חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות ליד שדה התעופה ניו יורק – הכירו את 4 המלונות שנחשבים לטובים ביותר שם!

מלונות ליד שדה התעופה ניו יורק - הכירו את 4 המלונות שנחשבים לטובים ביותר שם!

אם אתם מתכננים הגעה לניו יורק בלילה, או המראה מניו יורק לישראל באמצע הלילה, הפתרון המושלם הוא לינה באחד המלונות ליד שדה התעופה של ניו יורק. אז איזה מלון הוא הפופולרי ביותר שם? מה המחירים ב-2024? ואיזה מהם זכה להמלצות הטובות ביותר? במדריך הבא.

שדה התעופה של ניו יורק הוא אחד משדות התעופה הגדולים והעמוסים ביותר בעולם. זהו למעשה שער הכניסה לארצות הברית כשמטיילים מכל העולם וביניהם גם מטיילים ישראלים רבים, עוברים דרכו לחופשה בארצות הברית.

למעשה ישנם בניו יורק כמה וכמה שדות תעופה כששניים מתוכם הם הגדולים והנפוצים מכולם. אלו הם שדה התעופה קנדי (JFK Airport) ושדה התעופה ניוארק (Newark Liberty International Airport). מסביב לשני שדות תעופה אלו, שוכנים אינספור מלונות שונים בדרגות אירוח שונות שמציעים למטיילים לינה קרובה ונוחה ליד שדה התעופה.

הטיסות לניו יורק ומניו יורק ממריאות או נוחתות בכל שעות היממה כולל גם בשעות הלילה המאוחרות או בשעות הבוקר המקודמות. ולכן, האופציה ללון במלון ליד שדה התעופה של ניו יורק מהווה פתרון מושלם למי שצריך לנחות או להמריא באמצע הלילה, הן מבחינת הנוחות והן מבחינת המחירים.

אז אילו מלונות ליד שדה התעופה קנדי ושדה התעופה ניוארק נחשבים לטובים ולפופולריים ביותר? אילו מהם קיבלו את המלצות וביקורות הגולשים הטובות ביותר? וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות של 2022? אספנו לכם את הרשימה הטובה ביותר שתמצאו ברשת. בואו נתחיל.

כדאי לדעת: באופן כללי, איכות המלונות ליד שדה התעופה של ניו יורק היא לא מהגבוהות ביותר ולא כדאי לצפות למלונות באיכות גבוהה במיוחד. היתרון המרכזי במלונות אלו הוא הקירבה לשדה התעופה, השאטלים שייקחו אתכם הלוך או חזור מהמלון לשדה התעופה והמחירים הנמוכים.

מלונות מומלצים ליד שדה התעופה קנדי ניו יורק

המלון הפופולרי ביותר ליד שדה התעופה קנדי הוא ללא ספק מלון קראון פלאזה, שקיבל מעל 3000 חוות דעת באתר בוקינג.קום – עובדה שמעידה על פופולריותו של המלון.

מלון זה מרוחק 2 ק"מ בלבד משדה התעופה קנדי ניו יורק ומציע שירות הסעות 24 שעות ביממה ללא תשלום לשדה התעופה וחזור. זהו מלון גדול ומודרני ובהחלט יעניק לכם את כל מה שצריך כדי לשים ראש לכמה שעות לפני או אחרי טיסה.

הביקורות הישראליות על המלון הביעו שביעות רצון מהשירות וממתקני המלון. אין ספק שזהו אחד המלונות המומלצים ביותר שתמצאו ליד שדה התעופה קנדי.

טווח המחירים במלון זה: כ-650 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

עוד מלון שנחשב לאחד המומלצים והפופולריים ביותר באיזור נמל התעופה JFK הוא מלון המפטון אין – מלון 3 כוכבים מצוין הממוקם רק 1.3 ק"מ משדה התעופה ובמרחק כמה דקות נסיעה בלבד. זהו אחד המלונות הקרובים ביותר לשדה התעופה.

גם מלון זה מציע שירות הסעות חינם הלוך או חזור לשדה התעופה ומציע חדרים גדולים ומודרניים המאובזרים בשולחן עבודה, טלוויזיה, וגם מכונת קפה. המלון מציע לאורחיו שתייה חמה בכל שעות היממה וגם ארוחת בוקר לקחת.

זהו מלון קלאסי ונוח מאוד לשהות בו לפני או אחרי טיסה ובהחלט כדאי לשקול לינה בו. מעל 2500 חוות דעת מאומתות פורסמו באתר בוקינג.קום ביניהם גם מטיילים ישראלים רבים שבחרו ללון בו.

טווח המחירים במלון זה: כ-510 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

מלונות מומלצים ליד שדה התעופה ניוארק

אם אתם צפויים לנחות בשדה התעופה של ניוארק ליד ניו יורק, ישנם לא מעט מלונות מומלצים שתוכלו למצוא. אחד הטובים והפופולריים מביניהם, הוא ללא ספק מלון מאריוט המדורג 3 כוכבים ומרוחק משדה התעופה 1.3 ק"מ בלבד.

מדובר במלון נקי ומטופח בקפידה המעוצב בעיצוב מודרני ונקי. חדרי המלון כוללים מיטות גדולות ונוחות, שולחן עבודה, טלוויזיה ומכונת קפה. שירות חשוב שמציע מלון מסוג זה, הוא שירות שאטלים חינמי לשדה התעופה וחזור הפועל 24 שעות ביממה.

המלון זכה לביקורות מעולות באתר בוקינג.קום ובמיוחד ממטיילים ישראלים שכבר שהו במלון. זוהי בהחלט אופציה מעולה לכל מי שמחפש מלון נוח וקרוב לשדה התעופה בניוארק. ציון הגולשים שקיבל המלון באתר בוקינג הוא 8.5 על סמך שקלול של כ-1700 חוות דעת מאומתות.

טווח המחירים במלון זה: כ-550 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

ולסיום. מלון פופולרי ומומלץ ביותר ליד שדה התעופה ניוארק, הוא מלון 3 הכוכבים קאנטרי אין אנד סוויטס ביי רדיסון שנמצא מרחק כמה דקות נסיעה בלבד משדה התעופה (כ-3 ק"מ) והוא נחשב לאחת האופציות הטובות ביותר ללינה לפני המראה או נחיתה בניו יורק.

זהו מלון גדול ומושקע המעוצב בקפידה. גם כאן תוכלו למצוא שירות הסעות חינמי לשדה התעופה ניוארק בניו יורק, הפועל 24 שעות ביממה, דלפק קבלה הפועל בכל שעות היממה, שירות אחסון ובקיצור, כל מה שצריך ומצופה ממלון ליד נמל תעופה.

המלון זכה לציונים מעולים ברשת וקיבל ציון גולשים ממוצע של 8 באתר בוקינג לפי ממוצע של כ-1800 ביקורות מאומתות של גולשים. זהו גם מלון מועדף על המטיילים הישראלים והוא נחשב למלון הנותן תמורה מעולה למחיר.

טווח המחירים במלון זה: כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
משה
1 year ago

שלום, האם יש מלון שנותן שירות הסעות לJFK וגם לEWR ?

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק