חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיורים באתונה בעברית – אלו הם הסיורים הטובים והפופולריים ביותר ב-2024!

סיורים באתונה בעברית - אלו הם הסיורים הטובים והפופולריים ביותר!

מחפשים סיור באתונה בעברית? הגעתם למקום הנכון! ישנן חברות טיולים רבות המציעות טיולים מודרכים באתונה מעולים בשפה העברית. אז אילו הם הפופולריים ביותר? מה הם מציעים? וכמה הם עולים? כל התשובות, במדריך שלפניכם.

אתונה היא אולי אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים. האווירה הים תיכונית הנהדרת, האוכל הטעים, המחירים הנוחים, האטרקציות המקסימות ומרחק הטיסה הקצר הופכים את אתונה ליעד מושלם לישראלים שבאים לשם בהמוניהם.

אתונה היא עיר היסטורית וחשובה מדרגה ראשונה – ערש הדמוקרטיה המערבית, ויש בה המון אתרים היסטוריים מרתקים לצד אווירה תוססת של אוכל, מוזיקה ותרבות. כדי להספיק לחוות את העיר כמו שצריך, מטיילים ישראלים רבים בוחרים לטייל באתונה באמצעות סיורים בעברית מקיפים ומעניינים שמרכזים את כל מה שחשוב בטיול אחד מרוכז.

ישנם לא מעט מדריכי טיולים וחברות תיירות שראו את הביקוש העצום וכיום ישנם לא מעט אפשרויות מעניינות ומגוונות של טיולים וסיורים בעברית באתונה. כדי לעשות קצת סדר, בעמוד הבא ריכזנו לכם את הסיורים המומלצים והפופולריים באתונה המציעים הדרכה מלאה בשפה העברית. בואו נצא לדרך.

סיורים באתונה בעברית - אלו הם הסיורים הטובים והפופולריים ביותר!

יאסאס ייון - אחת החברות הפופולריות ביותר לטיולים באתונה בעברית

אחת החברות הפופולריות ביותר המציעה טיולים באתונה בעברית, היא ללא ספק חברת יאסאס יוון המורכבת ממדריכים ישראלים החיים ביוון כיום ומכירים את אתונה כמו את כף ידם. מכיוון שאתונה היא עיר מגוונת ומורכבת, החברה בנתה כמה סיורים שונים המותאמים לאוכלוסיות שונות ולנושאים שונים.

החברה מציעה לא פחות מ-6 טיולים שונים ומגוונים – הטיול הקלאסי שעולה 25 יורו לאדם, הוא סיור של כ-3 שעות שעובר בכל האטרקציות המרכזיות של אתונה כגון שכונת הפלאקה, המקדש של זאוס, הפרלמנט ועוד. סיור נוסף פופולרי הוא סיור קולינרי ששם דגש על האוכל והתרבות הקולינרית היוונית. הטיול עולה 75 יורו לאדם והוא כולל שתי ארוחות מלאות וטעימות שונות.

ישנם עוד טיולים מעניינם שמציעים בחברה כגון סיור גרפיטי באתונה, סיור סשן צילום, סיור הריביירה של אתונה וגם טיול יומי מחוץ לאתונה לעיירה הנפלאה נפפליו. טווח המחירים הם בין 25 ל-80 יורו לאדם.

סיורים באתונה בעברית של גיא ורתם

עוד סיור פופולרי בעברית באתונה, הוא הסיור של שני מדריכי הטיולים גיא ורתם שמציעים סיור בוקר היוצא ב-11:30 בבוקר וסיור ערב היוצא בשעה 18:00 בערב. מחיר הסיור עומד על 28 יורו והוא עובר בכל האיזורים המרכזיים של אתונה כמו כיכר סינטגמה שהיא גם נקודת המפגש של הסיור, רחוב ארמו, כנסיית הבשורה, שוק הפשפשים, שכונת הפלאקה, שכונת פסירי ועוד.

טיולי טברנות באתונה עם אמנון גופר

אם אתם נמשכים לעולם המוזיקה היוונית ותרבות הטברנות, הטיול הבא של מדריך הטיולים אמנון גופר, יכול להיות רעיון מצוין. מדובר במסלול טיול ייחודי שנבנה במיוחד עבור התיירים הישראלים ששם דגש על תרבות הטברנות והמוזיקה היוונית. חשוב להדגיש, מדובר בסיור שהוא חלק מדיל שלם הכולל טיסות, לינה וכו'.

טיול קולינרי באתונה בעברית עם עמית וחזי

ועוד טיול מעניין באתונה בעברית, הוא הטיול שמציעים חזי ועמית המבוסס כולו על טהרת האוכל והטעמים של האוכל היווני. חזי הוא טייס, מדריך טיולים וצלם חובב ועמית היא עיתונאית מזון, שפית ויועצת קולינרית. ביחד הם לוקחים את המטיילים אל ליבה של אתונה – האוכל, המסעדות, האווירה והטעמים.

הסיור המרכזי שלהם הוא סיור של כ-5 שעות וחצי והוא כולל טעימות בבתי קפה, בתי מאפה, טברנות ועוד. הסיור כולל גם ארוחת צהריים מלאה.

עוד מידע על אתונה באתר מטיילים בעולם

  • בואו להכיר אטרקציות באתונה שנחשבות ל-Must see כולל כל המידע שצריך לדעת כגון מחירי כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • מחפשים מה לעשות באתונה? מגוון סיורים מעולים של חצי יום בתוך העיר או טיולים ליום שלם מסביב לאתונה מחכים לכם בעמוד הבא.
  • לפני שאתם מזמינים מלון, אספנו לכם מלונות מומלצים באתונה שכבשו את ביקורות הגולשים ברשת.
  • ליקטנו עבורכם מקבץ מומלץ של טיולים באתונה והסביבה שייקחו אתכם ביום אחד אל המקומות הקסומים ביותר ביוון. מומלץ ביותר!
  • מתכננים חופשה בטן גב ביוון? כדאי לבדוק את סדרת הכתבות שלנו על איי יוון בה סקרנו וליקטנו בפינצטה את המלונות המומלצים ביותר ברודוס, כרתים, קוס, מיקונוס ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק