חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון ריפלי אמסטרדם 2024 – רכישת כרטיסים ומידע נוסף

מוזיאון ריפלי אמסטרדם - רכישת כרטיסים ומידע נוסף

האם כדאי לבקר במוזיאון ריפלי באמסטרדם? מה חשבו על המוזיאון המטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? מהי הדרך הטובה והמומלצת ביותר לרכוש כרטיסים למוזיאון וכמה זה יעלה? קבלו את המדריך הטוב ביותר למוזיאון ריפלי אמסטרדם ברשת!

אחד המוזיאונים הפופולריים ביותר למשפחות באמסטרדם הוא מוזיאון ריפלי הידוע (Ripley's Believe It or Not!) של רשת המוזיאונים הענקית הבינלאומית. הסניף האמסטרדמי של ריפלי, על 5 קומותיו, הוא אחד המצליחים ביותר ברשת והוא עמוס במבקרים בכל שעות היממה. גם מטיילים ישראלים רבים באמסטרדם, נמנים על מבקרי המוזיאון.

מוזיאון ריפלי תאמינו או לא עבור מי שלא מכיר, הוא מוזיאון שמתרכז בדברים מוזרים, מפתיעים ומגוחכים שאמורים להצחיק ולהפתיע את המבקרים ולכן הוא מתאים באופיו בעיקר עבור טיול עם ילדים באמסטרדם. המוצגים הרבים שמוצגים במוזיאון נעים צפויים לגרום לכם להרים גבה ולתהות האם זה באמת ייתכן (ומכאן גם שמו של המוזיאון – "תאמינו או לא!").

כאמור, ריפלי אמסטרדם הוא סניף גדול במיוחד וכולל 5 קומות מלאות של מוזיאון המלאות בלמעלה מ-500 מוצגים הפרוסים ב-19 גלריות שונות. המוזיאון ממוקם בלב אמסטרדם על כיכר דאם (צמוד למוזיאון מאדאם טוסו) ומציע גם נוף לא רע בכלל על הכיכר ועל מרכז העיר מהקומה הרביעית של המבנה. ישנו גם בית קפה שאפשר להעביר בו את הזמן.

בין הדברים שתוכלו לראות במוזיאון: תערוכה ובה ניתן ללמוד כיצד אפשר לכווץ ראש של אדם, ללמוד על שיטות העינויים העניקו השראה ליוצר דרקולה, תוכלו להצטלם מיד בכניסה עם האיש הגבוה ביותר בעולם, הילדים יוכלו ללמוד כיצד להרים מכונית כמו גיבורי העל ועוד מאות מוצגים ופריטים מפתיעים. הזמן הממוצע לביקור במוזיאון הוא כ-3 שעות ולפי רוב ביקורות הגולשים, לא תרגישו את הזמן עובר.

מחיר כרטיסים למוזיאון ריפלי אמסטרדם

מחיר הכרטיסים למוזיאון ריפלי אמסטרדם עומד על כ-22 יורו למבוגר (מעל גיל 16) ו-13.5 יורו לילד (גילאי 4-16). ילדים מתחת גיל 4 פטורים מכרטיס. התורים בקופות המוזיאון בדרך כלל עמוסים במבקרים מכל העולם והתורים ארוכים ביותר. לכן, הדרך המומלצת והפופולרית ביותר לרכוש כרטיסים ללא תור למוזיאון באמצעות האינטרנט.

באתר "Tiqets" המעולה והבינלאומי, מציעים בעמוד הבא כרטיסים לכניסה ישירה למוזיאון ללא הצורך להמתין בתור לקופות. הכרטיסים ניתנים להורדה ישירות לנייד ואין צורך להדפיס את הכרטיסים (פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה).

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות באמסטרדם בפרט ובהולנד בכלל, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "I amsterdam" שעולה 60 יורו, וכולל כניסה חופשית לאינספור אטרקציות מומלצות ברחבי אמסטרדם והולנד, כולל הידועות ביותר (מוזיאון ואן גוך, רייקסמוזיאום, מאדאם טוסו ועוד אטרקציות רבות). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא באתר הבא.

מוזיאון ריפלי אמסטרדם שעות פעילות ודרכי הגעה

המוזיאון ממוקם במיקום הכי מרכזי באמסטרדם על כיכר דאם המרכזית כך שלא תהיה לכם בעיה להגיע או למצוא אותו. שעות הפעילות של המוזיאון הם בכל ימות השבוע בין השעות 09:00 בבוקר ועד 22:00 בערב.

טיפים והמלצות על מוזיאון ריפלי אמסטרדם ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "המוזיאון הטוב ביותר לילדים באמסטרדם. לוקח את מאדאם טוסו בהליכה. אל תפספסו"
  • "יעביר לכם 3 שעות בלי שתשימו לב בכלל"
  • "חוויה מעולה גם להורים וגם לילדים בכל הגילאים".

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את כל האטרקציות המומלצות של אמסטרדם במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים ב-2024.
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מסביב לאמסטרדם שכבשו את הגולשים ברשת ונחשבים למומלצים ולפופולריים ביותר!
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של סיורים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
שמשי
4 years ago

יש לי ארבעה כרטיסים למוזיאון ריפלי במחיר של 50 ש"ח לכרטיס, 052-6071603

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק