חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברלין עם ילדים ב-2024 – המדריך הטוב והעדכני ביותר ברשת!

ברלין עם ילדים - המדריך הטוב והעדכני ביותר ברשת!

מתכננים טיול עם ילדים לברלין ב-2024? הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא תוכלו ללמוד כמה תעלה לכם בממוצע טיסה למשפחה לברלין ב-2024 ומהן הטיסות הזולות ביותר, תוכלו להכיר את המלונות המומלצים ביותר בברלין למשפחות וללמוד על כל האטרקציות הפופולריות והמומלצות ביותר לילדים שם, וגם לקרוא על מסלולים מומלצים מבלוגרים ידועים. אתר "מטיילים בעולם" עם עוד מדריך מעולה, והפעם, על ברלין.

זה כבר כמה עשורים שברלין (Berlin), בירת גרמניה הידועה, היא אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים כמות לא מבוטלת של משפחות עם ילדים שבוחרות להגיע לחופשה משפחתית מרוכזת בעיר ולעתים, גם כחלק מטיול מקיף יותר בגרמניה כולה.

חומת ברלין המפורסמת

ברלין היא עיר מקסימה למשפחות ומציעה לא מעט אפשרויות לבילוי עם ילדים, החל מפארקים ירוקים נהדרים, מוזיאונים מותאמים למשפחות, גני חיות, פארקי שעשועים, חנויות מיוחדות ועוד מגוון של אטרקציות מעולות שיגרמו לילדים שלכם לצהול משמחה.

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

אז אם גם אתם בין המשפחות המתכננות טיול משפחתי לברלין ב-2024, הגעתם למקום הנכון. היום במדריך שלנו, נציג ונסקור לכם את כל הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת לפני תכנון טיול לברלין עם ילדים, החל ממחירי הטיסות, מלונות מומלצים למשפחות, אטרקציות מומלצות לילדים, מסלולים מומלצים ועוד מידע חשוב ומעודכן לשנה הקרובה. אז פנו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

בין 1600 ל-2300 דולר למשפחה עם 2 ילדים – כמה תעלה טיסה לברלין למשפחה ב-2024?

ערכנו בדיקה מקיפה במספר אתרי תיירות מובילים כמו הדקה ה-90, איסתא, גוליבר ובעיקר באתר השוואת מחירי הטיסות אתר סקיי-סקנר המצוין, ובדקנו מהם מחירי הטיסות לברלין ב-2024 וכמה תעלה טיסה בממוצע למשפחה עם 2 ילדים.

ובכן, מחיר טיסה ממוצעת לברלין ב-2024, מתחילה באיזור ה-1500 דולר למשפחה בטיסות הזולות ביותר, ותגיע עד ל-2500 דולר בטיסות היקרות ביותר. בין הטיסות הזולות, תוכלו למצוא טיסות רבות של חברת איזיג'ט המציעה טיסות ישירות לברלין למשפחה או טיסות של חברות כמו אייר סרביה, חברת לוט הפולנית או טורקיש איירליינס.

גני בריץ ברלין
גני בריץ ברלין – הסנטרל פארק של ברלין

איך מוצאים את הטיסות הזולות ביותר לברלין? ובכן, יש הרבה אתרים שמציעים השוואת מחירי טיסות כדי לעזור לכם ולמצוא את הטיסות הזולות ביותר. הבולטים והטובים ביותר מביניהם, הם אתר סקיי סקנר ואתר קייאק. בניגוד לשאר האתרים ברשת, שני אתרים אלו מוצאים את המספר הגדול ביותר של טיסות עם השילובים הטובים ביותר להוזלה מקסימלית של המחיר ומציעים גם את הממשק הנוח והידידותי ביותר למשתמש. מומלץ תמיד לבדוק באתרים אלו לפני שמזמינים את כרטיסי הטיסה.

קצת על לינה עם ילדים בברלין – באיזה איזור מומלץ לחפש מלון? וכמה זה יעלה ב-2024?

ישנם לא מעט איזורים טובים ופופולריים הנחשבים למומלצים למשפחות עם ילדים בברלין. כפי שתיכף תוכלו לראות בהמשך מדריך זה, יש משפחות הבוחרות ללון באיזור המרכז של ברלין, סמוך לכיכר אלכסנדרפלאץ ולשאר האטרקציות הנמצאות במרחק הליכה, אך ישנם כאלו שמחפשים איזורים שקטים יותר ויעדיפו ללון ברובע שרלוטנבורג-וילמרסדורף הרגוע או במלונות ליד רחוב קודא'ם הממוקמים ליד תחנת רכבת ובמרחק נסיעה קצר, יגיעו למרכז בקלות ובמהירות.

ברלין עם ילדים

מבחינת מחירי המלונות למשפחה ב-2024, ניתן לראות כי ברלין נמצאת במקום טוב באמצע. היא לא יקרה כמו המלונות המומלצים למשפחות באמסטרדם, אך היא לא זולה כמו המלונות למשפחות בבודפשט. מהבדיקה המקיפה שאנו ערכנו באתרי השוואת מחירים ובאתרי מלונות גדולים, מצאנו כי המחיר הממוצע עבור חדר משפחתי ללילה במלון טוב שקיבל ציוני גולשים טובים, נע בין 600 ל-1000 ש"ח ללילה.

  • בואו להכיר אטרקציות בברלין שאסור לפספס במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!

כדאי לציין שגם אם המחיר נשמע קצת יקר, יש לזכור כי מדובר ברוב המקרים מדובר במלונות 4 כוכבים שמציעים תמורה הולמת למחיר ומציגים חדרים מעוצבים ומרווחים, חדרי משחקים לילדים, ארוחות בוקר מושקעות ובמקרים רבים גם בריכות שחייה ומועדוני ספא.

מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בברלין

אז לאחר בדיקה מעמיקה ועדכנית שערכנו באתרי הזמנת המלונות המובילים בעולם כמו בוקינג, הוטלס קומביינד, טריפ אדווייזר ואחרים, ליקטנו עבורכם את רשימת המלונות המומלצים והפופולריים ביותר ללינה עם ילדים בברלין.

מלונות אלו זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת ממשפחות עם ילדים ומציעים חדרי משפחה גדולים ומרווחים המתאימים לפחות ל-4 נפשות ועוד פרמטרים המתאימים באופן כללי למשפחות. להלן התוצאות:

מלון סאנה ברלין (SANA Berlin Hotel)

מלונות באמסטרדם עם ילדים - מלון מיינינגר jpg

לאחר בדיקה ארוכה ומקיפה של עשרות מלונות מומלצים למשפחות בברלין, אין בכלל ספק שמלון סאנה ברלין הוא אחד הבולטים והמומלצים ביותר מביניהם. מספיק לקרוא את הביקורות הישראליות על המלון באתר בוקינג (שם קיבל את הציון 8.6), כדי להבין עד כמה הוא פופולרי בקרב התיירים הישראלים ועד כמה הוא מומלץ.

זהו מלון 4 כוכבים מפואר ומרשים אך לא יקר במיוחד וממציע מחירים הקרובים יותר למלונות 3 כוכבים מאשר למלונות 5 הכוכבים בברלין. המלון ממוקם ברובע שרלוטנבורג-וימרסדורף המצוין הנחשב לאחד המתאימים ביותר לתיירות משפחות בברלין. תוכלו למצוא במלון גם בריכת שחייה, מועדון ספא ובר משקאות איכותי.

גן החיות של ברלין, הקודאם ועוד איזורים ואתרים רבים ידועים של העיר נמצאים כולם במרחק הליכה קצר, וגם אם תרצו להרחיק יותר, תוכלו למצוא תחנת רכבת הסמוכה למלון. אם אתם שומרי מסורת, תוכלו למצוא באיזור המלון, גם כמה מסעדות כשרות.

המלון קיבל ציוני גולשים מעולים ברשת בכל הפרמטרים. בין אם זה ארוחת הבוקר, השירות, או רמת החדרים הגבוהה. המלון מציע חדרי משפחה גדולים ומרווחים היכולים להתאים בקלות ל-4 נפשות בחדר. המחיר הממוצע לחדר משפחתי ללילה יעלה לכם כ-850 ש"ח ללילה בממוצע.

מלון נובוטל ברלין מיטה (Novotel Berlin Mitte)

מלונות באמסטרדם עם ילדים - מלון NH סיטי סנטר jpg

עוד מלון שנכנס בלי היסוס לרשימת המומלצים למשפחות בברלין, הוא מלון נובוטל ברלין הפופולרי שנחשב לאחד מנותני התמורה הטובים ביותר בעיר, במיוחד למשפחות עם ילדים. מלון זה, המחזיק גם הוא בדירוג של 4 כוכבים, ממוקם ברובע מיטה המפורסם שהוא למעשה הרובע המרכזי והתיירותי ביותר בו נמצאים רוב האטרקציות והמונומנטים של ברלין.

רוב האטרקציות המרכזיות של ברלין כמו אי המוזיאונים, קתדרלת ברלין ואחרות, מרוחקות מרחק הליכה מהמלון ואיזורים מרכזיים אחרים בברלין כמו כיכר אלכסנדרפלאץ, או כיכר פוסטדאם, מרוחקים כעשר דקות נסיעה בלבד (ישנה תחנת רכבת במרחק הליכה מהמלון).

משפחות ישראליות רבות כבר בחרו ללון במלון זה והן העניקו לו באתר בוקינג וטריפ אדווייזר ציונים וביקורות מעולות. המלון מותאם לגמרי לילדים ומציע חדרי משפחה מרווחים וגדולים, חדר ומועדון משחקים לילדים ואפילו מציע מתנה חינם לילדים. הביקורות על המלון ציינו לטובה בעיקר את המיקום הקל והנוח, את רמת המתקנים והחדרים ואת התמורה המעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-550 ש"ח ללילה לחדר משפחתי ל-4 נפשות.

מלון סקנדיק ברלין (Scandic Berlin Kurfürstendamm)

מלונות באמסטרדם עם ילדים - מלון XO

מלון נוסף שראוי בהחלט להיכנס לרשימת המומלצים לילדים בברלין, הוא מלון סקנדיק המצוין שגם הוא בין הפופולריים ביותר בקרב משפחות רבות מרחבי העולם וקיבל ציונים גבוהים מאוד מהגולשים באתרי התיירות המובילים. מלון זה זכה בציון המעולה 8.9 באתר בוקינג המבוסס על מעל 5000 חוות דעת מאומתות.

גם בטריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-71 מתוך למעלה מ-600 מלונות בברלין הרשומים באתר וזכה שם בשבחים רבים מהגולשים שם שציינו לטובה בעיקר על המיקום הסופר מרכזי שלו, על השירות הצעיר והאדיב ועל ההתאמה המעולה לילדים.

המלון ממוקם בלב מרכז ברלין באיזור המערבי, בסמוך לרחוב קודאם המרכזי או רחוב הקניות הידוע קורפורסטנדאם. אטרקציות רבות למשפחות עם ילדים בברלין כמו גן החיות וכד', נמצאים במרחק קצר מהמלון ואפשר להגיע לשם די בקלות גם ברגל.

מטיילים ישראלים רבים עם ילדים או תינוקות, ציינו לשבח גם את ארוחת הבוקר המעולה שמתאימה גם לילדים וגם לתינוקות וגם את החדרים הגדולים והמרווחים. המחיר הממוצע לחדר משפחתי ל-4 נפשות יעלה לכם בממוצע בתקופת הקיץ כ-1000 ש"ח ללילה.

ועוד כמה מלונות מומלצים מאוד ששווה לבדוק:

  • מלון H4 ברלין אלכסנדרפלאץ (H4 Hotel Berlin Alexanderplatz) – עם מעל 8000 חוות דעת מאומתות באתר בוקינג קשה להתווכח. מלון 4 כוכבים זה, הוא ללא ספק אחד המומלצים והפופולריים ביותר בברלין כשהוא ממוקם צמוד לכיכר אלכסנדרפלאץ הידועה ומציע חדרי משפחה המתאימים ל-4 נפשות בחדר אחד. המחיר הממוצע לחדר משפחה ללילה בקיץ עומד על כ-1000 ש"ח ללילה.
  • מלון H10 ברלין קו'דאם (H10 Berlin Ku'damm) – מלון מצוין ומעולה למשפחות עם ילדים הממוקם ברובע שרלוטנבורג-וימרסדורף ומציע חדרי משפחה גדולים ומאובזרים. זכה לציון 8.8 באתר בוקינג המתבסס על למעלה מ-3000 ביקורות מאומתות. קיבל גם ביקורות ישראליות מעולות ברשת. המחיר: כ-850 ש"ח ללילה לחדר משפחה.
  • מלון נובוטל ברלין אם טירגארטן (Novotel Berlin Am Tiergarten) – מלון מומלץ מאוד למשפחות בברלין המציע גם מחירים זולים מאוד ביחס למתחרים ברמה דומה. ממוקם בשכונת טירגארטן הידועה סמוך לתחנת הרכבת. תוכלו למצוא במלון זה חדר משחקים לילדים, מסעדה, ספא וחדרי משפחה מעוצבים ומודרניים. המחיר הממוצע לחדר משפחה ל-4 נפשות בקיץ עומד על כ-600 ש"ח בלבד.

איפה מטיילים? – האטרקציות המומלצות ביותר למשפחות עם ילדים בברלין

אז אחרי שהבנו איך טסים ואיפה לנים בברלין עם ילדים, נשאר רק לבדוק מה עושים והיכן מטיילים? ובכן, לפניכם רשימה מובחרת של אטרקציות ואתרים שאסור לפספס בכל חופשה עם ילדים בברלין:

המלצה: אם אתם מתכוונים לבלות ולטייל הרבה בברלין ולבקר בכל האטרקציות הראשיות והמוכרות, מומלץ מאוד להשתמש באוטובוס התיירים "Hop-­on Hop­-off", בעלות של כ-30 יורו לנוסע (15 יורו לילד מתחת גיל 15). היתרון העצום של שירות זה, הוא החיסכון בשימוש בתחבורה הציבורית והקלות שבה תגיעו לכל האטרקציות החשובות מבלי לשבור את הראש ברכבות או באוטובוסים.

הסיור יוצא בשתי נקודות יציאה שונות לשני מסלולים – מסלול צהוב ומסלול סגול. המסלול הצהוב יוצא מקורפירסטנדאם ואילו הסגול יוצא מאלכסנדרפלאץ. כל מסלול עוצר בתחנות רבות הכוללות את מוקדי העניין המרכזיים והמעניינים ביותר בברלין. אתם קובעים לעצמכם את משך השהייה בכל תחנה ואתם יכולים לעלות לשאטלים בכל שעה שתחפצו ומכל תחנת עצירה שתחפצו.

הכרטיסים כוללים גם מדריך קולי באוזניות בשפות שונות והם דיגיטליים. כל שעליכם לעשות, הוא להציג את הסמארטפון שלכם עם הכרטיסים בעלייה לאוטובוס, ולצאת לדרך. את כל הפרטים, תוכלו למצוא באתר הבא.

גן החיות בברלין – אחת האטרקציות הפופולריות ביותר למשפחות בברלין היא ללא ספק גן החיות הידוע הנחשב לאחד מגני החיות הטובים באירופה. המקום זוכה לביקורים רבים ממשפחות ישראליות שמגיעות לברלין וזוכה לציונים מעולים ברשת. הגן מציע מעל 1,500 מינים ומעל 14,000 בעלי חיים כולל מינים נדירים במיוחד כמו הפנדה הענקית ועוד. קשה למצוא משפחה מטיילת בברלין שלא מכלילה במסלול, חצי יום לגן החיות.

מגדל הטלוויזיה של ברלין – אין כמעט תייר בברלין, שמחמיץ ביקור במגדל הטלוויזיה הגבוה שנחשב לאחד מסמלי העיר החדשים והמודרנים של ברלין. התצפית ממרום המגדל, היא מרהיבה ותוכלו אפילו לשלב אותה עם ארוחה משפחתית במסעדה המסתובבת שבקצה המגדל.

מגדל הטלוויזיה ברלין
מגדל הטלוויזיה ברלין

מוזיאון הלגו בברלין – אטרקציה ידועה ופופולרית מאוד בקרב המשפחות בברלין. המוזיאון מציע דגמי ענק של מבנים ידועים בברלין ובגרמניה כשכולם עשויים מלגו. בנוסף, תוכלו למצוא גם פעילויות נוספות כגון סרט 4D, מתקני שעשועים, סיור במפעל הלגו בו ניתן לראות כיצד מייצרים את האבנים, וגם מתחם חדש של לגו נינג'גו עם פעילויות שונות.

ליטל ביג סיטי ברלין (Little BIG City Berlin) – אטרקציה די מדליקה וכייפית לילדים שזוכה לביקורות טובות מאוד ברשת. ממוקמת סמוך למגדל הטלוויזיה המפורסם של ברלין, אטרקציה זו מציעה דרך אינטראקטיבית ומהנה במיוחד ללמוד על ההיסטוריה ועל תרבותה של ברלין. מחיר הכניסה לאטרקציה הוא כ-10 יורו לאדם.

מוזיאון הריגול הגרמני ברלין (German Spy Museum Berlin) – מוזיאון זה מומלץ בעיקר למשפחות עם ילדים בוגרים בברלין ופחות עם ילדים קטנים. המוזיאון מציג את עולם הריגול באמצעות מיצגי מולטימדיה מתקדמים ואינטראקטיביים. אחת הפעילויות המוכרות ביותר במוזיאון, היא מבוך לייזר כמו שרואים בדרך כלל בסרטי אקשן למיניהם. מחיר הכניסה למוזיאון הוא כ-12 יורו לאדם.

מוזיאון הריגול ברלין
מבוך הלייזר במוזיאון הריגול בברלין

האקווריום של ברלין (AquaDom & SEA LIFE Berlin) – אטרקציה ידועה מאוד בברלין ופופולרית מאוד בקרב משפחות ישראליות עם ילדים. זהו מקום מושקע ומרהיב במיוחד המציע צפייה מקרוב במעל 5000 יצורים ימיים שונים כולל יצורים ייחודיים ויוצאי דופן. ממוקם באיזור מרכזי ונוח במרכז העיר. מחיר כרטיסים לאקווריום ברלין עומד על כ-15 יורו. אפשר גם לקנות כרטיס משולב עם מוזיאון מאדאם טוסו ברלין ב-25 יורו.

מאדאם טוסו ברלין (Madame Tussauds Berlin) – הסניף הגרמני של רשת מוזיאוני השעווה הידועה שלה סניפים ברחבי העולם. תוכלו למצוא במוזיאון מעל 120 דמויות שונות משעווה של ידוענים וסלבריטאים מקומיים ואוניברסליים. המחיר לכרטיס עומד על 20 יורו לאדם.

הצינוק של ברלין (Berlin Dungeon) – עוד אטרקציה מיוחדת ומומלצת מאוד בקרב משפחות בברלין, היא הצינוק של ברלין שהיא למעשה סוג של מוזיאון אימה המציג באופן הומוריסיטי מוצגי אימה. לא מומלץ כמובן להגיע לשם עם ילדים קטנים, אך המתבגרים יוכלו ליהנות שם בכיף. המחיר: 18 יורו לאדם.

המלצה: ניתן לרכוש כרטיס מיוחד שמציע כניסה ל-5 אטרקציות בכרטיס אחד שעלותו הוא 32 יורו בלבד. הכרטיס מקנה כניסה למוזיאון מאדאם טוסו, מוזיאון הלגו, הצינוק של ברלין, ליטל ביג סיטי ברלין והאקווריום. אם אתם מכוונים לבקר בכל חמשת האטרקציות האלו, אין כאן בכלל שאלה לגבי החיסכון הגדול שתוכלו לחסוך בכרטיס זה.

מסלולי טיול מומלצים בברלין עם ילדים ב-2024

כדי לעזור לכם לתכנן את המסלול המומלץ ביותר לברלין עם ילדים, אספנו לכם כמה מסלולים מומלצים בברלין למטייל מבלוגרים ידועים ברחבי הרשת. הנה התוצאות (שימו לב: חלק מהכתבות הן בשפה האנגלית):

שבוע בברלין עם ילדים

אחד הפוסטים הטובים ביותר שמצאנו בקשר לתכנון טיול מומלץ בברלין עם ילדים, שייך לאתר הבא שמציע המון מידע מעולה ואינפורמטיבי שבטוח יעזור לכם לתכנן את הטיול שלכם. המסלול עובר בכל המקומות ההיסטוריים והידועים של ברלין לצד אטרקציות מותאמות לילדים. המסלול הוא לשבוע שלם, כך שאתם יכולים לקחת משם רק רעיונות לטיול קצר יותר.

בניין הרייכסטאג ברלין

מסלול טיול בברלין לשלושה ימים

הבלוג המצוין הבא יציג לכם מסלול מעולה ומפורט של שלושה ימים עם ילדים בברלין. המסלול כולל ביקורים באתרים ידועים בברלין כמו באלכסנדרפלאץ, בניין הרייכסטאג, שער ברנדנבורג, צ'ק פוינט צ'ארלי, אי המוזיאונים, ועוד, וגם כמה שפחות מוכרים כמו למשל ביקור בחנות מגניבה לילדים בשם "The Ampelmann Shop", חנות שוקולד מיוחדת בשם "Rausch" ועוד כמה מקומות מיוחדים.

סופ"ש בברלין עם ילדים

ולסיום, הנה רעיון למסלול מצוין בברלין עם ילדים שפורסם באתר למטייל המצוין ומספר את חוויותיהם של משפחה בברלין עם שלושה ילדים בני שנתיים, 6 ו-8 בסופ"ש ארוך במיוחד מיום שלישי ועד שבת.

אם יש לכם הערות או הארות משלכם על ברלין, אתם מוזמנים לשתף אותנו ואת קוראי האתר באמצעות הוספת תגובה לכתבה. שיהיה בהצלחה וחופשה נעימה.


עוד מידע על ברלין באתר "מטיילים בעולם"

  • את המדריך הבא שהכנו על מלונות מומלצים בברלין אתם לא רוצים לפספס! כל המידע כולל מחירים עדכניים, איזורים מומלצים ללינה, טיפים, המלצות גולשים ועוד.
  • בואו להכיר אטרקציות בברלין שאסור לפספס במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים בברלין? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברלין עם ילדים ב-2024.
  • אספנו לכם מבחר סיורים בברלין מומלצים שישדרגו לכם את הטיול ואת החוויה. אל תחמיצו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
2 comments
Inline Feedbacks
View all comments
עוזי
1 year ago

יופי של ריכוז מידע. תודה!

Yakir Ben David
3 months ago

כל הכבוד על המדריך המושקע. תודה רבה!

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק