי הטיסה לדובאי, הגיע הזמן לרדת לשטח ולבדוק באמת מהם המחירים בפועל ומי מציע את הטיסות הזולות ביותר לדובאי? ובכן, לאחר שנעזרנו באתרי השוואת מחירים כמו סקיי סקאנר, קייאק ואחרים שנחשבים לטובים ביותר בתחום השוואת מחירי הטיסות, הנה מה שמצאנו:

על פי בדיקה שעשינו באתר סקיי סקאנר, הטיסות הזולות ביותר לדובאי נמצאות בחודש ספטמבר שם תוכלו למצוא טיסה הלוך חזור בפחות מ-250 דולר לאדם (177 דולר בלבד ליתר דיוק). אבל לפני שאתם רצים להזמין, קחו בחשבון שאלו הן טיסות לא ישירות לדובאי של רויאל ג'ורדניאיין עם עצירה באמצע וסה"כ משך הטיסה יהיה למעלה מ-10 שעות לכל כיוון.

אם תרצו טיסות ישירות שמגיעות לדובאי בכ-3 וחצי שעות של טיסה מהירה, תוכלו למצוא טיסות כאלו של אל-על וארקיע במחירים של החל מכ-300 דולר לאדם. משם, המחיר מצפין למעלה בהתאם לחברת התעופה שתבחרו.

בשורה התחתונה: המחיר הממוצע של טיסות לדובאי ב-2024 מתחיל בין 200 ל-300 דולר לאדם לטיסות לא ישירות ובין 300 ל-400 דולר לאדם לטיסות ישירות וקצרות.

מהי הדרך הטובה ביותר למצוא טיסות זולות לדובאי?

אז קודם כל, הדרך הטובה ביותר למצוא טיסות זולות לדובאי היא בראש ובראשונה להיות גמישים. אם אתם לא נעולים על תאריך ספיציפי, תוכלו פשוט לערוך חיפושים רחבים ולבחור תאריך בהתאם למחיר הטיסה.

הבעיה היא שבמרבית האתרים הישראלים, אין אפשרות לערוך חיפוש גמיש ואין אפשרות לדעת באיזה תאריך יוצאת הטיסה הזולה ביותר. כדי לפתור את הבעיה מומלץ להשתמש באתרים הבינלאומיים הגדולים כמו סקיי סקנר או קייאק שמציעים מגוון אפשרויות של חיפוש מתקדם ויעזרו לכם למצוא את הטיסה הזולהביותר בדובאי במהלך כל השנה! (בקרוב נציג לכם כאן מדרך מפורט כיצד להשתמש באתרים האלו בצורה הטובה ביותר).

דברים שחשוב לדעת לפני שמזמינים טיסה לדובאי

  • במרבית הטיסות לדובאי, מחיר הטיסה הוא לכרטיס בסיסי בלבד. הכוונה היא לכרטיס ללא אפשרות לשריין מיקום, ללא ארוחות וללא אפשרות להעלות מזוודה לבטן המטוס. כל אפשרות כזאת תייקר את מחיר הכרטיס, ועליכם לבחור מה חשוב ועל מה אפשר לוותר.
  • אורך הטיסה הישירה לדובאי אורכת כ-3 שעות ו-10 דקות בהלוך וכ-3 שעות וחצי בחזור.
  • הגבלות הקורונה הן בישראל והן בדובאי משתנות בכל עת וחשוב לוודא ולבדוק את ההגבלות הרלוונטיות ואת מדיניות הבדיקות כשבועיים לפני הטיסה.

עוד מידע על דובאי באתר מטיילים בעולם

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק