חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים יומיים מחוץ לאמסטרדם 2024 - ריכזנו לכם את הפופולריים ביותר!

אמסטרדם היא עיר מהממת ואחת הערים המהנות ביותר עבור התיירים, אבל גם מסביב לאמסטרדם מחכים לכם כפרים ציוריים, עיירות מקסימות, סדנאות להכנת גבינות, טחנות רוח ועוד מגוון מקומות מרתקים ומקסימים המתאימים לכל סוגי התיירים – צעירים, מבוגרים או משפחות עם ילדים.

מטיילים רבים בוחרים לטייל בעיירות ולכפרים שמסביב לאמסטרדם באמצעות טיולים חד פעמיים היוצאים מאמסטרדם בשעות הבוקר וחוזרים חזרה בשעות אחר הצהריים או בשעות הערב המאוחרות. בדרך זו, אין צורך להזמין מלונות נוספים בעיירות השונות ואפשר ליהנות משני העולמות ביחד – חופשה באמסטרדם וטיול באיזורים שמסביבה.

טיולים מחוץ לאמסטרדם אלו, כוללים הסעה מסודרת באמצעות אוטובוס פרטי, מדריך מקומי ומקצועי צמוד לכל אורך הטיול, כרטיסים לאטרקציות שמבקרים בהם  ועצירות במקומות הטובים והמומלצים ביותר. אם גם אתם מעוניינים בטיול כזה, אספנו לכם את הטיולים היומיים הטובים והפופולריים ביותר ברשת עם ביקורות הגולשים הטובות ביותר. בואו נתחיל:

טיולים מסביב לאמסטרדם המבוקשים והפופולריים ביותר ברשת

אחד מהטיולים מסביב לאמסטרדם הנחשבים ללא ספק ל-Must See, הוא הטיול הבא היוצא לכפרים הציוריים וולנדאם (Volendam), זאנסה סכאנט (Zaanse Schans) ואדם (Edam).

מדובר בעיירות קטנות המייצגות את הולנד האותנטית והמסורתית. תמצאו שם את בתי העץ הידועים, סדנאות להכנת גבינות הולנדיות בייתיות, כפכפי העץ המסורתיים, טחנות הרוח הידועות ועוד אווירה שלמה ואותנטית. אלו הם יעדים מושלמים גם למשפחות עם ילדים.

הטיול הפופולרי הבא, נמשך כ-6 וחצי שעות כשהוא יוצא מאמסטרדם ב-10:00 בבוקר וחוזר לאמסטרדם בשעות אחה"צ. מלבד ההסעה והמדריך המקצועי, הטיול כולל השתתפות בפעילויות רבות כגון טעימות של גבינות ועוד. מחיר הטיול אינו גבוה במיוחד ועומד על כ-42 יורו לאדם בלבד.

העיירה המקסימה חיטהורן מכונה "הונציה של הולנד" והיא בהחלט מקום שאסור לוותר עליו. מדובר על עיירה ציורית וירוקה עם תעלות וגשרים קטנים וחמודים כאשר ההתניידות בין הבתים נעשית בעיקר באמצעות שייט בסירות קטנות.

הטיול הבא, הוא אחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים באמסטרדם כשהוא יוצא בשעות הבוקר מאיזור התחנה מהרכזית באמסטרדם וכולל נסיעה באוטובוס פרטי עד לחיטהורן וחזור, מדריך מקצועי לאורך כל הטיול ושייט בתעלות של חיטהורן.

את ארוחת הצהריים, תוכלו לבחור באחת המסעדות הרבות הפזורות בעיירה. סה"כ משך הטיול הוא כ-9 שעות ועלותו היא כ-79 יורו לאדם.

גני קוקנהוף הם אולי גני הפרחים היפים והמרשימים ביותר בעולם. למעלה מ-7 מיליון פרחים שונים מסודרים ומעוצבים בצורה מופתית בשבילים, לצידן של נחלים זורמים בתוך פארק עצום בגודלו.

גני קוקנהוף פתוחים רק כחודשיים במהלך השנה בין החודשים מרץ ועד מאי. הטיול הפופולרי הבא, ייקח אתכם לקוקנהוף היישר מאמסטרדם וחזור ביום אחד. הטיול כולל הסעה באוטובוס פרטי, כרטיסי כניסה לגנים ושייט על אגם מקסים ליד הפארק.

המחיר: כ-52 יורו לאדם.

הפארק המיניאטורי מדורודם (Madurodam) נחשב לאחת האטרקציות המובילות והפופולריות ביותר בקרב המטיילים בהולנד, במיוחד בקרב המשפחות עם הילדים.

מדובר בפארק מיניאטורי (בסגנון דומה למיני ישראל שבלטרון) המציג דגמים מוקטנים של המונומנטים הידועים ביותר בהולנד בצורה מושקעת ומהנה במיוחד.

הפארק ממוקם כשעתיים נסיעה מאמסטרדם והטיול הבא ייקח אתכם לשם בצורה מסודרת מאסטרדם ויעבור גם באיזורים נוספים ומעניינים במיוחד. מחיר כל הטיול עומד על 79 יורו והוא כולל הסעות וכניסה לכל האטרקציות.

הטיול הבא, הוא טיול פופולרי ביותר הנמשך כ-12 שעות ויוצא מהולנד ליום אחד כדי לבקר בעיר הבלגית המהממת ברוז' (Bruges).

הטיול יוצא מהתחנה המרכזית של אמסטרדם בשעה 09:30 בבוקר עם אוטובוס פרטי ומדריך צמוד שילווה אתכם בטיול. במהלך הטיול, תזכו להדרכה של שעה במרכז ההיסטורי של ברוז' הנחשבת לאחת הערים היפות באירופה.

הטיול גם יכלול עצירות וזמן לאכול ולטייל באופן חופשי בעיר. מחיר הטיול עומד על 79 יורו לאדם.

ועוד כמה טיולים מומלצים מחוץ לאמסטרדם ששווה לבדוק!

טיול מקיף ומושקע הנוסע בעקבות האמן ההולנדי הידוע רמברנדט בעיר ההולנדית ליידן. עלות הטיול: כ-89 יורו.

טיול חד יומי מאמסטרדם אל העיר בריסל בירתה של בלגיה. עלת הטיול: 79 יורו לאדם.

טיול של כ-10 שעות המגיע לעיר רוטרדם ועוצר בדרך גם בערים ואיזורים נוספים. המחיר: 79 יורו.

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • אספנו לכם אטרקציות באמסטרדם שנחשבות לטובות ולמומלצות ביותר בעיר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.

אז מה היה לנו במדריך?