חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך קונים כרטיסים למשחקי כדורגל עם אתר טיקטינגו? מדריך מצולם ומפורט!

איך קונים כרטיסים למשחקי כדורגל עם אתר טיקטינגו? מדריך מצולם ומפורט!

איך רוכשים כרטיסים למשחקי כדורגל ואירועי ספורט ובידור ברחבי העולם באמצעות אתר טיקטינגו? הכנו לכם מדריך מפורט ומצולם לרכישה קלה ומהירה.

אתר טיקטינגו (Ticketingo) הוא אתר ישראלי ותיק הפועל משנת 2006 למכירת כרטיסים לכל משחקי הספורט והופעות בחו"ל ברחבי העולם ונחשב לאחד הפופולריים והמומלצים ביותר בקרב הגולשים הישראלים לרכישת כרטיסים למשחקי הכדורגל באירופה בכל המסגרות (ליגת האלופות, יורו, פרימייר ליג, לה ליגה וכו').

החברה מפעילה גם אתר בינלאומי (Sports Events 365) ב-28 שפות ומוכרת כרטיסים לאוהדי ספורט בכל רחבי העולם. טיקטינגו הוא למעשה המותג הישראלי של החברה והוא כולל גם אנשי מכירות ושירות לקוחות טלפוני או במייל בעברית לכל תקלה או שאלה.

האתר מציע פלטפורמה נוחה ומיידית לרכישת כרטיסים אונליין לכל סוגי המשחקים ומוכר בממוצע כרטיסים לכ-50000 אירועי ספורט שונים ברחבי העולם. נכון לכיום בישראל, זהו ללא ספק אחד האתרים הפופולריים ביותר לרכישת כרטיסים לאירועי ספורט בעולם.

אז איך קונים כרטיסים עם טיקטינגו?

מכיוון שטיקטינגו הוא אתר גדול עם הרבה מאוד מידע, החלטנו להציג לכם מדריך מפורט ומצולם שיעזור לכם לשוטט באתר ולרכוש כרטיסים בצורה הקלה והמהירה ביותר. בואו נתחיל:

שלב ראשון - בוחרים את הקבוצה או הליגה

באמצעות התפריט העליון שבראש הדף ניתן לבחור את אחת מקבוצות הכדורגל הבכירות כדי לצפות בכל משחקי הקבוצה:

בחירת הקבוצה הרצויה

לחילופין, אפשר להשתמש בתפריט גם כדי לבחור בליגה הרצויה (ליגת האלופות, הליגה האנגלית, הליגה הצרפתית וכו') כדי למצוא את כל משחקי הליגה השונים:

בחירת הליגה הרצויה

דרך נוספת לחפש משחק או קבוצה בטיקטינגו, היא באמצעות מנוע החיפוש של האתר שמציע גם אפשרות לחפש לפי מדינות, ערים, אצטדיונים וכד'. כך למשל תוכלו לחפש את כל המשחקים באצטדיון אולד טראפורד או כל המשחקים בעיר פריז:

חיפוש משחק לפי עיר במנוע החיפוש

שלב שני - בחירת כמות וסוג הכרטיסים

לאחר שמצאתם את המשחק הרצוי מבחינתכם, זה הזמן לבחור את כמות סוג הכרטיס שתחפצו בו. בכל משחק כדורגל גדול באצטדיון אירופאי, נמכרים סוגים רבים של כרטיסים שנבדלים אחד מהשני לפי מיקום הישיבה באצטדיון או לפי השירות הנכלל בכרטיס.

הכלל הוא די פשוט – ככל שתבחרו בכרטיס במיקום טוב יותר, כך המחיר יעלה בהתאם. ברוב המקרים, הכרטיסים הזולים יהיו למושבים ביציע מאחורי השער והכרטיסים היקרים ביותר יהיו כרטיסים בטבעת התחתונה וכרטיסי VIP שונים הכוללים פינוקים והטבות שונות.

כדאי לדעת: טיקטינגו מוכר כרטיסים רבים לכל סוגי המשחקים ב"אישור מיידי". במקרים כאלו, האישור על הזמנת הכרטיסים יתקבל למייל שלכם כמה דקות בלבד לאחר ביצוע ההזמנה. במקרים של כרטיסים ללא אישור מיידי, האישור יכול להישלח עד יום עסקים (לא כולל סופ"ש). כדי לדעת אם הכרטיסים שאתם רוצים לרכוש הם באישור מיידי, חפשו את התגית הירוקה לצד שם המשחק עם המילים "אישור מיידי".

ראשית, נבחר בכמות הכרטיסים שתרצו לרכוש:

בחירת כמות הכרטיסים

לאחר מכן בחרו את סוג הכרטיס שברצונכם לרכוש:

בחירת סוג כרטיס

שלב שלישי - הזמנת הכרטיסים

לאחר שבחרתם בכמות הכרטיסים ובסוג הכרטיסים, הגיע שלב הזמנת הכרטיסים. לאחר שתלחצו על הכפתור "ביצוע הזמנה", ייפתח בפניכם עמוד ההזמנה שם תצטרכו להזין את שמכם המלא, כתובת דוא"ל ומספר טלפון.

במשחקים מסויימים, ייתכן ותתבקשו להזין פרטים נוספים ועליכם לעקוב אחר ההוראות שבעמוד ההזמנה:

בחירת סוג כרטיס

שאלות נפוצות, שירות לקוחות ותמיכה

במידה ויש לכם בעיות או שאלות בתהליך ההזמנה, תוכלו להיעזר בעמוד השאלות והתשובות של האתר שמספק לא מעט תשובות לשאלות נפוצות כגון "מה קורה אם תצטרכו לבטל כרטיס?", היכן אני אשב באצטדיון? ועוד שאלות נפוצות רבות.

במידה ואתם לא מוצאים את התשובה לשאלה שלכם, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של האתר הזמין 7 ימים בשבוע בשפה העברית. תוכלו למצוא את כל פרטי יצירת הקשר בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק