חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון כשר בדובאי 2024 – האם יש מלונות כשרים ומוקפדים בדובאי?

מלון כשר בדובאי - האם יש מלונות כשרים ומוקפדים בדובאי?

תשובה: גולשים רבים שואלים ומנסים לברר האם יש מלונות כשרים בדובאי. ובכן, התשובה היא - בהחלט. אז הנה כמה מהמלונות הכשרים בדובאי ב-2024 שכבר פורסמו ברשת ומתאימים לציבור הדתי והחרדי.

בעקבות הביקוש העצום בקרב הישראלים לתיירות בדובאי, משרד התיירות של אבו דאבי, בשיתוף עם ארגונים יהודיים מקומיים כבר החלו במלאכה להכשיר מלונות רבים בדובאי בפרט ובאיחוד האמירויות בכלל ובעתיד הקרוב, מלונות רבים בדובאי יציעו מטבח ואוכל כשר – חלקם אפילו למהדרין וגלאט.

אז אילו מלונות כבר מציעים ארוחות כשרות? ובכן, על פי ידיעות שפורסמו בעיתונות הכללית בישראל, ישנם כמה מלונות שכבר מציעים כשרות באופן רשמי ומוצהר. אלו המלונות שעליהם פורסם כי יציעו אוכל כשר:

המלצה שלנו: צרו קשר עם המלון באמצעות אתר בוקינג לפני ההזמנה כדי לוודא זאת באופן רשמי ולא לסמוך על רק על הידיעות בעיתונות.

לפי עמוד המלון באתר בוקינג, מלון הילטון דובאי המפואר והידוע, מציע ארוחה כשרה (ניתן לראות זאת בעיקרי המקום באתר) ואין ספק שזוהי בהחלט אחת האפשרויות הטובות ביותר שתמצאו אם אתם מחפשים מלונות כשרים בדובאי.

זהו מלון 5 כוכבים סופר יוקרתי עם חדרי ענק מרווחים ומפוארים ושלל אביזרים מפנקים כמו מרכז ספא, מועדון ילדים, בריכת גדולה ועוד. המלון ממוקם באיזור טוב ומרכזי בדובאי וכולל גם מעבר ישיר אל תיאטרון המים שמציע מופעים מרתקים. בהחלט אופציה מצויינת לשמורי הכשרות מביניכם. תוכלו למצוא עוד פרטים באתר בוקינג כאן.

מלון מפואר זה פורסם בכמה אתרים שונים כי הוא מלון כשר. אם אכן כך, מדובר בהחלט בבשורה משמחת עבור ציבור המטיילים הדתיים או החרדים, מכיוון שזהו אחד המלונות הטובים והמומלצים בדובאי. זהו מלון שעוצב על פי חזונו של המעצב הידוע ג'ורג'יו ארמני והוא מציע שלל פינוקים ושירותים לאורחים. כנסו לעמוד המלון באתר בוקינג ותוכלו להיווכח בעצמכם.

עוד מלון כשר בדובאי שכך פורסם באתרים ייעודיים רבים המתמחים במלונות כשרים בעולם, הוא מלון חבטור פאלאס. מדובר במלון סופר מפואר בדובאי הממוקם בלב העיר ובמרחק הליכה מבורג' ח'ליפה ומאטרקציות נוספות רבות.

המלון מציע מגוון של בריכות מפנקות,  מרכז ספא גדול ומפואר, מסעדות שונות ועוד הרבה פינוקים שאפשר למצוא רק בדובאי. לחצו כאן לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג.

ישנם עוד מלונות בדובאי שזכו לפרסום באתרים שונים כי יציעו אוכל כשר, אך מדובר בידיעות כלליות ולא רשמיות, ולכן אנו ממתינים עם פרסומם עד לקבלת מידע רשמי יותר. המשיכו לעקוב אחרינו כאן ובעמוד הפייסבוק שלנו כדי להתעדכן במידע חדש על מלונות כשרים בדובאי ב-2024.

לבינתיים, אתם מוזמנים להיכנס למדריך המלונות המומלצים ביותר של דובאי של אתר "מטיילים בעולם".

עוד מידע על דובאי באתר מטיילים בעולם

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק