חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בודפשט עם ילדים ב-2024 – המדריך הטוב ביותר ברשת!

בודפשט עם ילדים - המדריך הטוב ביותר ברשת!

איפה כדאי לטייל עם ילדים בבודפשט? מהם המלונות הטובים והמומלצים ביותר למשפחות שם? כמה תעלה נסיעה משדה התעופה למלון ואילו חברות תעופה מציעות את הטיסות הזולות ביותר? אתר "מטיילים בעולם" גאה להציג את המדריך הטוב ביותר לבודפשט עם ילדים ב-2024.

בודפשט עם ילדים - מדריך

רבים כבר אמרו זאת לפנינו, אבל נאמר זאת שוב גם כאן – בודפשט (Budapest) היא אחד היעדים הטובים והשווים ביותר לקחת איתכם את הילדים. גם אם שמעתם טענות על כך שאין מה לעשות איתם, אין לכם מה לחשוש. לבודפשט יש המון מה להציע עבור משפחות עם ילדים בכל הגילאים ואם אתם יכולים גם לכלול איזורים וערים נוספות בהונגריה, מצפה לכם בכלל חוויה תיירותית מדרגה ראשונה.2024

  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של אטרקציות בבודפשט הנחשבות לפופולריות ביותר ול-Must See! בוא להכיר את כולן

במדריך הבא, נציג לכם את המידע הבסיסי והחשוב ביותר שכל משפחה המתכננת טיול לבודפשט, צריכה לדעת. בין היתר, תוכלו למצוא מסלולי טיול מומלצים לילדים בבודפשט ולגלות מהו המחיר הממוצע עבור טיול משפחתי כדי שיהיה לכם קל לתכנן תקציב. אנו מקווים שתמצאו במדריך זה עזר עבור תכנון טיול בשבילכם. אז בואו נתחיל.

לכמה ימים כדאי לטוס לבודפשט עם ילדים?

טווח הזמן הפופולרי ביותר למשפחות עם ילדים בבודפשט בקרב המטיילים הישראלים הוא כ-4 ימים עד לשבוע. מצד שני, חלק גדול מהמשפחות הישראליות מגיעות לבודפשט כחלק מטיול מקיף וגדול יותר בהונגריה והן רק "עוצרות" לכמה ימים בעיר. במקרים כאלו, אפשר גם להסתפק ביומיים או שלושה בלבד.


באיזו תקופה כדאי לטוס לבודפשט עם ילדים?

בגדול, תקופת הקיץ היא התקופה הפופולרית ביותר לחופשה משפחתית בבודפשט. החודשים יולי ואוגוסט הם החמים ביותר בשנה ולכן, רוב המומחים ברשת לבודפשט, ממליצים להגיע בתקופת פסח והאביב (אפריל מאי) או בתקופת חגי ראש השנה וסוכות (ספטמבר ואוקטובר).


כמה תעלה בערך טיסה לבודפשט למשפחה עם שני ילדים?

בודפשט היא אחד מהיעדים התחרותיים ביותר בתחום הטיסות ולכן ניתן למצוא טיסות זולות ביותר באמצעות חברות הלואו קוסט. חברות התעופה וויזאייר וריינאייר, הן אלו השולטות בעיקר בטיסות הזולות ביותר לבודפשט מישראל ב-2024. בבדיקה שערכנו בעזרת מנוע חיפוש הטיסות הגמיש Kiwi, בו בדקנו מחירי טיסות לבודפשט בתאריכים שונים ב-2024, מצאנו כי המחיר עבור טיסה לבודפשט למשפחה בת 4 נפשות עומד מתחיל מ-1700 ש"ח בלבד ל-4 נפשות.

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.
אם אתם טסים לבודפשט בעונות השיא כמו יולי או אוגוסט, המחיר הממוצע עבור טיסה יעמוד על כ-3500 ש"ח לכל המשפחה.

איך מוצאים את הטיסות הזולות ביותר לבודפשט? ובכן, יש הרבה אתרים שמציעים השוואת מחירי טיסות כדי לעזור לכם ולמצוא את הטיסות הזולות ביותר. הבולטים והטובים ביותר מביניהם, הם אתר סקיי סקנר ואתר קייאק. בניגוד לשאר האתרים ברשת, שני אתרים אלו מוצאים את המספר הגדול ביותר של טיסות עם השילובים הטובים ביותר להוזלה מקסימלית של המחיר ומציעים גם את הממשק הנוח והידידותי ביותר למשתמש. מומלץ תמיד לבדוק באתרים אלו לפני שמזמינים את כרטיסי הטיסה.

השוק המקורה המפורסם של בודפשט
השוק המקורה המפורסם של בודפשט

איך מומלץ לנסוע משדה התעופה של בודפשט למלון במרכז העיר וכמה זה עולה?

אם אתם נוחתים בשעת הלילה או לפנות בוקר, הדרך הפופולרית ביותר היא באמצעות מונית. המחיר הממוצע והסביר למונית משדה התעופה של בודפשט למרכז העיר הוא כ-25 יורו. אם אתם מגיעים בשעות היום ומעדיפים להשתמש בתחבורה הציבורית, אפשר לעשות זאת די בקלות באמצעות המטרו. גם דרך זו היא פופולרית בקרב המטיילים הישראלים.

דרך נוספת פופולרית היא שימוש בהסעות פרטיות (כולל גם נהגים ישראלים) שמזמינים מראש עוד לפני ההגעה. המחיר הממוצע להסעות כאלו עומד על כ-20 יורו. חפשו בגוגל "מונית משדה התעופה בבודפשט" ותמצאו הרבה מאוד כאלו.

כדאי לקחת בחשבון שמכיוון שאתם משפחה, עלות המונית או ההסעה הפרטית, מתחלקת למעשה ליותר משתי נפשות ולכן הרבה מאוד משפחות בוחרות להשתמש במוניות ובהסעות פרטיות.

המלצה שווה: אם אתם מתכוונים לבלות ולטייל הרבה בבודפשט ולבקר בכל האטרקציות הראשיות, מומלץ מאוד להשתמש באוטובוס התיירים "Hop-­on Hop­-off", בעלות של כ-20 עד 24 יורו לנוסע. היתרון העצום של שירות זה, הוא החיסכון בשימוש בתחבורה הציבורית והקלות שבה תגיעו לכל האטרקציות החשובות מבלי לשבור את הראש ברכבות או באוטובוסים.

הסיור יוצא מכיכר הגיבורים (Heroes' Square) במרכז העיר, ויוצא באופן תדיר לכל רחבי בודפשט. אתם קובעים לעצמכם את משך השהייה בכל אתר ואתם יכולים לעלות לשאטלים בכל שעה שתחפצו. הסיור כולל גם מדריך קולי באוזניות (כולל בשפה העברית).

איך מומלץ לנסוע משדה התעופה של בודפשט למלון במרכז העיר וכמה זה עולה?

אם אתם נוחתים בשעת הלילה או לפנות בוקר, הדרך הפופולרית ביותר היא באמצעות מונית. המחיר הממוצע והסביר למונית משדה התעופה של בודפשט למרכז העיר הוא כ-25 יורו. אם אתם מגיעים בשעות היום ומעדיפים להשתמש בתחבורה הציבורית, אפשר לעשות זאת די בקלות באמצעות המטרו. גם דרך זו היא פופולרית בקרב המטיילים הישראלים.

דרך נוספת פופולרית היא שימוש בהסעות פרטיות (כולל גם נהגים ישראלים) שמזמינים מראש עוד לפני ההגעה. המחיר הממוצע להסעות כאלו עומד על כ-20 יורו. חפשו בגוגל "מונית משדה התעופה בבודפשט" ותמצאו הרבה מאוד כאלו.

כדאי לקחת בחשבון שמכיוון שאתם משפחה, עלות המונית או ההסעה הפרטית, מתחלקת למעשה ליותר משתי נפשות ולכן הרבה מאוד משפחות בוחרות להשתמש במוניות ובהסעות פרטיות.


באיזה איזור בבודפשט הכי מומלץ לחפש מלון למשפחה עם ילדים?

האיזור הטוב ביותר למשפחות עם ילדים בבודפשט ולכל התיירים בכלל הוא סביב מדרחוב ואצי אוצה (Váci utca). זהו אחד האיזורים האהובים והפופולריים ביותר ללון בו בקרב המטיילים הישראלים. איזור זה מציע גם מסעדות, בתי קפה וחנויות מותגים רבות, וגם מהווה נקודת עוגן מרכזית לטיולים סביב האטרקציות בעיר.

אם תשימו לב תוכלו לראות שמלונות הממוקמים ליד רחוב ואצי, מציינים זאת בהדגשה ובגאווה – נתון המעיד על איזור מעולה ללון בו.


מרחצאות סצ'ני בודפשט - מתאים גם לילדים
מרחצאות סצ'ני בבודפשט – מתאים גם לילדים

מהם המלונות ודירות הנופש המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בבודפשט?

מכיוון שבהרבה מאוד מלונות בבודפשט (גם המומלצים ביותר) אין חדרים משפחתיים, רבים מהמשפחות בוחרות ללון בדירות נופש משפחתיות, אותן ניתן למצוא בהמוניהן ברחבי מרכז העיר. יחד עם זאת, ישנם גם מלונות רבים המציעים חדרים משפחתיים וגם אלו פופולריים מאוד בקרב המשפחות הישראליות.

לגבי בחירת המלון, אי אפשר כמובן להתיימר ולטעון מהם המלונות הטובים ביותר בבודפשט עבור משפחות עם ילדים. אבל מה שבהחלט ניתן לקבוע בוודאות, הוא מהם המלונות הפופולריים ביותר למשפחות עם הילדים בבודפשט ואילו מהם זכו לביקורות הטובות ביותר ברשת בקרב המשפחות הישראליות שכבר היו בהם. אז אחרי חפירות ארוכות ביותר באתר בוקינג, מצאנו את המלונות ודירות הנופש עם הביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת. להלן התוצאות:

דירת הנופש איקסזרדובוז בודפשט (Ékszerdoboz A Budai Vár Alatt)

מתחם דירות זה הוא ללא ספק אחד המומלצים ביותר בבודפשט עבור משפחות עם ילדים. הדירה זכתה בסופרלטיבים רבים ברשת וזכתה לציון המעולה 9.6 באתר בוקינג. מיקום המתחם הוא מושלם עבור ילדים כאשר הוא ממוקם בצמוד לגשר השלשלאות ולטירת בודה וכך תוכלו לטייל הרבה מאוד ברגל ללא צורך בשימוש רב בתחבורה ציבורית. המתחם נחשב אף לאחד מנותני התמורה הטובים ביותר בעיר.

המתחם מציע כמה סוגי דירות כאשר הגדולה שבהן, יכולה להכיל עד 8 נפשות ביחידה כך שזה יכול להתאים כמעט לכל גודל משפחה. כל היחידות מאובזרות במטבח עם מיקרוגל, כיריים, מקרר וכו', פינת ישיבה, אינטרנט אלחוטי חופשי וחנייה פרטית. הגולשים הישראלים שכבר הספיקו לשהות בדירה, דיווחו על שירות אישי מעולה, מיקום מנצח וגם ארוחת בוקר טובה מאוד המוגשת במלון.

המחיר הממוצע: כ-400 ש"ח בלבד לדירה ללילה למשפחה.

מלון זניט בודפשט פאלאס (Zenit Budapest Palace)


אם אתם מעדיפים מלון על פני דירה, אל תהססו לבדוק את מלון זניט הנחשב גם הוא ללא ספק לאחד הפופולריים ביותר למשפחות בבודפשט. זהו מלון 4 כוכבים מוקפד ביותר שזכה בציונים מעולים ברשת מגולשים ישראלים וגולשים מרחבי כל העולם.

המלון ממוקם בלב המרכז צמוד למדרחוב ואצי הראשי ובמרחק הליכה מכל האטרקציות ומוקדי העניין החשובים והידועים בעיר. מלבד המיקום, קיבל המלון גם ציונים מעולים על ארוחת הבוקר, על רמת החדרים הגבוהה ועל הסדר והניקיון.

המלון מציע בין השאר, חדרים זוגיים עם דלת מקשרת או חדרים משפחתיים ל-4 נפשות. המחיר הממוצע לחדר משפחתי ללילה בעונת הקיץ עומד על כ-800 ש"ח.

ואצי פוינט דלוקס אפארטמנטס (Váci Point Deluxe Apartments)

דירת נופש בבודפשט 2

עוד מתחם דירות מומלץ מאוד ועטור בשבחים ברשת, הוא המתחם ואצי פוינט דלוקס שזוכה לפופולריות רבה בקרב משפחות ישראליות ומשפחות עם ילדים מכל העולם וזכתה לציון 9.4 באתר בוקינג לפי ממוצע של כ-500 חוות דעת שאומתו ע"י אתר בוקינג.

מתחם זה מציע מספר יחידות שונות ובהן גם דירה גדולה עם שני חדרי שינה היכולה להכיל 6 נפשות ביחד. הדירה ממוקמת על רחוב ואצי המרכזי שממנו ניתן להגיע להרבה מאוד מהאטרקציות הידועות של בודפשט בהליכה ובקלות. כ-300 מטר מהדירה, תוכלו למצוא גם תחנת מטרו. גם כאן, תמצאו בדירות מטבחון מאובזר, טלוויזיה, מזגן, מכונת כביסה ועוד.

המחיר הממוצע ללילה למשפחה בדירה זו עומד על כ-700 ש"ח בלבד.

ועוד כמה מלונות ודירות נופש מומלצים מאוד ששווה לבדוק:

  • מלון בוהם ארט בודפשט (Bohem Art Hotel) – מלון 4 כוכבים. ממוקם צמוד לואצי, לדנובה ולשוק המקורה. ציון 9 באתר בוקינג.
  • מלון מילניום קורט מריוט בודפשט (Millennium Court, Budapest) – מלון 4 כוכבים מפואר. קרוב לואצי אוצה. ציון 8.7 באתר בוקינג. זכה להרבה מאוד ביקורות ישראליות.
  • סיטי אפרטמנטס בודפשט (City Apartments Budapest) – מתחם דירות נופש הממוקם בלב המרכז ליד קניון גדול ותחנת מטרו. אחד המומלצים ביותר באתר בוקינג עם ציון 9.7.
  • בזיליקה פרנדס אפרטמנט בודפשט (Basilica Friends Apartment) – דירת נופש משפחתית הממוקמת 5 דקות הליכה ממדרחוב ואצי אוצה. קיבלה ביקורות מעולות ממשפחות ישראליות. ציון 9.5 באתר בוקינג.
  • מתחם הדירות רויאל דנובה אפרטמנטס (Royal Danube Apartments) – אחת מהדירות הפופולריות והמומלתות ביותר בקרב המשפחות הישראליות בבודפשט. ממוקמת צמוד לואצי. ציון 9.5 באתר בוקינג.

אטרקציות פופולריות למשפחות עם ילדים בבודפשט

מלבד האטרקציות הידועות והמפורסמות של בודפשט שאתם כבר בוודאי מכירים כמו גשר השלשלאות, בסטיון הדייגים או השוק המקורה, מומלץ לקחת שייט על הדנובה שיכיר לכם את העיר בצורה מושלמת ונעימה. ישנם לא מעט סוגים של שייט עם תוספות שונות. ניתן למצוא את כולם באתר הבא.

ואלו הן האטרקציות הפופולריות ביותר למשפחות עם ילדים בבודפשט: הפארק העירוני (Városliget), גן החיות העירוני (Budapest Zoo & Botanical Garden‬), האקוויריום "טרופיקריום" (Tropicarium), האי מרגיט (Margitsziget) היושב באמצע הדנובה, גן השעשועים וידאם פארק (Vidám Park), פארק המים אקווה וורלד (Aquaworld), הקרקס של בודפשט (Capital Circus of Budapest‬), מרחצאות סצ'ני (מתאים גם לילדים) ורכבת הילדים (Children's Railway).


מזרקה בפארק באי מרגרט בודפשט
מזרקה בפארק באי מרגרט בודפשט

מסלולי טיולים מומלצים למשפחות עם ילדים בבודפשט

תכנון מסלול טיול בחו"ל הוא דבר מאוד אינדיבידואלי וכל אחד מחפש ומעדיף סוג אחר של טיול. כדי לעזור לכם לתכנן את המסלול המושלם עבורכם בבודפשט עם ילדים, אספנו לכם כמה בלוגים ומדריכים שייתנו לכם כיוון והשראה ליצירת מסלול אידיאלי עבורכם. להלן התוצאות:

1. בודפשט עם ילדים ב-10 ימים (מתאים לטיולים עם הרבה זמן פנוי שאפשר להקדיש זמן רב לכל אטרקציה):

מסלול טיול בבודפשט של משפחה עם 3 ילדים בגילאי 6-8 בחודש יולי הכולל ביקורים בין היתר בטרופיקריום, גן החיות, פארק המים "אווה ארנה", רכבת הילדים, מוזיאון המדע, האי מרגרט, פארק חבלים ומרחצאות גלרט. לחצו כאן למסלול המלא.

2. בודפשט עם ילדים ב-4 ימים (מסלול קלאסי ופופולרי):

מסלול טיול של משפחה עם שני ילדים בגילאי 3 ו-6 בחודש אוגוסט לארבעה ימים (חלק מטיול ארוך יותר בהונגריה) הכולל ביקורים בין היתר בואצי אוצה, גשר השלשלאות, פארק העירוני, גן החיות, קרקס, הגלגל הענק, האי מרגיט ובית הכנסת ברובע היהודי. לחצו כאן למסלול המלא.

3. בודפשט עם ילדים ב-3 ימים (טיול יחסית אינטנסיבי הכולל ביקורים באטרקציות רבות):

מסלול טיול של משפחה הכולל ביקורים בין היתר בבניין הפרלמנט, בזיליקת סנט סטפן, שיטוט בואצי אוצה, מרחצאות סצ'ני, ארמון בודה, ארמון שנדור, באסטיון הדייגים, כנסיית סנט מתיאס, המבוך בטירת בודה, השוק המרכזי של בודפשט, מגדל אליזבת', הרכבל של בודפשט, רכבת הילדים, ביקורים במערות והאי מרגיט. לחצו כאן למסלול המלא.


התניידות בבודפשט בין האטרקציות

חלק גדול מאוד באטרקציות בבודפשט הן קרובות ביותר ואם אתם מוצאים מלון באיזור טוב במרכז, תוכלו לעשות הרבה מאוד טיולים ברגל. אפילו עם ילדים. לאטרקציות מרוחקות יותר, רוב המטיילים בוחרים להתנייד באמצעות המטרו והאוטובוסים.

הביקורות על התחבורה הציבורית בבודפשט הן מעולות בקרב המטיילים הישראלים. כך שאין ממה לחשוש. מומלץ להיעזר במסלולים של גוגל מפות (אם יש לכם חבילת סים). המסלולים במפות כוללים את כל התחבורה הציבורית.


בודפשט עם ילדים 2


שורה תחתונה: כמה עולה בממוצע חופשה משפחתית בבודפשט?

נקח כדוגמא משפחה עם 2 ילדים ל-4 לילות בבודפשט. ובכן, כפי שאתם יכולים לראות, מחיר הטיסות הממוצע למשפחה כזו, נע בין 1800 ל-3500 ש"ח בהתאם לתקופה בשנה. נוסיף לזה כ-400 עד 800 ש"ח ללילה לדירה או מלון ועוד כ-1500 עד 3000 ש"ח לאטרקציות, אוכל, בזבוזים ואנו מגיעים לטווח מחירים של 5000 ש"ח בתסריט הזול ביותר ועד ל-10,000 ש"ח בתסריט סביר הכולל הגעה בתקופת הקיץ.

ובקיצור, לילה ממוצע למשפחה עם שני ילדים בבודפשט כולל טיסות, מלונות, כניסה לאטרקציות, אוכל ובזבוזים, יעלה לכם בין 1250 ל-2500 ש"ח בממוצע.

סיורים מומלצים ומהירים שאפשר לקחת בבודפשט

מטיילים רבים בוחרים להכיר את בודפשט באמצעות סיורים שונים שמציעים מדריכי תיירות שונים. הנה כמה הצעות לסיורים מומלצים:

  • סיור מאוד פופולרי המציע שייט של שעה בנהר הדנובה וכולל גם משקה. הסיור עולה 9 יורו בלבד וזכה לאלפי ביקורות גולשים שרובן המוחלט הן חיוביות.
  • גם בודפשט מציעה את הסיור באוטובוס התיירים שאותו מוצאים בכל עיר גדולה – "Hop-On Hop-Off Tour". בסיור זה, האוטובוס עובר בכל האטרקציות הראשיות של בודפשט ומאפשר לרדת בצורה חופשית בכל אחת מהתחנות ולהמשיך לאחר מכן בשעה שנוחה לכם. בצורה זאת, ניתן לטייל בכל האיזורים הראשיים והמרכזיים של העיר בכרטיס אחד ולחסוך את העלות בתחבורה הציבורית והטרחה בהתמצאות. עלות הסיור היא 27 יורו לאדם.
  • אם אתם מחפשים משהו רומנטי יותר, תוכלו למצוא את הסיור הבא שמציע שייט בדנובה שבעות הערב שכולל גם משקה ומוסיקה חיה. עלות הסיור: 10 יורו לאדם.

עוד מידע על בודפשט באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
6 comments
Inline Feedbacks
View all comments
אוריאנה
5 years ago

הי איך מלון ארווה וורלד? והאם הוא קרוב לפארק המים מרחק הליכה ברגל?

גלית
1 year ago

וואוווו אתר סוף. סידרתם לי את כל המידע מעולה . חסר אם יש עלויות לכל האתרים כמה עולה כרטיס כניסה למקומות או שהכל בחינם

נועה
1 year ago

אתר מדהים! מרשים ומאוד מרגישה בת מזל שמצאתי אתכם 🙂 עוד לא נכנסתי לכל הפרטים הקטנים אבל הכל כל כך מסודר נגיש ומעניין. כיף לקרוא!

מעיין
1 year ago

מחיר לטיסה בפסח גבוה מהמחיר שרשמתם ל4 נפשות.. יכול להיות ששווה לחכות עם הזמנת הכרטיסים?

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק