חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים בבנגקוק

המדריך השלם להזמנת מלונות מומלצים בבנגקוק ב-2024!

ברוכים הבאים למדריך השלם להזמנת מלונות בבנגקוק!

העיר בנגקוק (Bangkok) בירת תאילנד, היא שער הכניסה לתאילנד ואחת הערים המתויירות ביותר בעולם. בנגקוק היא גם אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים ונחשבת לנקודת היציאה לכל טיול בצפון או דרום תאילנד.

בנגקוק מציעה שילוב ייחודי של המסורת והתרבות העתיקה של תאילנד לצד מודרניזציה וחדשנות מערבית מתקדמת. התוצאה של שילוב זה, הופכת את העיר ליעד תיירותי מקסים וייחודי שמציע למטיילים בה מגוון אטרקציות מדהימות ומגוונות.

בכל מה שקשור בלינה בבנגקוק, המלונות בבנגקוק נחשבים לזולים באופן כללי, במיוחד בהשוואה לערים אירופאיות, ותוכלו למצוא מלונות מפוארים ומודרניים במחירים נמוכים באופן משמעותי מהמחירים שהתרגלתם אליהם בבירות אירופה. על פי אתר בוקינג, ישנם מעל 2000 מלונות בבנגקוק כשהמומלצים והפופולריים ביותר מתוכם, אלו הם מלונות חדשים ומודרניים המציעים בין היתר בריכה, ספא וכד'.

אז אם אתם נמצאים בשלב תכנון טיול בתאילנד, אתם לא רוצים לפספס את המדריך הבא שבו ריכזנו עבורכם לאחר בדיקה מעמיקה ברחבי הרשת, אילו מלונות בבנגקוק הם המוזמנים והפופולריים ביותר? באיזה איזורים כדאי לישון בבנגקוק? מהם המחירים הממוצעים? ועוד… אז חבל על כל רגע. בואו פשוט נתחיל.

שלב ראשון: איפה כדאי לישון בבנגקוק?

באיזה איזור מומלץ לישון בבנגקוק?

כמו ערים רבות נוספות, איזור מרכז בנגקוק הוא האיזור התיירותי והמרכזי בעיר ומלונות רבים נמצאים באיזור זה. איזורים נוספים שנחשבים לטובים ופופולריים מאוד בקרב מטיילים רבים הם איזור סיאם המרכזי שם נמצאים הקניון MBK היודע ואטרקציות רבות, איזור סאטורן הנחשב לאיזור שקט וידידותי לתיירים או איזור רובע השגרירויות שבו נמצאים מלונות רבים.

תוכלו להיעזר במפה הבאה של בוקינג כדי לראות מלונות בבנגקוק עם מחירים לפי איזורים:

Booking.com
Booking.com

אז אילו מלונות נחשבים למומלצים ביותר בבנגקוק?

אלו הם המלונות שנחשבים לפופולריים ולמוזמנים ביותר בבנגקוק!

המלונות הפופולריים והמוזמנים ביותר בבנגקוק!

לא קל לבחור מלון מתוך למעלה מ-2000 מלונות שונים ברחבי בנגקוק. אחת הדרכים הבטוחות והאמינות ביותר לעשות זאת, היא לחפש מלון לפי רמת הפופולריות והביקושים. חכמת ההמונים בדרך כלל לא טועה, ואם רוב הגולשים בחרו להזמין את המלונות האלו פעם אחר פעם, כנראה שיש לכך סיבה טובה.

אז הנה לפניכם 3 מלונות מומלצים בבנגקוק שנחשבים למוזמנים ולמבוקשים ביותר ועם ציוני הגולשים הטובים ביותר (כולל ציונים ממטיילים ישראלים) באתר בוקינג.קום:

מלון פתומוואן הוא ללא ספק אחד המלונות הפופולריים והמבוקשים ביותר בבנגקוק. מעל ל-3000 חוות דעת באתר בוקינג ומאות ביקורות של מטיילים ישראלים באתר העניקו לו את הציון 8.7 המצוין.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר ויוקרתי הממוקם במיקום הכי טוב שתוכלו לבקש בבנגקוק – סמוך לכיכר סיאם המרכזית ולקניון MBK אליו שתוכלו להיכנס אליו ממש מתוך המלון.

יש במלון בריכת שחייה מרשימה, מרכז ספא ועוד. המלון זכה לביקורות מעולות מצד הישראלים שכבר ביקרו בו ובקיצור, אם אתם רוצים ללכת על בטוח, מלון פתומוואן הוא בהחלט אחת האפשרויות הבולטות.

מחיר: בין 500 ל-650 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

עוד מלון סופר פופולרי ומבוקש מאוד בבנגקוק הוא מלון נובו סיטי המצוין המדורג 4 כוכבים ונחשב לאחד המלונות המומלצים והטובים ביותר בבנגקוק.

המלון ממוקם באיזור רחוב קוואסן המרכזי וקרוב מרחק הליכה לאטרקציות ואתרים ידועים בבנגקוק כמו ארמון המלך, מקדש ואט פרה קוו הידוע ואתרים נוספים.

כ-2500 ביקורות מאומתות באתר בוקינג.קום העניקו למלון זה ציון משוקלל 8.1 והעניקו לו ציונים גבוהים בעיקר על המיקום הנוח והמרכזי, על ארוחת הבוקר המגוונת ועל התמורה למחיר הזול.

גם מלון זה כולל בריכת שחייה וספא ולמי שחשוב, המלון ממוקם במרחק הליכה מבית חב"ד.

מחיר: כ-280 ש"ח בלבד לחדר זוגי ללילה בממוצע.

ואם אתם מעדיפים ללון בשכונה שקטה ורגועה אך עדיין קרובים למרכז העניינים, מלון איסטין גראנד הוא בהחלט המלון עבורכם.

מדובר במלון 5 כוכבים מוקפד ומפואר המחובר בגשר לתחנת הרכבת העילית של בנגקוק ומשם, כמה תחנות בלבד, ואתם בלב מרכז העניינים כך שתוכלו ליהנות מהאיזור השקט של המלון לצד הגעה מהירה למרכז הסואן.

המלון נחשב לאחד המוזמנים ביותר באתר בוקינג.קום עם מעל 3000 חוות דעת מאומתות. מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה וציינו לשבח את המיקום וההגעה הנוחה למרכז, את הבריכה בקומה ה-14 ואת ארוחת הבוקר המצויינת והמגוונת.

מחיר: כ-580 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

מלונות זולים בבנגקוק עם ביקורות גולשים מעולות!

בגדול, מחירי המלונות בבנגקוק נחשבים לזולים מאוד ותוכלו למצוא מלונות 5 כוכבים מפוארים בסביבות ה-500 ש"ח ללילה בלבד – מחיר מצחיק בהשוואה למלונות דומים במדינות אירופה או בישראל, אבל אם מחפשים טוב, ניתן גם למצוא מלונות מעולים ופופולריים בבנגקוק שמציעים מחירים נמוכים עוד יותר באיזור ה-150 עד 200 ש"ח ללילה ונחשבים לנותני תמורה מעולים.

מצאנו לכם 3 מלונות זולים בבנגקוק שלמרות שמציעים חדר ללילה באיזור ה-200 ש"ח לזוג, עדיין מצליחים לתת תמורה מעולה למחיר והצליחו לזכות בביקורות מעולות ברשת:

מלונות זולים בבנגקוק

מלון סמסן סטריט בנגקוק (Samsen Street Hotel)

מלון זול בבנגקוק שזכה להמלצות מעולות ולציון גבוה מאוד באתר בוקינג.קום (8.8). מדובר במלון חדיש הכולל גם בריכה.

מספר כוכבים:
4/5

מחיר: כ-200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

מלונות זולים בבנגקוק

מלון דה קווארטר הואה למפונג (The Quarter Hualamphong)

אחד ממלונות נותני התמורה הידועים והפופולריים ביותר בבנגקוק. ממוקם לא רחוק ממקדש הזהב וזכה לאלפי חוות דעת באתר בוקינג.קום.

מספר כוכבים:
4/5

מחיר: כ-150 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.

מלונות זולים בבנגקוק

מלון צ'ילאקס הריטג' בנגקוק (Chillax Heritage Hotel)

מלון פופולרי ביותר שזכה לביקורות מעולות ברשת. ממוקם בלב העניינים של בנגקוק סמוך לרחוב קוואסן.

מספר כוכבים:
4/5

מחיר: כ-200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

מקדש ואט ארון המרהיב בבנגקוק
מקדש ואט ארון המרהיב בבנגקוק

מלונות מומלצים בבנגקוק למשפחות עם ילדים!

ולסיום, אם אתם מגיעים לבנגקוק עם ילדים ואתם מחפשים מלון מומלץ למשפחות המציע חדרי משפחה גדולים ומרווחים, קבלו את 3 המלונות המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בבנגקוק שזכו לביקורות מעולות ברשת ממשפחות ישראליות שכבר ביקרו שם:

מלונות בבנגקוק למשפחות עם ילדים

מלון סיאם קמפינסקי בנגקוק (Siam Kempinski Hotel Bangkok)

מלון סופר מפואר ויוקרתי ואחד הפופולריים ביותר בבנגקוק. המלון זכה לביקורות מעולות ברשת וזכה לציון המעולה 9.5 באתר בוקינג.קום. מציע חדרי משפחה גדולים.

מלונות למשפחות בבנגקוק

מלון לבואה אט סטייט טאוור בנגקוק (lebua at State Tower)

מלון מעולה למשפחות עם ילדים שקיבל ביקורות מצויינות ממשפחות ישראליות שכבר שהו בו. מציע סוויטות משפחתיות מרווחות. מציע גם בריכת שחייה.

מלונות למשפחות עם ילדים בבנגקוק

סנטר פוינט סוקהומוויט 10 בנגקוק (Centre Point Sukhumvit 10)

מלון עטור שבחים וביקורות טובות ברשת. מציע סוויטות גדולות ומאובזרות היטב שיכולות להכיל עד 6 נפשות בחדר. ממוקם קרוב לתחנת רכבת וכולל גם בריכת שחייה מעוצבת.

עוד מידע על תאילנד באתר "מטיילים בעולם"

לסיכום, מה היה לנו בכתבה?