חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

מלונות כשרים בפריז - האם יש כאלו? ואיזה הכי מומלץ?

מלונות כשרים בפריז

תשובה: קשה למצוא בפריז בפרט ובעולם בכלל מלונות שהם ממש "כשרים" במלוא מובן המילה. מה שעושים רוב שומרי הכשרות שמחפשים מלון כשר בפריז, הוא לחפש מלון בקרב מקום לבית חב"ד שבו אפשר לאכול ארוחות כשרות, או בקרבת איזורים יהודים בהם אפשר למצוא מסעדות, מכולות וקונדיטוריות כשרות למהדרין.

אז אילו מלונות כשרים בפריז תוכלו למצוא נכון ל-2024? הנה כמה אופציות מעניינות ופופולריות שרוב שומרי הכשרות בפריז נוהגים להזמין:

מלון אאידה אופרה (Hotel Aida Opera) – אולי המלון הפופולרי ביותר בפריז לדתיים שומרי כשרות. מלון זה ממוקם במרכז פריז ליד האופרה גרנייה ולא רחוק מהלובר, ומציע ארוחת בוקר כשרה וקרבה למסעדות וחנויות כשרות רבות.

מלון בסט ווסטרן פרימייר אופרה פובור (Best Western Premier Opéra Faubourg) – מלון 4 כוכבים פופולרי מאוד בפריז שזכה בהרבה ביקורות מעולות מהגולשים ברשת. מסביב המלון תוכלו למצוא הרבה מאוד חנויות ואיזור מסחר כשרים למהדרין.

מלון רונד פואנט דה שאנז אליזה (Hôtel du Rond-Point des Champs-Elysees) – מלון מעולה בפריז הממוקם 5 דקות הליכה מהשאנז אליזה ומכל האטרקציות הראשיות. במרחק הליכה מהמלון תוכלו למצוא את בית חב"ד וגם מסעדה בשרית כשרה שנקראת "Kavod".

שאלות נפוצות נוספות על פריז

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • מתכננים את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז שנחשבות ל-Must See ואסור להחמיץ!
  • הכירו את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2023.
  • מתכננים ביקור בדיסנילנד פריז? הכנו לכם מדריך מושקע על יורודיסני המפורסם עם כל המידע על המתקנים, מלונות, דרכי הגעה ועוד.
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2023. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, הכנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק