חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יעדים לירח דבש

היעדים המושלמים והמומלצים ביותר לחופשת ירח דבש חלומית ב-2024

חופשת ירח דבש היא חופשה שלוקחים פעם אחת בחיים (בדרך כלל) וככזו, היא צריכה להיות מיוחדת, שונה ומפנקת יותר מכל חופשה אחרת שתקחו במהלך החיים.

אם עדיין אין לכם כיוון ברור ואתם עדיין בשלב של חיפוש יעדים לירח דבש, הגעתם למקום הנכון. אספנו לכם את היעדים והמלונות המושלמים והרומנטיים ביותר לירח דבש ב-2024. לא תאמינו שיש מקומות כאלו במציאות!

אז פנו לכם כמה דקות ובואו נצלול אל היעדים והמלונות המופלאים ביותר בגלובוס שלנו.

ירח דבש בספארי בדרום אפריקה

את המלון הבא שנקרא "ליון סאנדס ריבר", לא רואים כל יום. מלון זה יציע לכם שילוב מושלם של חופשת מלכים מפוארת ורומנטית בלב הספארי של דרום אפריקה.

זהו מלון 5 כוכבים כמובן, המעוצב כולו בעץ ובעיצוב אפריקאי המתאים באופן מושלם לסביבה. הסוויטות במלון מפוארות ומעוצבות בקפידה וכוללות את כל מה שצריך לחופשה רומנטית חלומית.

תוכלו למצוא במלון בריכת שחייה, מרכז ספא, בתי עץ רומנטיים, פינות זולה ומסלולי טיולים מקסימים באיזור.

ירח דבש חלומי בסנטוריני

יעדים לירח דבש - רעיונות מומלצים לחופשה של פעם בחיים!

לא תמיד חייבים להתרחק כדי למצוא מלונות מושלמים לירח דבש. את המלון הבא שממוקם בסנטוריני למשל, אתם חייבים להכיר.

במרחק של כשעה וחצי טיסה, תוכלו למצוא את המלון המשגע הזה שעוצב בסגנון הכחול לבן המקסים שמאפיין את האי סנטוריני ויגרום לכם לשכוח מהחיים לכמה ימים.

המלון, שנקרא "סופיה לאקז'רי סוויטס" יציע לכם סוויטות מפוארות ומפנקות עם ג'קוזי מפנק ונוף משכר של הים שלא תוכלו להסיר ממנו את העיניים.

יעדים לירח דבש - רעיונות מומלצים לחופשה של פעם בחיים!

ירח דבש מפנק בתאילנד

תאילנד כבר מזמן הפכה לנחלת הכלל בקרב המטיילים הישראלים ואם גם אתם מתכננים ירח דבש בתאילנד, את המלון הזה, שממוקם בחוף נאטאי לא רחוק מפוקט, אתם באמת לא רוצים לפספס.

זהו מלון 5 כוכבים סופר מפנק המציע וילות על הים עם בריכה וספא פרטי, מגוון של פינות ישיבה וזולה, ג'קוזי חיצוני עם נוף לים וכמובן חוף פרטי.

בקיצור, זיכרו את השם – מלון "איניאלה ביץ' האוס", זהו בהחלט מלון ייחודי ומומלץ לירח דבש בתאילנד.

ירח דבש תוסס בקנקון

העיר קנקון שבמקסיקו כבר מזמן הפכה לאחד היעדים הפופולריים ביותר לירח דבש ומושכת אליה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם ומישראל.

המלון הבא שנקרא "גרנד פיאסטה אמריקנה", הוא ללא ספק אחד המובילים באיזור ואם אתם מחפשים ירח דבש בקנקון, אין ספק שהמלון הזה יעניק לכם את מבוקשכם.

מומלץ לקחת את אחת הסוויטות המפוארות ולהירגע מול הנוף המרהיב לים. בין לבין, תוכלו ליהנות מבריכות שחייה מעוצבות, מועדון ספא מפואר ומאוכל משובח באחת ממסעדות המלון.

ירח דבש באמלפי איטליה

אם אתם לא מעוניינים להגיע לחורים נידחים ברחבי העולם, ומעדיפים לבלות את ירח הדבש שלכם במערב אירופה, חוף אמלפי באיטליה הוא לגמרי הכתובת שלכם.

מדובר ברצועת חוף צוקי תוססת ונהדרת ששופעת בצבעים, אוכל ואווירה איטלקית ים תיכונית. אם אתם בכיוון, לכו על הטופ ובחרו במלון 5 הכוכבים "סנטה קטרינה" שנחשב לאחד הטובים והמפוארים באיזור.

תמצאו שם חדרים וסוויטות מקסימות ושופעות אור, בריכת שחייה, מרכז ספא ובריאות  ובעיקר הרבה מאוד נוף חלומי ורומנטי.

ירח דבש במלדיביים

יעד נוסף שנקשר תמיד עם חופשות ירח דבש וחופשות רומנטיות, הוא כמובן האיים מלדיביים.

הים הכחול/טורקיז בשילוב עם מלונות פאר אינטימיים ושלווים מצליחים למשוך אליהם זוגות מכל העולם כולל רבים מישראל.

אחד המלונות במלדיביים שיעיפו אתכם לגמרי,  הוא מלון "סונבה יאני" שנראה כאילו יצא מתוך פנטזיה.

לא נתקשקש איתכם יותר מדי, פשוט כנסו לעמוד המלון בבוקינג ותיווכחו בעצמכם באיזה פיסת גן עדן מדובר.