חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים לליגה האנגלית 2024

המדריך השלם לרכישת כרטיסים לליגה האנגלית 2024!

הליגה האנגלית בכדורגל או כפי שהיא מכונה הפרימייר ליג (Premier League) היא אחת מהליגות הכדורגל הטובות, הסוערות, והמעניינות ביותר בעולם. זהו ביתם של כמה מהקבוצות והמועדונים הגדולים ביותר על הגלובוס כמו מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, צ'לסי ואחרות. 

בדומה לליגה הספרדית בכדורגל, גם בליגה האנגלית, תוכלו למצוא את שחקני הכדורגל הטובים בעולם והשנה יש לנו גם נציגות ישראלית מכובדת עם השחקן הישראלי שישחק במדי הקבוצה טוטנהאם הידועה.

אז אם גם אתם מתכננים חופשה באנגליה המשלבת בין חופשה לבין ביקור במשחק כדורגל ברמה הגבוהה ביותר, הגעתם למקום הנכון. במדריך זה, תוכלו למצוא את המשחקים החשובים ביותר השנה וללמוד כמה והיכן כדאי להזמין את הכרטיסים לאחד המשחקים. בואו נתחיל.

משחקים מומלצים בליגה האנגלית ב-2024

הליגה האנגלית כולל לא מעט קבוצות צמרת שנחשבות לטובות ביותר בעולם. כל משחק בין אחת מאלו נחשב למפגש פסגה ולחוויה לכל אוהד כדורגל. אספנו לכם כמה ממשחקי הצמרת השווים ביותר בפרימייר ליג לעונת 2024:

משחקים מומלצים של קבוצת טוטנהאם עם מנור סולמון

השחקן הישראלי המצליח מנור סולומון כבש את פסגת ההצלחה הישראלית והצטרף השנה לקבוצת טוטנהאם הידועה והמכבודת והפך לאחד השחקנים הישראלים המצליחים ביותר בכל הזמנים.

הנה המשחקים המעניינים ביותר של טוטנהאם עם מנור סולומון בליגה האנגלית ב-2024:

חפשו משחקים בליגה האנגלית 2024 לפי קבוצות

אוהדים קבוצה ספיציפית? לחצו על אחד משמות הקבוצות הבאות ותוכלו למצוא את כל המשחקים של הקבוצה הפייבוריטית שלכם בפרמייר ליג 2024:

מהם מחירי הכרטיסים לכדורגל באנגליה ואיפה כדאי לקנות?

בדומה לליגות גדולות באירופה, גם טווח המחירים של הכרטיסים למשחקים השונים בליגה האנגלית משתנים בהתאם לסוג המשחק, מיקום המשחק וכמובן הקבוצות המשתתפות. מבדיקה מקיפה שערכנו בקרב כל משחקי הליגה, הצלחנו למצוא כי השנה, טווח המחירים מתחיל באיזור ה-250 ש"ח למשחקים של קבוצות פחות מוכרות כמו למשל משחק בין ווסטהאם לברנטפורד, ויטפס מעלה עד לאיזור של כ-2500 ש"ח למשחקי צמרת של קבוצות כמו ליברפול, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ארסנל ועוד.

ואיפה כדאי לקנות את הכרטיסים? מומלץ לרכוש את הכרטיסים מאתרים ישראלים שמתמחים בכרטיסים למשחקי ספורט ברחבי העולם, כמו למשל אתר טיקטינגו הוותיק שמתמחה במיוחד בתיירות ספורט ומציע ממשק קל ונוח לרכישה מהירה של כל סוגי הכרטיסים בכל רמות המחיר לכל המשחקים בפרימייר ליג.

היתרון המרכזי בהזמנת כרטיסים מאתר ישראלי הוא שירות לקוחות בעברית במידה ואתם נתקלים בתקלות או בעיות. אם בכל זאת אתם מעוניינים לרכוש כרטיסים מאתר בינלאומי, כדאי לבדוק את האתר הבריטי המצוין "Ticketgum" שנחשב לאחד הטובים והזולים משמעותית בעולם לכרטיסים לכדורגל באנגליה.

חשוב לזכור: מחיר הכרטיס משתנה בהתאם למיקום הישיבה באצטדיון. הפערים הם גדולים מאוד וככל שתרכשו כרטיס במיקום טוב יותר, כך גם המחיר יאמיר.

אצטדיון האמירויות - ארסנל
בתמונה: אצטדיון האמירויות של קבוצת ארסנל שבצפון לונדון

חבילות לליגה האנגלית - האם כדאי?

ישנם אתרים (לא רבים) שמציעים גם חבילות נופש שלמות הכוללות בכרטיס אחד את כל מה שצריך לחופשה – טיסות, מלונות וכרטיסים למשחקים. למרות הפיתוי, כדאי לזכור שבשורה התחתונה, תשלמו יותר על כל החבילה מאשר הזמנה נפרדת של טיסות, מלונות וכרטיסים.

כמו כן, בחבילות אלו, אתם למעשה "שבויים" של החבילה ולא יכולים לבחור מלון שנראה לכם אולי טוב יותר או טיסה של חברת תעופה כזאת או אחרת. לכן, מרבית המטיילים בוחרים בסופו של דבר להזמין כרטיסים בנפרד ואת המלונות והטיסות בנפרד.

אז מה היה לנו במדריך?