חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים מחוץ לרומא - טיולים יומיים שאסור לפספס ב-2024!

אם אתם במהלך תכנון טיול או חופשה לרומא, הגעתם בהחלט למקום הנכון. רומא ידועה כמובן בזכות האטרקציות המדהימות והידועות כמו הקולוסיאום, הוותיקן וכד', אבל מטיילים רבים מנצלים יום אחד מהחופשה שלהם גם לטיול יומי אל מחוץ לרומא שם תוכלו למצוא עיירות ציוריות מדהימות או אתרים היסטוריים מהחשובים בעולם.

האיזורים והאתרים המדהימים שמיד תוכלו לראות כאן במדריך זה, מרוחקים כמה שעות נסיעה בלבד מרומא ולכן מרבית המטיילים בוחרים להגיע אליהם באמצעות טיולים מודרכים מסודרים ומאורגנים הכוללים את כל מה שצריך במקום אחד – הסעה פרטית מסודרת הלוך חזור מרומא, מדריך מקומי מוסמך וכרטיסים לאטרקציות השונות שמבקרים בהם במהלך הטיול.

אז אילו אתרים ומקומות לטייל בהם מחכים לכם מחוץ לרומא? אספנו לכם את הטיולים היומיים מחוץ לרומא הפופולריים והמבוקשים ביותר שמטיילים רבים לא מעזים לפספס במהלך חופשה ברומא. שנתחיל?

טיולים יומיים מסביב לרומא ב-2024

פומפיי המדריך השלם - כל מה שצריך לדעת לפני טיול לפומפיי!

את הטיול לפומפיי אתם באמת לא רוצים לפספס. פומפיי, עבור מי שלא מכיר, היא עיר עתיקה שנהרסה כליל בעקבות התפרצות הר געש לפני כ-2000 שנה. כיום, החורבות של העיר, הם אתר ארכיאולוגי ותיירותי מרתק ומדהים שמושך אליו תיירים מכל רחבי העולם.

מדובר באתר מרהיב ומרתק והמטיילים בו זוכים לראות את ליבה הפועם של העיר ההיסטורית עם חנויות, מקדשים, בתי מלאכה וכד' ואף פסלים עם דמויות של אנשים אמיתיים שחיו בפומפיי בזמן ההתפרצות ושוחזרו בשיטה ארכיאולוגית מיוחדת.

הטיול הבא הוא אחד הנמכרים והפופולריים ביותר ברשת והוא כולל הסעה מסודרת הלוך חזור מרומא, מדריך מקצועי שילווה את כל הטיול, כרטיסי כניסה למתחם וגם זמן פנוי לטייל קצת בעיר נאפולי הסמוכה. סה"כ הטיול נמשך כ-13 שעות ועלותו היא כ-130 יורו לאדם.

עוד טיול יומי וסופר פופולרי מחוץ לרומא הוא הטיול הבא שייקח אתכם אל חוף אמלפי (Amalfi) המהמם עם הבתים הצבעוניים הבנויים על צוקים אל מול הים. החוף והעיר הפכו לאתר מורשת עולמית.

בנוסף, הטיול יעבור גם בעיר פוזיטנו שבו תקבלו זמן חופשי לטיול וקניות, ויגיע גם ל פומפיי לסיור מודרך בחורבות העיר העתיקה.

סה"כ הטיול נמשך 13 שעות והוא כולל נסיעה באוטובוס פרטי מרומא הלוך חזור, מדריך מקומי מוסמך לאורך כל הטיול, טיול באמלפי ובפוזיטנו וכניסה וסיור מודרך בפומפיי. המחיר: כ-140 יורו לאדם.

וילה ד'אסטה  היא אטרקציה נהדרת הממוקמת רק כרבע שעה נסיעה מרומא בגני טיבולי המקסימים.

הוילה והגינות שמסביב, מציעים מזרקות מיוחדות ומדהימות שמייצגות בצורה מושלמת את האדריכלות של תקופת הרנסנס האיטלקית.

הטיול הבא כולל נסיעה הלוך חזור, הדרכה מקצועית של מדריך מנוסה, כרטיסי כניסה למתחם ואפשר גם לקבל ארוחת צהריים. המחיר: כ-70 יורו לאדם.

טיול יומי מרומא לאי קפרי

האי קפרי (Capri) הוא אי סופר תיירותי באיטליה ומפורסם בעיקר בזכות הצוקים המרהיבים שבו והמערות המדהימות שבראשון המערה הכחולה (Blue Grotto).

האי נמצא לא רחוק מהעיר נאפולי ומרוחק כמה שעות נסיעה מרומא. הטיול הבא ייקח אתכם על האי ואל המערה הכחולה באוטובוס פרטי ויכלול את כל מה שצריך כולל את הסירה ומדריך. המחיר: כ-240 יורו לאדם.

למרות שטוסקנה היא איזור הדורש לפחות כמה ימים של טיולים בערים הקסומות שלה, אפשר גם למצות אותה ביום אחד בעזרת הטיול המצוין והפופולרי הזה שיוצא מרומא לטוסקנה וחוזר באותו יום.

הטיול יעבור בערים נפלאות כגון מונטפולצ'אנו או פיינצה ויעבור בכרמים ואיזורים ירוקים קסומים.

הטיול כולל סיורים מודרכים עם מדריכים, הסעות מסודרת וארוחת צהריים מלאה.

ועוד כמה טיולים מחוץ לרומא שבהחלט שווה לבדוק!

טיול של יום שלם עם רכבת מהירה הלוך חזור מרומא אל ונציה המדהימה.

טיול מודרך ושייט את האי הקסום פונזה (Ponza). כולל ארוחת צהריים.

טיול יומי מרומא אל שתיים מהערים היפות והמפורסמות ביותר בטוסקנה.

עוד מידע על רומא באתר "מטיילים בעולם"

  • מטיילים עם ילדים ברומא? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על רומא עם ילדים ב-2024.
  • הכנו לכם את המדריך המושלם למציאת מלונות מומלצים ברומא שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת בכל הפרמטרים. מדריך חובה.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים ברומא שיעזרו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.

אז מה היה לנו במדריך?