חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים לפריז סן ז'רמן 2024 – איפה באמת כדאי לקנות? וכמה זה יעלה?

כרטיסים לפריז סן ז'רמן - איפה באמת כדאי לקנות? וכמה זה יעלה?

מתכננים לטוס לראות את קבוצת הכדורגל פריז סן ז'רמן כבר השנה בליגת האלופות או בליגה הצרפתית? הכנו לכם את המדריך המושלם לרכישת כרטיסים למשחקי פריז סן ז'רמן ב-2024 עם כל מה שצריך לדעת.

פריז סן ז'רמן היא ללא ספק קבוצת הכדורגל האירופית המדוברת ביותר בעולם בתקופה האחרונה. למרות שמסי כבר לא משחק שם השנה, הקבוצה עדיין מכילה כמה מהשמות החמים ביותר בכדורגל העולמי, ונחשבת עדיין לקבוצת דרים טים של ממש ולחלום עבור כל אוהד כדורגל.

אוסף השחקנים המרשים של הקבוצה, הפך את משחקי פריז סן ז'רמן למבוקשים ביותר כיום, והכרטיסים למשחקי הקבוצה נחטפים במהירות. כמו כן, העובדה שמדובר גם בעיר המקסימה פריז, רק הופכת את הביקוש לגדול ומבוקש יותר.

אז אם גם אתם חושקים בשילוב של חופשה נהדרת בפריז, יחד עם צפייה במשחק כדורגל איכותי באצטדיון פארק דה פרנס עם קבוצת פריז סן ז'רמן, הגעתם למקום הנכון. בדקנו כמה עולים כרטיסים לפריז סן ז'רמן ב-2024, איפה כדאי לקנות כרטיסים? ומה מומלץ לשים לב לפני שקונים. בואו נתחיל.

המשחקים המומלצים ביותר של פריז סן ז'רמן ב-2024

תאריך: 11 בפברואר 2024

מיקום: אצטדיון פארק דה פראנס פריז

תאריך: 21 באפריל 2024

מיקום: אצטדיון פארק דה פראנס – פריז, צרפת

תאריך: 11 במאי 2024

מיקום: אצטדיון פארק דה פראנס – פריז, צרפת

אצטדיון פארק דה פראנס - ביתה הרשמי של פריז-סן-ז'רמן

כדאי לדעת שהאצטדיון הרשמי של קבוצת פריז סן ז'רמן הוא אצטדיון פארק דה פרנס (Parc des Princes) הממוקם לא רחוק ממרכז העיר (כשעה הליכה מהשאנז אליזה). מדובר באצטדיון מרשים ומפואר המכיל קרוב ל-50,000 מושבים וזהו המקום בפריז בו מתקיימים כל המשחקים של הקבוצה בכל המסגרות.

אפשר גם למצוא מסביב לאצטדיון לא מעט מלונות מעולים שנמצאים ממש מרחק הליכה קצר ויעשו לכם את החיים קלים יותר כדי להגיע בזמן למשחק. תוכלו למצוא רשימה של מלונות מומלצים באיזור האצטדיון בעמוד הבא באתר בוקינג.קום למשל.

אם יש לכם זמן, מומלץ להעשיר את החוויה בסיור באצטדיון פארק דה פראנס שמתקיים בשעות היום וייתן לכם הצצה למאחורי הקלעים של הקבוצה, חדרי ההלבשה וכל מה שקורה לפני ואחרי המשחקים. המחיר: כ-15 יורו.

אצטדיון פארק דה פראנס המפואר בפריז
אצטדיון פארק דה פראנס המפואר בפריז

כרטיסים למשחקים של פריז סן ז'רמן - איפה כדאי לקנות?

ובכן, הזמנים השתנו מאז המתנו בתור לקופות בעמדות הרכישה באצטדיון. כיום הרוב המוחלט של האוהדים רוכש כרטיסים למשחקי הכדורגל באינטרנט באמצעות רכישה אונליין מראש וכך גם מבטיח לעצמו כרטיסים פנויים במקומות מסומנים.

חיפוש מהיר בגוגל, יביא לכם תוצאות של אתרים בינלאומיים רבים המציעים רכישת כרטיסים למשחקים של פריז סן ז'רמן בליגת האלופות או בליגה הצרפתית. לצידם ישנם גם אתרים ישראלים ותיקים ומצויינים שמציעים פלטפורמה נוחה וזמינה לרכישת כרטיסים לפריז סן ז'רמן בשפה העברית עם שירות לקוחות בעברית.

כך למשל באתר טיקטינגו הוותיק הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב אוהדים בישראל להזמנת כרטיסים למשחקי ספורט באירופה, תוכלו למצוא בעמוד הבא את כל משחקי הקבוצה בליגת האלופות או בליגה הצרפתית, להזמין כרטיסים באישור מיידי ולבחור את המיקום המדוייק שתרצו באצטדיון.

היתרון המרכזי בהזמנת כרטיסים מאתר זה על פני האתרים הבינלאומיים, הוא שירות הלקוחות הטלפוני בשפה העברית שהוא מציע, שיכול להיות חשוב מאוד כשיש תקלות, בעיות או שאלות בזמן אמת.

אם אתם בכל זאת מעדיפים לחפש כרטיסים זולים יותר באתרים בינלאומיים, כדאי לבדוק את אתר הספורט הבריטי "Ticketgum" שנחשב בקרב רבים לאחד הטובים והמומלצים למשחקי כדורגל בליגה הצרפתית ומציע מחירים נמוכים ואטרקטיביים ביותר.

מהם מחירי הכרטיסים למשחקי פריז סן ז'רמן ב-2024?

טווח מחירי הכרטיסים לפריז סן ז'רמן בשנה הקרובה הוא רחב ומשתנה בהתאם לסוג המשחק (שלב בתים, רבע גמר, חצאי גמר, גמר וכד'), סוג הליגה (ליגת האלופות או הליגה הצרפתית) וגם הקבוצות מולן תתמודד פריז סן ז'רמן השנה.

מבדיקה מקיפה שערכנו ברשת, מצאנו כי מחירי הכרטיסים למשחקי פריז סן ז'רמן בליגת האלופות 2024 בשלב הבתים, יתחילו בין 1000 ל-1700 ש"ח ואילו בליגה הצרפתית, טווח המחירים יתחיל בממוצע באיזור ה-500 ש"ח בלבד.

דרכי הגעה

אצטדיון פארק דה פרנס שם מתקיימים משחקיה של קבוצת פריז-סן-ז'רמן, ממוקם באיזור מרכזי בפריז וניתן להגיע לשם בקלות באמצעות המטרו או האוטובוסים של פריז. הדרך הפופולרית והמועדפת של רוב המטיילים להגיע לאצטדיון היא באמצעות המטרו בקו מספר 9 (Line 9). התחנה שעוצרת הכי קרוב ליד האצטדיון נקראת "Porte de Saint-Cloud".

מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם עד לפתח האצטדיון כל דרך שתבחרו (רכב, אוטובוס, מטרו או הליכה רגלית).

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • מתכננים כבר את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • הכירו את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים.
  • מתכננים ביקור בדיסנילנד פריז? הכנו לכם מדריך מושקע על יורודיסני המפורסם עם כל המידע על המתקנים, מלונות, דרכי הגעה ועוד.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, הכנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים ליום אחד. רשימה שאסור להחמיץ!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק