חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקולוסיאום רומא 2024 – כרטיסים, מחירים, שעות פעילות וכל הפרטים!

הקולוסיאום רומא - כרטיסים, מחירים, שעות פעילות וכל הפרטים!

כמה עולים כרטיסים לקולוסיאום? מהם הסוגים השונים של הכרטיסים? איך עוקפים את התור הארוך בקופות הכניסה? מאיפה הכי כדאי לרכוש אותם? ואילו טיפים העניקו המטיילים הישראלים שכבר ביקרו בו? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת להזמנת כרטיסים לקולוסיאום ברומא.

עדכון: הקולוסיאום פתוח למבקרים וישנם תמיד תורים ארוכים מאוד בקופות הכרטיסים ובכניסה, לכן מומלץ מאוד להזמין מראש כרטיסי כניסה מהירה מיוחדים  (Priority Entrance) שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן בכניסה וישריינו לכם תאריך ושעה הנוחים עבורכם.

הקולוסיאום (Colosseum) הוא האטרקציה מס' 1 של רומא והמקום התיירותי המזוהה ביותר עם העיר. אין תייר שיגיע לרומא מבלי לעבור מול המבנה המרשים הזה שניצב לו גאה במרכזה קרוב ל-2000 שנה ונחשב לאמפיתיאטרון הגדול ביותר אי פעם ולאחד המבנים האדריכלים המדהימים ביופיים. בדומה לבזיליקת סנט פטרוס ולאתרים פופולריים אחרים ברומא, הכניסה למקום מלווה בתורים ארוכים ביותר אך ניתן להתגבר עליהם (ועל כך נרחיב בהמשך המדריך).

הקולוסיאום נבנה בתקופת הקיסר אספסיאנוס ולאחר מכן בתקופת בנו טיטוס. בנייתו נמשכה כ-10 שנים בין השנים 70 לספירה ועד ה-80 לספירה והוא שימש את העם הרומאי לתחרויות גלדיאטורים, תצוגות קרב ואף להוצאות להורג. מספר הצופים שהוא היה מאכלס היה בין 50,000 ל-80,000 איש – נתון שמרשים גם במונחים של אצטדיונים בימינו.

המבנה ממוקם בלב מרכז העיר, סמוך לפורום הרומי ולא רחוק מהאטרקציות הידועות של רומא כמו המדרגות הספרדיות, שער טיטוס, מזרקת טרווי המפורסמת ועוד. כיכר ונציה – הכיכר המרכזית של העיר למשל, ממוקמת כ-10 דקות הליכה בלבד משם ורובם המוחלט של המטיילים, משלבים את הביקור בקולוסיאום במסלול הליכה יחד עם כל האטרקציות הידועות האלו שבאיזור העיר העתיקה של רומא.

ישנן אפשרויות רבות לבקר בקולוסיאום עם סוגים שונים של כרטיסים ושל מחירים. היום באתר "מטיילים בעולם", נציג לכם את המדריך המושלם לרכישת כרטיסים לקולוסיאום ברומא, ונבדוק מהם סוגי הכרטיסים אותם אפשר לקנות, מהם המחירים השונים, איפה כדאי ומומלץ לקנות ועוד טיפים רבים. בואו נתחיל.

מהם סוגי הכרטיסים לקולוסיאום?

ובכן, הקולוסיאום מחולק לכמה מתחמים שונים מבחינה תיירותית כאשר ישנם סוגים שונים של כרטיסי כניסה.  כך, מלבד הכניסה הבסיסית לקולוסיאום, ישנה אפשרות גם להיכנס לארנה (מתחם הזירה), למתחם האנדרגראונד (קומת המרתפים) ועוד. בנוסף, ישנם גם כרטיסים המשלבים כניסה לקולוסיאום יחד עם כניסה לפורום הרומאי או כניסה לגבעת פלטין.

מחיר כרטיסים לקלוסיאום מעודכן ל-2024

מחירי הכרטיסים למתחמים השונים בקולוסיאום משתנים בהתאם לסוג הכרטיס. המחיר לכרטיס הפופולרי והסטנדרטי לקולוסיאום עומד נכון להיום על כ-30 יורו למבוגר בלבד. כרטיס זה כולל כניסה מהירה לקולוסיאום (לא כולל את הארנה והמתחם התת קרקעי) + כניסה לגבעת פלטין ולפורום הרומי.

מטיילים רבים בוחרים להשקיע ורוכשים כרטיסים משודרגים לקולוסיאום הכוללים גם סיור בקומת הארנה היכן שהגלדיאטורים היו נלחמים. אופציה נוספת ופופולרית גם היא, לרכוש כרטיסים הכוללים סיור מודרך וגישה למרבית המתחמים המרתקים של הקולוסיאום כמו הסיור הזה שכולל כניסה גם למתחם התת קרקעי המרהיב.

כך או כך, אם אתם מתכננים לרכוש כרטיס בקופות הכרטיסים במקום, כדאי לקחת בחשבון המתנה של כשעה וחצי בתור לקופה, אחרת, מומלץ מאוד לעשות כמו רוב המטיילים הישראלים ולרכוש כרטיסים מראש באינטרנט לפי תאריך ושעה מדוייקים ולהגיע עם הכרטיסים ישירות לכניסה, וללא המתנה בתור.

איפה הכי כדאי לקנות כרטיסים לקולוסיאום?

כאמור, מדובר באטרקציה הפופולרית ביותר ברומא עם תורים ארוכים ביותר בקופות הכרטיסים, לכן רוב המטיילים בוחרים כיום להזמין כרטיסים באמצעות אתרי האינטרנט המובילים שמציעים כניסה לפי תאריך ושעה נבחרים ולעקוף את התור.

אתר "Tiqets" למשל, הנחשב לפופולרי מאוד בקרב הישראלים, מציע בעמוד הבא כרטיסים לקולוסיאום לכניסה מהירה וללא תור החל מ-24 יורו לאדם, כאשר את הכרטיסים ניתן להוריד ישירות לטלפון הנייד באמצעות סמס, מייל או לאפליקציה ללא צורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה ונכנסים.

האתר מציע עוד מגוון גדול של כרטיסים שונים ומגוונים הכוללים גישה מיוחדת למתחמים סגורים, כניסה לילית, כניסה משולבת עם אטרקציות נוספות ברומא ואחרים. תוכלו למצוא את כל הסוגים בעמוד הבא. אתר נוסף ומצוין שגם בו תוכלו למצוא הרבה מאוד סוגים של כרטיסים לקולוסיאום הוא אתר "GetyourGuide" בעמוד הבא.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ברומא, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "Roma Pass" (רומא פאס) שעולה 35 יורו, וכולל כניסה חופשית והנחות לאטרקציות רבות ברחבי רומא (כולל כניסה חופשית לקולוסיאום) בנוסף, הכרטיס מקנה גם כניסה חופשית לתחבורה הציבורית, אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ולטייל הרבה בעיר, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא בעמוד הבא.

הקולוסיאום – שעות פעילות ודרכי הגעה

הקולוסיאום פתוח בכל יום בשנה החל מהשעה 08:30 בבוקר כאשר שעות הסגירה משתנות בהתאם לעונה בשנה ונעות בין השעות 16:30 ל-19:15. יש לבדוק את שעת הסגירה באתר הרשמי של המקום או באמצעות משרד הכרטיסים בו אתם קונים את הכרטיסים.

הכתובת המדוייקת של המקום היא Piazza del Colosseo, 1, 00184 Roma RM וניתן להגיע לשם בקלות רבה באמצעות האוטובוסים עם הקווים 75, 81, 673, 175, 204 או באמצעות המטרו בקו B או באמצעות הרכבת בקו 3. יש לרדת בתחנת "Colosseo".

טיפים והמלצות על הקולוסיאום ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מקום מהמם! אסור לפספס ביקור בפנים ורצוי גם לבקר ב-Arena וב-Underground".
  • "אל תגיעו בלי כרטיסים מראש באינטרנט. תור כזה ארוך לקופות לא ראיתם בחייכם".
  • "בתקופת הקיץ, המקום עמוס והתורים ארוכים. כדאי מאוד להגיע בשעות אחה"צ כשפחות חם".
  • "מומלץ להגיע עם בקבוקי מים מראש. אם תקנו שם מים, תגלו מחירים יקרים ולא הגיוניים".
  • "מומלץ להיכנס עם מדריך. זה נותן ערך מוסף גדול מאוד".
  • "אנחנו הגענו לקולוסיאום בלילה והיה ממש שווה עם תאורה מרהיבה".

שאלות נפוצות וחשובות לפני ביקור בקולוסיאום

על פי רוב המומחים והמנוסים ביותר, השעות הטובות ביותר לביקור בקולוסיאום מבחינת צפיפות ועומסים בתורים, הן בשעה הראשונה לפתיחה ובשעתיים האחרונות לפני הסגירה.

בהחלט. באופן כללי, כדי לחסוך זמן המתנה בקופות מומלץ תמיד לרכוש כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט. ישנם כרטיסים מיוחדים (Priority Entrance) המציעים כניסה מהירה לקולוסיאום. תוכלו לקרוא על כך בהרחבה בחלק העוסק בכרטיסים לקולוסיאום במדריך.

כן. ילדים עד גיל 18 רשאים להיכנס ללא תשלום לקולוסיאום. שימו לב: יש עדיין דרישה להנפיק כרטיס חינמי לצורך הכניסה.

ההמלצה הכללית היא לקחת בחשבון לפחות כשעה וחצי לביקור בקולוסיאום. הזמן תלוי גם בסוג הכרטיס שבחרתם (ישנם כרטיסים עם גישה למתחם התת קרקעי ולמתחם הארנה).

מידע נוסף על רומא באתר "מטיילים בעולם"

  • מטיילים עם ילדים ברומא? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על רומא עם ילדים ב-2024.
  • הכנו לכם את המדריך המושלם למציאת מלונות מומלצים ברומא שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת בכל הפרמטרים. מדריך חובה.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות ברומא שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים ברומא שיעזרו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.
  • לא רק בתוך רומא: אספנו לכם מבחר איכותי של טיולים יומיים מחוץ לרומא שיוסיפו הרבה ערך מוסף לחופשה שלכם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
3 comments
Inline Feedbacks
View all comments
יניב
4 years ago

האם ילדים צריכים לשלם על כרטיס לקולוסיאום?

איל חריף
2 years ago

הסבר מעניין ומפורט. תודה רבה מומלץ בחום

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק