חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמסטרדם עם ילדים ב-2024 – המדריך הטוב והעדכני ביותר ברשת!

אמסטרדם עם ילדים - המדריך הטוב והעדכני ביותר ברשת!

מתכננים חופשה משפחתית באמסטרדם? הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא, תוכלו ללמוד ולתכנן את הטיול המשפחתי שלכם באמסטרדם ב-2024, ולגלות כמה תעלה הטיסה? היכן כדאי ללון ואילו מלונות שם הם המתאימים ביותר לילדים? וכמובן, תמצאו את רשימת האטרקציות הפופולריות והמומלצות ביותר באמסטרדם ומחוצה לה עם ילדים. בואו נתחיל.

אמסטרדם היא כבר מזמן לא רק קופי שופס ורובע החלונות האדומים. החל מתחילת המילניום, הפכה העיר ליעד מעולה עבור משפחות עם ילדים וכיום היא נחשבת לאחת הערים הפופולריות ביותר באירופה לטיולי משפחות, ובמיוחד עבור המשפחות הישראליות.

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

לא רק אמסטרדם עצמה היא היעד המרכזי. במרחק נסיעה לא ארוך במיוחד, נמצאות להן אטרקציות מעולות ומקסימות למשפחות עם ילדים וביניהן כפרים הולנדים ירוקים ומקסימים, פארקים, גנים מפורסמים וכד'. בהמשך המדריך, נסקור ונפרט את כולן.

אמסטרדם עם ילדים 2

אז מה תמצאו במדריך הבא?

ובכן, במדריך הבא, נצא למסע מפורט באמסטרדם וסביבותיה, ונבדוק כמה תעלה לכם טיסה למשפחה בעונת 2023, אילו מלונות בעיר הם המתאימים ביותר למשפחות ואיפה כדאי ומומלץ לטייל עם הילדים. אז פנו לכם כמה דקות ובואו נתחיל.


כמה תעלה טיסה לאמסטרדם למשפחה עם ילדים ב-2024?

ובכן, ערכנו בדיקה באתרי התיירות המובילים בישראל כמו איסתא, גוליבר, הדקה ה-90 ועוד, והצגנו תאריכים רנדומליים כדי לראות מהם מחירי הטיסות ומהו טווח המחירים לטיסות למשפחה באמסטרדם בקיץ הקרוב.

מהבדיקה עולה כי טווח המחירים לטיסה לאמסטרדם למשפחה עם 2 ילדים נע בין כ-1000 דולר לטיסות הלואו קוסט הזולות ביותר הכוללות גם עצירת ביניים לאיזור ה-2500 דולר לטיסות הישירות והסדירות.

חברות התעופה המציעות את רוב הטיסות הזולות הן חברת לוט הפולנית והחברות הטורקיות טורקיש איירליינס ואטלס אייר. בטווח המחירים הבינוניים, תוכלו למצוא חברות כמו אליטליה או klm המציעות טיסות במחיר של 1500 דולר ובמחירים הגבוהים ביותר, תמצאו את אלעל שכמו תמיד, אמנם מציעה טיסות ישירות, אבל יקרות.

איך מוצאים את הטיסות הזולות ביותר לאמסטרדם? ובכן, יש הרבה אתרים שמציעים השוואת מחירי טיסות כדי לעזור לכם ולמצוא את הטיסות הזולות ביותר. הבולטים והטובים ביותר מביניהם, הם אתר סקיי סקנר ואתר קייאק. בניגוד לשאר האתרים ברשת, שני אתרים אלו מוצאים את המספר הגדול ביותר של טיסות עם השילובים הטובים ביותר להוזלה מקסימלית של המחיר ומציעים גם את הממשק הנוח והידידותי ביותר למשתמש. מומלץ תמיד לבדוק באתרים אלו לפני שמזמינים את כרטיסי הטיסה.

קצת על לינה עם ילדים באמסטרדם ועל מחירים ב-2024

המלונות הפופולריים והטובים ביותר למשפחות באמסטרדם, מחולקים לשני סוגים. הסוג הראשון ממוקם במרכז העיר במרחק הליכה לכיכר דאם ולשאר האטרקציות המרכזיות בעיר. הסוג השני, ממוקם מחוץ למרכז אך במרחק נסיעה קצר משם. ההבדל בא לידי ביטוי כמובן, במחיר.

המלונות הנמצאים בלב המרכז יקרים בהרבה מהמלונות הרחוקים יותר, וההבדלים יכולים להגיע עד פי 2 ומעלה. כך למשל, המחיר הממוצע למלון טוב למשפחות עם ילדים באמסטרדם באיזור המרכז ב-2024, יעמוד על כ-1700 ש"ח ללילה למשפחה, ואילו מלון טוב ואיכותי אך לא במרכז, יעלה כ-900 ש"ח ללילה. כשמגיעים לכמה לילות, הפער הופך למשמעותי יותר ויכול להגדיל את התקציב בכמה אלפי שקלים.

כך או כך, גם אם בחרתם במלון מחוץ למרכז העיר, התחבורה הציבורית באמסטרדם נחשבת ליעילה ביותר ותוכלו להגיע די בקלות לכל יעד שתחפצו במרכז בכמה דקות נסיעה בלבד.


מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים באמסטרדם

אז לאחר בדיקה מעמיקה ועדכנית שערכנו באתרי הזמנת המלונות המובילים בעולם כמו בוקינג, הוטלס קומביינד, טריפ אדווייזר ואחרים, ליקטנו עבורכם את רשימת המלונות המומלצים והפופולריים ביותר ללינה עם ילדים באמסטרדם. מלונות אלו זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת ממשפחות עם ילדים כשחלק מהם ממוקם באיזור המרכז וחלק מחוצה לו. להלן התוצאות:

מלון מיינינגר אמסטרדם ווסט (Meininger Hotel Amsterdam City West)

מלונות באמסטרדם עם ילדים - מלון מיינינגר jpg

נראה כי מלון מיינינגר הוא המלון הפופולרי ביותר למשפחות באמסטרדם עם למעלה מ-10,000 ביקורות מאומתות באתר בוקינג מתוכם כ-3500 משפחות עם ילדים שבחרו ללון במלון זה. זהו בהחלט נתון הממחיש את פופולריותו של המלון בקרב משפחות.

מדובר במלון 3 כוכבים הממוקם באיזור ווסטפורט שמרוחק ממרכז אמסטרדם כ-5 דקות נסיעה ברכבת. משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה ודיווחו בביקורות ברשת על מחיר נח ותמורה מעולה, על ניקיון וסדר בחדרים ובמלון ומיקום נח והגעה קלה למרכז העיר.

חדרי המשפחה במלון מתאימים ל-4 נפשות, מעוצבים בעיצוב צעיר ומודרני וכוללים בין היתר ריצוף פרקט בהיר, טלוויזיה וחדר רחצה פרטי. המלון זכה בציון 8.2 באתר בוקינג ומציג מחירים אטרקטיביים במיוחד העומדים בממוצע על כ-600 ש"ח למשפחה ללילה בלבד. זהו בהחלט אחד המלונות הזולים והטובים ביותר שתמצאו באמסטרדם לילדים.

מלון NH סיטי סנטר אמסטרדם (NH City Centre Amsterdam)

מלונות באמסטרדם עם ילדים - מלון NH סיטי סנטר jpg

אם אתם לא מוכנים להתפשר על מלון במיקום מרכזי באמסטרדם, כדאי מאוד לבדוק את מלון NH סיטי סנטר. מלון זה, המציע חדרי משפחה גדולים ומרווחים, הוא ללא ספק אחד המומלצים ביותר למטיילים באמסטרדם עם ילדים וזכה בביקורות מעולות ברשת ממשפחות רבות, כולל ישראליות.

זהו מלון 4 כוכבים הממוקם 5 דקות הליכה בלבד מכיכר דאם, מוזיאון אנה פרנק וגם מהקונדיטורייה המגישה את העוגייה הטובה ביותר בעולם. המלון קיבל ציונים גבוהים מאוד על המיקום, רמת החדרים והשירות ואדיבות הצוות.

המלון ממוקם באיזור אידיאלי וכייפי במרכז העיר ותוכלו להעביר ימים שלמים של טיולים ללא צורך בתחבורה בכלל. המחיר, הוא כמובן בהתאם, ולילה לחדר משפחתי במלון, יעלה כ-1600 ש"ח בממוצע.

מלון XO פארק ווסט (XO Hotels Park West)

מלונות באמסטרדם עם ילדים - מלון XO

עוד מלון פופולרי מאוד ומומלץ ביותר למשפחות באמסטרדם הוא מלון XO פארק הממוקם מחוץ למרכז אך קרוב מאוד לתחנת הרכבת ממנה מגיעים למרכז בכרבע שעה נסיעה. גם מלון זה זכה למעל 10,000 ביקורות מאומתות באתר בוקינג שהעניקו לו ציון טוב מאוד של 8.5.

הביקורות הישראליות הרבות ברשת על המלון, ציינו לשבח בעיקר את השירות המצוין של הצוות, את ארוחת הבוקר המגוונת ואת הקירבה לתחנת הרכבת. אם אתם מגיעים לאמסטרדם עם רכב, מלון זה מציע חנייה מקורה (בתשלום) שזה יתרון למלונות במרכז רבים שאינם מציעים חניה בכלל. המלון מרוחק כ-20 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה של אמסטרדם.

חדרי המשפחה במלון זה עוצבו בקפידה רבה בגוונים חמים ונעימים והם מאובזרים בין היתר בטלוויזיה, פינת ישיבה, מכונת קפה של נספרסו ועוד. המחיר הוא בהחלט מחיר סביר למלון במיקום זה וחדר משפחתי ל-4 נפשות יעלה במלון כ-750 ש"ח בלבד ללילה.

ועוד כמה מלונות מומלצים מאוד ששווה לבדוק:

  • מלון אורבן לודג' אמסטרדם (Urban Lodge Hotel) – מלון 4 כוכבים באמסטרדם שזכה בהרבה מאוד ביקורות טובות ברשת ממשפחות ישראליות. זכה בציון 8.5 באתר בוקינג ודורג במקום ה-86 מתוך למעלה מ-400 מלונות באתר טריפ אדווייזר. ממוקם כ-5 דקות נסיעה ברכבת למרכז העיר ומציע חדרים משפחתיים באיזור ה-850 ש"ח ללילה בממוצע.
  • מלון הוטל-טו-סטיי אמסטרדם (Hotel2Stay) – מלון עטור שבחים ומחמאות בקרב משפחות עם ילדים באמסטרדם המרוחק תחנה אחת בלבד ממרכז העיר. מציע דירות מאובזרות הכוללות גם מטבח מאובזר מלא. נחשב לנותן תמורה מעולה ודורג במקום ה-54 באתר טריפ אדווייזר עם הרבה מאוד המלצות חיוביות. המחיר: כ-800 ש"ח ליחידה משפחתית ל-4 נפשות.
  • מלון מרקיור אמסטרדם סלוטרדייק סטיישן אמסטרדם (Mercure Amsterdam Sloterdijk Station) – מלון 4 כוכבים הנחשב גם הוא לאחד הפופולריים והמומלצים ביותר למשפחות עם ילדים באמסטרדם. ממוקם 5 דקות נסיעה ברכבת מהתחנה המרכזית וממרכז העיר. זהו מלון גדול ומרשים הכולל חדרים מעוצבים בקפידה, חדר כושר, מסעדה בקומה ה-8 ועוד. קיבל ציונים מעולים ממשפחות ישראליות רבות שהספיקו כבר ללון בו. מציע חדרי משפחה במחיר ממוצע של כ-850 ש"ח ללילה.

איפה מטיילים? – האטרקציות המומלצות ביותר למשפחות עם ילדים באמסטרדם

אז אחרי שהבנו איך טסים ואיפה לנים באמסטרדם עם ילדים, נשאר רק לבדוק מה עושים והיכן מטיילים? ובכן, לפניכם רשימה מובחרת של אטרקציות ואתרים שאסור לפספס בכל חופשה עם ילדים באמסטרדם. (שימו לב: חלק מהאטרקציות נמצאות דווקא מחוץ לעיר ונדרשת נסיעה קצרה ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית):

המלצה: אם אתם מתכוונים לבלות ולטייל הרבה באמסטרדם ולבקר בכל האטרקציות הראשיות והמוכרות, מומלץ מאוד להשתמש באוטובוס התיירים "Hop-­on Hop­-off", בעלות של כ-21 יורו לנוסע (10 יורו לילד מתחת גיל 13). היתרון העצום של שירות זה, הוא החיסכון בשימוש בתחבורה הציבורית והקלות שבה תגיעו לכל האטרקציות החשובות מבלי לשבור את הראש ברכבות או באוטובוסים.

הסיור עוצר ב-12 תחנות עצירה שונות במקומות הכי מרכזיים באמסטרדם. אתם קובעים לעצמכם את משך השהייה בכל תחנה ואתם יכולים לעלות לשאטלים בכל שעה שתחפצו ומכל תחנת עצירה שתחפצו. הכרטיסים כוללים גם מדריך קולי באוזניות בשפות שונות (כולל בשפה העברית) והם דיגיטליים. כל שעליכם לעשות, הוא להציג את הסמארטפון שלכם עם הכרטיסים בעלייה לאוטובוס, ולצאת לדרך. את כל הפרטים, תוכלו למצוא באתר הבא.

טיפ: ישנם גם כרטיסים המשלבים את הסיור באוטובוס יחד עם סיור באמצעות שייט בתעלות של אמסטרדם. עלות כרטיסים אלו הם כ-28 יורו למבוגר ו-10 יורו לילד מתחת גיל 13 והם פופולריים מאוד בקרב המטיילים הישראלים.

בתוך אמסטרדם

מוזיאון ריפלי – רשת המוזיאונים הידועה המציגה דברים מוזרים, מפתיעים ומגוחכים שאמורים להצחיק ולהפתיע את המבקרים, מציעה גם סניף מאוד מצליח באמסטרדם וזהו בהחלט מקום מומלץ לילדים. למידע מורחב על מוזיאון ריפלי לחצו כאן.

גן החיות ארטיס – גן חיות מקסים שכבש את הביקורות ברשת. מציע אווירה מאוד חופשית וקלילה וניתן לראות ממש מקרוב את החיות. הגן הוא עצום בגודלו ועמוס בשטחים ירוקים מכל עבר. למידע מורחב על גן החיות ארטיס לחצו כאן.

וונדל פארק
וונדל פארק – מקום מעולה לפיקניק ולהפוגה באמצע היום

בית אנה פרנק – אמנם לא מדובר בממש "אטרקציה" לילדים, אך זהו בהחלט אחד המונומנטים הידועים והחשובים ביותר באמסטרדם ולא כדאי לפספס ביקור במקום, גם אם אתם עם ילדים. מידע נוסף על בית אנה פרנק תמצאו כאן.

מוזיאון רייקסמוזיאום – מוזיאון זה נחשב לאחד המפורסמים ביותר באמסטרדם בפרט ובעולם בכלל והוא מציע גם הרבה מאוד פעילויות למשפחות עם ילדים המשלבות משחק עם העשרה וידע. בהחלט מומלץ למשפחות. עוד מידע על המוזיאון, כאן.

מוזיאון מאדאם טוסו – אטרקציה קלאסית לילדים. הסניף ההולנדי של מוזיאון השעווה המפורסם המציג בובות משעווה של ידוענים בכל העולם כולל ידועים מקומיים הולנדים. למידע מורחב על מאדאם טוסו אמסטרדם לחצו כאן.

פארק וונדל – פארק ירוק ומקסים בלב המרכז המשמש מקום אידיאלי להפסקה או פיקניק בין הביקורים והאטרקציות השונות באמסטרדם. אם תרצו, זהו "ההייד פארק" של תשובי אמסטרדם. למידע נוסף על הפארק, לחצו כאן.

אדם לוק אאוט – ואם יש לכם גם נערים או נערות צעירים וצעירות אתכם, מומלץ לנסות את הנדנדה המפורסמת ביותר בעולם שמציעה לכם להתנדנד מגובה של גורד שחקים בין השמיים לארץ. זה רק נשמע מפחיד, אבל מדובר באטרקציה די ידידותית והרבה פחות מפחידה מקפיצת באנג'י למשל. קראו עוד כאן על הנדנדה.

שייט משפחתי בתעלות אמסטרדם – שייט בספינה בתעלות אמסטרדם הקסומות המותאם במיוחד לילדים וכולל פנקייק חופשי, בריכת כדורים ועוד אטרקציות שונות. בהחלט מומלץ למשפחות. כאן תוכלו למצוא את כל הפרטים, ולהזמין מראש.

מחוץ לאמסטרדם

ישנם גם לא מעט אתרים ואטרקציות סופר פופולריות למשפחות עם ילדים מסביב לאמסטרדם. הנה הידועות והמומלצות מביניהן:

גני קוקנהוף – גני הפרחים המפורסמים ביותר בעולם. גנים אלו פתוחים רק תקופה קצרה בשנה, בין חודש מרץ לחודש מאי. אם אתם מגיעים לאמסטרדם בתקופה זו, אל תפספסו ביקור שם. הגנים ממוקמים כ-40 דקות נסיעה מאמסטרדם. למידע נוסף, לחצו כאן.

פארק מדורודם – את מיני ישראל בלטרון אתם מכירים? אז זוהי הגרסה ההולנדית לפארק (וככל הנראה גם מוצלחת יותר) ובו דגמים מוקטנים של המונומנטים הידועים ביותר בהולנד. זהו ללא ספק אחד המקומות האהובים ביותר על המשפחות עם הילדים בהולנד. הפארק ממוקם ליד העיר האג, במרחק של כשעה נסיעה. לפרטים נוספים, לחצו כאן.

גני קוקנהוף
גני קוקנהוף – הגנים היפים בתבל

חיטהורן – העיירה חיטהורן היא מקום קסום שפשוט אסור לכם לפספס ביקור בה. מכנים אותה כ"ונציה" של הולנד. כאן תוכלו למצוא סוג של גן עדן המכיל בתי עץ ציוריים היושבים על תעלות מים צרות כאשר הכל ירוק ופסטורלי מסביב. העיירה ממוקמת כשעה ורבע נסיעה מאמסטרדם ורבים מעדיפים כבר לקחת טיול מאורגן ומסודר הלוך חזור מאמסטרדם. פרטים, נוספים תמצאו בעמוד הבא.

וולנדם, זאנסה סכאנס ומארקן – השמות המוזרים האלו הם שמות של שלוש עיירות ציוריות מסביב לאמסטרדם שבהן תוכלו למצוא את הולנד האמיתית והאותנטית יותר (אם כי מאוד מתויירת). כל מה ששמעתם על הולנד כגון קפקפי העץ המפורסמים, הגבינות, תחנות הרוח וכו', נמצאים בעיירות האלו הנחשבות למקומות פופולריים ביותר לטיולי משפחות באמסטרדם. למידע מורחב, לחצו כאן.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות באמסטרדם בפרט ובהולנד בכלל, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "I amsterdam" שעולה 65 יורו, וכולל כניסה חופשית לאינספור אטרקציות ברחבי אמסטרדם והולנד, כולל הידועות ביותר (מוזיאון ואן גוך, רייקסמוזיאום, מאדאם טוסו ועוד אטרקציות רבות). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא באתר הבא.


מסלולי טיול מומלצים באמסטרדם עם ילדים ב-2024

אספנו לכם גם כמה הצעות מומלצות של מסלולי טיול באמסטרדם עם ילדים מהבלוגים הטובים ביותר ברשת. מומלץ לקרוא ולהשכיל (הערה: חלק מהכתבות הן בשפה האנגלית):

מסלול טיול לשבוע באמסטרדם

אם אתם מתכננים לבלות שבוע שלם באמסטרדם עם הילדים, כדאי לקרוא את הטיפ הבא באתר למטייל שיפרט לכם בדיוק שבוע כזה ובטוח ייתן לכם כמה רעיונות משלכם לתכנן את הטיול המושלם. אמנם, הטיפ כתוב קצת בצורה מסורבלת, אבל התוכן בו שווה את הטירחה.

מסלול טיול 3 ימים לאמסטרדם

בבלוג המצוין הבא, תוכלו למצוא מסלול מומלץ ל-3 ימים באמסטרדם לזוג עם 2 ילדים כשהתקציב הכולל של המשפחה, היה 673 דולר בלבד. המסלול המפורט, כולל ביקורים ביום אחד בוונדלפארק, בית אנה פרנק ושייט בתעלות אמסטרדם, ביום השני המסלול ממליץ על הרייקסמוזיאום, מוזיאון הייניקן והתרחקות עד לסאנסה סאכן וביום השלישי ארוחת פנקייק מפנקת וביקור בעיירה וולנדם. בנוסף, הפוסט מציע גם טיפים להוזלת הטיול ועוד כמה המלצות שוות שבהחלט כדאי לקרוא ולהחכים.

מסלול טיול יומיים לאמסטרדם

ואם אתם לעומת זאת רוצים לצמצם את הטיול שלכם באמסטרדם ליומיים בלבד. מומלץ לקרוא את הכתבה הבאה שתציג לכם כמה רעיונות מעולים כולל המלצה מפורטת למסלול של יומיים באמסטרדם עם ילדים. שימו לב, המסלול מופיע בסוף הכתבה, אך לפניו תוכלו לקרוא עוד כמה טיפים והמלצות על טיול בעיר עם ילדים.

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • אספנו לכם אטרקציות באמסטרדם שנחשבות לטובות ולמומלצות ביותר בעיר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מחוץ לאמסטרדם ליום אחד שלא תשכחו. הכינו את המצלמות.
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של סיורים וטיולים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
3 comments
Inline Feedbacks
View all comments
אא
4 years ago

אתם מגזימים מאוד מאוד עם מחירי הטיסות.
אני קניתי עכשיו טיסה ישירה באלעל לאמסטרדם ב225 דולר לשבוע!!
ויש עוד הרבה דילים טובים..

גורי
4 years ago

כתבה מעולה.. ממש תודה.

MICHAL
2 years ago

בדיוק הכתבה שאנחנו צריכים! תודה רבה

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק