חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון רייקסמוזיאום אמסטרדם 2024 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

מוזיאון רייקסמוזיאום אמסטרדם - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

איך תקנו כרטיסים לרייקסמוזיאום באמסטרדם מבלי לחכות בתור? באיזה אתר הכי כדאי לקנות את הכרטיסים? מה אפשר לראות ולעשות שם? ואיזה טיפים העניקו התיירים הישראלים שכבר ביקרו בו? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לאחד המוזיאונים הטובים באמסטרדם בפרט ובעולם בכלל.

מוזיאון רייקסמוזיאום באמסטרדם (Rijksmuseum) הוא ללא צל של ספק, אחד האטרקציות הפופולריות ביותר של העיר ונחשב גם לאחד מהמוזיאונים החשובים ביותר בעולם לצד שמות מובילים כמו הלובר בפריז, המטרופוליטן בניו יורק ואחרים. זהו המוזיאון הלאומי של אמסטרדם ורוב התייירים המגיעים לטיול בעיר, בוחרים לבקר בו ולכן מדובר גם באחת האטרקציות העמוסות ביותר באמסטרדם.

מדובר בגן עדן של ממש עבור חובבי המוזיאונים והאמנות עם למעלה מ-8000 פריטי אמנות שונים מכל סגנונות האומנות ההולנדית ומכל התקופות בהיסטוריה, הפרוסים על פני כ-80 גלריות שונות במתחמי המוזיאון וכוללים גם כמה מיצירות האומנות המקוריות והמפורסמות ביותר בעולם כמו "משמר הלילה" של רמברנדט, "מוזגת החלב" של ורמיר ויצירות רבות נוספות. כמו כן, לצד תצוגות הקבע של המוזיאון, מתקיימות בכל עת גם תצוגות מתחלפות ואיכותיות בנושאים שונים.

המוזיאון עבר שיפוץ באחרונה וזכה למתיחת פנים רצינית שזכתה למחמאות ולביקורות מעולות ברשת. נכון להיום, הוא מדורג כאטרקציה מס' 1 באמסטרדם באתר טריפ אדווייזר מבין למעלה מ-600 אטרקציות באמסטרדם המופיעות באתר וזכה שם גם לביקורות והמלצות מעולות ממטיילים ישראלים רבים שבחרו לבקר בו.

המוזיאון ממוקם בלב מרכז אמסטרדם בכיכר המוזיאונים (מוזאומפליין) סמוך למוזיאונים ידועים נוספים כמו מוזיאון ואן גוך, מוזיאון היהלום ואחרים וגם ליד אטרקציות ידועות אחרות כמו מוזיאון הייניקן (כ-7 דקות הליכה) ואחרים. גם בית הקפה והמסעדה של המוזיאון, זכו לשבחים רבים בביקורות הגולשים ברשת.

מוזיאון רייקסמוזיאום – מחיר כרטיסים 2024

מחיר כרטיס לרייקסמוזיאום עומד על 23 יורו לאדם מעל גיל 19. ילדים וצעירים (עד גיל 18) פטורים מכרטיס ויכולים להיכנס למוזיאון בחינם. כאמור, זהו מוזיאון עמוס במבקרים החל מרגע פתיחתו ועד שעת סגירתו וקופות הכרטיסים במקום עמוסות בתיירים בכל רגע נתון במהלך היום.

לכן, הדרך הפופולרית ובמיוחד בקרב המטיילים הישראלים, היא לרכוש כרטיסים באמצעות האינטרנט לפי תאריך ושעה ידועים מראש וכך להגיע ישירות לכניסת המוזיאון מבלי הצורך להמתין בתור לקופות.

ניתן גם לרכוש כרטיסים לרייקסמוזיאם הכוללים סיור מודרך של כשעתיים עם מדריך מקצועי ומוסמך ב-69 יורו או כרטיסים הכולל סיור פרטי מקצועי ב-122 יורו.

איפה כדאי לרכוש כרטיסים לרייקסמוזיאום?

ישנם אתרי כרטיסים רבים המאפשרים רכישת כרטיסים לרייקסמוזיאום באמצעות האינטרנט כשכולם פחות או יותר מציעים את אותם הכרטיסים במחיר דומה. אחד האתרים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים הוא אתר "GetYourGuide" המעולה, שמציע בעמוד הבא כרטיסים לרייקסמוזיאום להורדה ישירה לנייד וללא הצורך בהדפסת הכרטיסים (פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה למוזיאון).

שריינו תאריכים לרייקסמוזיאום

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות באמסטרדם בפרט ובהולנד בכלל, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "I amsterdam" שעולה 60 יורו, וכולל כניסה חופשית לאינספור אטרקציות מומלצות ברחבי אמסטרדם והולנד, כולל הידועות ביותר (מוזיאון ואן גוך, רייקסמוזיאום, מאדאם טוסו ועוד אטרקציות רבות). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא באתר הבא.

מומלץ גם למשפחות עם ילדים

אם אתם מתכננים טיול לאמסטרדם עם ילדים, כדאי לדעת שרייקסמוזיאום מתאים בהחלט גם למשפחות. רק לאחרונה, הציע המוזיאון אפשרות ייחודית ליהנות מהמוזיאון באמצעות משחק בסגנון חדר בריחה הנקרא "הנוסחה הסודית" ובו תצטרכו למצוא רמזים ופתרונות הפזורים ברחבי המוזיאון וכך לגלות את יצירות האומנות ואת המתחמים השונים, בצורה אינטראקטיבית וייחודית.

מוזיאון רייקסמוזיאום

הרייקסמוזיאום – שעות פעילות ודרכי הגעה

המוזיאון פתוח בכל יום בשבוע בין השעות 09:00 בוקר ועד 17:00 בערב. כתובת המוזיאון היא Museumstraat 1, 1071 XX, Amsterdam וניתן להגיע אליו בקלות רבה באמצעות התחבורה הציבורית בטראם (חשמלית) או באוטבוסים. יש לרדת בתחנת מוזיאון הרייקס (מומלץ להיעזר גם באפליקציית המפות של גוגל שתביא אתכם מכל מקום בקלות עד למוזיאון).

טיפים והמלצות על הרייקסמוזיאום ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "זהו מוזיאון אינטינסיבי מאוד. קחו את הזמן לאט כדי שתוכלו ליהנות מכל המוזיאון".
  • "מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות לפני שעדר המבקרים מגיע וליהנות בשקט מהתבוננות ביצירות מופת כמו "משמר הלילה" של רמברנדט".
  • "לא חייבים להשתמש במדריך הקולי של המוזיאון שהוא בתשלום. אפשר להיעזר באפליקציה הרשמית של המוזיאון שניתנת להורדה חינם בעמוד הבא".
  • "מוזיאון פשוט נפלא! אסור לפספס! היינו גם על ילדים צעירים שמצאו להם הרבה דברים מעניינים לעשות ולראות".
  • "ממוקם באיזור מעולה, ליד פארק גדול שאפשר אח"כ לקחת לשם את הילדים".
  • "קחו בתכנון הזמן, לפחות 4 שעות כדי ליהנות כמו שצריך ולהפיק את המיטב המוזיאון המקסים הזה".

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את כל האטרקציות המומלצות של אמסטרדם במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מסביב לאמסטרדם שכבשו את הגולשים ברשת ונחשבים למומלצים ולפופולריים ביותר!
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של טיולים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
יהודית
10 months ago

האם אין הנחות לגימלאים

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק