חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שער הניצחון בפריז – מחירים, כרטיסים וכל מה שחשוב לדעת!

שער הניצחון בפריז - מחירים, כרטיסים וכל מה שחשוב לדעת!

איך מגיעים לשער הניצחון בפריז? כמה עולים כרטיסים להיכנס ולעלות לתצפית שבקצה השער? איך עוקפים את התורים הארוכים בכניסה? ואילו טיפים נתנו למקום המטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? אתר "מטיילים בעולם" עם המדריך הטוב ביותר ברשת לביקור בשער הניצחון הפופולרי בפריז.

שער הניצחון (Arc de Triomphe) הוא אחד מסמליה הידועים ביותר של פריז ויחד עם מונומנטים כמו מגדל אייפל, מוזיאון הלובר או ארמון ורסאי, הוא אחד המקומות העמוסים והמבוקשים ביותר בקרב המטיילים הרבים בפריז, כולל המטיילים הישראלים.

השער ממוקם בסוף שדרת שאנז אליזה המפורסמת, במרכז כיכר שארל דה גול, ולכן כמעט כל תייר שמגיע לפריז, יעבור בשלב כזה או אחר בשער. רבים מסתפקים בלצפות בשער מלמטה אך רבים אחרים בוחרים להיכנס ולעלות עד למעלה לתצפית לא רעה בכלל.

הכניסה לשער עמוסה מאוד בעונות התיירות והתורים במקום ארוכים מאוד ויכולים להגיע אף לשעות ארוכות של המתנה. לכן, כדאי ומומלץ מאוד להגיע לכניסה עם כרטיסים מיוחדים עוקפי תור שיחסכו לכם זמן מיותר רב. איך עושים זאת? הנה כל הפרטים.

שימו לב: הכניסה לשער היא באמצעות מעבר תת קרקעי העובר מתחת לכיכר ומגיע ישירות למתחם השער. אל תנסו לחצות את הכביש הסואן אלא באמצעות המעבר התת קרקעי בלבד.

איך עוקפים את התורים הארוכים בכניסה לשער הניצחון?

כאמור, התורים בקופות הכרטיסים לשער הניצחון ארוכים ועמוסים, ולכן הדרך המומלצת והפופולרית היא לרכוש כרטיסים אונליין שיסדרו לכם כניסה מהירה וקלה אל השער.

ישנם אתרים רבים המציעים כרטיסים עוקפי תור לשער הניצחון באמצעות האינטרנט. אחד הידועים, הוא אתר "Tiqets" המצוין, הנחשב לפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים ומציע בעמוד הבא כרטיסים לשער הניצחון ללא המתנה בתור וללא הצורך להדפיס את הכרטיסים (פשוט סורקים את הסמארטפון שלכם בכניסה ונכנסים).

כדי לעשות זאת, יש להגיע לכניסה הקרקעית אליה מגיעים משדרת השאנז אליזה, משם, יש למצוא את התור של הכרטיסים השמורים (Entrée Réservée), ולאחר הבידוק הבטחוני, להציג את הסמארטפון עם הכרטיסים ולהיכנס מיד.

שער הניצחון פריז

כרטיסים לשער הניצחון בפריז – מה המחירים ואיפה כדאי לקנות?

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, מחיר הכרטיסים לשער הניצחון בפריז עומד על כ-16 יורו למבוגר מעל גיל 18. ילדים מתחת גיל זה, יכולים להיכנס ללא תשלום. כאמור, כדי להימנע מהתורים הארוכים, את הכרטיסים מומלץ מאוד לרכוש באינטרנט מבעוד מועד.

כדאי לקחת בחשבון

העלייה לתצפית של שער הניצחון בפריז היא במדרגות בלבד וכרוכה בטיפוס של 284 מדרגות. אם זה קשה לכם, מומלץ להתספק בצילומים של השער מלמטה.

 
התצפית מגג שער הניצחון
התצפית מגג שער הניצחון

איך מגיעים אל שער הניצחון?

שער הניצחון ממוקם בלב מרכז פריז, על כיכר שארל דה גול בסוף שדרת שאנז אליזה. כתובתו המדוייקת של השער היא Place Charles de Gaulle, 75008, Paris. מומלץ להעיזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם בקלות מכל מקום בפריז (כולל שימוש בתחבורה הציבורית).

שעות פעילות

השער פתוח למבקרים בכל ימות השבוע החל מהשעה 10:00 בבוקר. שעות הסגירה משתנה בהתאם לעונה בשנה. על פי האתר הרשמי של המקום, בחודשים ינואר עד מרץ, ואוקטובר עד דצמבר השער נסגר למבקרים בשעה 22:30 בערב, במהלך החודשים אפריל עד ספטמבר השער ייסגר ב-23:00.

טיפים והמלצות על שער הניצחון בפריז ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "אתר מושלם לסיים בו טיול בשאנז אליזה המקסימה. מבנה מרהיב ומרשים ובהחלט שווה לעלות לתצפית המצויינת".
  • "שימו לב: הכניסה למתחם השער יכולה לבלבל. כדי לעקוץ את הכביש ולהגיע לשער, יש לעבור דרך מנהרה שעוברת מתחת לכיכר הסואנת. את תנסו לחצות את הכביש".
  • "אם אתם מגיעים בקיץ (יולי אוגוסט), התורים שם מטורפים, חייבים לקנות כרטיסים מראש באינטרנט, אחרת מחכה לכם תור ארוך במיוחד של פרייראים שלא קנו ועכשיו עומדים בתור של שעות בקופות".

שער הניצחון פריז צרפת


עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום – רשימה שאסור להחמיץ!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה המעמיקה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו עבורכם את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק