חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאדאם טוסו לונדון ב-2024 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

מאדאם טוסו לונדון - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

מהם מחירי הכרטיסים למאדאם טוסו לונדון ב-2024 ואיפה הכי כדאי לקנות אותם? מה אפשר לראות שם ואילו תערוכות מוצגות בו נכון להיום? ומה חשבו על המקום המטיילים הישראלים הרבים שכבר ביקרו שם? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת למוזיאון השעווה המפורסם של לונדון.

מוזיאון מאדאם טוסו (Madame Tussauds) בלונדון הוא הסניף הראשון והראשי של רשת מוזיאוני השעווה המפורסמת המחזיקה בסניפים רבים ברחבי העולם. הסניף הלונדוני נחשב לאחת מתחנות העצירה הפופולריות ביותר בקרב משפחות עם ילדים רבות שמגיעות לטייל בלונדון כולל מטיילים רבים מישראל.

המוזיאון, הממוקם בלב מרכז לונדון סמוך לריג'נט פארק, עמוס במבקרים באופן קבוע בכל שעות הפעילות ובכל עונה בשנה והוא מלווה באופן קבוע בתורים ארוכים ומייגעים בקופות הכרטיסים בכניסה. לכן, הגעה למוזיאון ללא כרטיסים שהוזמנו מראש, היא הדבר האחרון שתרצו לעשות. איך קונים לשם כרטיסים ללא תור? מיד כל ההסברים.

הסניף הלונדוני של מאדאם טוסו הוא גדול במיוחד ועשיר במספר הדמויות המוצגות בו ונכון לזמן זה, יש במוזיאון למעלה מ-250 דמויות של ידוענים ממגוון תחומי הקשת כמו פוליטיקאים, אנשי מלוכה, כדורגלנים, זמרים וזמרות, שחקניות מפורסמות ועוד. המוזיאון ידוע גם בזכות החידושים והשינויים הרבים שהוא נוהג לעשות ומדי שנה המוצגים מתחלפים או מתעדכנים.

מהם מחירי הכרטיסים למאדאם טוסו בלונדון ב-2024?

המחיר עבור כרטיסים למאדאם טוסו בלונדון עומד על 42 יורו לאדם באמצע השבוע ו-47 יורו לאדם בסופי שבוע.  מחיר הכרטיסים לילדים בגילאי 3 עד 15 באמצע השבוע הוא 38 יורו ובסופי שבוע 41 יורו. ילדים מתחת גיל 3 פטורים מרכישת כרטיס ויכולים להיכנס חינם.

מומלץ לרכוש את הכרטיסים מראש באמצעות באינטרנט, מכיוון שכך תוכלו לחסוך את התור הארוך בקופות הכרטיסים, וגם לשריין תאריך ושעה הנוחים לכם.

איפה כדאי לקנות כרטיסים למאדאם טוסו לונדון?

ישנם אתרים רבים המציעים כרטיסים למוזיאון השעווה הלונדוני. אחד המומלצים ביותר והפופולרי מאוד על המטיילים הישראלים הוא אתר "Tiqets" המציע בעמוד הבא כרטיסים למאדאם טוסו לונדון ויחסוך לכם את ההמתנה בתור לקופות.

לאחר הרכישה באתר, הכרטיסים מגיעים ישירות לטלפון הנייד שלכם באמצעות מייל, סמס ואין צורך להדפיס את הכרטיסים. פשוט מגיעים לכניסה עם הסמארטפון שלכם ופועלים בהתאם להנחיות.

בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים למוזיאון יחד עם אטרקציות נוספות כגון כרטיסים למאדאם טוסו + מגדל השארד (בעמוד הבא), כרטיסים למאדאם טוסו + לונדון איי (בעמוד הבא), כרטיסים למאדאם טוסו + סי לייף (בעמוד הבא) או כרטיסים למאדאם טוסו + גני קיו (בעמוד הבא).

שריינו תאריכים למאדאם טוסו לונדון

מה אפשר לראות שם?

כאמור, הסניף הלונדוני של מאדאם טוסו, הוא הראשי ולכן מגוון הפריטים בו, הוא עצום בגודלו. תוכלו למצוא שם בובות שעווה של אד שירן, ספיידרמן, מלכת אנגליה והנסיך הארי וזוגתו מייגן, איינשטיין, ואן גוך, אובמה, טראמפ, שייקספיר, להקת קווין, קינג קונג ועוד אינספור מוצגים.

האולם הגדול של המוזיאון הוא החלק הארי במבנה ובו נמצאות כל הבובות של מנהיגי העולם הידועים מהעבר ובהווה. לצד הדמויות הרבות, מציג המוזיאון גם פעילויות שונות וסרטי 4D של סטארווס, מרוול, דה וויס ועוד. ישנה גם פעילות הנקראת "המונית של לונדון" שנוסעת במנהרת הזמן של לונדון.

המוזיאון מציג גם מתחמים נוספים כמו למשל מתחם הנוסע השמיני או שרלוק הולמס והכניסה לשם היא בתשלום נפרד. ניתן לצרף זאת גם ברכישה אונליין ב-"Tiqets".

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות בלונדון, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "The London Pass" (לונדון פס) שעולה 76 פאונד, וכולל כניסה חופשית למעל 80 אטרקציות ברחבי לונדון, כולל הידועות ביותר (מוזיאונים, אטרקציות וכד'). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס הזה בהחלט משתלם.

בנוסף, הכרטיס כולל גם כניסה חופשית לאוטובוס התיירים "Hop-On Hop-Off" שייקח אתכם לכל האיזורים המרכזיים ולארטקציות הידועות בלונדון. את רשימת כל האטרקציות הכלולות בכרטיס ומידע נוסף, תוכלו למצוא באתר הבא.

מאדאם טוסו לונדון שעות פעילות

המוזיאון פתוח בכל ימות השבוע ובכל עונות השנה. שעות הפעילות הסטנדרטיות הן בין השעות 10:00 בבוקר ועד 17:00 בערב. ישנן חודשים בהם שעות הסגירה משתנות בסופי שבוע. אפשר למצוא את לוח השעות הפעילות המלא באתר המוזיאון.

איך מגיעים לשם?

מאדאם טוסו לונדון ממוקם באיזור מרכזי ביותר בעיר ליד רחוב בייקר המפורסם. אם אתם מגיעים עם הטיוב (האנדרגראונד), יש לרדת בתחנת "Baker Street" ומשם ללכת כ-2 דקות הליכה עד למוזיאון. ניתן גם להגיע בקלות בעזרת האוטובוסים של העיר. הקווים 13, 18, 27, 30, 74, 82, 113, 139, 189, 205, 274 ו-453 מגיעים כולם למוזיאון.

טיפים והמלצות על מאדאם טוסו בלונדון ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "המקום עמוס במבקרים כל הזמן והתורים בקופות מטורפים. אל תעיזו להגיע בלי כרטיס מראש אחרת אכלתם אותה".
  • "התצוגות של מלחמת הכוכבים ומארוול מעולות ומתאימות ממש לילדים".
  • "מומלץ לנסות את הרכבת הזמנים שממחישה את ההיסטוריה והאווירה של לונדון בצורה מהנה ומעניינת".
  • "המקום נמצא לא רחוק מרחוב אוקספורד. אפשר לשלב אותו עם טיול באיזור ובאטרקציות שמסביב במרחק הליכה".
  • "כדאי להגיע בבוקר ולהקדיש לפחות שעתיים למקום".

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

 
  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון או טירת וינדזור. אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים מחוץ ללונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק