חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים בפראג ומחוץ לפראג - הכירו את הטיולים הפופולריים ביותר ב-2024!

פראג (Prague) היא אחד היעדים האהובים והפופולריים ביותר בקרב הישראלים לאורך כל עונות השנה. במרחק טיסה קצרה יחסית מישראל, תוכלו למצוא את אירופה הקלאסית והיפה בפראג עם תרבות עשירה, אוכל טעים ומגוון, אדריכלות מרהיבה והרבה מאוד אווירה אירופאית נעימה.

פראג מציעה הרבה מאוד אטרקציות לראות ולבקר (תוכלו למצוא את הרשימה המלאה בעמוד אטרקציות בפראג של האתר). אחת הדרכים הפופולריות בהן מטיילים ישראלים רבים בוחרים לבקר בכל אותן אטרקציות, היא באמצעות סיורים מודרכים של כמה שעות עד ליום שלם.

בנוסף, ישנם אתרים ואיזורים מהממים לטייל בהן במרחק נסיעה קצר מפראג ומטיילים רבים בוחרים להקדיש יום שלם לטיולים יומיים היוצאים וחוזרים מפראג עם הסעה פרטית מסודרת, מדריך מקומי מקצועי, כרטיסי כניסה לאטרקציות ולאתרים השונים ופעילויות נוספות.

אז אם גם אתם נמצאים בשלב התכנון של החופשה שלכם בפראג, במדריך הבא, תוכלו למצוא את הסיורים והטיולים בתוך פראג ומחוצה לה הנחשבים לטובים ביותר ולפופולריים ביותר בקרב המטיילים הרבים. אז מבלי לבזבז עוד זמן, בואו ופשוט נתחיל:

טיולים פראג ומחוץ לפראג הכי מומלצים ב-2024!

לנו הישראלים, קשר מיוחד עם ההיסטוריה של פראג הכוללת את הרובע היהודי וההיסטוריה של העם היהודי בפראג. ולכן, אחד הסיורים הכי פופולריים בפראג בקרב המטיילים הישראלים הוא הסיור הבא ברובע היהודי של פראג.

הסיור נמשך כשעתיים וחצי וכולל סיור עם מדריך מקומי מקצועי וכרטיסי כניסה לכל בתי הכנסת והמזיאונים הכלולים בסיור. המחיר: כ-44 יורו לאדם בלבד.

העיר העתיקה של פראג היא האיזור המרכזי והמתוייר ביותר של העיר ושם מטיילים מרבית התיירים.

אפשר לטייל כמובן באופן עצמאי, אבל אם אתם רוצים לקבל קצת ערך מוסף, מומלץ לקחת את הסיור המודרך הבא הכולל מדריך מקומי ומקצועי וגם כניסה לשעון האסטרונומי הידוע של פראג.

העיירה המקסימה קרלובי וארי, היא עיירת נופש מחוץ לפראג הידועה בזכות המעיינות החמים והספא שנמצאים בה, והיא מושכת אליה המוני מטיילים מכל העולם.

הטיול הבא, הנמשך כ-9 וחצי שעות, יוצא וחוזר מפראג באותו היום וכולל הסעה פרטית מסודרת ומדריך מקצועי לאורך כל הטיול. המחיר: כ-86 יורו לאדם.

עוד עיירה צ'כית מרהיבה ותיירותית ביותר, היא העיירה צ'סקי קרומלוב (Český Krumlov) שנחשבת לאתר מורשת עולמית וידועה גם בזכות הטירה המפורסמת השוכנת בה.

טיול יומי זה יוצא מפראג וחוזר באותו היום (סה"כ נמשך כ-10 שעות) וכולל הסעה פרטית, מדריך מקצועי, כניסה לטירה וארוחת צהריים. המחיר: כ-125 יורו לאדם.

הטיול הבא, הוא טיול פופולרי מאוד בקרב מטיילים רבים בפראג והוא מגיע אל העיר הצ'כית קוטנה הורה (Kutná Hora) שידועה בזכות הקפלה שנבנתה מעצמות אדם.

הטיול נמשך כ-6 שעות בלבד וכולל איסוף מהמלון, הסעה פרטית, מדריך מקצועי לכל אורך הטיול וכניסה לאטרקציות. מחיר הטיול עומד על כ-80 יורו לאדם.

הפארק הלאומי סכסון – בוהמיה השוויצרית הוא מקום מקסים וסופר תיירותי המושך אליו גם לא מעט מטיילים ישראלים. מדובר בפארק עצום בגודלו עם הרבה מאוד פיסות טבע מהממות.

מרבית המטיילים בוחרים להגיע לשם באמצעות טיול כמו הטיול המודרך הבא הכולל את כל מה שצריך לרבות הסעות, הדרכה חיה של מדריך מוסמך, כניסה לכל האטרקציות וכו'. מחיר הטיול עומד על כ-150 יורו והוא נמשך כ-12 שעות.

הגשר סקיי ברידג' 721 (Sky Bridge 721) שנפתח ממש לאחרונה, הוא הגשר התלוי הארוך ביותר בעולם והוא מציע למטיילים מחזה מרהיב של בין שמיים וארץ לאורך של 721 מטרים ואם זה לא מספיק, לצד הגשר, ישנה גם ספירלת ענק המציעה מגלשת הרים מדהימה.

בקיצור, את הטיול הזה אתם לא רוצים להחמיץ והוא כולל את כל מה שאתם צריכים – הסעה מסודרת, מדריך צמוד, ארוחת צהריים, כרטיסים וכו'. המחיר: כ-268 יורו לאדם.

ועוד כמה טיולים וסיורים מומלצים בפראג ומחוץ לפראג ששווה לבדוק!

סיור תת קרקעי במנהרות מיוחדות מתקופת ימי הביניים העוברות מתחת לעיר העתיקה של פראג.

דרך פופולרית ומצויינת לטייל בפראג באמצעות אוטובוס עם אפשרות לרדת ולעלות בתחנות רבות.

מומלץ לקחת שייט על הנהר המרכזי של פראג. אפשר לבחור בין שייט רגיל או שייט עם ארוחות וכד'.

מצודת פראג היא אחת האטרציות המרכזיות של פראג. ניתן לבקר בה באמצעות סיור מודרך זה.

טיול יומי קסום של כ-10 שעות היוצא אל הטבע הפראי של בסטאי ודרזדן.

טיול יומי של כ-8 שעות היוצא וחוזר מפראג לטירת קרלשטיין ואטרקציות נוספות.

עוד מידע על פראג באתר "מטיילים בעולם"

אז מה היה לנו במדריך?