חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברצלונה עם ילדים ב-2024 – כל מה שאפשר לעשות עם ילדים בברצלונה!

ברצלונה עם ילדים - כל מה שאפשר לעשות עם ילדים בברצלונה!

כמה תעלה לכם בממוצע חופשה משפחתית בברצלונה עם ילדים ב-2024? איפה כדאי לטייל ואיך כדאי לחלק נכון את הימים בעיר? איפה כדאי לישון שם ומהם המלונות המומלצים ביותר בברצלונה למשפחות? ואילו אטרקציות שם יכבשו את הילדים? הכירו את המדריך הטוב ביותר ברשת לברצלונה עם ילדים.

ברצלונה עם ילדים - המדריך הטוב ביותר ברשת

כבר הרבה מאוד שנים שברצלונה (Barcelona) היא אחד מהיעדים התיירותיים ביותר עבור משפחות ישראליות, ויש לה את כל הסיבות להיות כזו. זאת עיר נפלאה מכל היבט תיירותי ואפילו עוד יותר נפלאה עבור משפחות עם ילדים. ברצלונה מציעה אווירה תיירותית מקסימה בכל פינה וסמטה עם מסעדות ובתי קפה מעולים, מונומנטים ואטרקציות אינסופיות למשפחות, איזורים ושכונות מעניינות ומרתקות לסיורים וטיולים וזה עוד מבלי להזכיר את האיזורים הפופולריים מסביב לברצלונה כמו פארק פורט אוונטורה, קוסטה ברווה, הרי הפירנאים ועוד.

אז מבלי לבזבז יותר מדי זמן, בוא ונתחיל במדריך המעולה שהכנו לכם לברצלונה עם ילדים. במדריך תוכלו לדעת מהם מחירי הטיסות הממוצעים למשפחה לברצלונה ב-2024, אילו חברות תעופה מציעות את הטיסות הזולות ביותר לברצלונה, איך מתניידים בצורה הטובה ביותר שם, מהם האיזורים בהם כדאי לחפש מלון למשפחה, אילו מלונות בברצלונה הם המתאימים ביותר למשפחות עם ילדים, מהם האטרקציות המומלצות ביותר ועוד הרבה מידע שיוצג לכם כמו תמיד, בצורה קלה וברורה. אז קדימה, מתחילים.


5 ימים זהו הזמן הקלאסי – לכמה ימים כדאי לטוס לברצלונה עם ילדים?

הזמן הקלאסי והפופולרי ביותר לטיול בברצלונה עם ילדים הוא כ-5 ימים שבהם ניתן לחוות ולהכיר את ברצלונה היטב. ישנם משפחות רבות שבוחרות לשלב את ברצלונה עם טיולים נוספים מחוץ לעיר כמו קוסטה ברווה, הר המונסראט או בילוי בפארק פורט אוונטורה (בהמשך המדריך, נציג בהרחבה את היעדים הפופולריים מחוץ לברצלונה). במקרים כאלו, אפשר לצמצם את ברצלונה לשלושה ימים או אפילו ליומיים אם אין ברירה, כדי להשאיר מקום גם לשאר היעדים.


מומלץ בכל עונה בשנה – באיזו תקופה כדאי לטוס לברצלונה עם ילדים?

למרות שזה נשמע סתמי, האמת היא שפשוט אין באמת תקופה מומלצת של ממש להגעה לברצלונה. בדומה לפריז, לונדון או ניו יורק, ברצלונה היא עיר תיירותית מדרגה ראשונה והיא חיה מסביב לשעון בכל עונה ובכל תקופה.

תוכלו למצוא משפחות רבות שנוסעות לשם בקיץ בחופש הגדול, בחופשת חנוכה, סוכות או פסח וגם כאלו רבים שקופצים לגיחה של כמה ימים באמצע החורף. רבים גם מגיעים עם הילדים בשביל צפייה במשחק הכדורגל של הקבוצה המפורסמת או כאלו שמגיעים במסגרת טיול בר/ת מצווה. בקיצור, כל יום בשנה הוא תקופה מעולה להגיע לברצלונה.

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

מה שכן צריך לקחת בחשבון הוא שתקופת הקיץ ובעיקר יולי אוגוסט, היא תקופת השיא בברצלונה ולכן התורים לאטרקציות עמוסים וארוכים יותר וגם מחירי המלונות יקרים יותר (על כך בהרחבה בהמשך המדריך).


כ-5500 ש"ח למשפחה – כמה תעלה בממוצע טיסה לברצלונה למשפחה עם שני ילדים?

ברצלונה היא יעד סופר תיירותי ולכן, התחרות בין חברות התעופה היא גדולה מאוד ותוכלו למצוא על קו תל אביב – ברצלונה כמעט את כל חברות התעופה המוכרות וביניהן גם הרבה מאוד חברות לואו קוסט.

מבדיקה מקיפה שערכנו במספר גדול של מנועי חיפוש טיסות מובילים וביניהם גם אתר סקיי סקנר הידוע, מצאנו כי מחיר טיסה לברצלונה למשפחה עם 2 ילדים נע באיזור ה-5000 ש"ח עד ל-6500 ש"ח כאשר המחיר משתנה בעיקר לפי חברת התעופה ולפי עצירת הביניים.

המחירים הזולים ביותר נמצאים כמובן אצל חברות הלואו קוסט כמו ריינאייר, וויזאייר ואחרים. בדרגה הגבוהה יותר ניתן למצוא חברות תעופה כמו אליטליה, סוויס ובעיקר טורקיש איירליינס שנמצאת כמעט בכל חיפוש.

איך מוצאים את הטיסות הזולות ביותר לברצלונה? ובכן, יש הרבה אתרים שמציעים השוואת מחירי טיסות כדי לעזור לכם ולמצוא את הטיסות הזולות ביותר. הבולטים והטובים ביותר מביניהם, הם אתר סקיי סקנר ואתר קייאק. בניגוד לשאר האתרים ברשת, שני אתרים אלו מוצאים את המספר הגדול ביותר של טיסות עם השילובים הטובים ביותר להוזלה מקסימלית של המחיר ומציעים גם את הממשק הנוח והידידותי ביותר למשתמש. מומלץ תמיד לבדוק באתרים אלו לפני שמזמינים את כרטיסי הטיסה.

איך מומלץ לנסוע משדה התעופה של ברצלונה למלון במרכז העיר וכמה זה עולה?

שדה התעופה של ברצלונה הנקרא "אל פראט" ממוקם כ-10 ק"מ מהעיר ונדרשת משם נסיעה של כ-20 עד 30 דקות למרכז העיר. אפשר להשתמש ברשת האוטובוסים של שדה התעופה של ברצלונה (AeroBus) או ברכבת (RENFE), אך הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר בקרב משפחות שטסות לברצלונה היא להגיע משדה התעופה למלון באמצעות מונית. זאת מפני שבמקרה של 4 או 5 נוסעים, זאת הדרך המשתלמת ביותר.

המחיר הממוצע למונית משדה התעופה למרכז ברצלונה הוא בין 20 ל-35 יורו (תלוי במספר המזוודות, שעת הנסיעה והפקקים). אפשר גם להזמין מונית גדולה ל-7 מקומות. אין הבדל במחיר. הזמנת המונית נעשית באיזור המוניות הנמצא בקומה מתחת ליציאה מהמכס.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבלות ולטייל הרבה בברצלונה ולבקר בכל האטרקציות הראשיות והמוכרות, מומלץ מאוד להשתמש באוטובוס התיירים "Hop-­on Hop­-off", בעלות של כ-30 יורו לנוסע (16 יורו לילד מתחת גיל 12). היתרון העצום של שירות זה, הוא החיסכון בשימוש בתחבורה הציבורית והקלות שבה תגיעו לכל האטרקציות החשובות מבלי לשבור את הראש ברכבות או באוטובוסים.

הסיור מתחיל בכיכר קטלוניה (Plaça Catalunya) ויוצא בשני מסלולים שונים (המסלול הירוק והמסלול הכתום) כשהוא עוצר באינספור נקודות מרכזיות בכל רחבי ברצלונה. אתם קובעים לעצמכם את משך השהייה בכל אתר ואתם יכולים לעלות לשאטלים בכל שעה שתחפצו ומכל תחנת עצירה שתחפצו.

הכרטיסים כוללים גם מדריך קולי באוזניות בשפות שונות (כולל בשפה העברית). את כל הפרטים, תוכלו למצוא באתר הבא.


באיזה איזור בברצלונה הכי מומלץ לחפש מלון למשפחה עם ילדים?

האיזור המושלם והפופולרי ביותר בקרב משפחות ללינה בברצלונה הוא במרכז העיר. הדרך הידועה ביותר לבדוק אם מדובר במיקום טוב של המלון, היא למדוד את מרחק ההליכה לשדרת רמבלה המפורסמת של ברצלונה או כיכר קטלוניה הנחשבות לנקודת עוגן מרכזית וראשית לכל טיול או סיור בעיר. ככל שתתקרבו לשם עם המלון, כך תדעו שאתם במיקום הטוב ביותר.

כמובן שגם המחיר משתנה בהתאם למיקום המלון וככל שתתרחקו מהמרכז, כך גם יירד המחיר בהתאמה. אם אתם מעדיפים לחסוך בתקציב החופשה, גם בחירה במלון הממוקם במרחק נסיעה של כמה תחנות מטרו לרמבלה, נחשבת לבחירה טובה ונפוצה בקרב משפחות רבות.


רחוב טיפוסי בברצלונה
רחוב טיפוסי בברצלונה

כמה יעלה מלון או דירת נופש למשפחה בברצלונה ב-2024?

מחירי המלונות בברצלונה משתנים הרבה מאוד בהתאם לעונה בשנה כאשר המחירים הגבוהים ביותר הם בחודשי הקיץ (יוני עד ספטמבר) ואילו המחירים הנמוכים ביותר הם בחודשי החורף.

כפי שתוכלו לראות מיד מתוצאות הבדיקה המקיפה שערכנו, טווח המחירים הממוצע ל-2024 בדירות הטובות והמומלצות ביותר של ברצלונה הממוקמות באיזור הרמבלה ושזכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת, נע בין 600 ל-1100 ש"ח למשפחה ללילה בתקופת החורף וכ-800 עד 1500 ש"ח בממוצע בתקופת הקיץ.


המלונות הכי מומלצים למשפחות עם ילדים בברצלונה?

משפחות רבות ובמיוחד אלו עם ילדים קטנים, מעדיפות ללון ביחידה אחת ולא בחדרים נפרדים, ומכיוון שהרבה מלונות בברצלונה לא מציעים חדרי משפחה גדולים, המבחר כאן הוא לא גדול במיוחד. מצד שני, ישנם כמה מלונות סופר מעולים למשפחות בברצלונה ששם מבקרים רוב התיירים המגיעים עם ילדים ורק צריך לדעת למצוא אותם.

בדקנו וביצענו מחקר מעמיק באתר בוקינג, טריפ אדווייזר ואתרי מלונות נוספים, כדי למצוא ולאתר עבורכם את המלונות הנחשבים למומלצים ולפופולריים ביותר למשפחות עם ילדים שכבשו את ביקורות הגולשים ברשת. אז מבלי לבזבז עוד זמן, הנה לפניכם הרשימה המלאה:

מלון נובוטל ברצלונה סיטי (Novotel Barcelona City)

ברצלונה עם ילדים מלונות - מלון נובוטל ברצלונה סיטי

מלון נובוטל ברצלונה סיטי, הוא ללא ספק אחד המלונות הפופולריים ביותר למשפחות עם ילדים בברצלונה. עם למעלה מ-3500 ביקורות מאומתות ומחמיאות באתר בוקינג, קשה להתווכח וכאן בוחרות ללון גם לא מעט משפחות ישראליות.

הסיבות הן רבות. ראשית, המחיר. המלון מציע חדרי משפחה ל-4 נפשות (לא שני חדרים נפרדים, אלא חדר גדול אחד) במחיר ממוצע של כ-1200 ש"ח ללילה לכל המשפחה שזה בהחלט מחיר סביר והגיוני. שנית, מדובר במלון מאובזר ומוקפד הכולל בתוכו בריכה חיצונית הפתוחה בעונת הקיץ, ג'קוזי, סאונה, חדר כושר ועוד ועוד.

אמנם המלון לא ממוקם בלב המרכז אך הוא ממוקם קרוב מאוד לתחנת המטרו שתיקח אתכם לכל מקום בעיר במהירות ובקלות. ליד המלון, תוכלו למצוא גם קניון ומרכז קניות גדול שמעולה להפוגת שופינג קטנה. סגרדה פמילה, ממוקמת כ-20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

אין ספק שזהו מלון מעולה למשפחות בברצלונה וקריאה מהירה בביקורות הישראליות על המלון באתר בוקינג, תלמד אתכם כי מדובר במלון עם שירות טוב, ארוחת בוקר מצויינת ובהחלט תמורה מעולה למחיר.

מלון פטיט פאלאס בוקרייה גרדן (Petit Palace Boqueria Garden)

מלונות עם ילדים בברצלונה - מלון פטיט פאלאס

עוד מלון מעולה למשפחות בברצלונה שכבש את המטיילים הישראלים ברשת, הוא מלון פטיט פאלאס שאמנם יקר במקצת ממלון נובוטל שהזכרנו כאן למעלה, אך נמצא מאידך במיקום סופר מעולה בלב המרכז, במרחק הליכה משדרות רמבלס ומכל שאר האטרקציות המרכזיות בעיר.

משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה במהלך החופשה המשפחתית שלהם ואלו דיווחו מצידם, על מיקום נוח וקל, ארוחת בוקר מגוונת ומעולה, על השירות, הניקיון, החדרים המרווחים והגדולים, והעניקו למעשה ציונים מעולים בכל הפרמטרים החשובים.

המסעדה במלון קצת יקרה אבל אתם הרי ממוקמים בלב העיר ותוכלו למצוא מסביבכם אינסוף של מסעדות ובתי קפה לבחירתכם. כאמור, מלון זה יקר במעט ממלון הראשון שהזכרנו ועומד בממוצע על כ-1350 ש"ח לחדר משפחתי ללילה, אך ניתן לפעמים למצוא בבוקינג בתאריכים מסויימים מחירים זולים אף יותר.

מלון צ'יק אנד בייסיק רמבלאס (Chic&Basic Ramblas)

מלונות בברצלונה עם ילדים - מלון ציק אנד בייסיק

לא רחוק ממלון פטיט פאלאס המעולה, ממוקם לו על שדרות רמבלה עוד מלון עטור ביקורות והמלצות ברשת הנקרא מלון צ'יק אנד בייסיק, שנחשב גם הוא לאחד המובילים והפופולריים ביותר במלונות המומלצים למשפחות עם ילדים בברצלונה.

מלון זה מציע אווירה קצת שונה כשהוא מעוצה כולו בסגנון וינטאג' משנות ה-60 עם מכונית ישנה מרוח התקופה היושבת בלובי. זהו מלון פופולרי מאוד למשפחות בברצלונה עם ילדים ואפשר לראות זאת היטב בביקורות הרבות באתר בוקינג שם הוא זכה לציון הגולשים 8.4 המבוסס על כ-4500 ביקורות מאומתות.

המלון ממוקם כאמור על שדרת לה רמבלס, ליד הדראסנס, פלאסה קטלוניה ועוד מוקדי עניין מרכזיים בעיר. תחנת המטרו ממוקמת אף היא קרוב מאוד לשם. המלון מציע חדרי משפחה גדולים ומרווחים המעוצבים כאמור בסגנון וינטאג' אומנותי והמחיר עבור חדר משפחתי כזה ללילה, עומד על כ-1500 ש"ח בממוצע.

ועוד כמה מלונות מומלצים מאוד ששווה לבדוק:

  • מלון קטלוניה רמבלס (Catalonia Ramblas 4) – אם אין לכם בעיה להעלות במקצת את התקציב, אל תהססו מלבדוק את מלון קטלוניה רמבלס המצוין שגרף שבחים רבים ברשת ממשפחות מכל העולם כולל מישראל. זהו מלון 4 כוכבים מפואר היושב גם הוא על הרמבלס ומציע בריכה חיצונית, מועדון ספא ועוד. זכה לציון 8.7 באתר בוקינג ומציע חדרים משפחתיים גדולים ומרווחים באיזור ה-1200 ש"ח ללילה.
  • מלון קאפרי ברצלונה (Capri by Fraser Barcelona) – במרחק קצר מחוף הים של ברצלונה, תמצאו עוד מלון מעולה למשפחות בברצלונה – מלון קאפרי. מדובר במלון 4 כוכבים המעוצב ברמה גבוהה ביותר ובקפידה רבה. המלון שכה לאורחים רבים מישראל שדייוחו מצידם על שירות מעולה, סדר וניקיון מופתי, חדרים נוחים וגדולים וארוחת בוקר טובה. המחיר: כ-800 ש"ח למשפחה ללילה.
  • מלון סילקן גראן הוואנה (Silken Gran Hotel Havana) – מלון 4 כוכבים מפואר ויוקרתי שמציע אמנם חדרים במחירים גבוהים אך למרות זאת זוכה לפופולריות עצומה בקרב המשפחות הישראליות בברצלונה. זכה לציון 8.7 באתר בוקינג ולציונים מעולים בכל הפרמטרים. שוכן בבנייין היסטורי מרשים ליד כיכר קטלוניה. המחיר הממוצע לחדר משפחתי ללילה: כ-1600 ש"ח.

אטרקציות פופולריות למשפחות עם ילדים בברצלונה

ברצלונה מפוצצת באטרקציות ואתרים מעניינים לבקר בהם. הגיוון הוא אינסופי ויכול לעניין כל סוג תייר. חלק גדול מהאטרקציות הידועות בברצלונה הן חובה עבור כל תייר המגיע לשם וגם המשפחות מגיעות לשם (לא משנה באיזה גיל הילדים). אלו הם בעיקר האיזורים והאטרקציות הבאים: שדרת רמבלה, הרובע הגותי, שוק בוקריה, סגרדה פמיליה, פלאו דה לה מוזיקה קטלנה, אצטדיון קאמפ נו, שדרת פסץ' דה גראסיה, כיכר קטלוניה, מזרקת הקסם, קאסה מילה, פארק מונז'ואיק, הכפר הספרדי פואבלו אספניול או פארק גואל.

מלבד האטרקציות המרכזיות, ברצלונה מציעה גם הרבה מאוד פעילויות לילדים בכל הגילאים. בין האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב המשפחות בברצלונה, ניתן לציין את: גן החיות של ברצלונה, האקווריום המפורסם, פארק המבוך, מוזיאון השוקולד, מוזיאון המדע קוסמוקאישה, פארק טיביבאדו, הכפר הספרדי, מוזיאון השעווה ופארק המצודה (פארק סטיודלה).


מסלולי טיולים מומלצים למשפחות עם ילדים בברצלונה

תכנון מסלול טיול בחו"ל הוא דבר מאוד אינדיבידואלי וכל אחד מחפש ומעדיף סוג אחר של טיול. כדי לעזור לכם לתכנן את המסלול המושלם עבורכם בברצלונה עם ילדים, אספנו לכם כמה בלוגים ומדריכים שייתנו לכם כיוון והשראה ליצירת מסלול אידיאלי עבורכם. להלן התוצאות:

1. מסלול מומלץ לברצלונה עם ילדים ל-6 ימים:

המסלול המעולה הבא מתוך מערכת הבלוגים של אתר "למטייל" הוא מסלול יחסית אינטנסיבי של 6 ימים מלאים בברצלונה בפסח של משפחה עם 2 ילדות בוגרות. המסלול עובר כמעט בכל האטרקציות החשובות והוא כולל בין היתר ביקורים במרכז (רמבלס, הרובע הגותי, כיכר קטלוניה, שוק בוקריה וכו'), סגרדה פמיליה, פארק גואל, מזרקת הקסם, האקווריום, איצטדיון קאמפ נואו, רובע אל ראבל ורובע דל בורן, קאסה מילה וקאסה באליו, פארק המצודה וגם יום אחד מחוץ לברצלונה במונסארט. מסלול מומלץ מאוד להשראה ולתכנון! לחצו כאן למסלול המלא.

2. מסלול 5 ימים בברצלונה עם ילדים

אם אתם עם ילדים קטנים יותר, כדאי לקרוא את הפוסט הבא, גם הוא מאתר "למטייל", שיוכל לעזור לכם בתכנון והשראה למסלול משלכם. המסלול הנ"ל הוא ל-5 ימים למשפחה עם שלושה בנים בגילאי 6-15 בחודש ינואר. הפוסט מכיל גם הרבה מאוד תמונות שיעשו לכם חשק לקום ולטוס כבר עכשיו.

מסלול זה עובר בין היתר פסל קולומבוס ומתחם טרמפולינות לילדים, טיול במרכז העיר (רמבלה, הרובע הגותי ושוק בוקריה), החלקה על הקרח, משחק של ברצלונה עם מסי, מוזיאון הכדורגל של ברסה, הר היהודים והר מונז'ואיק, כיכר אספניה ומזרקת הקסם, כנסיית סגרדה פמיליה, קאסה מילה, מוזיאון המדע, פארק גואל, מוזיאון הים ומוזיאון המדע. מומלץ מאוד. לחצו כאן למסלול המלא.

3. ברצלונה ב-3 ימים – מסלול מושקע ביותר:

ואם אין לכם בעיה עם קצת אנגלית, מומלץ מאוד להשקיע כמה דקות של סבלנות ולקרוא את המסלול הבא מתוך הבלוג "Finding The Universe" של זוג מטיילים נחמד בשם נורה וג'סיקה. המסלול הזה, שלאו דווקא נועד למשפחות אבל הוא מתאים לכולם (גם עבור משפחות), הוא מושקע ומעמיק ביותר.

המסלול עובר בין כל האטרקציות המרכזיות והחשובות של ברצלונה ומחלק אותו לפי זמנים ולפי סדר נכון עם הרבה הסברים פרקטיים, מידע על מחירים והתמצאות ועוד הרבה מאוד טיפים חשובים. מומלץ ביותר! לחצו כאן למסלול המלא.



התניידות בברצלונה בין האטרקציות

הרבה מהאטרקציות המרכזיות של ברצלונה קרובות אחת לשנייה במרחק הליכה כך שאם אתם לנים במלון באיזור טוב במרכז, תוכלו לחסוך הרבה מאוד נסיעות. למקרים בהם נדרשת נסיעה רחוקה יותר ניתן להשתמש בקלות בתחבורה הציבורית של ברצלונה הנחשבת לאחת הטובות והמובילות באירופה – גם אם אתם משפחה עם ילדים.

האופציה הפופולריות ביותר להתניידות בברצלונה היא באמצעות המטרו (רכבת התחתית) המגיעה לכל איזור תיירותי שתחפצו בו ומציעה תחנות בכל איזור מרכזי. רוב המטיילים בוחרים לרכוש (באמצעות מכונות חשמליות הפזורות בתחנות) כרטיס הנקרא T10. כרטיס זה כולל 10 נסיעות והוא ניתן להעברה בין אנשים (בניגוד לכרטיסי אישי שיכול לשמש רק את האדם שרכש אותו). עלות הכרטיס הוא כ-10 יורו.

אם אתם פחות ממהרים ורוצים גם לחוות את העיר מלמעלה ולא במנהרה, כדאי ומומלץ להתנייד עם האוטובוסים והחשמליות של ברצלונה שייקחו אתכם בקלות לכל מקום תיירותי שתחפצו. ניתן להשתמש בכרטיס ה-T10 עליו דיברנו קודם לכן, או לרכוש כרטיסים בודדים שעלותם הוא כ-2 יורו. כדאי להיעזר באתר הבא המציע את כל הפרטים המלאים על כל סוגי התחבורה הציבורית בברצלונה.


אטרקציות ויעדים לטיול מחוץ לברצלונה

הרבה מאוד משפחות לא מסתפקות בברצלונה בלבד ובוחרות לשלב בחופשה טיולים נוספים באיזור מסביב לברצלונה. היעדים הפופולריים ביותר מחוץ לברצלונה הם פארק השעשועים הענקי פורט אוונטורה הממוקם במרחק כשעה נסיעה מברצלונה או הר המונסארט המרוחק גם הוא כשעה נסיעה מברצלונה. גם עיירת הנופש קוסטה ברווה המגניבה, פופולרית גם היא מאוד ורבים משלבים כמה ימי בטן גב באחד המלונות הנפלאים שם. המשקיעים ביותר, משלבים גם טיול בהרי הפירנאים המרוחקים כ-4 שעות נסיעה מברצלונה.


שורה תחתונה: כמה עולה בממוצע חופשה משפחתית בברצלונה ב-2024?

או קיי, הגיע הרגע לסכם ולחשב את עלות הטיול לברצלונה ולבדוק בדיוק כמה זה יעלה לנו. ובכן, נקח כדוגמא משפחה הכוללת זוג ו-2 ילדים וננסה להגיע לטווח מחירים ממוצע כולל הכל לכל המשפחה. נתחיל עם הטיסות, אז כפי שראינו טווח המחירים הממוצע לטיסות לברצלונה עבור משפחה עם שני ילדים נע בין 5000 ל-6500 ש"ח. נוסיף לזה 5 לילות במלון כאשר טווח המחירים הממוצע כפי שראינו נע בין 500 ל-1500 ש"ח ללילה ואנו מקבלים טווח של 2500 עד 7500 ש"ח. לזה נוסיף עוד כ-500 ש"ח ליום עבור נסיעות, אוכל, כרטיסים לאטרקציות בזבוזים ואנו מקבלים עוד כ-2500 ש"ח לכל חמשת הימים.

נחבר את הכל ביחד ונגיע לעלות כוללת של כ-10500 ש"ח לכל המשפחה ברף התחתון ועד ל-15,000 ש"ח במקרה שלא דפקתם יותר מדי חשבון. ובסה"כ: בין כ-2000 ש"ח ל-3000 ש"ח ליום. זה כמה שתעלה לכם חופשה בברצלונה למשפחה ב-2024.

אתר מטיילים בעולם מציע מדריכי תיירות נוספים עבור משפחות עם ילדים בחו"ל. אחד מהם הוא למשל המדריך המציג את כל מה שתצטרכו לדעת על קפריסין עם ילדים ב-2024. מומלץ לבדוק.


עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר אטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
2 comments
Inline Feedbacks
View all comments
אורי
5 years ago

מדריך מעולה! תודה

מאיה
1 year ago

כתבה ממצה, עניינית ומקיפה. תודה רבה

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק