חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות בברלין - המדריך למטייל 2024: כל מה שאפשר לעשות בברלין!

זה כבר לא מעט שנים שהעיר ברלין (Berlin) הפכה לאחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב המטיילים הישראלים. הטיסה הקצרה יחסית, המחירים הנוחים והאווירה המודרנית והצעירה, הפכו את ברלין ליעד מבוקש ביותר וסופר פופולרי.

כמות האטרקציות בברלין גדולה ומגוונת ביותר, ומציעה מבנים אדריכליים מרשימים, מוזיאונים שנחשבים לטובים בעולם, פארקים נפלאים, אטרקציות למשפחות ולילדים וגם הרבה מאוד היסטוריה מרתקת שמתחבאת מאחורי כל פינה בעיר.

אז אם גם אתם מתכננים טיול לברלין ב-2024, ריכזנו לכם כאן רשימה עם כל הדברים שכדאי ואפשר לעשות בברלין כולל כל האטרקציות המומלצות עם כל המידע העדכני שצריך לדעת כגון מחירי כרטיסים לאטרקציות, הנחות, עקיפת תורים, שעות פעילות, דרכי הגעה והרבה טיפים והמלצות מגולשים אמיתיים. יאללה, מתחילים:

האטרקציות המומלצות ביותר בברלין ב-2024

הנחות וכרטיסים זולים לאטרקציות בברלין

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר באי המוזיאונים בברלין, שזהו האיזור בו מרוכזים כמה מהמוזיאונים הטובים ביותר בעיר, תוכלו לרכוש כרטיס מיוחד שמקנה גישה לכל  המוזיאונים הבכירים והידועים של ברלין בכרטיס אחד ובהנחה משמעותית. פרטים נוספים על הכרטיס, תוכלו למצוא בעמוד הבא או בעמוד הזה.

דברים שאפשר לעשות בברלין

מידע חשוב לתכנון טיול בברלין

זמן טיסה מישראל לברלין וחזור

זמן הטיסה מישראל לברלין אורך כ-4 שעות ו-35 דקות בהלוך וכ-4 שעות ו-15 דקות בחזור.

שדה התעופה בברלין

שדה התעופה של ברלין הוא "נמל התעופה הבינלאומי ברלין ברנדנבורג" (Flughafen Berlin Brandenburg) והוא נפתח לא מזמן לאחר עיכובים רבים. זהו שדה תעופה עצום בגודלו שמציע טיסות ישירות לישראל במגוון חברות תעופה כמו ריינאייר, אלעל ורבים אחרים.

מטבע בברלין

בדומה לכל המדינות הגדולות באיחוד האירופי, גם בגרמניה המטבע הרשמי הוא היורו (Euro). נכון לזמן כתיבת שורות אלו, ערך היורו עומד על כ-4 ש"ח.

תחבורה ציבורית בברלין

התכנון והארגון היעיל הגרמני, בא לידי ביטוי גם בתחבורה הציבורית המצויינת של ברלין הנחשבת לאחת הטובות והמדוייקות בעולם. תוכלו לבחור להתנייד בעיר ברכבת התחתית, ברכבת קלה, בחשמלית, באוטובוסים ותמיד אפשר גם להתנייד במונית.

אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות בפריז, אפשר לבחור להתנייד בעזרת אוטובוס תיירים (Hop on-Hop off). אוטובוס זה עובר במספר מסלולים קבועים מראש המכוונים לתיירים ומציע תחנות איזורים המרכזיים בפריז ובסמוך לאטרקציות הידועות. תוכלו לרדת ולעלות מתי שתרצו ובכל תחנה שתרצו באותו הכרטיס.

שימוש בשירות של אוטובוס תיירים, יכול להקל בהרבה על ההתניידות בתחבורה הציבורית הרגילה. פרטים נוספים על השירות ורכישת כרטיסים מראש, תוכלו למצוא באתר הבא.

ברלין בחורף או בקיץ? – מזג אוויר בברלין

מלבד גשמים מפתיעים שיכולים לרדת בכל רגע נתון, מזג האוויר בברלין הוא יחסית נוח למטיילים בכל עונות השנה. החורף בברלין נחשב לקר יחסית, קר יותר מהחורף של ישראל והקיץ נחשב לנעים ונוח ולתקופה המומלצת ביותר לבקר בעיר.

חשמל בברלין

המתח החשמלי בברלין הוא כמו זה שבישראל והשקעים בפריז הם עם שני פינים עגולים, כך שמטענים ושאר מותרי החשמל הישראלים יתאימו לשקעים בפריז ללא הצורך במתאם מיוחד.

קניות ושופינג בברלין

ברלין נחשבת למעוז שופינג וחלק גדול מהמטיילים בעיר, מקדישים תשומת לב רבה לקניות בעיר. אם אתם בקטע של שווקים, תוכלו למצוא כמה שווקים מעולים ותוססים כמו שוק 17.Juni או שוק Arkonaplatz. אם לעומת זאת אתם מעדיפים לעשות את הקניות בקניון סגור, תוכלו למצוא מרכזי מסחר עצומים ומעולים.

המרכז המסחרי הגדול והידוע ביותר בברלין הוא ה-KaDeWe (קאופהאוס דס וסטנס) והוא נחשב למרכז הקניות השני בגודלו באירופה לאחר ההרודס הבריטי. קניון בברלין נוסף ומומלץ גם הוא, הוא הסניף הגרמני של הגאלרי לפאייט הצרפתי.

מסעדות כשרות בברלין

ברלין מציעה לא מעט מסעדות כשרות לשומרי הכשרות שביניכם. כמה מהידועות שבהן היא מסעדת הבשרים בסגנון מזרחי איבגי, מסעדת Bobbe Speisesalon או מסעדת Feinberg’s.

בית חב"ד בברלין

בית החב"ד של ברלין ממוקם בלב העיר, לא רחוק מכיכר אלכסנדרפלאץ המרכזית. כתובתו המדוייקת של המקום היא: Karl-Liebknecht-Str. 34, 10178 Berlin, גרמניה.

עוד מידע על ברלין באתר "מטיילים בעולם"

  • את המדריך הבא שהכנו על מלונות מומלצים בברלין אתם לא רוצים לפספס! כל המידע כולל מחירים עדכניים, איזורים מומלצים ללינה, טיפים, המלצות גולשים ועוד.
  • מטיילים עם ילדים בברלין? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברלין עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברלין שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.
  • אספנו לכם מבחר סיורים בברלין מומלצים שישדרגו לכם את הטיול ואת החוויה. אל תחמיצו.

אז מה היה לנו במדריך?