חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים בניו יורק ב-2024

המדריך השלם להזמנת מלון בניו יורק!

ברוכים הבאים למדריך הטוב ביותר ברשת להזמנת מלון בניו יורק של אתר "מטיילים בעולם".

המלונות בניו יורק (New York) ידועים כמלונות איכותיים מאוד ונותני תמורה אך גם לא זולים במיוחד. הקפדה על כמה כללי אצבע חשובים, תעזור לכם למצוא מלון מושלם במיקום טוב ובמחירים הגיוניים, ואת זה תוכלו למצוא במדריך הבא.

אז מה תמצאו במדריך הבא? ובכן, במדריך זה תוכלו ללמוד אילו איזורים נחשבים לטובים ביותר ללינה ואיפה כדאי לישון בניו יורק? מהם המחירים הצפויים לכם במלונות המומלצים בעיר ב-2024 אילו מלונות קיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר על המיקום, השירות, ארוחת בוקר וכד'? ובקיצור, כל מה שחייבים לדעת לפני שמזמינים מלון בניו יורק.

אבל בואו פשוט, נתחיל מההתחלה…

3 הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מלון בניו יורק:

1. איזור

הכירו את האיזורים המומלצים ביותר ללינה בניו יורק.

2. מחיר

הכירו את טווח המחירים המומלץ למלונות בניו יורק ב-2024 והכינו תקציב בהתאם.

3. המלצות

בדקו את ציוני הגולשים ברשת לפי פרמטרים כמו מיקום, ארוחת בוקר, תמורה למחיר ועוד.

האיזורים המומלצים ביותר ללינה בניו יורק

הכירו את האיזורים הפופולריים והטובים ביותר בהם כדאי לישון בניו יורק

אז קודם כל, כשמדברים על לינה בניו יורק, מתכוונים בדרך כלל ללינה במנהטן שהיא כמובן השכונה הידועה והמפורסמת ביותר בעיר ניו יורק (ניו יורק סיטי). מנהטן היא האיזור התיירותי והלב התוסס ושוקק החיים של העיר.

במנהטן נמצאים הרוב המוחלט של האטרקציות התיירותיות כמו הטיימס סקוור, אמפייר סטייט בילדינג, מוזיאון מומה, הגראונד זירו, פסל החירות, טופ אוף דה רוק, מגדל החירות, ברודווי, סנטרל פארק ועוד אינספור אתרים ואטרקציות שונות.

אז איפה כדאי לישון במנהטן? ובכן, השאיפה האולטימטיבית תהיה לישון כמה שיותר קרוב לכיכר הטיימס סקוור שנחשבת לנקודה המרכזית והטובה ביותר לתיירים, אך מכיוון שהמלונות סביב הטיימס סקוור יקרים, איזורים אחרים במנהטן הפכו עם הזמן לפופולריים ומומלצים למטיילים השונים.

בגדול, התקציב הוא שם המשחק בכל הקשור ללינה בניו יורק. אם אין לכם בעיה של תקציב, לכו על מלון בטיימס סקוור ותיהנו מלוקיישן מושלם וחוויה נהדרת. אם התקציב מוגבל, זה גם בסדר, אתם לא היחידים, תוכלו למצוא כמה איזורי לינה מעולים שעדיין אטרקטיביים ופופולריים לתיירים ומציעים בתי מלון מצויינים ומומלצים במחירים נמוכים יותר. הנה פירוט על כל אחד מהם:

כאמור, לינה באיזור הטיימס סקוור היא העדיפות הראשונה לכל תייר בניו יורק. זהו האיזור המבוקש והמרכזי ביותר במנהטן, אך גם היקר ביותר.

לינה באיזור זה (המכונה באופן כללי יותר מיד-טאון מנהטן), תבטיח לכם מרחק הליכה קל וקצר לאטרקציות כמו הברודווי, מרכז רוקפלר, אמפייר סטייט בילדינג, קרנגי הול ועוד.

כמה מהמלונות המפורסמים והיוקרתיים ביותר בעולם נמצאים באיזור זה ואם התקציב מאפשר לכם, אל תהססו מלהזמין כאן מלון.

דרומית לאיזור הטיימס סקוור, תמצאו את כל איזור הסוהו (Soho) ואיזור הויליג' (איסט ויליג', ווסט ויליג' או הגרינוויץ' ויליג') הנחשבים לאיזור האופנתי ואיזור הבילויים של ניו יורק.

זהו איזור מומלץ ופופולרי מאוד במנהטן, במיוחד לזוגות ולצעירים, שמציע אינספור אתרים ואטרקציות לבקר בהם וגם מרחק קצר מהמיד-טאון והטיימס סקוור.

לינה באיזור זה תעניק לכם חוויה ואווירה צעירה ותוססת במחירים סבירים יותר מהמחירים של המלונות בטיימס סקוור.

איזור נוסף שהפך עם השנים לאחד הפופולריים ביותר בקרב מטיילים בניו יורק, הוא איזור הדאון-טאון ואיזור הוול סטריט הנמצא בקצה הדרומי של מנהטן. זהו האיזור בו אפשר למצוא הרבה מלונות טובים וזולים.

איזור זה יעניק לכם קירבה לגראונד זירו, מגדל החירות ועוד אטרקציות רבות. אם תרצו להגיע למרכז, תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות באמצעות הסאבווי (רכבת תחתית) של מנהטן.

זהו איזור פופולרי מאוד גם בקרב מטיילים ישראלים רבים ומהווה אלטרנטיבה זולה ומצויינת למלונות היקרים במרכז.

האיזורים המומלצים ללינה בניו יורק על המפה

במפה הבאה מתוך אתר בוקינג.קום, אפשר לראות באופן מוחשי את פריסת המלונות בניו יורק. ניתן לראות בבירור כיצד רוב המלונות בעיר מתרכזים סביב הטיימס סקוור ודרומית משם עד לאיזור הדאון טאון. ואלו למעשה הם האיזורים הפופולריים ביותר של בתי מלון במנהטן:

Booking.com
Booking.com

מחירים במלונות ניו יורק ב-2024

כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בניו יורק ב-2024?

אז כפי שכבר התחלתם להבין, מחיר המלונות במנהטן הוא קודם כל פונקציה של מיקום. איזור המידטאון במנהטן סביב כיכר הטיימס סקוור, הוא האיזור המומלץ ביותר אך גם המבוקש ביותר ולכן מלונות אלו, יקרים בהרבה ממלונות באיזורים אחרים.

כפי שתוכלו לראות בהמשך מדריך זה, המחיר למלונות המומלצים שבאיזור טיימס סקוור מתחיל באיזור ה-1100 ש"ח לזוג ללילה ויטפס מעלה בהתאם לרמת המלון. אם אתם רוצים לחפש אופצית זולות יותר, תצטרכו "להדרים" מעט עד לאיזור הדאון טאון, שם תוכלו למצוא מלונות טובים ומומלצים גם ב-700 ש"ח ואפילו פחות מזה לזוג ללילה.

הנה מחירים ממוצעים של מלונות בניו יורק ב-2024 מחולקים לפי מספר הכוכבים:

מחירי מלונות 3 כוכבים בניו יורק

3/5
  • כ-70 אחוזים ממלונות 3 כוכבים בניו יורק יעלו למעלה מ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • כ-50 אחוזים מכלל מהמלונות בניו יורק יעלו מעל 800 ש"ח ללילה.
  • רק אחוז קטן ממלונות 3 כוכבים בניו יורק יעלו מתחת ל-600 ש"ח לזוג ללילה.

מחירי מלונות 4 כוכבים בניו יורק

4/5

 

  • כ-80 אחוזים ממלונות 4 כוכבים בניו יורק יעלו למעלה מ-1000 ש"ח לזוג ללילה.

מחירי מלונות 5 כוכבים בניו יורק

5/5

 

  • מלונות 5 הכוכבים במנהטן מתחילים בממוצע במינימום של 1200 ש"ח ומטפסים מעלה עד ל-3000 ו-4000 ש"ח.

מלונות שוברי שוק בניו יורק ב-2024

כמו בכל מקום, גם בניו יורק אפשר למצוא כמה מלונות מעולים ברמה גבוהה ובמיקום הכי מרכזי, שמציעים מחירים שוברי שוק. הנה 3 דוגמאות מובהקות למלונות כאלו:

מלון זה הוא ללא ספק אחד המלונות הפופולריים ביותר בניו יורק – בעיקר בזכות המחירים הזולים שהוא מציע ביחס למלונות הממוקמים באיזור הטיימס סקוור.

זהו מלון 4 כוכבים מעוצב ומוקפד שמציע חדרים גדולים ומרווחים, לובי נחמד וכל מה שצריך ממלון מודרני עירוני. המלון ממוקם בלב מנהטן, מרחק הליכה מטיימס סקוור, מדיסון סקוור גארדן, אמפייר סטייט בילדינג או מייסיס.

למרות מיקומו המעולה והמבוקש והביקורות הטובות, מציע המלון מחירים נמוכים מאוד ולכן הפך לאטרקטיבי במיוחד עבור מטיילים רבים.

מחיר: כ-1000 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.

4/5

עוד מלון שממוקם באיזור מרכזי ומעולה במנהטן ומציע מחירים שוברי שוק, הוא מלון סיטדין הממוקם על השדרה החמישית המרכזית, קרוב לכל האתרים הידועים של העיר.

אמנם מדובר במלון 3 כוכבים, אך מיקומו הנוח מושך אליו מטיילים רבים שמעדיפים מלון פשוט במיקום טוב ובמחירים נמוכים.

אם אתם מחפשים מלון מפואר עם ארוחת בוקר מפנקת וחדרים ענקיים מעוצבים, זהו לא המלון בשבילכם. אך אם המיקום והמחיר חשובים לכם, זהו ללא ספק אופציה מעולה ואחת הטובות בניו יורק סיטי.

מחיר: החל מ-900 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.

3/5

מלון נוסף שמציע מחירים שוברי שוק בניו יורק, הוא מלון 4 הכוכבים אדיסון שיושב כ-300 מטרים בלבד מהטיימס סקוור המרכזית.

זהו מלון פופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים שלמרות שלא חסכו בביקורותיהם על המלון באתר בוקינג, המיקום המרכזי והמחיר מנצחים את הכל.

בסופו של דבר מדובר במלון אטרקטיבי שמציע גם חדרי משפחה ולכן גם מצוין למשפחות עם ילדים במנהטן שמחפשים להוזיל את שהותם בעיר עד כמה שאפשר.

אם המיקום והמחיר חשובים לכם, מלון זה הוא בהחלט אופציה מצויינת.

מחיר: החל מ-1000 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.

4/5

מלונות מומלצים בניו יורק

הכירו את המלונות בניו יורק שכבשו את ביקורות הגולשים ברשת

כמו בכל עיר, אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מלון בניו יורק ובכל מקום בכלל, הם המלצות הגולשים ברשת. השקעה בקריאת הביקורות הרבות, תוכל ללמד אתכם את טיב השירות של הצוות במלון, את המיקום האמיתי של המלון (ולא מה שכתוב עליו בדף הרשמי), את ארוחת הבוקר, איכות הווי-פיי ופרמטרים נוספים.

אז הנה המלצות ל-3 מלונות בניו יורק שפשוט כבשו את ביקורות הגולשים באתר בוקינג.קום בכל הפרמטרים החשובים:

4/5

זהו אחד המלונות המומלצים והנמכרים ביותר באתר בוקינג.קום. מלון זה זכה לציון 8.8 המבוסס על לא פחות מ-4100 חוות דעת מאומתות של גולשים מכל העולם.

המלון ממוקם באיזור מעולה בלב מנהטן, מרחק הליכה מהטיימס סקוור, סנטרל פארק, רוקפלר סנטר, בניין האמפייר סטייט ועוד אטרקציות רבות.

זהו מלון פופולרי מאוד גם בקרב מטיילים ישראלים רבים שבחרו ללון במלון זה ודיווחו על מיקום אידיאלי, חדרים ענקיים ומפנקים, שירות מלכים וסדר וניקיון מופתי. אין ספק שזהו אחד המלונות הטובים שתמצאו בניו יורק.

4/5

מלון נוסף שכבש את ביקורות הגולשים באתר בוקינג וברשת, הוא מלון RIU פלאזה שבקרב מטיילים רבים ומנוסים בניו יורק, נחשב למלון הטוב ביותר בעיר.

המיקום המצויין של המלון מציע מצד אחד קירבה לאקשן ולכל האטרקציות, אך מצד שני ממוקם בפינה שקטה הרחוקה מכל ההמולה.

הביקורות הרבות באתר בוקינג (מעל 3200 חוות דעת מאומתות) העניקו למלון באתר את הציון 8.5 וציינו לשבח את המיקום, את ארוחת הבוקר, את העיצוב המושקע והמוקפד ואת האווירה הכללית שמציע המלון.

4/5

גם מלון קאמבריה נכנס ללא ספק לרשימת המלונות המומלצים ביותר בניו יורק עם אלפי ביקורות מאומתות באתר בוקינג שהעניקו לו את הציון המעולה 8.1 מתוך 10.

המלון מציע חדרים מעוצבים ומפנקים עם מיטות גדולות ומתקנים חדישים. כמו כן, מציע המלון גם חדש כושר ומסעדה. גם מלון זה, המדורג 4 כוכבים, ממוקם לא רחוק מהאמפייר סטייט בילדינג, מהמדיסון גארדן סנטר ולעוד אטרקציות מוכרות רבות. כיכר טיימס סקוור מרוחקת מהמלון כ-15 דקות הליכה בלבד.

זהו בהחלט אופציה מעולה ללינה בניו יורק ואם יש לכם תקציב, בהחלט שווה לקחת אותו בחשבון.

מלונות בניו יורק שהישראלים הכי אהבו

הכירו את המלונות הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים

ישנם לא מעט מלונות בניו יורק שנחשבים למלונות אהובים על המטיילים הישראלים. המטייל הישראלי יחפש בדרך כלל מלון עם תמורה טובה למחיר, מיקום נוח לאטרקציות ולתחנות הרכבת וארוחת בוקר טובה. לכן, מלון שזכה לביקורות ישראליות טובות, ייחשב בהחלט למלון מומלץ וכדאי לקחת זאת בחשבון.

הנה כמה מלונות מעולים בניו יורק שנחשבים לפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים וזכו מהם לדירוג מצוין בכל הפרמטרים כמו מיקום, שירות, ניקיון, ארוחת בוקר ועוד:

מלונות זולים בניו יורק

הכירו את המלונות הזולים אבל עדיין טובים מאוד בניו יורק

כאמור, מחירי המלונות המומלצים של ניו יורק הם גבוהים, ומטיילים רבים מחפשים אופציות זולות יותר. הדרך הטובה ביותר למצוא מלונות טובים וזולים בעיר היא להתרחק מעט מהטיימס סקוור (בעיקר לחלק הדרומי של מנהטן). בדרך זו תוכלו למצוא מלונות טובים מאוד וזולים שמצריכים נסיעה קצרה בסאבווי למרכז ויחסכו לכם לא מעט כסף.

 הנה 3 מלונות זולים ומומלצים במנהטן שזכו באלפי ביקורות ברשת ונחשבים למלונות מומלצים ונותני תמורה מעולה למחיר:

מתי כדאי להגיע לניו יורק?

התשובה הקצרה והטובה ביותר, היא בכל השנה. בניגוד ליעדים אחרים, ניו יורק היא עיר מעניינת ותוססת במהלך כל השנה. בין אם זה בחודשי הקיץ החמים והלחים, ובין אם זה בחודשי החורף הגשומים והמושלגים.

אם אתם בכל זאת מעוניינים לקחת בחשבון את כל הפקטורים החשובים כמו מזג אוויר, עומסים ותקציב, אז מרבית המומחים לניו יורק טוענים כי התקופה הטובה ביותר להגיע לניו יורק היא בתקופת הסתיו, בין החודשים ספטמבר, אוקטובר ונובמבר.

3 סיבות מרכזיות לכך: ראשית, מזג האוויר נעים ונח לטיולים – ייתכן ותצטרכו ללבוש מעט חם במידה וקריר בחוץ אך תוכלו לטייל מבלי לסבול בחום והלחות של ניו יורק בקיץ. שנית, העומסים באטרקציות ובמלונות לא גדולים, בניגוד לתקופת הקיץ שבה העיר מלאה בתיירים מקצה לקצה. וסיבה נוספת, היא המחירים. בתקופת הסתיו, תוכלו למצוא מלונות זולים באופן משמעותי מהמחירים בקיץ.

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

אז מה היה לנו במדריך?