חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק גואל ברצלונה המדריך השלם 2024 – כרטיסים, עקיפת תורים ועוד!

פארק גואל בברצלונה המדריך השלם - כרטיסים, עקיפת תורים ועוד!

איך תוכלו להיכנס לפארק גואל בברצלונה מבלי להמתין בתור הארוך? כמה יעלו הכרטיסים לפארק ב-2024? איפה כדאי לרכוש את הכרטיסים? ואילו טיפים חשובים העניקו למקום המטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לפארק המפורסם של גאודי בברצלונה.

פארק גואל בברצלונה (Parc Guell) הוא למעשה מתחם של גנים ומבנים שעליהם אחראי אדריכל העל וה"אלוהים" הקטלוני גאודי שבנה עוד מבנים מפורסמים רבים ברחבי העיר. הפארק ממוקם על גבעה קטנה המרוחקת מהמרכז וההמולה ומציע גם נוף נפלא של כל ברצלונה.

המבנים המיוחדים שעיצב גאודי, המשובצים באבני פסיפס צבעוניות והמקומרים בסגנונו המיוחד, הם האטרקציה העיקרית בפארק שעמוס בנחילי תיירים בכל שעות היממה.

הביקורות הישראליות על פארק גואל מצויינות ותוכלו למצוא הרבה מאוד המלצות חמות על המקום. אם החלטתם לטייל בפארק גואל, ממש לא כדאי להגיע לפארק ללא כרטיסים שנקנו מראש, זאת כדי לעקוף את התורים האינסופיים בקופות. איך תעשו זאת? מאיפה קונים? וכמה זה יעלה? במדריך הבא.

כרטיסים לפארק גואל – מה מחיר הכרטיסים ב-2024?

מחיר הכרטיסים לפארק גואל, עומד נכון לזמן כתיבת שורות אלו על על כ-13.5 יורו לאדם כאשר ניתן גם לרכוש כרטיסים הכוללים סיור מודרך ע"י מדריך מוסמך של הפארק ב-27 יורו.

איפה כדאי לקנות כרטיסים לפארק גואל ברצלונה?

רכישת כרטיסים בקופות הפארק אפשרית אך מדובר בתורים ארוכים מאוד בקופות שיכולים להימשך אף למעלה משעה בשעות השיא. לכן, הדרך המומלצת והפופולרית ביותר כיום להזמנת כרטיסים לפארק גואל, היא באמצעות רכישה באינטרנט וכך עוקפים את התור בקופות.

אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים למשל, מציע בעמוד הבא כרטיסים לפארק גואל ב-13.5 יורו כאשר לאחר הרכישה, הכרטיסים יורדים ישירות לטלפון הנייד שלכם מבלי הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט ניגשים לכניסה לפארק, מציגים את הסמארטפון ונכנסים.

כמו כן, מציע האתר גם כרטיסי כניסה הכוללים סיור מודרך של כשעה וחצי הנערך ע"י מדריך מוסמך בעלות של 27 יורו. המפגש עם המדריך מתבצע ממול הכניסה לפארק ויש להגיע כרבע שעה לפני הזמן שנקבע. ניתן לבטל בחינם את הכרטיסים הכוללים סיור עד 72 שעות לפני התאריך הנקבע ללא תשלום.

ואם אתם מתכוונים לבקר גם בסגרדה פמיליה המפורסמת, האתר מציע בעמוד הבא כרטיסים הכוללים כניסה לפארק + כניסה לסגרדה פמיליה וסיור מודרך ב-82 יורו לאדם.

אתר נוסף ומומלץ בו תוכלו למצוא כרטיסים לפארק גואל, הוא אתר "Getyourguide" שמציע בעמוד הבא מגוון סוגים של כרטיסים.

שריינו כרטיסים לפארק גואל

פארק גואל - שעות פעילות ודרכי הגעה

פארק גואל ממוקם במרחק נסיעה קצר ממרכז ברצלונה אך תוכלו להגיע לשם בקלות באמצעות המטרו (קו L3 ולרדת בתחנת "Lesseps") או באמצעות האוטובוסים המצויינים של ברצלונה (הקווים 24, 31, 32, H6 או 92 ולדרת בתחנת פארק גואל). מומלץ להשתמש באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם עד לכניסה לפארק.

שעות הפעילות של הפארק הן בכל ימות השבוע בין השעות 09:30 בבוקר ועד 20:30 בערב. שימו לב: הזמנים עשויים להשתנות מעת לעת.

טיפים והמלצות על פארק גואל בברצלונה ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "אם אתם מגיעים לפארק גואל ביולי אוגוסט, כדאי להגיע בשעות הבוקר המקודמות או בשעות אחרי הצהריים המאוחרים כדי לא לסבול בחום הנוראי בקיץ".
  • "חייבים להזמין מראש כרטיסים אחרת או שתעמדו בתור שעות או שלא יישארו לכם בכלל כרטיסים".
  • מי שבוחר לוותר על הכניסה בתשלום, אפשר גם להגיע לפארק רק בשביל לעשות פיקניק נחמד. מצד שני, לא מדובר בכרטיסים יקרים במיוחד ולדעתנו (משפחה עם 2 ילדים) זה שווה את המחיר".
  • "לא הכי מומלץ להגיע עם המטרו לפארק גואל, כי יש מרחק הליכה מהתחנה ועד הכניסה לפארק. עדיף להגיע עם אוטובוס 24 היוצא מכיכר קטלוניה שייקח אתכם עד לשער הכניסה".
  • "מומלץ להשלים את הביקור בפארק בביקור בגאודי אקספיריאנס שכולל צפייה בסרט 4D על גאודי (נדרש תשלום נוסף)".

עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר אטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
Hava
1 year ago

היינו לפני כמה שנים ובאמת שהכניסה היתה ללא תשלום .
התשלום היה לביתו של גאודי שגר שם זמנית עד גמר העבודה.
היום ספטמבר 2022 חזרנו שוב לברצלונה ורצינו שוב לבקר בפארק גואל. רק שבנתיים יש תשלום . כניסה עולה 10 יורו
ורוב הפארק סגור עקב שיפוצים .
ישנם הבתים המופיעים בפרוספקט אך לא ניתן להכנס נמכרו לאנשים פרטיים. הגנים נעולים "לא כל כך יפה לראות גן נעול".
כך שנותר מעט מהגן ובכל הכניסות של הגן ישנם שומרים והשערים נעולים.
ניתן להיות במרפסת ,העמודים , המדרגות עם המזרקות והלטאה ושני המבנים שלצדי שער הכניסה שהפכו לחנויות מזכרות ניתן להכנס .

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק