חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

הפנתאון של פריז: כמה עולים כרטיסים לשם והאם שווה לבקר?

הפנתאון של פריז 2023: כמה עולים כרטיסים? והאם שווה לבקר?

ובכן, במרכז הרובע הלטיני המקסים של פריז, ניצב לו בגאווה הפנתאון של פריז (Panthéon) – אחד המונומנטים המוכרים והמפורסמים ביותר בעיר, ואחת האטרקציות התיירותיות המבוקשות ביותר גם בקרב המטיילים הישראלים.

מדובר במבנה מרשים מאוד מבפנים ובחוץ שנבנה בסגנון הנאו-קלאסי במאה ה-18 ככנסייה במקור, אך הפך עם השנים לאתר קבורה המפורסם ביותר בפריז כאשר כל גדולי האומה הצרפתית נקברו בו. ויקטור הוגו, מארי קירי, אמיל זולה, וולטר או ז'אן ז'אק רוסו, הם רק חלק קטן מהאישים הקבורים שם.

למרות שגולת הכותרת של הפנתאון של פריז היא מקום הקבורה של גדולי האומה הצרפתית, למעשה, יש עוד הרבה מה לראות כשבוחרים להיכנס לתוך המבנה. ראשית, מדובר במבנה מרהיב עם קישוטים ועיטורים שונים. הציורים, התקרות הגבוהות והפסלים הפזורים בו, ממחישים היטב את עוצמתו של המקום.

בנוסף, ניתן למצוא בפנים גם מוצגים מעניינים ומרתקים מעולם המדע, כגון המטוטלת התלויה המפורסמת של הפיזיקאי לאון פוקו בעזרתה ניסה להסביר כיצד כדור הארץ מסתובב סביב צירו ועוד מוצגים רבים ומרתקים. מטיילים רבים בוחרים גם לשלב את הביקור בפנתאון, יחד עם טיול בגני לוקסמבורג הנהדרים הסמוכים.

ומה לגבי כרטיסים?

ובכן מדובר באתר פופולרי מאוד בפריז שעמוס מאוד בקופות הכרטיסים ובכניסה למקום. לכן, הדרך הפופולריות והמומלצת כיום להיכנס למבנה, היא באמצעות רכישת כרטיסי פריוריטי באינטרנט שיבטיחו לכם כניסה מהירה וללא תורים בקופות הכרטיסים.

מחיר כרטיסים לפנתאון של פריז עומדים נכון ל-2024 על כ-13 יורו לאדם וניתן לרכוש אותם באמצעות אתר הכרטיסים הבינלאומי "Tiqets" שמציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטיליים ללא צורך בהדפסה. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה ונכנסים.

שריינו תאריכים לפנתאון פריז

שאלות נפוצות נוספות על פריז

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • מתכננים כבר את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • הכירו את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים.
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז.
  • מתכננים ביקור בדיסנילנד פריז? הכנו לכם מדריך מושקע על יורודיסני המפורסם עם כל המידע על המתקנים, מלונות, דרכי הגעה ועוד.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, הכנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק