חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רומא עם ילדים ב-2024 – המדריך השלם והמקיף ביותר למשפחות ברומא!

רומא עם ילדים - המדריך השלם והמקיף ביותר למשפחות ברומא!

מתכננים טיול עם ילדים ברומא? הגעתם לכתובת הנכונה. בעמוד הבא תמצאו את כל מה שצריך לתכנון מושלם לטיול ברומא עם ילדים. כמה תעלה לכם טיסה ובאיזו חברה? מהם המלונות הכי מומלצים למשפחות ברומא? מסלולים מומלצים וכמובן אטרקציות פופולריות ומותאמות למשפחות? כנסו ותרוויחו.

העיר רומא (Rome) היא ללא ספק אחד היעדים התיירותיים האהובים ביותר על המטיילים הישראלים ומהווה גם יעד מבוקש מאוד עבור טיולי משפחות עם ילדים שמגיעים לרומא ברוב המקרים, כחלק מטיול ארוך יותר ומקיף הכולל גם את ונציה, טוסקנה, אגם גארדה ועוד.

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

רומא מציעה הרבה מאוד אטרקציות לילדים ולמשפחות ומומלץ מאוד להיערך היטב ולתכנן מבעוד מועד את הטיול כדי שתוכלו להפיק את המקסימום האפשרי בזמן הנדרש. לכן, במדריך הבא, ארגנו לכם בעמוד אחד ענייני ומסודר, את כל מה שצריך לדעת לתכנון הטיול המשפחתי לרומא עם ילדים.

צפו בסרטון מהמם על רומא בדקה אחת

אז מה תמצאו במדריך זה?

ובכן, במדריך זה, נבדוק מהם מחירי הטיסות לרומא למשפחות עם ילדים ב-2024 ואילו חברות תעופה מציעות את הטיסות הזולות ביותר, נבדוק אילו מלונות הם המומלצים והמתאימים ביותר למשפחות ובאילו איזורים כדאי לחפש, נבדוק מהן האטרקציות הטובות והפופולריות ביותר לילדים ברומא וגם נציג לכם את המסלולים הטובים ביותר ברשת של הבלוגרים הטובים ביותר. אז פנו לכם כמה דקות ובואו נתחיל.

החל מ-900 דולר למשפחה עם 2 ילדים – כמה תעלה לכם טיסה לרומא למשפחה ב-2024?

ובכן, בבדיקה שערכנו בכמה מאתרי התיירות המובילים בישראל ובעולם, עבור טיסות למשפחה בת 4 נפשות לרומא במהלך 2024 מצאנו כי טווח המחירים מתחיל באיזור ה-900 עד 1200 דולר לטיסות הלואו קוסט הזולות ביותר. טיסות ישירות של אלעל וחברות תעופה אחרות, כבר יטפסו מעלה להחל מ-1200 דולר למשפחה.

אם אתם נוסעים בתקופת החורף, תוכלו למצוא טיסות זולות באיזור ה-200 דולר לנוסע של חברות תעופה לואו קוסט כמו ריינאייר, חברת התעופה הספרדית וולינג איירליינס, אייג'יאנס או יוקריין איירליינס. בתקופת החגים כמו חנוכה או פסח, מחירי הטיסות של חברות אלו יתחילו באיזור ה-350 דולר לנוסע וכך גם פחות או יותר בתקופת הקיץ. אם לעומת זאת תרצו לטוס בטיסות רגילות של אלעל, אלאיטליה ואחרות, המחירים כבר יטפסו למעלה.

 

איך מוצאים את הטיסות הזולות ביותר לרומא? ובכן, יש הרבה אתרים שמציעים השוואת מחירי טיסות כדי לעזור לכם ולמצוא את הטיסות הזולות ביותר. הבולטים והטובים ביותר מביניהם, הם אתר סקיי סקנר ואתר קייאק. בניגוד לשאר האתרים ברשת, שני אתרים אלו מוצאים את המספר הגדול ביותר של טיסות עם השילובים הטובים ביותר להוזלה מקסימלית של המחיר ומציעים גם את הממשק הנוח והידידותי ביותר למשתמש. מומלץ תמיד לבדוק באתרים אלו לפני שמזמינים את כרטיסי הטיסה.

איך מומלץ להגיע משדה התעופה למרכז רומא?

הדרך המהירה ביותר להגיע משדה התעופה של רומא למלון במרכז רומא היא באמצעות הרכבת שחוסכת את כל הפקקים בכניסה לעיר, אך עבור משפחה עם ילדים שמסתובבת עם הרבה תיקים ומזוודות, לא בטוח שזאת הדרך המומלצת במיוחד, במיוחד מאחר וצריך לאחר מכן, להשתמש גם בתחבורה הציבורית בתוך רומא.

לכן, משפחות רבות בוחרות להשתמש במוניות ובהסעות פרטיות שמגיעות עד לפתח המלון ללא סיבוכים ודאגות, ומכיוון שכמות הנוסעים היא גדולה, גם יתרון המחיר הזול ברכבת כמעט ולא חל במקרה הזה. אגב, אם גם אתם כמו רבים אחרים, נוחתים בשעת לילה מאוחרת בטיסת לואו קוסט, זאת תהיה בכל מקרה האפשרות היחידה עבורכם.

שימו לב: הרשויות ברומא קבעו מחיר סטנדרט להסעה משדה התעופה למרכז רומא והמחיר עומד על כ-50 יורו. אם נהג דורש מכם יותר, חפשו נהג אחר.


קצת על לינה עם ילדים ברומא ב-2024 – מחירים, איזורים מומלצים וטיפים חשובים!

רומא היא עיר ידידותית מאוד בקרב משפחות ומלונות רבים בה מציעים חדרי משפחה גדולים שיכולים להכיל את כל המשפחה בחדר אחד. כמו כל ערי הבירה האירופאיות הגדולות, איזור המרכז ההיסטורי הוא האיזור המבוקש ביותר ללינה ברומא, גם בקרב משפחות עם ילדים ורוב המלונות נמדדים לפי המרחק מהמרכז. האיזורים הפופולריים והמומלצים ביותר לישון ברומא עם ילדים, הם מלונות באיזור כיכר נבונה, המדרגות הספרדיות, הותיקן, הקולוסיאום, מזרקת טרווי וכד'.

כפי שתוכלו מיד לראות בהמשך המדריך, מחירי המלונות המומלצים למשפחות ברומא אינם זולים כל כך ובתקופת הקיץ והחגים של 2024, עומדים בממוצע על כ-1000 ש"ח ללילה. אם אתם מחפשים להוזיל את המחיר, תוכלו למצוא מלונות זולים יותר אך הם יהיו רחוקים יותר מהמרכז. ישנם גם מלונות זולים יותר במרכז רומא אך בדרך כלל מדובר במלונות פחות טובים עם המלצות לא מחמיאות ברשת.


מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים ברומא – הרשימה הנבחרת!

אז אחרי שהבנו מהם הכללים והתנאים החשובים לקביעת הפרמטרים למלון טוב ומומלץ למשפחות עם ילדים ברומא, הנה כמה כאלו שהצלחנו לאסוף לאחר בדיקה ארוכה ומעמיקה במאות מלונות שונים. מלונות אלו זכו לציוני גולשים טובים מאוד, ממוקמים באיזור טוב ומרכזי, מציעים מחירים סבירים והגיוניים עם תמורה למחיר, וקיבלו המלצות מעולות מהמטיילים הישראלים. להלן התוצאות:

מלון קונדוטי רומא (Hotel Condotti)

מלון קונדוטי רומא

מלון קונדוטי הוא בהחלט אחת האופציות הפופולריות והאהובות בקרב משפחות ברומא עם ילדים. מלון זה מציע חדרי משפחה מעולים ומאובזרים וממוקם במיקום מנצח ממש בלב העיר ההיסטורית, סמוך למדרגות הספרדיות הידועות.

מלון זה כבש את המשפחות הישראליות הרבות שבחרו ללון בו, ודיווחו בביקורות ברשת על מיקום מעולה ומרכזי אך עדיין שקט ונעים להסתובב בו גם עם ילדים, על שירות מצוין, ארוחת בוקר מעולה ועל הסדר והניקיון. שימו לב: ישנם חדרים הממוקמים בבניין נפרד ממול המלון. המחיר: כ-450 ש"ח ללילה למשפחה בחודשי החורף וכ-1100 ש"ח למשפחה ללילה בעונות התיירות הפופולריות.

מלון נאבונה קולורס רומא (Navona Colors Hotel)

מלון נבונה קולורס רומא

עוד מלון מצוין ופופולרי מאוד בקרב משפחות ישראליות ובכלל, הוא מלון שלושת הכוכבים נבונה קולורס הממוקם כפי ששמו מרמז, ליד כיכר נבונה ומציע גם הוא חדרי משפחה מצוינים וגדולים באיזור מרכזי ומנצח ובמחיר נוח והגיוני. שווה בדיקה.

המיקום הנוח והמרכזי, שירות הצוות, ארוחת הבוקר ורמת החדרים הגבוהה העניקו למלון זה ציונים גבוהים מאוד ברשת ובאתר בוקינג זכה המלון לציון 9 על פי כ-1000 חוות דעת מאומתות באתר. המחיר הממוצע לחדר למשפחה ללילה, נע בין 400 ל-800 ש"ח ללילה.

מלון הייב רומא (Hive Hotel)

מלון הייב רומא

עם עשרות ביקורות מטיילים ישראלים שכולן אוהדות וממליצות, קשה להתווכח. מלון הייב ברומא הוא בהחלט מתמודד ראוי ללון בו עם משפחה עם ילדים ברומא. מדובר במלון 4 כוכבים חדש יחסית הממוקם במרכז העיר, קרוב לחתנה המרכזית של רומא (טרמיני) ובמרחק ק"מ אחד מהקולוסיאום, מזרקת טרווי ומוקדי עניין נוספים.

מלון זה מציע סוויטות משפחתיות גדולות ומרווחות שיכולות לאכלס בקלות משפחה עם שני ילדים. המקום קיבל שבחים וביקורות מעולות בקרב הגולשים. למעלה מ-3500 חוות דעת מאומתות של גולשים באתר בוקינג.קום העניקו למלון את ציון הגולשים הממוצע 9. המחיר הממוצע לסוויטה משפחתית במלון זה בעונת התיירות הקרובה נע בין כ-1200 ל-1600 ש"ח ללילה.

ועוד כמה מלונות מומלצים מאוד ששווה לבדוק:

  • מלון רומא גלאם (Rome Glam Hotel) – מלון ארבעה כוכבים מצוין שזכה להרבה ביקורות גולשים מעולות, כולל ממשפחות ישראליות רבות. ממוקם במרכז ברדיוס של כרבע שעה הליכה מרוב המקומות המרכזיים ברומא (קולוסיאום, נבונה וכו'). מציע חדרי משפחה גדולים שיכולים להכיל גם משפחה בת 5 נפשות. מחיר חדר משפחתי ללילה נע בין כ-850 ש"ח בחורף ל-1300 ש"ח בעונות התיירות.
מלון גלאם רומא
מלון גלאם רומא – אחד הפופולריים ביותר למשפחות עם ילדים ברומא
  • מלון טרי צ'ארם ספנייה (Tree Charme Spagna Boutique Hotel) – מלון בוטיק איכותי ומצוין במרכז רומא החשב לאחד הטובים והפופולריים ביותר עבור משפחות ברומא. ממוקם במרחק דקות הליכה ממזרקת טרווי, המדרגות הספרדיות ושאר האטרקציות הידועות של רומא. המחיר: בין 1000 ל-1300 ש"ל לחדר משפחתי ללילה.
  • מלון קווירינאלה רומא (Hotel Quirinale) – מלון גדול ומרשים בדירוג של 4 כוכבים הנחשב לפופולרי מאוד ברומא ובמיוחד בקרב משפחות עם ילדים. ממוקם בלב המרכז במרחק הליכה לכל האתרים החשובים ומוקדי העניין. חדרי המשפחה גדולים ומרווחים ביותר ומעוצבים בקפידה. משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה וציינו לשבח את רמת החדרים, המיקום והשירות האדיב. מחיר חדר למשפחה ללילה יעמוד בממוצע על כ-1200 ש"ח.

אז איפה מטיילים? קבלו את האטרקציות המומלצות ביותר למשפחות עם ילדים ברומא

רומא עמוסה באפשרויות בילוי ובאטרקציות שיוכלו למלא בקלות שבוע שלם של טיול. חלק גדול מהאטרקציות אינן מוגדרות ממש לילדים כמו הקולוסיאום או הותיקן, אך בהחלט כדאי ומומלץ להגיע גם לשם ולא לפספס את האטרקציות הראשיות של העיר. חלק מהאטרקציות גם נמצאות מחוץ לרומא, במרחק נסיעה קצר. אז הנה לפניכם על האטרקציות והמקומות שכדאי לבקר בהם אם אתם עם ילדים ברומא.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבלות ולטייל הרבה ברומא ולבקר בכל האטרקציות הראשיות והידועות, מומלץ מאוד להשתמש באוטובוס התיירים "Hop-­on Hop­-off", בעלות של כ-27 יורו לנוסע. היתרון העצום של שירות זה, הוא החיסכון בשימוש בתחבורה הציבורית והקלות שבה תגיעו לכל האטרקציות החשובות מבלי לשבור את הראש ברכבות או באוטובוסים.

הסיור יוצא משמונה נקודות מרכזיות ברומא (תוכלו למצוא את הרשימה המלאה באתר ההזמנה), ויוצא באופן תדיר לכל אחת מהנקודות. אתם קובעים לעצמכם את משך השהייה בכל איזור ואתם יכולים לעלות לשאטלים בכל שעה שתחפצו. כמו כן, הכרטיסים גם דיגיטליים, וכל שתידרשו לעשות הוא לעלות על האוטובוס מכל תחנה שתבחרו, ולהציג את הסמארטפון שלכם עם הכרטיסים.

הכרטיסים כוללים גם מפת תיירים ומדריך קולי באוזניות. את כל הפרטים, תוכלו למצוא באתר הבא.

האטרקציות הקלאסיות

כאמור, האטרקציות המרכזיות ביותר ברומא בהחלט ידידותיות גם לילדים ואין צורך לוותר עליהם. אל תחמיצו ביקורים בקולוסיאום המרשים, ביקור במוזיאון הותיקן שיעניק גם לילדים חוויה מעצימה, כיכר נבונה המקסימה, המדרגות הספרדיות או מזרקת טרווי.

אטרקציות לילדים ברומא – אטרקציות המיועדות למשפחות

מעלית הזמן – אחת האטרקציות המשפחתיות הידועות והפופולריות ביותר ברומא היא מעלית הזמן שמציגה מופע 5 מימדים בן כ-45 דקות ובו המיטב שרומא מציעה עם ההיסטוריה המרשימה של העיר. מחיר הכרטיסים עומד על כ-12 יורו לאדם וניתן למצוא פרטים נוספים בעמוד הבא.

חווית לאונרדו דה ווינצ'י (Leonardo da Vinci Experience) – מוזיאון קטן אך חביב מאוד המיועד בעיקר למשפחות ולילדים, המציע תערוכות אינטראקטיביות על עבודותיו של האמן והממציא הגאון האיטלקי לאונרדו דה וינצ'י, פריטים משוחזרים, ציורים ועוד מגוון פעילויות לילדים. המקום קיבל ביקורות טובות מאוד באתר טריפ אדווייזר. מידע נוסף ורכישת כרטיסים (העומדים על 10 יורו בלבד), תוכלו למצוא כאן.

תערוכת לאונרדו דה וינצ'י (Leonardo da Vinci Exhibition – The Genius of Leonardo) – עוד על האמן האיטלקי הגאון תמצאו בתערוכת לאונרדו דה וינצ'י הסופר מושקעת והפופולרית מאוד ברומא. תוכלו לראות ולנסות שם מעל 60 דגמים שונים של דה וינצ'י לצד פעילויות נוספות מרתקות. מומלץ להצטייד בכרטיסי כניסה עוקפי תור כדי להימנע מההמתנה הארוכה בכניסה.

גן החיות ברומא – גם רומא מציעה גן חיות משלה שמושך אליו גם הוא משפחות עם ילדים רבות. הגן ממוקם בפארק בורגזה לא רחוק מוילה בורגזה ומציע שלווה ירוקה והרבה מינים של בעלי חיים כולל כמה מיוחדים. מחיר הכרטיסים עומד על כ-30 יורו לאדם ומומלץ להצטייד בכרטיסים מראש באינטרנט מבעוד מועד בעמוד הבא.

מוזיאון אקספלורה (Explora Museum) – מוזיאון המוקדש כולו לילדים ובהחלט שווה לבקר בו כמשפחה ברומא. המוזיאון ממוקם בלב מרכז העיר, סמוך לכיכר פופולו ומציע לילדים לבקר ב"עולמם של המבוגרים" בגרסה מצומצמת כגון תחנת דלק, סופרמרקט ועוד. מחיר הכרטיסים עומד על 5 יורו לילד ו-8.5 יורו למבוגר. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר האינטרנט הרשמי של המוזיאון.

מופע גלדיאטורים – במרחק של 2.5 ק"מ מהקולוסיאום, נמצא המוזיאון לבית הספר לגלדיאטורים שמציע בין היתר גם מופע גלדיאטורים מושקע עם כל התפאורה והתלבושות המותאמות הנלוות. ניתן לרכוש כרטיס הכולל כניסה למוזיאון ולמופע או לרכוש כרטיס מיוחד הכולל גם לימוד הילדים להשתתף בקרב גלדיאטורים. כל הפרטים, בעמוד הבא.

אטרקציות לילדים מחוץ לרומא – מרחק נסיעה קצר

גני טיבולי – אחת האטרקציות הידועות והפופולריות ביותר מחוץ לרומא הן גני טיבולי הנפלאים (Tivoli Gardens) הממוקמים בעיירה טיבולי שנמצאת כ-40 דקות נסיעה מרומא. המקום מציע מגוון של אפשרויות לטיול וביקור באטרקציות שונות ובעיקר ביקור בכמה "וילות" מפורסמות, מפלי מים, והרבה מאוד ירוק מסביב.

Rainbow MagicLand (פארק ריינבואו מג'יק לנד) – בתוך רומא אין פארקי שעשועים גדולים, אבל במרחק נסיעה קצר של כ-40 דקות בלבד, תוכלו למצוא את פארק Rainbow MagicLand שמציע מעל 40 מתקנים שונים לכל סוגי הגילאים ולכל הרמות, כולל גם רכבת הרים די רצינית. המחיר: 30 יורו למבוגר. ניתן לרכוש כרטיסים באתר הבא.

פארק המים Aquafelix (אקווה פליקס) – אם אתם מגיעים לרומא בקיץ ובא לכם לקחת את הילדים לפארק מים, במרחק שעה נסיעה תוכלו למצוא את פארק Aquafelix שממוקם צפונית לרומא ומציע מגוון של בריכות, מגלשות מים ומתקני מים מדליקים נוספים. מחיר הכרטיסים לפארק זול יותר מהמימדיון או שפיים ועומד על 16 יורו לאדם בלבד. פרטים נוספים, תמצאו כאן.

פארק Cinecittà World – ועוד פארק שעשועים שווה בהחלט ומיוחד הוא הפארק Cinecittà World שמציע שילוב של פארק שעשועים ומתקנים שווים ביותר יחד עם עולם הקולנוע האיטלקי. הפארק ממוקם כחצי שעה נסיעה מרומא וזכה לביקורות מעולות ולהמלצות ממשפחות רבות מכל העולם כולל רבים מישראל. מומלץ להגיע עם כרטיסים שנקנו מראש באינטרנט כדי לחסוך את התורים הארוכים בקופות.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ברומא, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "Roma Pass" (רומא פאס) שעולה כ-35 יורו, וכולל כניסה חופשית והנחות לאטרקציות רבות ברחבי רומא (כולל כניסה חופשית לקולוסיאום) בנוסף, הכרטיס מקנה גם כניסה חופשית לתחבורה הציבורית, אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ולטייל הרבה בעיר, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא בעמוד הבא.

מסלולי טיול מומלצים ברומא עם ילדים ב-2024

כדי לעזור לכם לתכנן את המסלול המומלץ ביותר לרומא עם ילדים, אספנו לכם כמה מסלולים מומלצים ברומא למטייל מבלוגרים ידועים ברחבי הרשת. הנה התוצאות (שימו לב: חלק מהבלוגים המומלצים הן בשפה האנגלית אך שווה להשקיע ולקרוא):

שבוע ברומא – מסלול מומלץ למשפחה עם ילדים

הפוסט הבא מתוך הבלוג "Family Can Travel", הוא נקודת פתיחה מעולה לתכנון המסלול שלכם. הפוסט מציע מסלול מומלץ של 5 ימים ברומא עם פירוט מעמיק על כל מקום והמלצות וטיפים רבים.

3 ימים ברומא עם ילדים – מסלול מומלץ

מומלץ מאוד לקרוא גם את המסלול הבא באתר "למטייל" המציע מסלול של 3 ימים מרוכזים מאוד ברומא המציע את היומיים הראשונים לטיול בקלאסיקות של רומא כמו הקולוסיאום, ותיקן, מזרקת טרווי, מזרקת הספינה, כיכר ספרד, בית הקברות הקפוצי'ני, וילה בורגזה ועוד, ואת היום השלישי לפארק Luneur, מוזיאונים וכד'.


מידע נוסף על רומא באתר "מטיילים בעולם"

  • הכנו לכם את המדריך המושלם למציאת מלונות מומלצים ברומא שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת בכל הפרמטרים. מדריך חובה.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות ברומא שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים ברומא שיעזרו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.
  • לא רק בתוך רומא: אספנו לכם מבחר איכותי של טיולים יומיים מחוץ לרומא שיוסיפו הרבה ערך מוסף לחופשה שלכם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק