חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדריד עם ילדים - המדריך השלם לטיול משפחתי במדריד (מעודכן ל-2024)

העיר מדריד (Madrid) היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בקרב משפחות עם ילדים ומציעה שלל אטרקציות ופעילויות מומלצות למשפחות. בעמוד הבא, תוכלו למצוא מדריך פשוט ואינפורמטיבי שירכז לכם את כל החופשה המשפחתית במדריד בעמוד אחד מסודר ומפורט עם כל המידע שצריך לדעת.

אז מה תמצאו במדריך שלנו? תוכלו לגלות מהם מחירי הטיסות הממוצעות למשפחה עם ילדים ב-2024? אילו מלונות נחשבים למומלצים ביותר עבור משפחות עם ילדים במדריד ואילו אטרקציות מומלצות תוכלו למצוא שם עם כל הפרטים החשובים כמו שעות פעילות, דרכי הגעה, מחירים, כרטיסים וטיפים שונים.

אז מבלי לבזבז מזמנכם היקר, בואו פשוט נתחיל:

טיסות למדריד למשפחות - מהם המחירים ב-2024? ומה חשוב לדעת?

מבדיקה שערכנו במספר גדול של אתרי חברות תעופה וסוכנויות נסיעה שונות ברשת, הנה כמה עובדות שכדאי לדעת:

  • טיסות ישירות למדריד מישראל מבוצעות לרוב ע"י חברות התעופה אל-על, אייר אירופה, או איבריה (אם אין לכם בעיה עם טיסות עם עצירת, תוכלו למצוא עוד מגוון גדול של חברות תעופה רבות).
  • הטיסות הזולות ביותר למדריד הם ברוב המקרים של חברות התעופה לוט וטורקיש איירליינס והן כוללות עצירת ביניים.
  • המחירים הממוצעים לטיסה למדריד לנוסע הם החל מ-300 דולר לנוסע בתקופת טרום קיץ או אחרי הקיץ והחל מ-400 דולר לנוסע בחודשים יולי ואוגוסט.
  • הכרטיסים שתראו ברוב חברות התעופה הם ברוב המקרים הכרטיסים הפשוטים ביותר שאינם כוללים מזוודות, שמירת מקום וכו'. כל תוספת שכזאת, תעלה כמובן את המחיר בהתאם.

מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים ב-2024

מדריד מלאה במלונות מכל הסוגים ובכל רמות המחיר, אך לא כולם מתאימים למשפחות. יש מלונות שמיועדים למבוגרים בלבד, יש מלונות שאין בהם חדרי משפחה ויש גם סתם מלונות שקיבלו ביקורות רעות מהגולשים ברשת.

אז כדי ללכת על בטוח, אספנו לכם 4 מלונות מעולים למשפחות עם ילדים במדריד שמציעים חדרי משפחה וקיבלו את הביקורות הטובות ביותר, ונחשבים גם לפופולריים ולמוזמנים ביותר למשפחות באתר בוקינג.קום. הנה הם לפניכם: 

אטרקציות מומלצות למשפחות עם ילדים במדריד

אז אחרי שכבר סידרתם לעצמכם טיסה ומלון למדריד לכל המשפחה, נשאר רק לתכנן את הטיול שלכם בעיר ולבקר באטרקציות הרבות שמדריד מציעה במיוחד למשפחות עם ילדים. הנה לפניכם האטרקציות המומלצות ביותר לילדים במדריד:

עוד מידע על מדריד באתר "מטיילים בעולם"

לסיכום, מה היה לנו במדריך?