חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיורים מומלצים בפריז 2024: כך תכירו את פריז בצורה מושלמת!

סיורים מומלצים בפריז: כך תכירו את פריז בצורה מושלמת!

אחת הדרכים הטובות ביותר להכיר את פריז, היא באמצעות אחד מאינספור הסיורים והטיולים המודרכים שמציעים מדריכי התיירים וחברות התיירות הגדולות. הנה כל המידע על כמה מהסיורים הפופולריים והמומלצים ביותר.

פריז כידוע לכולם, היא עיר עצומה בגודלה ומגוונת מאוד באפשרויות שהיא מציעה למטיילים. תייר אחד למשל, ירצה להתמקד באטרקציות המוכרות ובאיזורים המרכזיים, השני יעדיף דווקא לבלות את רוב זמנו במוזיאונים, והשלישי יבחר בכלל לפקוד את מרכזי הקניות והאאוטלטים המוכרים של העיר.

הביקוש התיירותי הרב והמגוון הגדול שפריז מציעה, הפך עם השנים למפעל שלם של סיורים מודרכים מעולים מכל הסוגים – החל מסיור סטנדרטי העובר במוקדי העניין המרכזיים של פריז ועד לטיולים סביב נושא ספציפי כמו למשל אוכל, מוזיאונים ואמנות או אופנה וקניות.

אספנו לכם את הסיורים והטיולים השווים והפופולריים ביותר שתוכלו למצוא בפריז, שיהפכו את החופשה שלכם לטיול חוויתי עם ערך מוסף. אז פנו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

סיורים בפריז בשפה העברית

להרבה מאוד מטיילים חשוב להזמין סיורים וטיולים עם מדריכים דוברי עברית שמכירים את השפה ואת התרבות הישראלית ויודעים להשוות את התרבות הצרפתית והפריזאית מול הישראלית. כמו כן, ישנם מטיילים שלא דוברים את השפה האנגלית ולכן במקרים כאלו, בהחלט כדאי להזמין סיורים בפריז בעברית.

אם גם אתם מחפשים סיורים כאלו, כדאי לבדוק את חברת "פריזון" – חברה ישראלית בפריז המתמחה בסיורים וטיולים בפריז בעברית ומציעה באתר הבא שני סיורים מצויינים הנמשכים כמה שעות בלבד, ומקיפים את כל האיזורים והאטרקציות החשובות בעיר.

הסיור הראשון נקרא "בונז'ור" והוא אורך כ-3 שעות ועובר באיזורים ומרכזי עניין חשובים כמו הנוטרדאם, שוק הפרחים, ביהמ"ש העליון הצרפתי ועוד. הטיול מסתיים בתצפית יפה על מגדל אייפל. הסיור השני נקרא "להתאהב במונמארט" והוא עובר בשכונה הרומנטית והיפה של פריז עם ביקורים בבית של וינסנט ואן גוך, בסטודיו של פיקאסו ועוד.

סיורים אלו פופולריים ומבוקשים ביותר בקרב המטיילים הישראלים בפריז ולכן כדאי להזמין כמה שיותר זמן מקום מראש דרך האתר שלהם כדי שתוכלו לשריין את התאריכים והשעות הנוחות עבורכם.

טיול בפריז באוטובוס תיירים (Hop-on Hop-off)

סיור אוטובוס תיירים בפריז

הדרך הפופולרית והמוכרת ביותר להכיר את האטרקציות והמונומנטים הידועים של פריז מבלי להסתבך יותר מדי עם תחבורה והתמצאות, היא באמצעות אוטובוס התיירים Hop-on Hop-off. העיקרון הוא פשוט – האוטובוס נוסע עוצר ללא הפסקה בתחנות רבות בכל רחבי פריז כשכל תחנה נמצאת באיזור מרכזי וליד אטרקציה או מוקד עניין חשוב.

אתם יכולים לרדת בכל תחנה שתבחרו, ולעלות בחזרה על האוטובוס הבא בכל רגע שתרצו כדי להמשיך לאטרקציה הבאה. ישנם כמה סוגים של רמות מחיר לאוטובוס שכולל אפילו ווי-פיי חינם.

מחיר הסיור: החל מ-35 יורו לאדם. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

סיור מודרך באמצעות שייט בנהר הסיין

שייט בסיין

עוד סיור מומלץ ופופולרי מאוד שכמעט כל תייר שני בפריז ייקח, הוא שייט מודרך על נהר הסיין שעובר דרך נקודות חשובות והיסטוריות של העיר בליווי הסברים. קיימים סוגים של שייט. הקלאסי והפופולרי ביותר הוא שייט של כשעה שעלותו היא כ-15 יורו לאדם. הרומנטיים יותר, יוכלו למצוא שייט כמו השייט זה למשל, שמתקיים בשעות הערב במשך כשעתיים וחצי וכולל גם ארוחת ערב. שיט כזה יעלה לכם כ-80 יורו לאדם.

מחיר הסיור: החל מ-15 יורו לאדם. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

טיול רגלי בשכונת מונמארטר

מונמארטר

שכונת מונמארטר בפריז היא אחד האיזורים הנפלאים ביותר לטיול בפריז ומשוכת אליה המוני תיירים בכל עונות השנה. אטרקציות רבות וידועות נמצאות בשכונה ומטיילים רבים בוחרים לטייל בה בעשרת מדריך מקומי שמוביל את הקבוצה למקומות השווים ביותר שרק המקומיים מכירים. אחד הסיורים הפופולריים ביותר הוא סיור מודרך של כשעתיים שעלותו היא כ-16 יורו לאדם.

מחיר הסיור: החל מ-16 יורו לאדם. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

סיור פאבים ומועדנים בפריז

אם אתם צעירים/ות ובא לכם לבקר קצת בחיי הלילה של פריז, הסיור הבא בהחלט יכול לקרוץ לכם. הסיור כולל ביקור ב-3 פאבים ומועדון ריקודים מהידועים והנחשבים בפריז וכולל במחיר הכרטיס גם 3 משקאות חינם. משך זמן הטיול הוא כ-6 שעות סה"כ.

מחיר הסיור: החל מ-16 יורו יורו לאדם. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

סיור אופניים מודרך ברחבי פריז

גם אוהבי האופניים יוכלו למצוא מגוון גדול של סיורי אופניים מודרכים. הסיור הזה למשל נמשך כשלוש שעות ועובר באיזורים מרכזים רבים כמו הרובע הלטיני, הרובע היהודי, גני לוקסמבורג ועוד אתרים רבים. הסיור כולל הדרכה של מדריך מקומי, זוג אופניים וקסדה.

מחיר הסיור: החל מ-38 יורו לאדם. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

טעימות יין עם מומחה יינות פריזאי (Sommelier)

סיור יינות פריז

טוב, זה לא בדיוק סיור, אבל פריז בפרט וצרפת בכלל ידועות כאיזור של יין משובח ואיכותי. אם גם אתם מתעניינים ביין, תוכלו להשתתף במפגש טעימות יין עם מומחה צרפתי. בפעילות תוכלו ללמוד כיצד טועמים יין בצורה נכונה, להכיר יינות מעולים ולטייל בעולם ההיסטוריה המרתקת של היין הצרפתי.

מחיר הסיור: החל מ-59 יורו לאדם. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

טיולים מחוץ לפריז

טיול מפריז לארמון ורסאי (כולל כניסה לגנים ולארמון)

טיול מפריז לארמון ורסאי

אחת האטרקציות מחוץ לפריז הידועות ביותר היא ארמון ורסאי המרשים יחד עם הגנים המקסימים והמטופחים שמקיפים אותו. הארמון נמצא מחוץ לפריז במרחק של כשעה נסיעה וההגעה אילו היא לא הכי פשוטה. לכן, מטיילים ישראלים רבים בוחרים להגיע אליו באמצעות הסעה הלוך חזור מפריז באוטובוס תיירים פרטי, וכך בכרטיס אחד, אתם סוגרים את כל הלוגיסטיקה הכוללת את ההסעות וכרטיסי הכניסה לארמון והגנים.

מחיר הסיור: החל מ-65 יורו לאדם. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

טיול מפריז לעמק הלואר (סיור של יום שלם)

טירת אמבואז

עוד טיול מומלץ מאוד ופופולרי ביותר, הוא סיור יומי היוצא מפריז לעמק הלואר המקסים על שלל טירותיו המפורסמות. טיול זה יוצא בשעות הבוקר מפריז ונמשך כ-12 שעות. הטיול כולל את ההסעה הלוך חזור מפריז ביקור וגם כרטיסי כניסה לכל הטירות (שאטו) המפורסמות של עמק הלואר כמו טירת אמבואז, טירת שאמבור וטירת שנונסו.

מחיר הסיור: החל מ-210 יורו לאדם. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

טיול מפריז לנומרנדי (אתר הנחיתה של ה-D-Day)

טיול לנורמנדי מפריז

אתר הנחיתה בנומרנדי הוא אחד האיזורים המרתקים בהיסטוריה של העולם המודרני. מאיזור זה נכנסו מאות אלפי חיילי כוחות הברית ליבשת אירופה במלחמת העולם השנייה כדי לכבוש בחזרה את האיזור מהנאצים. בנחיתה, נהרגו חיילים רבים וכיום משמש האתר כבית קברות עצום וכאתר הנצחה.

מטיילים רבים בוחרים להגיע עד לאיזור כדי לנסות ולדמיין מקרוב את תחושתם של החיילים האמיצים ששחררו את העולם מעול הכיבוש הנאצי. הטיול כולל הסעה ממוזגת ופרטית מפריז לנומרנדי וחזור והדרכה מקצועית של מדריך מקומי.

מחיר הסיור: החל מ-210 יורו לאדם. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

טיול מפריז למון סן מישל

טיול מפריז למון סן מישל

עוד מקום מרתק מחוץ לפריז שמטיילים רבים בוחרים להגיע אליו, הוא מון סן מישל. מדובר באי קטנטן שהופך פעמיים ביום ליבשה כתוצאה מגאות ושפל. בתוך האי הקטנטן הזה, בנויה לה אחוזה יפיפייה ומרשימה ואת המראה הזה, חייבים לראות בשתי עיניים כדי להבין במה מדובר.

מחיר הסיור: החל מ-125 יורו לאדם. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה המעמיקה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מסביב לפריז לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום – רשימה שאסור להחמיץ!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. מדריך חובה!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק