חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים למנצ'סטר יונייטד 2024 – כמה יעלה לכם ואיפה כדאי לקנות?

כרטיסים למנצ'סטר יונייטד - כמה יעלה לכם ואיפה כדאי לקנות?

חושבים לטוס לראות את מנצ'סטר יונייטד השנה בליגת האלופות או בליגה האנגלית? הכנו לכם את המדריך המושלם לרכישת כרטיסים למנצ'סטר יונייטד ב-2024 עם כל מה שצריך לדעת.

עונת הכדורגל באנגליה נפתחה רשמית ומשחקי הפרימייר ליג יפתחו לקהל הרחב. עונת 2024 היא עדיין עונה מצויינת עבור קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד שלמרות עזיבתו של כוכבי העל כריסטיאנו רונלאדו, היא עדיין נחשבת לקבוצה חזקה במיוחד ולפייבוריטית בכל המשחקים.

אז אם גם אתם מתכננים לקפוץ לאנגליה או ליעד אחר באירופה כדי לצפות לייב במנצ'סטר יונייטד, הגעתם בדיוק למקום הנכון. בדקנו עבורכם איפה ומתי תוכלו לראות את מנצ'סטר יונייטד השנה בליגה האנגלית ובליגת האלופות? מה יהיו מחירי הכרטיסים? ואיפה כדאי לקנות? בואו ונתחיל.

המשחקים המומלצים ביותר של מנצ'סטר יונייטד ב-2024

תאריך: 29 באוקטובר 2023

מיקום: אצטדיון אולד טראפורד, מנצ'סטר

תאריך: 16 בדצמבר 2023

מיקום: אצטדיון אנפילד, ליברפול

תאריך: 6 בדצמבר 2023

מיקום: אצטדיון אולד טראפורד, מנצ'סטר

תאריך: 11 במאי 2024

מיקום: אצטדיון אולד טראפורד, מנצ'סטר

אצטדיון אולד טראפורד - האצטדיון המפורסם של מנצ'סטר יונייטד

אחד הסימנים המזוהים ביותר עם קבוצת מנצ'סטר יונייטד הוא האצטדיון המפורסם של הקבוצה המכונה אולד טראפורד (Old Trafford) והוא אחד מהאצטדיונים הידועים ביותר בעולם. זהו אצטדיון עצום בגודלו שמסוגל להכיל מעל 70,000 מקומות ישיבה.

האצטדיון שוכן ברובע טראפורד ומרוחק כחצי שעה נסיעה ממרכז מנצ'סטר. אפשר להגיע לאצטדיון מהמרכז באמצעות התחבורה הציבורית, אך עדיף להזמין כבר מלון מאחד המלונות שבמרחק הליכה מהאצטדיון כדי להגיע בקלות ומבלי סיבוכים מיותרים.

אצטדיון אולד טראפורד המפורסם
אצטדיון אולד טראפורד המפורסם של מנצ'סטר יונייטד

איפה ומתי תשחק מנצ'סטר יונייטד בעונת 2024?

ובכן, מנצ'סטר יונייטד וכריסטיאנו רונאלדו ישחקו השנה בשתי מסגרות – ליגת האלופות ובפרימייר ליג (הליגה הבכירה בכדורגל האנגלי). בעמוד הבא תוכלו למצוא לוח המשחקים העדכני של הקבוצה בליגת האלופות ב2024 (שלב הבתים) ובעמוד הבא תוכלו למצוא את לוח המשחקים של מנצ'סטר יונייטד בליגה האנגלית.

כרטיסים למשחקים של מנצס'טר יונייטד - איפה כדאי לקנות?

משחקי מנצ'סטר יונייטד הם כיום בין המשחקים המבוקשים והפופולריים ביותר בעולם וניתן למצוא עשרות אתרים ברשת המציעים מכירת כרטיסים דיגיטליים לכל משחקי הקבוצה בכל המסגרות (ליגת האלופות והליגה האנגלית).

למטיילים הישראלים עדיף תמיד להזמין כרטיסים מהאתרים הישראלים כדי ליהנות משירות לקוחות טלפוני בעברית במידה ואתם נתקלים בבעיות או תקלות וגם ולזכות בהגנה של חוק הגנת הצרכן הישראלי.

מבין האתרים הישראלים, מומלץ לרכוש כרטיסים מהאתרים הגדולים הוותיקים שמחזיקים בניסיון עם רכישת כרטיסים למשחקי צמרת כמו אתר טיקטינגו למשל שפועל מאז שנת 2006 ונחשב לאחד הגדולים ביותר בישראל בתחום.

שווה גם לבדוק את אתר הספורט הבריטי "Ticketgum" שנחשב לאתר אמין ופופולרי מאוד לרכישת כרטיסים לכדורגל באנגליה ומציע בהרבה מאוד מקרים את הכרטיסים הזולים ביותר בשוק.

מהם מחירי הכרטיסים למשחקי מנצס'טר יונייטד ב-2024

בבדיקה מקיפה שערכנו באתרים השונים ברשת המחיר לכרטיסים למשחקי מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות מתחיל באיזור ה-400 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועלה מעלה בהתאם למיקום המושבים באצטדיון. במקרה של משחקי מנצ'סטר יונייטד בפרימייר ליג (הליגה האנגלית), המחירים למרבית משחקי הקבוצה גבוהים בהרבה ומתחילים באיזור ה-700 ש"ח ומגיעים עד לאיזור ה-4000 ש"ח ומעלה.

דרכי הגעה

כאמור, מומלץ ללון באחד המלונות שבמרחק הליכה מהאצטדיון להגעה קלה ומהירה, אך אם אתם מגיעים לאצטדיון אולד טראפורד מאיזור מרכז מנצ'סטר, תוכלו להשתמש בקלות בתחבורה הציבורית של מנצס'טר הכוללת אוטובוס, רכבת או מטרו.

התחנה הקרובה ביותר לאצטדיון נקראת "Old Trafford station" והיא מרוחקת 5 דקות הליכה מהאצטדיון. תחנות נוספות שנמצאות מרחק הליכה קצר מהאצטדיון הן "Imperial War Museum" ו-"Wharfside".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק