חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים למשחקי כדורגל באירופה 2024 – המדריך השלם לרוכש המתחיל!

כרטיסים למשחקי כדורגל באירופה - המדריך השלם לרוכש המתחיל!

מתכננים לטוס למשחק כדורגל באירופה? הכנו לכם מדריך מעולה ומקיף שיסביר לכם את כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים כרטיסים למשחקי הכדורגל הגדולים באירופה. לגזור ולשמור!

אחרי כמה שנים לא פשוטות, הליגות הבכירות בכדורגל האירופאי ובראשן ליגת האלופות, יתקיימו סוף סוף כסדרן והפעם גם עם קהל מלא. העברות ענק בכדורגל האירופאי, הביאו גם ביקושים רבים ליעדים חדשים.

פתיחת המשחקים החזירה את תיירות הספורט המצליחה חזרה למרכז ומטיילים ישראלים רבים עסוקים ממש בימים אלו בתכנון חופשת הכדורגל שלהם ל-2024. אז אם גם אתם מתכננים חופשת כדורגל בשנה הקרובה, המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

אז מה תמצאו כאן בדיוק? ובכן בדקנו עבורכם מה יהיו מחירי הכרטיסים לליגת האלופות, לליגה הצרפתית, לפרימייר ליג ולשאר הליגות הבכירות באירופה ב-2024, איפה ואיך כדאי לרכוש כרטיסים? מהם סוגי הכרטיסים ואיזה כדאי לקנות? ועוד הרבה מאוד טיפים חשובים שכדאי לדעת לפני שמזמינים כרטיסים.

מומלץ להיכנס גם למדריכים המפורטים שלנו על הזמנת כרטיסים לליגות הבכירות בכדורגל  האירופאי:

כרטיסים למשחקי כדורגל באירופה 2

מה חשוב לוודא לפני שרוכשים כרטיסים ואיפה כדאי בכלל לקנות כרטיסים לכדורגל באירופה?

חיפוש קליל בגוגל ייקח אתכם אל עשרות אתרי כרטיסים ישראלים או בינלאומיים שמציעים מכירת כרטיסים למשחקי הכדורגל השונים באירופה. כמו בכל תחום, ישנם אתרים גדולים וותיקים לצד אתרים קטנים וחדשים.

אם אתם רוצים ללכת על בטוח, מומלץ להזמין באמצעות האתרים הגדולים והוותיקים שלהם כבר ניסיון עם משחקים גדולים ועם עמידה בעומס וביקושים גדולים. אתר "טיקטנינגו" למשל, הוא אחד מהאתרים הגדולים בישראל להזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל באירופה ותוכלו למצוא בו כרטיסים לכמעט כל משחק שקיים בכל מסגרת שהיא באירופה.

היתרון באתרי כרטיסים ישראלים לרכישת כרטיסים לכדורגל אירופאי, הוא שירות הלקוחות. באתר טיקטינגו וגם באתרים ישראלים מסויימים אחרים, תוכלו להיעזר בשירות לקוחות טלפוני בשפה בעברית עם זמינות של 7 ימים בשבוע. דבר זה מקבל משמעות חשובה בעיקר כשאתם נתקלים בבעיה או תקלה ואתם צריכים לדבר עם נציג בעברית.

אם בכל זאת אתם מעדיפים להזמין מאתר בינלאומי ולא אתר ישראלי, תוכלו למצוא אתרים מצויינים כמו למשל אתר "Ticketgum" המעולה שמציע ברוב המקרים כרטיסים לכל המשחקים בכל המסגרות השונות ובמחירים נמוכים ותחרותיים.

כרטיסים למשחקי כדורגל באירופה 3

מה יהיו מחירי הכרטיסים למשחקי הליגות הבכירות בכדורגל באירופה השנה?

ובכן, ערכנו בדיקה מקיפה באתרים השונים בכל משחקי הכדורגל באירופה כדי למצוא טווח מחירים ממוצע למשחקי הכדורגל השונים שיתקיימו בעונת 2024. וכך, אפשר לראות כי מחירי הכרטיסים לליגת האלופות ינועו למשל בין כ-150 ש"ח בלבד למשחקים מסויימים ועד להחל מ-1400 ש"ח למשחקים אחרים. בגדול, הממוצע עומד על החל מ-כ-500 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר. בהמשך תוכלו למצוא הסברים על סוגי הכרטיסים והמחירים.

בקרב הליגות הבכירות באירופה, מחירי הכרטיסים זולים יותר מליגת האלופות ותוכלו למצוא כרטיסים בטווח מחירים של בין 400 ל-800 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר.

מאחורי השער? טבעת עליונה או תחתונה - איזה כרטיסים כדאי לקנות?

ולסיום, כשאתם מגיעים לעמוד הזמנת כרטיסים למשחק כדורגל אירופאי, ניצבות בפניכם אפשרויות רבות של מקומות ישיבה באצטדיון. בואו נכיר את הסוגים השונים והיתרונות של כל אחד מהם:

כרטיסים למושבים מאחורי השער – כרטיסים אלו הם ברוב המקרים הכרטיסים הזולים ביותר ונחשבים לפחות מומלצים אם אתם רוצים ליהנות מהחוויה באופן מלא. המחירים משתנים בין יציע עליון לבין יציע תחתון.

כרטיסים למושבים לאורך המגרש – כרטיסים לאורך המגרש כבר נחשבים לכרטיסים טובים יותר ומציעים בהחלט חוויה מצויינת לצפייה במשחק. צריך לקחת בחשבון שישנם כמה מיקומים שונים באיזורים בכרטיסים לאורך המגרש וההבדלים ביניהם גדולים במיקום וגם במחיר. כך למשל יש את איזור הטבעת העליונה, איזור בין הרחבות, טבעת ראשונה, טבעת שנייה ועוד.

כרטיסים למושבים מאחורי הקרנות – הכרטיסים באיזור הקרנות נחשבים לכרטיסים מצויינים ובדרך כלל יהיו בין הכרטיסים היקרים ביותר.

כרטיסי VIP או כרטיסי פרימיום – אלו הכרטיסים היקרים ביותר שאפשר למצוא והם כוללים מלבד המיקומים הטובים ביותר, גם פינוקים נוספים כגון אוכל, שתייה והפתעות נוספות. לא בכל משחק מציעים כרטיסים כאלו, ובדרך כלל הם מוצעים רק במשחקי צמרת והאצטדיונים הגדולים ביותר.

כרטיסים למשחקי כדורגל באירופה 4

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק