חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחזות זמר בלונדון ב-2024 - הרשימה המעודכנת והטובה ברשת!

"פרוזן", "מלך האריות", "הארי פוטר", או המופע המדובר של אבבא בלונדון ABBA Voyage, הם רק חלק קטן ממחזות הזמר המושקעים שירוצו ב-2024 בווסט אנד בלונדון. אז אילו מחזות זמר המומלצים ביותר שם? אילו מיוזיקלס חדשים עולים שם? כמה עולים כרטיסים? ומהי הדרך הטובה ביותר לרכוש כרטיסים מוזלים? קבלו את המדריך השלם והמקיף ביותר ברשת למחזות זמר בלונדון ב-2024.

בשנים האחרונות, מטיילים ישראלים רבים המגיעים לחופשה בלונדון, בוחרים להקדיש יום או ערב, לצפייה באחד מהמיוזיקלס המפורסמים של לונדון שמופיעים באופן קבוע בווסט אנד (רובע התיאטראות המפורסם של לונדון) הממוקם בלב העיר.

מחזות הזמר בווסט אנד, הם לא מופעים רגילים, מדובר במופעים המופקים ברמות הגבוהות ביותר ומושקעים במיליוני דולרים ע"י הגופים הגדולים בעולם. חברת דיסני למשל, מריצה באופן קבוע מחזות זמר בווסט אנד (כמו למשל "אלאדין", "מלך החיות" ועוד) וגופים נוספים מעלים מדי שנה מחזות זמר שמושכים אליהם מליוני צופים מכל העולם.

כמות מחזות הזמר המוצגים בווסט אנד היא עצומה ומגוונת מאוד ולפעמים קשה לבחור מרוב ההיצע הגדול. ואם זה לא מספיק, אז כל כמה זמן מצטרף ועולה מחזמר חדש ומושקע שטורף את הקלפים והופך את הבחירה לקשה עוד יותר. רוב מחזות הזמר מתאימים גם לילדים בכל הגילאים וצפייה במחזמר נחשבת גם לאטרקציה ידועה בקרב תיירים עם ילדים בלונדון.

לכן, היום החלטנו להוציא מדריך חדש שירכז את כל המידע החשוב והעדכני על מחזות הזמר בלונדון ב-2024 ובו תוכלו למצוא את רשימת מחזות הזמר הפופולריים והנחשבים ביותר לפי ביקורות הגולשים ברשת, נבדוק גם אילו מחזות זמר הם הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים וגם נבדוק מהי הדרך הטובה והמומלצת ביותר לרכוש כרטיסים למחזות זמר בלונדון ב-2024. אז פנו לכם כמה דקות ובואו נתחיל.

מחזות זמר בלונדון הפופולריים והמומלצים ביותר ב-2024!

להלן מחזות הזמר המומלצים והמבוקשים ביותר שמציגים בתקופה הקרובה בווסטאנד בלונדון ונחשבים ל-Must See:

המופע החדש של להקת ABBA בלונדון ABBA Voyage, הוא הדבר החם ביותר בלונדון כיום, כשהוא מצליח להחיות את המופע של להקת אבבא האגדית באמצעות טכנולוגיה חדישה ומתקדמת עם הולוגרמות, אפקטים מיוחדים, סאונד ותאורה שיגרמו לכם להרגיש את הדבר האמיתי.

לצורך המופע, חברי להקת אבבא המקוריים נכנסו לאולפן הקלטות בשוודיה והקליטו וצילמו מחדש את כל הלהיטים הגדולים במיוחד למופע החדש. ההקלטות והריקודים של הלהקה שהוקלטו באולפן, הולבשו על הדמויות הוירטואליות וכך נוצרת התחושה האמיתית של חברי להקת אבבא שמופיעים ממש מול קהל חי.

זהו מופע סופר פופולרי בלונדון והכרטיסים נחטפים. לכן, מומלץ מאוד לשריין כרטיסים כמה שיותר זמן מראש כדי שלא תישארו ללא כרטיס. ניתן לרכוש את הכרטיסים מראש באמצעות העמוד הבא באתר Tiqets שעובד באופן רשמי עם המופע ומציע בחירת כרטיסים לפי מיקום באולם. מומלץ להזמין את הכרטיסים כמה שיותר זמן מראש.

הסרט של דיסני "לשבור את הקרח" או "Frozen" בשמו המקורי, הוא אחד הסרטים המצליחים ביותר של דיסני והיה זה רק עניין של זמן עד שגם הוא יהפוך למחזמר בווסט אנד שבלונדון. זהו אחד ממחזות הזמר בלונדון המדוברים ביותר שרבים המתינו לו זמן רב ועכשיו הכרטיסים נחטפים במהירות שיא אז כדאי לשריין מראש כרטיסים כאן או כאן. המחירים מתחילים ב-36 פאונד.

המחזמר פרוזן יבוסס כמובן על הסרט המצליח עם השירים האלמותיים שהפכו כל אחד ללהיטי ענק. את דמותה של אלזה תגלם השחקנית סמנתה בארקס (Samantha Barks) ואת אנה תגלם סטפני מקיאון (Stephanie McKeon). המחזמר ירוץ בתיאטרון תיאטרון דרורי ליין (Theatre Royal Drury Lane) לאורך כל כל החודשים הקרובים.

הארי פוטר מצליח לשבור קופות בכל גרסה שהיא וכך גם זה קורה עם המחזמר "הארי פוטר והילד המקולל" (Harry Potter and the Cursed Child). זהו בהחלט אחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר בווסט אנד והכרטיסים, פשוט נחטפים. מדובר במחזמר בשני חלקים שעלה לפני כמה שנים בלונדון ומציג סיפור עלילה חדש לגמרי, אותו כתבה כמובן סופרת ספרי הארי פוטר ג'יי קיי רולינג יחד עם כותבים נוספים.

זהו למעשה הסיפור השמיני בסדרה של הארי פוטר והראשון שמגיע בגרסה בימתית. זהו כאמור מחזמר בשני חלקים ואפשר לראות אותו באותו יום (צהריים וערב) או בשני ערבים נפרדים. בהחלט שיטה חדשה ומעולה לגרוף הכנסות נוספות למפיקים… המחזמר צפוי להתחיל לרוץ בתיאטרון פאלאס בלונדון. לשריון כרטיסים, לחצו כאן.

הזדמנות חד פעמית לצפות במחזמר הסופר פופולרי Wicked (מכושפת) שמגיע לווסט אנד לכמה חודשים בודדים בלבד. מדובר באחד ממחזות הזמר המצליחים בעולם המבוסס באופן רופף על הסיפור הקלאסי של הקוסם מארץ עוץ. 

המחזמר עלה לראשונה ב-2003 וזכה מאז לעשרות פרסים ולהצלחה אדירה בקופות בברודווי ובווסט אנד. עתה הוא חוזר לתקופה מוגבלת לתיאטרון אפולו ויקטוריה בלונדון (The Apollo Victoria Theatre) עם מספר גדול של מופעים. 

משך המופע הוא כשעתיים ו-45 דקות. עלילת המחמזר מתחילה עוד לפני הגעתה של דורות'י וממשיכה לאחר הגעתה לארץ עוץ. מחיר הכרטיסים עומד על כ-31 פאונד. מומלץ מאוד להזמין מראש את הכרטיסים. תוכלו לעשות זאת כאן או כאן.

עוד מחזמר מדובר שכובש את לונדון הוא המחזמר חזרה לעתיד (Back To The Future) שכבר החל לרוץ בתיאטרון אדלפי לונדון (Adelphi Theatre). מדובר בהפקה נוצצת המבוססת על סדרת הסרטים המצליחה הנחשבת לאחת המצליחות ביותר בתולדות הוליווד בכיכובו של השחקן מייקל ג'יי פוקס. במחזמר החדש יככבו Roger Bart, Olly Dobson ו-Aidan Cutler. מחיר הכרטיסים למחזמר חזרה לעתיד מתחילים ב-24 פאונד. את הכרטיסים ניתן כבר להזמין מראש באמצעות האתר הבא או באמצעות האתר הזה.

הסרט האגדי המצליח מולן רוז' של באז לורמן, זוכה גם הוא לעיבוד מיוחד למחזמר והפך לאחד המדוברים ביותר בסצנת הווסטאנד שבלונדון. המחזמר כבר החל לרוץ ממש בימים אלו בתיאטרון פיקדילי וימשיך לרוץ במהלך כל 2024. 
מכירת הכרטיסים כבר נפתחה כאשר מחיר הכרטיסים מתחיל ב-31 פאונד ויטפס מעלה בהתאם לתאריך ולמקום הישיבה באולם. מומלץ להזמין כרטיסים מראש כאן.
המחזמר הקלאסי עלובי החיים (Les Misérables) חוזר לבימות הווסט אנד בהפקה חדשה בתיאטרון Sondheim המחודש בלונדון. המחזמר יחל לרוץ ממש בימים אלו ויציג לאורך כל החודשים הקרובים. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-25 פאונד. ניתן לרכוש את הכרטיסים כבר מעכשיו באתר הבא או באתר הזה.

המחזמר הותיק של דיסני – מלך האריות (The Lion King), הוא אחד הותיקים ביותר בווסט אנד ורץ שם כבר שנים רבות בהצלחה רבה. הסרט המפורסם של דיסני עם המוסיקה האלמותית של אלטון ג'ון הגיע לווסט אנד ב-1999 ולא מפסיק למשוך קהל מאז.

זהו מיוזיקלס במיטבו עם הרבה מאוד צבעים, אפקטים מיוחדים ומוזיקה מקסימה. מתאים גם למשפחות עם ילדים. המחזמר רץ בתיאטרון Lyceum Theatre. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-40 פאונד. לרכישה ופרטים נוספים, לחצו כאן או כאן.

עוד מחזמר פופולרי ומבוקש מאוד בלונדון, הוא המחזמר על טינה טרנר המבוסס על חייה של הזמרת האמריקאית המצליחה ומציג את כל שיריה ולהיטיה הגדולים. המחזמר רץ בתיאטרון Aldwych Theatre במהלך החודשים הקרובים וימשיך להציג בכל החודשים הקרובים. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-25 פאונד בלבד. הזמנת הכרטיסים, באתר הזה. או באתר הבא.

המחזמר פנטום האופרה הוא ללא ספק אחד המצליחים ביותר בווסט אנד בכל הזמנים כשהוא מצליח להישאר בטופ גם 30 שנה מאז עלייתו. זהו קלאסיקה במיטבה ואם עדיין לא הייתם במחזמר לונדוני, זוהי בהחלט הזדמנות מעולה להתחיל עם מחזמר כזה.

המחזמר רץ בתיאטרון Majesty's Theatre ומחיר הכרטיסים מתחיל ב-28 פאונד. הזמנת הכרטיסים מתבצעת בעמוד הבא או באתר הזה.

חלק מכם אולי כבר מכירים את המחזמר מביקורו בישראל לפני כמה שנים, אבל אם לא, המחזמר מאמה מיה הוא מחזמר מוצלח במיוחד שמציג את כל להיטיה הגדולים של להקת אבבא (ויש הרבה מאוד כאלו). המחזמר עלה עם קאסט חדש הכולל בין היתר את הזמרות קירסטי האיילס ומאז מוראי.

המחזמר ירוץ בתיאטרון נובלו (Novello Theatre). מחיר הכרטיסים מתחיל ב-19 פאונד. לרכישת הכרטיסים, לחצו כאן או כאן.

ועוד כמה מחזות זמר בלונדון מומלצים ב-2024 ששווה לבדוק:

אחת הקומדיות המוצלחות והוותיקות ביותר בווסט-אנד ממשיכה להציג גם בחודשים הקרובים. מחיר הכרטיסים: החל מ-25 פאונד.

מחזמר שזכה להצלחה רבה בלונדון בשנים האחרונות, חזור לבימות לאחר ההפסקה הארוכה בתיאטרון טרפלגר.

המחזמר של פרנק לואסר "ברנשים וחתיכות" רץ בהצלחה בשנה האחרונה בווסט אנד וימשיך לרוץ גם לאורך השנה הבאה.

המחזמר הידוע המילטון חוזר לווסטאנד בלונדון וירוץ בתיאטרון ויקטוריה פאלאס. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-24 פאונד לאדם.

מחזמר חדש שיעלה בלונדון וירוץ בתיאטרון קיט קאט (Kit Kat Club). זהו מחזמר מדובר ביותר שמגיע בגרסה אינטימית וחדשה.

מאת היוצרים של סדרת הטלוויזיה המצליחה "סאות' פארק". זהו אחד המיוזיקל הפופולריים ביותר בלונדון השנה. המחיר: החל מ-25 פאונד לאדם.

סיפור הילדים הידוע מקבל גרסת מחזמר חדשה בווסטאנד שמתאימה לכל המשפחה. התחיל לרוץ בימים אלו. מחיר הכרטיסים: החל מ-25 פאונד.

המחזמר שרץ את הזמן הרב ביותר בכל הזמנים (68 שנים). וממשיך לשבור שיאים בכל ערב. קחו חלק מההיסטוריה. מחיר: החל מ-31 פאונד.

מחזות זמר הכי חדשים בלונדון ב-2024 שעלו ממש לאחרונה

החודשים האחרונים הביאו עימם לווסט אנד בלונדון כמה מחזות זמר חדשים ומושקעים ממש. הנה המדוברים ביותר מביניהם:

הסרט הידוע גברת דאוטפייר מגיע לגרסת מחזמר חד פעמית לתקופה מוגבלת. מחיר הכרטיסים: החל מ-28 פאונד.

המחזמר הידוע "Rebecca" המבוסס על הספר המצליח ב-1938, מגיע לווסט אנד בגרסה מושקעת ועטורת כוכבים. מחיר הכרטיסים: החל מ-28 פאונד.

הסרט שובר הקופות "השטן לובשת פראדה" יזכה בקרוב מאוד לעיבוד בימתי למחזמר מושקע בווסט אנד ב-2024. מכירת הכרטיסים תיפתח בקרוב.

איך קונים כרטיסים מוזלים למחזות הזמר בלונדון ואיפה הכי כדאי?

רגע לפני שנתחיל ברשימה, כדאי לדבר על רכישת הכרטיסים למחזות השונים בלונדון. מחזות הזמר המומלצים והפופולריים בלונדון הם סופר מבוקשים מאוד ולעיתים קרובות, יש צורך להזמין כרטיסים כמה חודשים מראש כדי להצליח ולמצוא כרטיסים פנויים. אם אתם בונים על רכישת כרטיסים ביום המופע, רוב הסיכויים שתישארו בלי כרטיסים.

לכן, הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר כיום היא להזמין כרטיסים באינטרנט וכמה שיותר זמן מראש. ישנם אתרים רבים שמציעים כרטיסים למחזות הזמר בלונדון וחיפוש זריז בגוגל יביא לכם לא מעט תוצאות. אחד האתרים הנחשב לגדולים והאמינים ביותר וגם לפופולרי מאוד בקרב התיירים הישראלים, הוא אתר London theatre tickets שקיים כבר מ-1999 ומציע כרטיסים מוזלים לכמעט כל מחזמר שרץ בלונדון – מהקטנים והלא מוכרים, ועד לידועים והמפורסמים ביותר. 

אתר נוסף ומומלץ מאוד לרכישת כרטיסים למחזות זמר בלונדון, הוא אתר הכרטיסים "Tiqets" הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים. האתר מציע בעמוד הבא את כל המופעים הגדולים של ווסט אנד בממשק ידידותי ונוח ומציג במקרים רבים גם מחירים מוזלים משאר המתחרים.

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • מטיילים עם ילדים בלונדון? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על לונדון עם ילדים ב-2024.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון או טירת וינדזור. אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים יומיים מלונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

אז מה היה לנו במדריך?