חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים מחוץ לפריז - טיולים יומיים שאסור לכם להחמיץ ב-2024!

פריז (paris) היא עיר ללא הפסקה ועם מגוון עצום של אטרקציות לכל סוגי התיירים, אך מסביב לפריז נמצאות עוד אטרקציות ומקומות לראות ולטייל שפשוט אסור להחמיץ, ואם אתם עדיין בשלבי תכנון החופשה שלכם, מומלץ מאוד להקדיש לפחות יום אחד שלם לטיול מחוץ לפריז שיעשיר לכם את החוויה ואת החופשה.

ישנם כיום עשרות רבות של טיולים יומיים מסביב לפריז פופולריים ומומלצים ביותר שיוצאים וחוזרים באותו יום עם הסעה מסודרת באוטובוס פרטי, מדריך מקומי ומקצועי צמוד לכל אורך הטיול, כרטיסי כניסה לאטרקציות השונות, עצירות מתואמות לארוחות ועוד.

היתרון בטיולים אלו, הוא שאין צורך לתכנון לינה בעיר אחרת ואפשר להישאר במלון שלכם בפריז ולצאת ולחזור באותו היום בהסעה מסודרת ומאורגנת ומבלי להסתבך בתחבורה ציבורית ובתכנון הטיול. אז אילו טיולי יום מחכים לכם ולאן הם יוצאים? ואילו טיולים נחשבים לפופולריים ולמומלצים ביותר? זה בדיוק מה שמחכה לכם במדריך המושקע הבא שהכנו עבורכם. שנתחיל?

טיולים מסביב לפריז המבוקשים והפופולריים ביותר ברשת

ארמון ורסאי הוא אחד הארמונות היפים והמרשימים בעולם, במיוחד הודות לגנים הנפלאים המקיפים אותו מכל עבר עם גינות וערוגות מטופחות, מזרקות והמון ירוק מכל עבר.

הארמון ממוקם בעיירה ורסאי המרוחקת מפריז כשעה נסיעה ברכב פרטי. אפשר כמובן להגיע לשם עצמאית באמצעות התחבורה הציבורית, אך מרבית התיירים בוחרים להגיע באמצעות הטיול המאורגן והמסודר הבא שמציע בחבילה אחת הסעה הלוך חזור, כניסה לארמון ולגנים (כולל למופע המזרקות) וסיור מודרך עם מדריך מקומי ומקצועי. 

סה"כ אורך הטיול כ-4 שעות כולל הנסיעות. זהו טיול מבוקש ופופולרי ביותר ולכן מומלץ להזמין כמה שיותר זמן מראש כדי לשריין לעצמכם תאריך פנוי בזמן המתאים עבורכם. מחיר הטיול: כ-130 יורו.

האי מון-סן מישל (Mont Saint-Michel) ידוע בעיקר בזכות המנזר המרהיב ביופיו הממוקם במרכז האי. ארגון אונסק"ו הכיר באי כאתר מורשת עולמית והוא נחשב ליעד השלישי המתוייר ביותר בצרפת.

הטיול הבא, הנחשב גם הוא לפופולרי בקרב מטיילים רבים, יוצא מפריז בבוקר לאי וחוזר לפריז בשעות הערב וכולל נסיעה הלוך חזור באוטובוס פרטי, כניסה למזנר ומדריך אודיו (אופציה).

האי ממוקם סמוך לנורמנדי במרחק של כמה שעות נסיעה מפריז. עלות הטיול: כ-115 יורו לאדם.

אחד הטיולים הנפוצים והפופולריים ביותר מחוץ לפריז, הוא טיול שלוקח את המטיילים לרחבי עמק הלואר שבו פזורים ארמונות מפוארים המכונים "שאטו" (Chateau).

הטיול המומלץ הבא, יקח אתכם אל השאטו המפורסמים ביותר בעמק הלואר ויכלול את הנסיעות הלוך חזור מפריז, כניסה לכל האחוזות ואפילו טעימות של יין משובח מקומי.

משך הטיול הוא כ-12 שעות ועלותו היא 150 יורו לאדם.

פריז היא גם יעד אהוב במיוחד לחובבי השופינג, אבל כאשר בפריז עצמה הכל מאוד יקר, אפשר לצאת קצת החוצה אל האאוטלט הידוע לה וולה (Vallée) שם תמצאו את המותגים הידועים ביותר במחירים נמוכים יותר.

האאוטלט לה וולה ממוקם מרחק של כשעה נסיעה מפריז ומטיילים רבים בוחרים לקחת טיול מסודר לאאוטלט במקום להסתבך עם התחבורה הציבורית. הטיול הבא, שעולה 25 יורו בלבד, יוצא מפריז בהסעה מסודרת ומעניק אפילו הנחה נוספת למגיעים דרכו.

טיול מעניין נוסף שמושך אחריו לא מעט מטיילים, הוא הטיול הבא שיוצא אל נורמנדי ואיזור ההנצחה למבצע הצבאי שנחשב לגדול ביותר בכל הזמנים במלחמת העולם השנייה.

זהו טיול מקיף הנמשך כ-14 שעות וכולל הסעה מסודרת הלוך חזור באוטובוס פרטי, מדריך מקצועי צמוד, ביקור וכניסה לכל האתרים החשובים והמרכזיים, וגם ארוחת צהריים הכלולה במחיר הטיול.

מחיר הטיול: כ-170 יורו לאדם.

אם אתם מגיעים לפריז עם ילדים (וגם אם לא למען האמת), דיסנילנד פריז הוא אחת האטרקציות המובילות והמרכזיות בכל טיול לפריז. הפארק עצמו אינו ממוקם בפריז והוא מרוחק כשעה נסיעה ממרכזה.

אפשר להגיע די בקלות לפארק או להשתמש גם בשירות שאטלים שמציע הפארק, אך מטיילים רבים בוחרים את הטיול הבא שכולל בתוכו כבר הסעה מסודרת הלוך חזור וכרטיסי כניסה לפארק במחיר אחד מסודר.

עוד טיול מומלץ שרבים בוחרים לעשות, הוא טיול לחבל שמפיין שבצפון צרפת הידוע בעיקר בזכות זני הענבים שמהם מייצרים את השמפניה המפורסמת.

ישנם הרבה טיולים יומיים מפריז לחבל שמפיין אך הטיול הבא, הנמשך כ-10 שעות סה"כ, הוא אחד הפופולריים ביותר וכולל ביקור ב-4 איזורי הכנת שמפנייה שונים, טעימות, הדרכה מקצועית של מומחה מקומי ואפילו ארוחת צהריים מסורתית של האיזור. המחיר: 300 יורו לאדם.

ועוד כמה טיולים מומלצים מחוץ לפריז ששווה לבדוק!

טיול יומי מפריז לעיר המקסימה ביופיה ברוז' שבבלגיה. הטיול כולל הסעה, סיור מודרך בעיר ושייט.

טיול ייחודי לטירת וו-לה-ויקונט (Vaux-le-Vicomte) עם הגנים הנפלאים. מומלץ! המחיר: כ-105 יורו.

טיול יומי לעיירה הנהדרת ז'יברני (Giverny) ולגנים הידועים של האמן קלוד מונה. המחיר: כ-85 יורו.

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, הכנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.

אז מה היה לנו במדריך?