חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים לליגה הספרדית 2023/2024

המדריך השלם לרכישת כרטיסים לליגה הספרדית 2023/2024!

תיירות הספורט היא אחד מתחומי התיירות הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים ונחשבת לתחום עם ביקושים שרק הולכים וגדלים עם השנים. אחד התחומים הפופולריים ביותר בתיירות הספורט, הוא משחקי הליגה הספרדית בכדורגל המפורסמת הידועה בשם "La Liga".

זאת הליגה הבכירה של ספרד שבו משתתפות כמה מהקבוצות המובילות והידועות ביותר בעולם ובראשן כמובן הקבוצות ברצלונה וריאל מדריד שמושכות אליהן מיליוני תיירים מדי שנה מכל העולם, וביניהם גם ישראלים רבים, שמגיעים לצפות מקרוב ובזמן אמת במשחקים.

אז אם גם אתם חושבים לטוס כדי לצפות במשחקים של ברצלונה או של ריאל מדריד (או של שתיהן יחד במשחק דרבי), הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא את רשימת המשחקים העדכנית של משחקי הליגה הספרדית ב-2023/2024 ולמצוא את כל המידע הנחוץ כדי להזמין כרטיסים במחיר הטוב ביותר למשחקים. אז פנו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

כרטיסים לסופר קלאסיקו 2023/2024

עם כל הכבוד לקבוצות בליגה הספרדית, יש שני משחקים בעונה שאסור לוותר עליהם. אלו הם כמובן הסופר קלאסיקו – המשחקים בין קבוצת ברצלונה לקבוצת ריאל מדריד. מפאת הביקוש הגבוה, מומלץ לשריין כרטיסים כמה שיותר זמן מראש. הנה פרטים נוספים על מחירים ורכישת הכרטיסים לסופר קלאסיקו ב-2023/2024:

חפשו משחקים בליגה הספרדית לפי קבוצות

אוהדים קבוצה ספיציפית? לחצו על אחד משמות הקבוצות הבאות ותוכלו למצוא את כל המשחקים של הקבוצה הפייבוריטית שלכם בליגה הספרדית 2023/2024:

איפה מומלץ לרכוש כרטיסים לכדורגל בספרד?

תיאורטית, ניתן לרכוש כרטיסים למשחקי הליגה הספרדית בקופות הפיזיות באצטדיון, אך ממש לא מומלץ להסתמך על כך, וכיום הדרך הקלאסית והפופולרית ביותר, היא פשוט להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט. כך ניתן גם לשריין את הכרטיסים מבלי לפחד לפספס את המכירה וגם לחסוך את העמידה בתורים הארוכים בקופות.

הרשת מלאה באתרי כרטיסים המציעים מכירת כרטיסים לכל משחקי הכדורגל של הליגה הספרדית בפרט ומשחקי הכדורגל בעולם בכלל.כדאי לרכוש מאתר כרטיסים ישראלי כדי לזכות בשירות לקוחות ותמיכה טלפונית בעברית. ישנם כמה אתרים ישראלים המציעים מכירת כרטיסים למשחקי הליגה הספרדית, אחד המומלצים שבהם הוא אתר "טיקטינגו" שמציע פלטפורמה נוחה וקלה ולרכישת הכרטיסים ושירות לקוחות טלפוני בעברית.

אפשר למצוא גם אתרים בחו"ל טובים שמציעים במקרים רבים כרטיסים לכדורגל בספרד במחירים זולים משמעותי. אחד מהם הוא אתר הספורט הבריטי הותיק "Ticketgum" שאוהדים רבים בוחרים לרכוש בו כרטיסים.

האצטדיון של ריאל מדריד

מה מחירי הכרטיסים לכדורגל בספרד?

אם אתם רגילים למחירים של משחקי הכדורגל בישראל, כאן זה כבר סיפור אחר לגמרי. מחירי הכרטיסים בליגה הספרדית גבוהים פי כמה מהליגה הישראלית ואפילו מליגות אחרות באירופה. המשחקים של ברצלונה או ריאל מדריד הם בין המבוקשים ביותר בעולם, והמחיר, בהתאם.

אז כמה עולים כרטיסים? ובכן, טווח המחירים למשחקי הליגה הספרדית הוא רחב מאוד ומשתנה בהתאם לסוג המשחק (משחק מחזור רגיל, גביע, אליפות, חצי גמר, גמר וכו') ולמיקום הכסא באצטדיון. גם אופי המשחק יכול להשפיע הרבה מאוד על המחיר. משחק הקלאסיקו למשל, שבו משחקות ריאל מדריד מול ברצלונה, נחשב למשחק יקר מאוד.

כך למשל, מבדיקה שערכנו באתר הרשמי של מועדון ברצלונה, מצאנו כי המחירים הזולים ביותר למשחק ליגה רגיל של ברצלונה, יתחילו באיזור ה-30 יורו לאדם למושבים בכיסאות הרחוקים ביותר ויגיעו עד לאיזור ה-200 יורו למקומות הטובים ביותר. קחו בחשבון שזהו טווח המחירים למשחק רגיל בליגה הספרדית. משחק חצי גמר, גמר או סופר קלאסיקו יהיה כבר בסדר גודל אחר לגמרי של מחירים.

חבילות לליגה הספרדית - האם זה כדאי?

מטיילים רבים בוחרים באפשרות של הזמנת חבילות לליגה הספרדית. מדובר בחבילות הכוללות למעשה את כל תכנון החופשה בכתובת אחת. חבילות אלו אמורות לכלול את הטיסות, המלונות והכרטיסים למשחק. בדרך כלל המלונות יהיו מלונות הקרובים לאצטדיון של המשחק בו בחרתם ולא תצטרכו להסתבך עם תחבורה ציבורית.

האם זה כדאי? ובכן, היתרון כאן הוא ברור מאוד – באמצעות חבילות אלו, אין צורך לתכנן בקפידה את הזמנים ולהתאים את הטיסה והמלון לתאריך המשחק, כמו כן, לא צריך לעמוד מול גורמים רבים (הזמנת טיסה ומלון ורכישת כרטיס למשחק) ומקבלים הכל במחיר אחד ומול כתובת אחת.

יחד עם זאת, החיסרון בחבילות לליגה הספרדית, הן המחיר. אם תרכיבו את הכרטיסים, המלונות והטיסות לבד, תוכלו למצוא את אותם תנאים כמו בחבילות הנ"ל, אך במחיר זול בהרבה. אמנם זה לא לכל אחד, אך כיום הפלטפורמות נוחות וסופר ידידותיות ואפשר להזמין בלחיצת כפתור טיסה, מלון וכרטיסים למשחק בכמה דקות בלבד.

אז מה היה לנו במדריך?