חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור באצטדיון וומבלי בלונדון 2024 – כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת!

סיור באצטדיון וומבלי בלונדון - כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת!

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בלונדון, היא הסיור באצטדיון וומבלי שם תוכלו לראות מקרוב את מאחורי הקלעים של האצטדיון כולל חדרי ההלבשה, חדרי העיתונאים ועוד. במה בדיוק מדובר? מה זה כולל? וכמה עולים כרטיסים? במדריך הבא שלפניכם.

אצטדיון וומבלי (Wembley Stadium) בלונדון הוא אחד האצטדיונים הגדולים והידועים בעולם והוא משמש כאצטדיונה הרשמי של נבחרת אנגליה בכדורגל. זהו האצטדיון השני בגודלו באירופה כשהוא מכיל כ-90,000 מקומות ישיבה והוא מארח גם הופעות ענק של אמנים ידועים כמו קולדפליי, אלטון ג'ון ועוד.

בשעות הבוקר והצהריים כשאין משחקים או אירועים, אצטדיון וומבלי מציע סיור מיוחד אל מאחורי הקלעים של האצטדיון שם תוכלו לראות את חדרי ההלבשה של השחקנים, חדרי התדרוכים, מוזיאון עם הפרסים והתארים החשובים של הנבחרות ועוד.

מה כולל הסיור באצטדיון וומבלי? ומה אפשר לראות שם?

מדובר בסיור מודרך הכולל הדרכה מקצועית של מדריך מטעם האצטדיון. הסיור עובר בין כל האיזורים של מאחורי הקלעים של אצטדיון וומבלי כמו חדרי ההלבשה, המנהרות בהם עוברים השחקנים כדי להיכנס למגרש, חדרי מסיבות העיתונאים, חדרי הגביעים ועוד.

משך הסיור הוא בין 70 ל-90 דקות והוא יאפשר גם עצירות במיקומים הטובים ביותר באצטדיון כדי לצלם תמונות מהזוויות הטובות ביותר. הכניסה לסיור מתבצעת מהקומה הראשונה של האצטדיון מאחורי הפסל של בובי מור (Bobby Moore).

כרטיסים ומחירים

מחיר הכרטיסים לסיור נכון לזמן זה הוא כ-28 יורו לאדם וכ-20 יורו לילדים בגילאי 5-15. הכרטיסים כוללים כניסה למתחם וסיור מודרך בשל כ-75 דקות עם מדריך מסמך. מומלץ לרכוש את הכרטיסים מראש כדי לשריין תאריך ושעה נוחים וכדי לעקוף את התורים בקופות הכרטיסים.

אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציע בעמוד הבא כרטיסים לסיור ללא צורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט סורקים את הכרטיסים באמצעות הסמראטפון בכניסה לסיור, ונכנסים.

בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם כרטיסים משולבים לסיור יחד עם סיור באצטדיונים נוספים בלונדון כמו הכרטיס הבא למשל המציע סיור באצטדיון וומבלי + סיור באצטדיון טוטנהאם (קבוצתו של מנור סולומון הישראלי) בעמוד הבא, או סיור באצטדיון וומבלי + סיור באצטדיון סטמפורד ברידג' (מגרשה של קבוצת צ'לסי) בעמוד הבא.

שריינו כרטיסים לסיור באצטדיון וומבלי

דרכי הגעה ושעות פעילות

אצטדיון וומבלי ממוקם ב-Olympic Way, Wembley Park, London HA9 0WS, United Kingdom. הדרך הטובה ביותר להגיע לאצטדיון היא באמצעות התחבורה ציבורית:

הגעה ברכבת תחתית: התחנה הקרובה ביותר לאצטדיון היא Wembley Park, הנמצאת על קווים Jubilee ו-Metropolitan. התחנה נמצאת במרחק הליכה של כ-600 מטרים מהאצטדיון.

בגעה ברכבת עילית: התחנה הקרובה ביותר לאצטדיון היא Wembley Central, הנמצאת על קו Bakerloo. התחנה נמצאת במרחק הליכה של כ-2 קילומטרים מהאצטדיון.

הגעה באוטובוס: מספר קווי אוטובוסים עוברים ליד האצטדיון, כולל קווים 11, 18, 83, 92, 98, 206, 220, 237, 240, 259, 260, 266, 267, 390, 483, 484, D1, D2, E2, N11, N18, N206, N220, N237, N240, N260, N266, N267, N390, N483, N484.

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון, טירת וינדזור ועוד… אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. תוכלו למצוא את המומלצות שבהן בעמוד הבא.
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק