חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות כשרים בלונדון ב-2024 – הרשימה הטובה ביותר!

מלונות כשרים בלונדון - הרשימה הטובה ביותר!

מחפשים מלון כשר בלונדון ב-2024? בדקנו וסיננו עבורכם 3 מלונות כשרים בעיר שמציעים גם ארוחות כשרות, גם מיקום קרוב למסעדות כשרות ולבתי כנסת, וגם כאלו שקיבלו המלצות מעולות ברשת. הנה כל הפרטים.

לונדון היא אחד היעדים האהובים והפופולריים בקרב המטיילים הישראלים ומתוכם גם לא מעט חרדים, דתיים ושומרי כשרות ומסורת. מכיוון שחיים בה לא מעט יהודים חרדים ודתיים, ישנן שכונות ואיזורים בלונדון (כמו למשל שכונת גולדרס גרין) שבהם ניתן למצוא מגוון של חנויות ומסעדות כשרות, בתי כנסת, וכל מה שקהילה יהודית צריכה.

אז בכתבה הבאה, החלטנו לצאת ולבדוק האם ישנם מלונות כשרים בלונדון שמציעים באמת אוכל כשר למהדרין? אילו מלונות כשרים שם זכו לביקורות גולשים טובות? באיזה איזורים בוחרים ללון המטיילים שומרי המסורת מישראל? ועוד טיפים שחשוב לדעת לפני שמזמינים חופשה כשרה בלונדון. בואו נתחיל.

אז האם ישנם בכלל מלונות כשרים בלונדון?

ובכן, בניגוד לערים אחרות באירופה, בהם ניתן למצוא מלון כשר אחד במקרה הטוב, לונדון דווקא מציעה לא מעט מלונות כשרים שמציעים ארוחות כשרות למהדרין, קירבה לבתי כנסת ומסעדות כשרות ושירותים נוספים המתאימים לשומרי מסורת.

אז לאחר שסיננו מלונות עם ביקורות שליליות או במיקומים לא נוחים, הנה רשימה של כמה מלונות כשרים בלונדון שנחשבים גם למומלצים ולפופולריים בקרב המטיילים שומרי המסורת וזכו לביקורות טובות באתר בוקינג.קום ובאתרים נוספים ברשת:

מלון קרופט קורט - מלון כשר בלונדון
מלון קרופט קורט - מלון כשר בלונדון

מלון כשר זה, הוא אחד האולטימטיביים למטיילים שומרי הכשרות בלונדון. המלון מציע ארוחת בוקר כשרה ומגוונת ומאפשר שימוש בפלטה של שבת. המלון גם ממוקם באיזור מצוין לדתיים, בשכונת גולדרס גרין הידועה כמרכז יהודי עם מסעדות וסופרים כשרים, בתי כנסת ועוד.

המלון זכה לציוני גולשים טובים מאוד באתר בוקינג והוא נחשב לאחד הפופולריים ביותר לציבור שומרי הכשרות בלונדון.

מלון הולידיי אין אקספרס גולדרס גרין - מלון כשר בלונדון
מלון הולידיי אין אקספרס גולדרס גרין - מלון כשר בלונדון

עוד מלון כשר בלונדון שנחשב למומלץ ומבוקש ביותר, הוא מלון הולידיי אין אקספרס השוכן גם הוא בשכונה היהודית גולדרס גרין סמוך לחנויות כשרות ומבחר בתי כנסת.

מלון זה מציע ארוחת בוקר בסיסית אבל כשרה למהדרין ומציע גם עזרה בשמירת שבת. כך למשל, מטיילים ששהו במלון, דיווחו כי ניתן להזמין ארוחות שבת כשרות מקייטרינג כאשר המלון מחמם ומגיש את הארוחות בצורה מאורגנת ומסודרת.

מלון פילאר לונדון
מלון פילאר לונדון - מלון כשר בלונדון

ומלון כשר נוסף ומומלץ בלונדון, הוא מלון פילאר המדורג 4 כוכבים ופופולרי מאוד בקרב התיירים הדתיים בלונדון. גם מלון זה מציע ארוחות בוקר כשרות (שקיבלו ביקורות טובות מאוד) ומיקום מצוין הקרוב גם לאטרקציות רבות בלונדון כמו אצטדיון וומבלי וגם לאיזור עם מסעדות כשרות.

הביקורות על המלון ברשת, שיבחו במיוחד את הארוחות במלון אך גם את השירות האדיב והמקצועי של צוות המלון. זהו בהחלט אופציה טובה למי שמחפש מלון כשר באיזור טוב בלונדון.

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • מטיילים עם ילדים בלונדון? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על לונדון עם ילדים ב-2024.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', טירת וינדזור ועוד… אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים יומיים מלונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק