חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעלית הזמן ברומא – כרטיסים, מחירים וטיפים חשובים!

מעלית הזמן ברומא - כרטיסים, מחירים וטיפים חשובים!

איך קונים כרטיסים למעלית הזמן ברומא וכמה זה יעלה לכם? ומה חשבו על המופע המשפחות הישראליות שכבר צפו בו? כל מה שצריך לדעת על המופע המושקע ב-5 מימדים של רומא הנחשב לאטרקציה משפחתית מומלצת במיוחד.

אם אתם מגיעים לטיול ברומא עם ילדים, כדאי שתכירו את אחת האטרקציות המשפחתיות הפופולריות ביותר בעיר – מעלית הזמן (The Time Elevator Experience). מדובר במופע אורקולי ובחוויה קולנועית 5 ממדים מושקעת ומרשימה ביותר, שתריץ מול עיניכם בצורה מעולה ומעניינת את ההיסטוריה של רומא ב-45 דקות.

זהו מופע אורקולי ב-5 ממדים שמעניק תחושה אמתית לצופים. הכיסאות זזים וקופצים, גשם ורוח אמיתיים משתלבים עם הסרט וגם הטמפרטורות במקום משתנות בהתאם למה שקורה בסרט. המקום מציע שני מופעים שונים.

המופע הראשון והפופולרי מבין השניים הוא "ההיסטוריה של רומא" שמציג בצורה מסודרת ומעניינת 3000 שנה של היסטוריה מרתקת של העיר הקטנה שהפכה לאימפריה עצומה ולאחר מכן לבירה מודרנית של איטליה. המופע השני, נקרא "An Ode to Life", והוא דווקא מתאר ומציג בצורה מוחשית ומרתקת את ההיסטוריה של היקום והאנושות החל מהמפץ הגדול ועד האבולוציה בו הילדים יוכלו לצפות בדינוזאורים שרצים מול עיניהם.

המופעים מגיעים ב-6 שפות (עברית לא אחת מהן) וניתן לבחור את השפה באזניות האישיות שמקבלים. בכל שעה מתחיל מופע חדש. הכרטיסים למעלית הזמן תקפים ליום שלם.

כרטיסים למעלית הזמן ברומא – מה המחירים?

מחיר הכרטיסים למעלית הזמן ברומא, עומד על 12 יורו לאדם מעל גיל 12 ו-8 יורו לילדים עד גיל 12. כרטיסים אלו כוללים צפייה במופע "ההיסטוריה של רומא" בלבד. מחיר כרטיס הכולל את שני הסרטים ("ההיסטוריה של רומא" ו-"An Ode to Life"), עומד על 18 יורו לילד מעל גיל 12 ו-15 יורו לילד מתחת גיל זה. הכרטיסים תקפים ליום שלם ומומלץ לרכוש את הכרטיסים מראש באינטרנט ולחסוך את התור בקופות.

איך קונים את הכרטיסים?

אתר "Tiqets" המצויין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציע כרטיסים למעלית הזמן באמצעות העמוד הבא כאשר הכרטיסים מגיעים ישירות על הטלפון הנייד ואין צורך להדפיס את הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים. כמו כן, הכרטיסים ניתנים לביטול בחינם עד 24 שעות לפני יום המופע.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ברומא, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "Roma Pass" (רומא פאס) שעולה 35 יורו, וכולל כניסה חופשית והנחות לאטרקציות רבות ברחבי רומא (כולל כניסה חופשית לקולוסיאום) בנוסף, הכרטיס מקנה גם כניסה חופשית לתחבורה הציבורית, אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ולטייל הרבה בעיר, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא בעמוד הבא.

טיפים והמלצות על מעלית הזמן ברומא ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מופע מעולה ומושקע. כדאי ומומלץ מאוד לקחת את הילדים לשם ולחסוך לכם הרבה הסברים עבשים של מדריכים אנושיים".
  • "אל תחשבו שזה כמו מעלית הזמן בירושלים. זה הרבה יותר שווה ומושקע".
  • "מופע אורקולי מרהיב שיקפיץ את הילדים שלכם. הכל שם אינטראקטיבי. לא לשכוח לבחור בשפה האנגלית".

מעלית הזמן ברומא – שעות פעילות ודרכי הגעה

המקום נמצא בלב מרכז רומא, סמוך למזרקת טרווי (כ-4 דקות הליכה משם). הכתובת המדוייקת היא : 20,Via dei Santi Apostoli, 00187, Rome.

המקום פתוח בכל יום בשבוע בין השעות 10:30 בבוקר ועד 19:30 בערב. בכל שעה מתחיל מופע חדש.

מידע נוסף על רומא באתר "מטיילים בעולם"

  • מטיילים עם ילדים ברומא? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על רומא עם ילדים ב-2024.
  • הכנו לכם את המדריך המושלם למציאת מלונות מומלצים ברומא שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת בכל הפרמטרים. מדריך חובה.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות ברומא שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים מומלצים ברומא שיציעו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.
  • לא רק בתוך רומא: אספנו לכם מבחר איכותי של טיולים יומיים מחוץ לרומא שיוסיפו הרבה ערך מוסף לחופשה שלכם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק