חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בזיליקת פטרוס הקדוש ברומא – המדריך השלם לביקור באטרקציה הפופולרית

בזיליקת פטרוס הקדוש ברומא המדריך השלם לביקור באטרקציה הפופולרית

בזיליקת פטרוס הקדוש שבוותיקן היא אחד המקומות המעניינים והמדהימים ביותר ברומא. איך מגיעים לשם? מה כוללים הכרטיסים ומהם המחירים? ולמה מטיילים רבים בוחרים להיכנס באמצעות סיור מודרך? כל זה ועוד, במדריך שלפניכם.

בזיליקת פטרוס הקדוש ברומא (בזיליקת סנט פטרוס – St. Peter's Basilica) היא מבנה מרשים ומרתק ואחת האטרקציות הידועות ביותר בעיר. הכניסה לשם אמנם היא חינמית אך רבים בוחרים להיכנס למקום באמצעות סיור מודרך הכולל כניסה למתחמים נוספים שלא ניתן להיכנס אליהם בכניסה החינמית. במדריך הבא, תוכלו למצוא את כל הפרטים.

הבזיליקה נחשבת לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר ברומא ודורגה בצמרת הדירוג של גולשי אתר טריפ אדווייזר הידוע. הבזיליקה ממוקמת בקריית הוותיקן ונחשבת למבנה המרכזי שם. על פי המסורת הקתולית, שם נקבר פטרוס הקדוש. מדובר במבנה עצום בגודלו שיכול להכיל בתוכו כ-60 אלף איש והוא למעשה המבנה הנוצרי הגדול ביותר בעולם.

אם תיכנסו לכנסייה מבפנים תוכלו לצפות בכמה מיצירות האומנות המפורסמות ביותר בעולם כגון הפסל "פייטה" של מיכלאנג'לו הנחשב לאחד הפסלים המפורסמים ביותר בעולם, את ה"בדלקינו" של ברניני, את דלת הסקרמנט ועוד פריטים מפורסמים רבים. הבזיליקה כוללת גם כמה קפלות ידועות עטורות בפסיפסים מרהיבים.

פסל הפייטה המפורסם של מיכאלאנג'לו
פסל הפייטה המפורסם של מיכלאנג'לו שנמצא בבזיליקת פטרוס הקדוש

מסביב לבזיליקה, תמצאו את כל המונומנטים המפורסמים של הוותיקן כמו הקפלה הסיסטינית הידועה, ארמון הוותיקן, פיאצת סן פייטרו ומוקדי עניין מרכזיים נוספים. כל מונומנט באיזור הוא מרתק ודורש ביקור ולכן כדאי ומומלץ להקדיש לפחות יום שלם לכל הטיול בוותיקן.

כרטיסים לכנסיית פטרוס הקדוש – מהם סוגי הכרטיסים ואיזה כדאי לקנות?

הכניסה לבזיליקה היא למעשה חינמית אך היא אינה כוללת עלייה לכיפה (Dome). רבים מהמטיילים בוחרים גם לעלות אל הכיפה ולזכות בנוף מרשים ופנורמי. כדי לעשות זאת, האופציה הפופולרית ביותר היא לרכוש סיור מודרך כולל לבזיליקה הכולל סיור עם מדריך מקצועי שיסביר על כל מה שתראו בבזיליקה ועל ההיסטוריה המרתקת של המקום ויכלול גם טיפוס לכיפה וכן כניסה למתחם הקברים "Papal Grottoes".

מחיר הכרטיס לסיור מודרך זה עומד על כ-45 יורו לאדם וניתן ולהזמין אותו מראש בעמוד הבא באמצעות אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים. הסיור יוצא בשעה 08:00 בבוקר כשהמקום עדיין לא בעומס המירבי של מבקרים וכך גם תזכו להיכנס ללא תורים ארוכים בכניסה.

ב-Tiqets מציעים גם עוד מגוון של כרטיסים ואפשרויות שונות להיכנס לבזיליקה כמו כניסה בליווי הסבר אודיו בלבד, כניסה בסיור מודרך ללא עלייה לכיפה ואפשרויות נוספות שאת כולם תוכלו למצוא בעמוד הזה.

עוד אתר מצוין ומומלץ שמציע גם הוא אפשרויות כניסה רבות ומגוונות לבזיליקת פטרוס הקדוש, הוא אתר "Getyourguide" בעמוד הבא.

שריינו כרטיסים לבזיליקת פטרוס

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ברומא, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "Roma Pass" (רומא פאס) שעולה 35 יורו, וכולל כניסה חופשית והנחות לאטרקציות רבות ברחבי רומא (כולל כניסה חופשית לקולוסיאום) בנוסף, הכרטיס מקנה גם כניסה חופשית לתחבורה הציבורית, אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ולטייל הרבה בעיר, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא בעמוד הבא.

טיפים והמלצות על בזיליקת פטרוס הקדוש ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "אל תוותרו על עלייה לכיפה. מקסים מקסים. שווה את ההשקעה של העלייה במדרגות)".
  • "תורים מטורפים בכניסה. ריכשו כרטיסים לסיור ועיקפו את התור בשקט".
  • "אי אפשר להיכנס עם חצאיות, גופיות, מכנסיים קצרים וכד'. רק לבוש צנוע. אחרת לא יכניסו אתכם".
  • "צפוף מאוד בפנים. שעות הבוקר המוקדמות הן הרגועות ביותר. כדאי לכוון לשם".

מידע נוסף על רומא באתר "מטיילים בעולם"

  • מטיילים עם ילדים ברומא? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על רומא עם ילדים ב-2024.
  • הכנו לכם את המדריך המושלם למציאת מלונות מומלצים ברומא שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת בכל הפרמטרים. מדריך חובה.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות ברומא שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים מומלצים ברומא שיציעו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.
  • לא רק בתוך רומא: אספנו לכם מבחר איכותי של טיולים יומיים מחוץ לרומא שיוסיפו הרבה ערך מוסף לחופשה שלכם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק