חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים מחוץ לברצלונה - טיולים יומיים מדהימים שכדאי להכיר ב-2024!

ברצלונה היא יעד נפלא לתיירים, לא רק בזכות האטרקציות הרבות והמגוונות שהיא מציעה, אלא גם בזכות האיזורים והעיירות הקסומות שמחכות לכם במרחק נסיעה קצר מהעיר, ואכן מטיילים ישראלים רבים בוחרים להקדיש יום מהחופשה שלהם לטיול יומי אל אחד מהאיזורים האלו.

מרבית המטיילים בוחרים לצאת למקומות אלו באמצעות טיולים יומיים מסודרים ומאורגנים הכוללים בכרטיס אחד הסעות הלוך חזור פרטיות, מדריך מקומי ומקצועי, כרטיסי כניסה לאטרקציות השונות, זמן לקניות וארוחות ובעצם כל מה שצריך בשביל לטייל מבלי להסתבך.

אז אילו איזורים מחוץ לברצלונה מחכים לכם? ואילו טיולים הם המומלצים והפופולריים ביותר? ריכזנו עבורכם רשימה מעולה של טיולים שאסור לכם להחמיץ ב-2024. אז מבלי לבזבז עוד מזמנכם, בואו פשוט נתחיל.

טיולים יומיים מסביב לברצלונה ב-2024

הר המונסראט - מרחק שעה מברצלונה

אחד האיזורים הפופולריים ביותר לטיולים מחוץ לברצלונה הוא הר המונסראט המרשים. מדובר בהר גבוה בקטלוניה שבספרד, המרוחק כשעה נסיעה בלבד מברצלונה ונחשב לאטרקציה סופר תיירותית בקרב תיירים רבים המגיעים לברצלונה כולל גם מטיילים רבים מישראל.

המנזר המרהיב שממוקם במרכז ההר, ופסל מדונה השחורה המפורסם השוכן בו, הם גולת הכותרת של הביקור בהר. הטיול הבא ייקח אתכם לחצי יום של ביקור בהר כשהוא כולל את כל הנסיעות מברצלונה הלוך וחזור, מדריך מקומי ומוסמך וגם את כרטיסי הכניסה למנזר.

הטיול גם ישאיר לכם כשעה וחצי פנויות לטיול חופשי באיזור ויכלול במידה ובוחרים, גם ארוחת צהריים מלאה, ארוחת טאפסים וטעימות יין. מחיר הטיול מתחיל ב-64 יורו ועולה בהתאם לתוספות שתבחרו.

במרחק של כשעה נסיעה בלבד מברצלונה, ממוקם פארק השעשועים פורט אוונטורה המצוין הנחשב לאחד הגדולים באירופה ולאטרקציה מאוד פופולרית בקרב משפחות עם ילדים בברצלונה.

זהו פארק גדול המחולק לשישה מתחמים שונים עם הרבה מאוד אטרקציות ומתקנים לכל הגילאים. לצידו, ישנו פארק שעשועים נוסף שנקרא פרארי לנד שגם הוא נחשב לפופולרי במיוחד.

אם אתם לא רוצים להסתבך עם הנסיעה בתחבורה הציבורית ורכישת הכרטיסים, תוכלו לקחת את הטיול הבא שכולל נסיעה פרטית מסודרת הלוך חזור וכרטיסי כניסה לפארק פורט אוונטורה ופרארי לנד.

העיירות ג'ירונה ופיגרס, הן אטרקציות ידועות מסביב לברצלונה. מדובר בעיירות נהדרות ששימרו את ההיסטוריה בצורה נפלאה ולא סתם חלק מצילומי הסדרה הידועה "משחקי הכס" צולמו שם.

בג'ירונה תוכלו למצוא את אחד מהגטאות היהודים שנשתמרו בצורה הטובה ביותר בכל אירופה, ובפיגרס ממוקם לו גם מוזיאון דאלי המפורסם.

הטיול המצוין והפופולרי הבא, ייקח אתכם ליום שלם בעיירות האלו ויכלול גם כניסה מהירה למוזיאון דאלי. המחיר: כ-80 יורו לאדם.

טיול מברצלונה לקוסטה בראווה

עוד טיול מצוין ופופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, הוא הטיול הבא שייקח אתכם אל רצועת החוף הידועה קוסטה בראווה וגם לסיור בעיר ג'ירונה המדהימה.

הטיול נמשך כ-10 שעות סה"כ והוא כולל נסיעה מסודרת הלוך חזור מברצלונה, מדריך מקומי ומקצועי, סיור רגלי בכפרים של קוסטה בראווה ובחופים הנפלאים, וגם סיור רגלי בעיר העתיקה של ג'ירונה ובגטו היהודי.

מחיר הטיול עומד על כ-100 יורו לאדם.

טיול מברצלונה לאנדורה, באחה וצרפת

הטיול המצוין הבא, ייקח אתכם ב-12 שעות בלבד אל 3 מדינות שונות. הטיול יתחיל בבוקר בעיירה הימי-ביניימית הקטלוניץ Bagà שם תוכלו לטייל ולאכול ארוחת בוקר.

משם ימשיך הטיול ויעבור את הגבול אל צרפת שם תוכלו לטייל בכמה כפרים נפלאים ולאכול שם ארוחת צהריים. לאחר מכן, ימשיך הטיול אל מדינת אנדורה הקטנטנה ולעיר הבירה שלה שם תוכלו לטייל וליהנות קצת משופינג ומארוחת ערב. 

מחיר הטיול הוא כ-140 יורו והוא כולל נסיעות ומדריך.

ועוד כמה טיולים מחוץ לברצלונה שבהחלט שווה לבדוק!

טיול יומי לערים עתיקות מימי הביניים

טיול מקסים שייקח אתכם לעיירות וכפרים היסטוריים מימי הביניים. המחיר: כ-100 יורו לאדם.

שייט וטיול טעימות בכרמים

הטיול המצוין הבא יכלול בכרטיס אחד שייט לאורך חופי ברצלונה וטיול טעימות בכרמים.

טיול שנורקלים בטוסה דה מאר

טיול מעולה הכולל נסיעה לעיירת הדייגים טוסה דה מאר והרבה מאוד פעילות ימית עם הדרכה.

עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר אטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

אז מה היה לנו במדריך?