חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

מוזיאון התחבורה של לונדון - האם כדאי וכמה עולים כרטיסים?

מוזיאון התחבורה של לונדון - האם כדאי וכמה עולים כרטיסים?
מוזיאון התחבורה של לונדון - האם כדאי וכמה עולים כרטיסים?

אחד המוזיאונים המגניבים בלונדון, הוא מוזיאון התחבורה של לונדון (London Transport Museum) המקסים שממוקם בלב העיר באיזור הקובנט גארדן. מדובר במוזיאון פופולרי מאוד בקרב המטיילים, עם דגש על משפחות עם ילדים.

המוזיאון מציג את התפתחות התחבורה של לונדון החל מהמהפכה התעשייתית ועד לימינו בעזרת מוצגים מוחשיים ומעניינים הכוללים גם פעילויות מיוחדות לילדים. כך למשל, ניתן למצוא במוזיאון דגמים ישנים של רכבות וקרונות, דגמים ישנים לצד חדשים של אוטובוסים, סימולטורים שונים, הסברים מעניינים ואפילו פינת משחקים לילדים קטנטנים.

סה"כ מדובר בבילוי של כשעתיים עד שלוש, ולפי הביקורות הרבות של הגולשים ברשת שכבר הספיקו לבקר במקום, זהו מוזיאון מומלץ ביותר למשפחות בפרט ולמטיילים בכלל.

מחיר הכרטיסים למוזיאון התחבורה בלונדון עומד על כ-28 יורו לאדם כשילדים עד גיל 17 יכולים להיכנס בחינם. מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש כדי להבטיח לכם מקום וכדי לחסוך את התור בקופות שיכול לקחת זמן רב במקרה של עומסים בכניסה.

שריינו כרטיסים למוזיאון התחבורה

מידע נוסף

המוזיאון פתוח מדי יום בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00.

כתובת המקום: Covent Garden Piazza, WC2E 7BB, London

כרטיסים ניתן להזמין באתר הבא.

שאלות נפוצות נוספות על לונדון

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • מטיילים עם ילדים בלונדון? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על לונדון עם ילדים ב-2024.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', טירת וינדזור ועוד… אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים מחוץ ללונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק